Als een bedrijf enkel vrouwelijke klanten toestaat en er zijn geen relevante gronden dan mag dat rustig worden verboden. Moet het van mij worden verboden? Nee, ik haal mijn schouders er over op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ook ladies night maar verbieden dan? Het is problemen zoeken die er niet zijn.
D'r zijn er wel meer daar niet in orde in DK. Elitair volkje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die rechter is geestelijk niet in orde.
En Nederland....quote:Op donderdag 24 januari 2013 03:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is deze mening ergens op gebaseerd?
[ afbeelding ]
Met dank aan GSbrd.
Blijkbaar doen Denemarken, Zweden en Noorwegen het best wel goed.
Het is maar net wat je meet in die lijstjes. Als je maar de juiste vragen stelt krijg je altijd de uitkomst waar je naar op zoek bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En Nederland....
Maar dat schijnt altijd lastig te zijn voor Nederlanders. Erkennen dat Nederland niet de hel op aarde is.
Ik zie Luxemburg niet staan of ben ik nou kippig? Dat is volgens mij ook wel een goed land.quote:Op donderdag 24 januari 2013 03:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is deze mening ergens op gebaseerd?
[ afbeelding ]
Met dank aan GSbrd.
Blijkbaar doen Denemarken, Zweden en Noorwegen het best wel goed.
Hoeveel en welke landen kan je noemen waar je momenteel daadwerkelijk beter geboren kan worden dan in Nederland?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is maar net wat je meet in die lijstjes. Als je maar de juiste vragen stelt krijg je altijd de uitkomst waar je naar op zoek bent.
Er zullen wel wat meer landen missen maar die horen hoog op de lijst inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik zie Luxemburg niet staan of ben ik nou kippig? Dat is volgens mij ook wel een goed land.
Dat heeft ook een beetje met persoonlijke voorkeur te maken. Nu ik er niet meer woon ben ik Nederland wel meer gaan waarderen. Het is echt zo slecht niet in de lage landen vind ik. Sommige dingen zijn wel bekrompen zoals de afstandelijkheid, hufterigheid en de slechte service in winkels etc.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoeveel en welke landen kan je noemen waar je momenteel daadwerkelijk beter geboren kan worden dan in Nederland?
Uiteraard, in Nederland is van alles mis maar als je naar de meetbare gegevens kijkt scoort ons landje vrijwel altijd goede cijfers.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat heeft ook een beetje met persoonlijke voorkeur te maken. Nu ik er niet meer woon ben ik Nederland wel meer gaan waarderen. Het is echt zo slecht niet in de lage landen vind ik. Sommige dingen zijn wel bekrompen zoals de afstandelijkheid, hufterigheid en de slechte service in winkels etc.
Dat hangt er maar net vanaf wie je bent en wat je gelukkig maakt....quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoeveel en welke landen kan je noemen waar je momenteel daadwerkelijk beter geboren kan worden dan in Nederland?
Zelfs die meetbare gegevens zijn voor persoonlijke interpretatie vatbaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard, in Nederland is van alles mis maar als je naar de meetbare gegevens kijkt scoort ons landje vrijwel altijd goede cijfers.
Geen dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wie je bent en wat je gelukkig maakt....
Dus zeggen die uitkomsten niet zoveel...quote:
Met dit soort redenaties kun je nog betogen dat Messi een verschrikkelijk slechte voetballer is...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dus zeggen die uitkomsten niet zoveel...
Zolang er nog tig landen boven Nederland staan die zeker niet meer middelen hadden dan Nederland is er geen reden om niet naar beter te streven. Noorwegen mag boven ons staan met al die olie die ze hebben gekregen, Denemarken en Zweden zouden wij bijv. moeten verslaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En Nederland....
Maar dat schijnt altijd lastig te zijn voor Nederlanders. Erkennen dat Nederland niet de hel op aarde is.
MIsschien omdat het een dwergstaatje is wat een nogal aparte constructie heeft? Zeg maar een soort van grote en minder elitaire variant van Monaco.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik zie Luxemburg niet staan of ben ik nou kippig? Dat is volgens mij ook wel een goed land.
Die afstandelijkheid en hufterigheid vind ik grote minpunten van Nederland. De slechtere service in winkels die hieruit voortvloeit, daar kan ik prima mee leven.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat heeft ook een beetje met persoonlijke voorkeur te maken. Nu ik er niet meer woon ben ik Nederland wel meer gaan waarderen. Het is echt zo slecht niet in de lage landen vind ik. Sommige dingen zijn wel bekrompen zoals de afstandelijkheid, hufterigheid en de slechte service in winkels etc.
Tja Tijger, als je graag wil leven in een libertarische staat dan kan je nergens terecht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wie je bent en wat je gelukkig maakt....
Dus kapsters kunnen knappe mannen een goedkopere coupe cadeau doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Cadeau's geven is wettelijk toegestaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |