abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121893316
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij heeft niet het syndroom van down, maar het is een "Emo" dus hij is héel erg extravert, trekt héél graag de aandacht.
pi_121893317
Het is gewoon per wet verboden.
Je kan alles wel ter discussie stellen, het is ook verboden 200 km/uur te rijden, ook als de weg verlaten is.
TS zeurt om het zeuren, spijkers op laagwater en miereneuken!
Slotje :Y
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_121893319
Je loopt een beetje teveel over van je zogenaamde kennis deparo.
Dat is het probleem.
En je gaat de mist in als je wat post hier.
Zie je toegevoegde waarde in NWS.
pi_121893336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat zet je opmerkingen in dit topic toch al in een heel wat ander perspectief nietwaar, beetje gehalte van een ander forum, als je begrijpt wat ik bedoel en ik denk van wel namelijk.

[..]

Als ik de achterlijke opmerkingen van die achterkleinzoon zie maken dan sta ik toch volledig in mijn recht dunkt me zo.

[..]

Ah vertel eens, waar schort het aan, waar ben ik de mist ingegaan volgens jou.
Als je op stormfront doelt dan leer je daar meer over de geschiedenis dan als ik jouw geneuzel hier zo lees.
Putin for President _O_
pi_121893342
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
Je loopt een beetje teveel over van je zogenaamde kennis deparo.
Dat is het probleem.
En je gaat de mist in als je wat post hier.
Zie je toegevoegde waarde in NWS.
Ah, inhoudelijk maar niet heus, dacht ik al maar dat het jouw mening niet is betekent niet dat ik ongelijk heb he Pallas-Athene, duik nu maar weer onder die steun waar je vandaan komt, en spoel je mond.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:31:12 #131
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_121893358
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hij heeft niet het syndroom van down, maar het is een "Emo" dus hij is héel erg extravert, trekt héél graag de aandacht.
Misschien moet je hem kenbaar maken dat dat ook op legio andere manieren mogelijk is.
pi_121893365
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

Als je op stormfront doelt dan leer je daar meer over de geschiedenis dan als ik jouw geneuzel hier zo lees.
:') :')
Jij bent er dus een van Stormfront, ik zag het al aan de onzin zoals hierboven, wat een dwaas.
pi_121893381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef Braddie het volgende:

[..]

pi_121893418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:09 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

Hij was een Wehrmacht soldaat, mijn overgroot opa komt uit Duitsland en mijn overgroot moeder uit Nederland. Alleen maar omdat ik op een Nederlands forum zit maakt dat hem automatisch een SS'er?
Het is een misverstand te denken dat de Wehrmacht slechts uit een paar rotte appels bestond. Zij was net zo schuldig als de SS en moet dan ook worden gezien als een misdadige organisatie. Dat houdt niet dat elk lid misdadig was.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_121893419
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat doet haan nu weer in dit topic opeens? _O-
pi_121893423
Het uitbrengen van de Hitlergroet is overigens ondergewaardeerd:

quote:
Hitler moest bij parades soms uren met zijn arm gestrekt staan.[1] Daarvoor moest hij dan ook oefenen met gewichten: het lange tijd gestrekt houden van dezelfde arm is vermoeiend.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_121893442
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jij bent er dus een van Stormfront, ik zag het al aan de onzin zoals hierboven, wat een dwaas.
Nope ik heb er wel een paar keer gekeken wat deze mensen nou inhoudelijk te vertellen hebben, maar verder ook niks.
Putin for President _O_
pi_121893453
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het uitbrengen van de Hitlergroet is overigens ondergewaardeerd:

[..]

Daarom spoot die meth. ^O^
pi_121893464
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat doet haan nu weer in dit topic opeens? _O-
:D!
pi_121893487
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

Nope ik heb er wel een paar keer gekeken wat deze mensen nou inhoudelijk te vertellen hebben, maar verder ook niks.
En je voelde je wel aangetrokken he, weet je dat je geregistreerd wordt mogelijk als je kijkt, zeker met het verleden van jouw familie zal me dat niet geheel verbazen.
pi_121893489
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ah, inhoudelijk maar niet heus, dacht ik al maar dat het jouw mening niet is betekent niet dat ik ongelijk heb he Pallas-Athene, duik nu maar weer onder die steun waar je vandaan komt, en spoel je mond.
Oftewel je hebt altijd gelijk, zoals je zegt.
En wat is een steun?
pi_121893519
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef sorcees het volgende:
Het is gewoon per wet verboden.
Je kan alles wel ter discussie stellen, het is ook verboden 200 km/uur te rijden, ook als de weg verlaten is.
TS zeurt om het zeuren, spijkers op laagwater en miereneuken!
Slotje :Y
Niet per definitie. De rechter bepaalt of een Hitlergroet als beledigend kan worden ervaren. Een en ander is afhankelijk van de context waarin die is uitgebracht, of er leuzen bij werden geroepen, of de groet specifiek aan een persoon of groep personen geadresseerd was enz,
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_121893526
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Oftewel je hebt altijd gelijk, zoals je zegt.
En wat is een steun?
Steun = Steen lijkt me vrij duidelijk.
Hoe dan ook, dat eerste wat je zegt klopt, dank.
pi_121893530
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

En jij bent een nazi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121893556
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Misschien moet je hem kenbaar maken dat dat ook op legio andere manieren mogelijk is.
Ja... misschien moet ik dat doen ja.. iets met een trein en er voor springen heb ik in gedachte, maar dat is ook weer zo extreem meteen.
pi_121893579
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo erg dan óók weer niet :P
pi_121893589
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

En jij bent een nazi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik niet, en waarom niet, omdat ik het zeg en altijd gelijk heb zoals je net zelf erkende.
Maar goed, dit wordt een beetje dommig zo, ik vroeg je om iets inhoudelijks kan je geen antwoord op geven. Vertel me waar ik fout zit, historisch gezien, volgens jou dan. Dan laat ik je zien waarom ik denk gelijk te hebben, ik snap dat je het niet aan durft te gaan, ach.
pi_121893618
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat ben ik niet, en waarom niet, omdat ik het zeg en altijd gelijk heb zoals je net zelf erkende.
Maar goed, dit wordt een beetje dommig zo, ik vroeg je om iets inhoudelijks kan je geen antwoord op geven. Vertel me waar ik fout zit, historisch gezien, volgens jou dan. Dan laat ik je zien waarom ik denk gelijk te hebben, ik snap dat je het niet aan durft te gaan, ach.
Reageren op haar is verspilde moeite.
pi_121893626
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Niet per definitie. De rechter bepaalt of een Hitlergroet als beledigend kan worden ervaren. Een en ander is afhankelijk van de context waarin die is uitgebracht, of er leuzen bij werden geroepen, of de groet specifiek aan een persoon of groep personen geadresseerd was enz,
Als het als Hiltergroet wordt opgevat dan is het strafbaar, en aan de rechter ter beoordeling.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_121893678
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Reageren op haar is verspilde moeite.
Volgens mij is ze een kloon, ik ben wel benieuwd van wie, ik heb bepaalde vermoedens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')