quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:16 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Een kut troll ben je, dat ben je echt. En dat noemt zich iemand die geleerd heeft voor geschiedenis. Volgens mij moet jij die bril eens afzetten.
Oh nee hoor dat praat ik niet goed maar wat dat met het fout-zijn van Duitsers te maken heeft....?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dus dat de Russen tienduizenden Duitse vrouwen verkrachte praat je dus goed?
hahahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef Braddie het volgende:
Een vriend van me is heel erg van de Adolf Hitler de laatste tijd, hij kan ook éigenlijk niets anders doen dan duits praten " voor de grap " en Hitler groetten doen constant.. soms ook gewoon achter oude mensen enzo..
Heet hij Van Agt met z'n achternaam of?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef Braddie het volgende:
Een vriend van me is heel erg van de Adolf Hitler de laatste tijd, hij kan ook éigenlijk niets anders doen dan duits praten " voor de grap " en Hitler groetten doen constant.. soms ook gewoon achter oude mensen enzo..
Wat lul je nou dezeuro?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
De grootste misdaden die de mensheid ooit heeft gekend zou ik nou willen verbinden met de term muggenziffent Pallas-Athene wie je ook mag zijn eigenlijk.
Dat niet alleen de Duitsers foute dingen deden in de oorlog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh nee hoor dat praat ik niet goed maar wat dat met het fout-zijn van Duitsers te maken heeft....?
Dus Mien die in de keuken stond was ook fout.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat betreft Duitsers over het algemeen inderdaad, en wat Duitsers in die tijd over het algemeen deden was fout, daarom.
Geestige vriend heb je. Moet je koesteren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef Braddie het volgende:
Ik wil je best wat misdaden laten zien van de Wehrmacht, actief hebben ze meegeholpen aan de Holocaust, dus je praat flauwekul Pallas-Athene wie je ook mag zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wat lul je nou dezeuro?
De wehrmacht was een leger.
Zoals hier in Nederland.
Het waren alleen GEEN nazi's zoals de gestapo.
Jezus lulhannes scheer niet alles over 1 kam zoals je discussies over Israël de palestijnen.
De paar foutjes die de geallieerden begingen staan echt niet in verhouding tot wat de Duitsers hebben geflikt, maar nogmaals, geef de eenheid van je overgrootvader eens je draait er omheen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:20 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Dat niet alleen de Duitsers foute dingen deden in de oorlog.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:20 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dus Mien die in de keuken stond was ook fout.
Zieltje.
Ja en dan op die manier traceer je hem helemaal terug naar mijn achternaam, ja daaag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
De paar foutjes die de geallieerden begingen staan echt niet in verhouding tot wat de Duitsers hebben geflikt, maar nogmaals, geef de eenheid van je overgrootvader eens je draait er omheen.
Ik neem aan dat je overgrootvader niet de enige was die deel uit heeft gemaakt van die eenheid, het lijkt er op dat je iets te verzwijgen hebt, beetje raar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ja en dan op die manier traceer je hem helemaal terug naar mijn achternaam, ja daaag.
Flikker eens op,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wil je best wat misdaden laten zien van de Wehrmacht, actief hebben ze meegeholpen aan de Holocaust, dus je praat flauwekul Pallas-Athene wie je ook mag zijn eigenlijk.
Ben ik gebanned geweest?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Flikker eens op,
Niemand neemt je serieus als ze je posthistory doornemen.
Je probeert altijd de bal bij een ander neer te leggen.
Je bent niet voor niks voor een lange tijd geband geweest....
Voor jouw heb ik wel wat te verzwijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je overgrootvader niet de enige was die deel uit heeft gemaakt van die eenheid, het lijkt er op dat je iets te verzwijgen hebt, beetje raar.
ZIelig persoon.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je overgrootvader niet de enige was die deel uit heeft gemaakt van die eenheid, het lijkt er op dat je iets te verzwijgen hebt, beetje raar.
Heb het hem al een aantal keer duidelijk gemaakt dat ik het niet meer wil hebben.. maar dan gaat hij wel door in "Josef Stalin" en roep hij gewoon een paar keer "STAAAALIINNN" keihard en gaat dan duits praten of zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Geestige vriend heb je. Moet je koesteren.
Als dat je kennis is, zal ik terug naar school gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben ik gebanned geweest?
Mijn posthistory duidt op de onwrikbare kennis die ik heb over dit soort onderwerken dus stil maar!
Goedzo,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:23 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Voor jouw heb ik wel wat te verzwijgen.
Einde discussie i'm out.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb het hem al een aantal keer duidelijk gemaakt dat ik het niet meer wil hebben.. maar dan gaat hij wel door in "Josef Stalin" en roep hij gewoon een paar keer "STAAAALIINNN" keihard en gaat dan duits praten of zo
Begin het stront irritant te vinden, en ik schaam me kapot als ik met hem in het dorp loop en zo.
Dat zet je opmerkingen in dit topic toch al in een heel wat ander perspectief nietwaar, beetje gehalte van een ander forum, als je begrijpt wat ik bedoel en ik denk van wel namelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:23 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Voor jouw heb ik wel wat te verzwijgen.
Einde discussie i'm out.
Als ik de achterlijke opmerkingen van die achterkleinzoon zie maken dan sta ik toch volledig in mijn recht dunkt me zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:24 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
ZIelig persoon.
Een achterkleinzoon iets verwijten...
Ah vertel eens, waar schort het aan, waar ben ik de mist ingegaan volgens jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:24 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als dat je kennis is, zal ik terug naar school gaan.
Want van geschiedenis weet je verdomd weinig.
Een hakenkruis is ook ouder dan Hitler en de Nazi's maar het lijkt me dat je daar evenmin mee geassocieerd mee wilt worden op die manier dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik las 'hitlergroenten'Zijn dat groenten die een helm dragen ofzo?
De groet is overigens veel ouder dan Hitler, dus hem daarop baseren is onzin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |