Ga eens op jezelf wonen manquote:Op maandag 21 januari 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Davy moet even stil zijn ouders slapen al.
Kijk maar in de Ajax-reeks. Helaas zijn alle Ajacieden met minder dan 10 hersencellen nog allemaal in leven.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar is tyron eigenlijk? Is dat joch eindelijk dood?
Krijgt geen aandacht meer. Toen was het snel over.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar is tyron eigenlijk? Is dat joch eindelijk dood?
Ik kom niet in het jodentopic.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk maar in de Ajax-reeks. Helaas zijn alle Ajacieden met minder dan 10 hersencellen nog allemaal in leven.
Anders blijft er niemand over.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk maar in de Ajax-reeks. Helaas zijn alle Ajacieden met minder dan 10 hersencellen nog allemaal in leven.
Dat was echt een grotere kankermongool dan Davyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijgt geen aandacht meer. Toen was het snel over.
Vandaag ging hij los, met Buffalo-Soldier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijgt geen aandacht meer. Toen was het snel over.
Ok man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef mrstylo het volgende:
Dit is kut man.
Je hebt te veel keuze.
Die is ook niet de slimste.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vandaag ging hij los, met Buffalo-Soldier.
Een soort Sjaak dus?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was echt een grotere kankermongool dan Davy
Van de ajacieden vind ik alleen devv kutter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was echt een grotere kankermongool dan Davy
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misselijk mannetje is dat jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van de ajacieden vind ik alleen devv kutter.
Jammer jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kom niet in het jodentopic.
Jammer.
Is even uitzoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef mrstylo het volgende:
Dit is kut man.
Je hebt te veel keuze.
Kom je echt beter klaar als het in HD is? Ik ben er nog niet overuit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |