Nee die moet je niet aanpakken wou he zeggen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Zelfde kan je roepen over pedofiele Nederlanders. Zijn geen incidenten meer
weet waar je het over hebtquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Zelfde kan je roepen over pedoseksuele Nederlanders. Zijn geen incidenten meer
Inderdaad. Dat pro-Europa van de VVD en PvdA komt ook weer mijn strot uit. De basisbeurs en OV-kaart voor studenten gaat verdwijnen, want dat levert de staat 400 miljoen op, maar er wordt niet bezuinigd op ontwikkelingshulp en de afdracht aan Europa en noodsteun aan Griekenland en Spanje gaat ook weer gewoon vrolijk doorquote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Helemaal terecht, het komt mij echt de spuigaten uit dat getroetel en geknuffel altijd maar en ze zijn zo zielig![]()
Gewoon volgende verkiezingen weer keihard PVV stemmen
Staat elke week wel weer een bericht over. Vandaag weer zo'n autochtoon die zijn dochter van 9 maanden bijna doodgeslagen heeftquote:
Jup, blijkbaar zijn eigen burgers en toekomst niet zo belangerijk voor de VVD en PvdAquote:Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat pro-Europa van de VVD en PvdA komt ook weer mijn strot uit. De basisbeurs en OV-kaart voor studenten gaat verdwijnen, want dat levert de staat 400 miljoen op, maar er wordt niet bezuinigd op ontwikkelingshulp en de afdracht aan Europa en noodsteun aan Griekenland en Spanje gaat ook weer gewoon vrolijk door
Walgelijk.
Ik bedoel dat je pedofielen en pedoseksuelen niet met elkaar moet vergelijken en op dezelfde manier moet oordelenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Staat elke week wel weer een bericht over. Vandaag weer zo'n autochtoon die zijn dochter van 9 maanden bijna doodgeslagen heeftAutochtonen zijn kut DIT ZIJN GEEN INCIDENTEN MEER MENSE
De laatste 'oplossing' is geen oplossing, maar gewoon dweilen met de kraan open. Eerst de grenzen dicht voor kansloos tuig en proberen de huidige Marokkanen een beetje fatsoen bij te brengen voordat je nieuwe binnenlaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef LXIV het volgende:
Iedereen weet natuurlijk wel dat het een structureel probleem is en dat vooral Marokkanen meer dan buitenproportioneel vaak hier bij betrokken zijn.
Er is een groep mensen die dit probleem wil oplossen door harder straffen en zelfs de toestroom van Marokkanen terug te brengen. Die wijzen voortdurend op de ethniciteit van de daders en de frequentie van dit soort incidenten.
De andere groep hoopt dat het met verloop van tijd recht te trekken is, en dat als de Marokkanen maar niet meer telkens nagewezen worden (gestigmatiseerd), het uiteindelijk wel goed zal komen met ze. Zij zien het wijzen op de ethniciteit als contraproductief om dit probleem op te lossen, en blijven liever maar praten.
Alle discussies gaan in wezen tussen deze twee denkbeelden, want puur cijfermatig valt allang niet meer te ontkennen dat er een Marokkanenprobleem is. De vraag is of dit probleem op te lossen is met het remmen van de Marokkaanse immigratie/straffen/benoemen, of juist met zachte hand laten integreren en op het juiste pad brengen.
Pedofielen komen doorgaans ook niet in de krant he slimmerik.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je pedofielen en pedoseksuelen niet met elkaar moet vergelijken en op dezelfde manier moet oordelen
Niet weten dat Griekenland niet steunen veel meer kostquote:Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat pro-Europa van de VVD en PvdA komt ook weer mijn strot uit. De basisbeurs en OV-kaart voor studenten gaat verdwijnen, want dat levert de staat 400 miljoen op, maar er wordt niet bezuinigd op ontwikkelingshulp en de afdracht aan Europa en noodsteun aan Griekenland en Spanje gaat ook weer gewoon vrolijk door
Walgelijk.
Klopt. Ze gaan met elkaar om in een verziekte straatcultuur. Dát moet je aanpakken.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
De laatste 'oplossing' is geen oplossing, maar gewoon dweilen met de kraan open. Eerst de grenzen dicht voor kansloos tuig en proberen de huidige Marokkanen een beetje fatsoen bij te brengen voordat je nieuwe binnenlaat.
Sowieso, die hele cultuur heeft niets met 'zachte hand', ze lachen je uit als je dat probeert en hebben het over die gekke Hollanders met hun laffe strafjes.
Niet weten dat je beter een keertje goed kunt bloeden dan met een open wond en infectie rondlopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten dat Griekenland niet steunen veel meer kost
Werkelijk joh? En waar baseer je dat op?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten dat Griekenland niet steunen veel meer kost
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Uit het land zetten..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Staat elke week wel weer een bericht over. Vandaag weer zo'n autochtoon die zijn dochter van 9 maanden bijna doodgeslagen heeftAutochtonen zijn kut DIT ZIJN GEEN INCIDENTEN MEER MENSE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
De laatste 'oplossing' is geen oplossing, maar gewoon dweilen met de kraan open. Eerst de grenzen dicht voor kansloos tuig en proberen de huidige Marokkanen een beetje fatsoen bij te brengen voordat je nieuwe binnenlaat.
Sowieso, die hele cultuur heeft niets met 'zachte hand', ze lachen je uit als je dat probeert en hebben het over die gekke Hollanders met hun laffe strafjes.
Een gsm antenne ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je wert hoeveel er op de Griekse banken staat?
Wat is de toegevoegde waarde van een nederlander?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef Ensiferum het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde van de Marokkaan is?
Godverdomme, hier nog iemand die beweert dat het door de bezuinigingen komt dat deze Rifapen zo tekeer zijn gegaanquote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Good_Luck het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)jk+in+Eindhoven.aspx
[..]
Ik wil graag dieper ingaan op de materie, de sociaal-economische achtergrond van dit soort incidenten. Allereerst wil ik aangeven dat wat deze jongens hebben gedaan fout is. Maar denk aan wat er allemaal is gebeurd. Buurthuizen zijn verdwenen, er wordt bezuinigd op hulp aan gezinnen, sociale bijstand wordt niet genoeg verhoogd....
Deze toch al kwetsbare jongeren kunnen geen kant op. Ze bevinden zich vaak ook al in sociaal-economisch gezien onderaan de ladder. We kunnen nu zien waar al deze bezuinigingen toe lijden.
STOP DE BEZUINIGINGEN HET MOET SOCIALER
En de rabobank niet te vergeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Godverdomme, hier nog iemand die beweert dat het door de bezuinigingen komt dat deze Rifapen zo tekeer zijn gegaanJa, het zijn natuurlijk slachtoffers van deze asociale regering!
meest baze fix dit jaar, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hele land in rep en roer over hun acties en zij hebben zijn gwn keihard schijt
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Daarbij voegt de Nederlander, zowel in Nederland als internationaal, op academisch en financieel gebied gewoon meer toe.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van een nederlander?
die mensen wat jij noemt zijn trouwens ook nederlander, dus..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Daarbij voegt de Nederlander, zowel in Nederland als internationaal, op academisch en financieel gebied gewoon meer toe.
Ja. En als we Griekenland failliet laten gaan kunnen we dat opeisen. Iets met curatele enzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je wert hoeveel er op de Griekse banken staat?
Pizzeria's en een groter aanbod aan tweedehands fietsen op marktplaatsquote:Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde van de Marokkaan is?
Nee, dat zijn ze niet. Als ik jou een Turk noem ben je toch ook niet ineens een Turk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
die mensen wat jij noemt zijn trouwens ook nederlander, dus..
Het zijn woestijnratten, trouwens overal op de wereld heeft men problemen met moslims <--quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Als ik jou een Turk noem ben je toch ook niet ineens een Turk.
zit wat inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Als ik jou een Turk noem ben je toch ook niet ineens een Turk.
Er is geen werkelijk probleem.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef MAHL het volgende:
Naar aanleiding van het andere topic, waarin er voor de zoveelste keer Marokkanen met zijn allen volledig op iemand te keer zijn gegaan. En nog steeds zijn er weer van die politiek correcte naïevelingen die vol blijven houden dat het slechts om incidentjes gaat.
Mensen, open je ogen! Werkelijk waar, zijn jullie alweer die grensrechter vergeten, die ook door onze gezellige Medelanders zijn doodgetrapt omdat hij iets verkeerds had gezegd? Zoals iemand anders postte, het zijn net wilde dieren, je hebt echt gedragscodes nodig om met ze om te gaan, want anders vliegen ze je aan en eindig je of dood of in het ziekenhuis.
En nee, ik gooi niet alle Marokkanen op één hoop, want in Marokko worden de Marokkanen die hier wonen ook met de nek aangekeken, zoals o.us postte en ik me wel kan voorstellen... En ja, er zijn hier vast ook goede Marokannen, maar het overgrote deel is gewoon tuig, tuig dat de halfzachte regering en laffe D66-rechters weigert aan te pakken. Want anders zijn ze racistisch en discrimineren ze he
Hoelang woon je al in Japan? In ieder geval, je schrikt je kapot als je na 15-20 jaar afwezigheid weer in Nederland terugkeert.quote:
Dit is de eerste keer in tijden dat er zo fel is gereageerd op die inkomensafhankelijke premie,dus de burgers hebben wel degelijk wat te zeggen,alleen dan moet het wel heel controversieel zijn en zo te zien word het niet gepikt maar ik zie geen demonstraties,,,als alle studenten iets gaan doen komen wij al verder.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Walgelijk.
Precies dezelfde gedachte...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:44 schreef wenfer2 het volgende:
Subklacht: al bij de niets onthullende TT al precies weten waar het topic over gaat.Nieuw persoonlijk dieptepunt.
Dit ja. Ze voegen niks toe aan de maatschappij, gaan dat waarschijnlijk ook niet doen, gewoon uit de maatschappij verwijderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:55 schreef DaMook het volgende:
TS begon dit topic toevallig om dit filmpje ?
Echt waar, afschieten die teringlijers. Als de politie ze vind moeten ze gewoon schieten, niets aanhouden en 2 jaar de cel in, afschieten.
Dude, da's een troll...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Godverdomme, hier nog iemand die beweert dat het door de bezuinigingen komt dat deze Rifapen zo tekeer zijn gegaanJa, het zijn natuurlijk slachtoffers van deze asociale regering!
Je moet het zien als een kampvuur zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef LXIV het volgende:
Iedereen weet natuurlijk wel dat het een structureel probleem is en dat vooral Marokkanen meer dan buitenproportioneel vaak hier bij betrokken zijn.
Er is een groep mensen die dit probleem wil oplossen door harder straffen en zelfs de toestroom van Marokkanen terug te brengen. Die wijzen voortdurend op de ethniciteit van de daders en de frequentie van dit soort incidenten.
De andere groep hoopt dat het met verloop van tijd recht te trekken is, en dat als de Marokkanen maar niet meer telkens nagewezen worden (gestigmatiseerd), het uiteindelijk wel goed zal komen met ze. Zij zien het wijzen op de ethniciteit als contraproductief om dit probleem op te lossen, en blijven liever maar praten.
Alle discussies gaan in wezen tussen deze twee denkbeelden, want puur cijfermatig valt allang niet meer te ontkennen dat er een Marokkanenprobleem is. De vraag is of dit probleem op te lossen is met het remmen van de Marokkaanse immigratie/straffen/benoemen, of juist met zachte hand laten integreren en op het juiste pad brengen.
Ditmaal gooien we gewoon 6,7 miljard levens in de weegschaal. 'Nuke it from orbit' en dan gaan we eens kijken wie het beste kan overleven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Dat er een probleem is is wel duidelijk. Maar heeft iemand nu al een Endlösung in gedachte? Want die eindeloze discussie voeren heeft weinig zin.
Daar vrees ik ook voorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik vrees dat er om dergelijke maatregelen door te voeren teveel GroenLinks-achtige types met een vinger in de pap zijn die het "onze" probleemjongeren vinden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Pleit je nu serieus voor het preventief ruimen van mocro's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd het idee dat ik naar een herhaling zit te kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 04:12 schreef Xenzo het volgende:
Terechte klacht. Kijk voor de gein eens naar "Opsporing Verzocht" en dergelijke, als er een blank persoon in voorkomt dan is het bijna nieuwswaardig te noemen. Het is wel erg opvallend dat het (bijna) altijd gekleurde Nederlanders zijn. Al die gasten die Nederland verkloten qua sfeer en veiligheid, die mogen ze van mij per direct uit het land zetten. Die paar gekleurde Nederlanders die niks doen, daar horen we (bijna) nooit iets over. Erg jammer, maar wel een feit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
typisch "Reductio ad absurdum"quote:Op maandag 21 januari 2013 23:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoe langer maagd/droogstaan, hoe intenser de haat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:36 schreef BalotelliFan het volgende:
Bestaat deze haat voor alle niet-westerse allochtonen die moslim zijn?
Als het goed is dit gedrag er in 2 generaties uit....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:10 schreef hoink581 het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN TOPICS!!!!!![]()
Het klopt dat incidenten (zo noem je dat inderdaad, ook als het vaker voorkomt) vaker door Marokkanen worden gepleegd. Als het goed is, is dit gedrag in 2 generaties er weer uit. Tot die tijd de pakkans voor zulke incidenten verhogen.
Alle verzuurde stadse mensen hier die ze aan de hoogste boom willen hangen zijn gewoon gefrustreerde onderbuikjesOok het feit dat Wilders hier ook maar iets meer aan zou doen dan wijzen en schreeuwen is pas achterlijk
Oja, jullie hadden maar niet in de stad moeten gaan wonen. Sinds eeuwen trekken die profiterende paupers aan.
Waren laatst een aantal artikelen in de volkskrant. Volledige integratie is pas na 5 generaties, veel geweld komt voort uit frustratie. Ze zijn geen Marrokaan meer maar ook geen Nederlander.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:44 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Als het goed is dit gedrag er in 2 generaties uit....
Waar baseer je dit op?
Vind je echt dat er nog 2 generaties moeten lijden aan een overschot aan aggressie?
Ah, telegraaflezer gespotquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:01 schreef Flixxy het volgende:
Volgens mij is het enige wat we kunnen doen, is over een paar jaar op Wilders stemmen.. Hij blijft de enige die dit probleem echt durft te benoemen.
Moslims trouwen gewoon met kleuters, dan is het opeens geen pedofilie meerquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik kan je ook wel vaag verwijzen naar een paar onderzoeken die een hele andere oorzaak (generaties lang inteelt, laag gemiddeld iq, gebrek aan opvoeding) aanwijzen. Gebruik je gezonde verstand, de overlast neemt juist per generatie toe.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waren laatst een aantal artikelen in de volkskrant. Volledige integratie is pas na 5 generaties, veel geweld komt voort uit frustratie. Ze zijn geen Marrokaan meer maar ook geen Nederlander.
Dat ik vind dat je moet lijden kan je niet daaraan toedichtenik wil alleen maar laten zien dat die onderbuik tokkies die KLB overspoelen niet zulke NSB uitroei praktijken als Endlösung moeten zien. Stelletje achterlijke frusties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Omdat een groter percentage van de allochtonen jongeren criminaliteit vertoont, bekijk jij gelijk de gehele groep. Als je zo denkt ben je gewoon niet helemaal goed wijsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:03 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel vaag verwijzen naar een paar onderzoeken die een hele andere oorzaak (generaties lang inteelt, laag gemiddeld iq, gebrek aan opvoeding) aanwijzen. Gebruik je gezonde verstand, de overlast neemt juist per generatie toe.
Btw, je hebt wel een heel mooi argument om kansloze immigratie acuut te stoppen, het duurt immers 5 generaties voordat wij hier in Nederland van de overlast af zijn.
Oke man, ga maar uithuilen bij ome Geert danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:03 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel vaag verwijzen naar een paar onderzoeken die een hele andere oorzaak (generaties lang inteelt, laag gemiddeld iq, gebrek aan opvoeding) aanwijzen. Gebruik je gezonde verstand, de overlast neemt juist per generatie toe.
Btw, je hebt wel een heel mooi argument om kansloze immigratie acuut te stoppen, het duurt immers 5 generaties voordat wij hier in Nederland van de overlast af zijn.
Je bent een boerelul die nooit ergens mee te maken heeft gehad dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waren laatst een aantal artikelen in de volkskrant. Volledige integratie is pas na 5 generaties, veel geweld komt voort uit frustratie. Ze zijn geen Marrokaan meer maar ook geen Nederlander.
Dat ik vind dat je moet lijden kan je niet daaraan toedichtenik wil alleen maar laten zien dat die onderbuik tokkies die KLB overspoelen niet zulke NSB uitroei praktijken als Endlösung moeten zien. Stelletje achterlijke frusties
Het is net zoals met pitbulls, daar zal er ook best wel een aardige tussen lopen. Maar als jij het risico wilt nemen om ze toch te aaien..... doen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Omdat een groter percentage van de allochtonen jongeren criminaliteit vertoont, bekijk jij gelijk de gehele groep. Als je zo denkt ben je gewoon niet helemaal goed wijs
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Het is net zoals met pitbulls, daar zal er ook best wel een aardige tussen lopen. Maar als jij het risico wilt nemen om ze toch te aaien..... doen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:13 schreef haan33 het volgende:
[..]Dus jij zit allochtonen met honden ter vergelijken?
Marocs opereren alleen in roedels.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:13 schreef haan33 het volgende:
[..]Dus jij zit allochtonen met honden ter vergelijken?
Goede argumenten zeg, ik kan je helemaal volgen, toevallig wat PvdA partijcongressen bijgewoond? Je argumentatie sluit iig mooi aan bij die slappe zakken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oke man, ga maar uithuilen bij ome Geert dan
Ja uit het niets van pvv + telegraaf uitgaan is een enorm sterke discussietechniekquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:24 schreef haan33 het volgende:
Ah, typisch weer pvv. Geen discussie kunnen winnen en het dan op de persoonlijke toer gooien.
Hahaha ik moest hardop lachen om dezequote:Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef Metalfrost het volgende:
Welja, dat wordt preventief een loden hengel in je overjas verstoppen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |