abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121872373
Naar aanleiding van het andere topic, waarin er voor de zoveelste keer Marokkanen met zijn allen volledig op iemand te keer zijn gegaan. En nog steeds zijn er weer van die politiek correcte naïevelingen die vol blijven houden dat het slechts om incidentjes gaat.

Mensen, open je ogen! Werkelijk waar, zijn jullie alweer die grensrechter vergeten, die ook door onze gezellige Medelanders zijn doodgetrapt omdat hij iets verkeerds had gezegd? Zoals iemand anders postte, het zijn net wilde dieren, je hebt echt gedragscodes nodig om met ze om te gaan, want anders vliegen ze je aan en eindig je of dood of in het ziekenhuis.

En nee, ik gooi niet alle Marokkanen op één hoop, want in Marokko worden de Marokkanen die hier wonen ook met de nek aangekeken, zoals o.us postte en ik me wel kan voorstellen... En ja, er zijn hier vast ook goede Marokannen, maar het overgrote deel is gewoon tuig, tuig dat de halfzachte regering en laffe D66-rechters weigert aan te pakken. Want anders zijn ze racistisch en discrimineren ze he :r
pi_121872484
Welja, dat wordt preventief een loden hengel in je overjas verstoppen..
Google is your friend, abuse your friends
pi_121872630
Terechte klacht. Op niet gelezen. Samenvatting wellicht? :)
pi_121872729
Zelfde kan je roepen over pedofiele Nederlanders. Zijn geen incidenten meer _O-
pi_121872763
Helemaal terecht, het komt mij echt de spuigaten uit dat getroetel en geknuffel altijd maar en ze zijn zo zielig :r

Gewoon volgende verkiezingen weer keihard PVV stemmen
-XOXO-
pi_121872787
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Nee die moet je niet aanpakken wou he zeggen?
-XOXO-
pi_121872811
Marokannen :D
  maandag 21 januari 2013 @ 23:45:02 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121872818
Iedereen weet natuurlijk wel dat het een structureel probleem is en dat vooral Marokkanen meer dan buitenproportioneel vaak hier bij betrokken zijn.

Er is een groep mensen die dit probleem wil oplossen door harder straffen en zelfs de toestroom van Marokkanen terug te brengen. Die wijzen voortdurend op de ethniciteit van de daders en de frequentie van dit soort incidenten.

De andere groep hoopt dat het met verloop van tijd recht te trekken is, en dat als de Marokkanen maar niet meer telkens nagewezen worden (gestigmatiseerd), het uiteindelijk wel goed zal komen met ze. Zij zien het wijzen op de ethniciteit als contraproductief om dit probleem op te lossen, en blijven liever maar praten.

Alle discussies gaan in wezen tussen deze twee denkbeelden, want puur cijfermatig valt allang niet meer te ontkennen dat er een Marokkanenprobleem is. De vraag is of dit probleem op te lossen is met het remmen van de Marokkaanse immigratie/straffen/benoemen, of juist met zachte hand laten integreren en op het juiste pad brengen.
The End Times are wild
pi_121872870
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Uberkullie het volgende:
Marokannen :D
Hele land in rep en roer over hun acties en zij hebben gwn keihard schijt :7
  maandag 21 januari 2013 @ 23:48:06 #10
319979 Fok-it
All is well
pi_121872988
quote:
Zelfde kan je roepen over pedoseksuele Nederlanders. Zijn geen incidenten meer _O-
weet waar je het over hebt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_121873005
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Helemaal terecht, het komt mij echt de spuigaten uit dat getroetel en geknuffel altijd maar en ze zijn zo zielig :r

Gewoon volgende verkiezingen weer keihard PVV stemmen
Inderdaad. Dat pro-Europa van de VVD en PvdA komt ook weer mijn strot uit. De basisbeurs en OV-kaart voor studenten gaat verdwijnen, want dat levert de staat 400 miljoen op, maar er wordt niet bezuinigd op ontwikkelingshulp en de afdracht aan Europa en noodsteun aan Griekenland en Spanje gaat ook weer gewoon vrolijk door :')

Walgelijk.
pi_121873051
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

weet waar je het over hebt
Staat elke week wel weer een bericht over. Vandaag weer zo'n autochtoon die zijn dochter van 9 maanden bijna doodgeslagen heeft :( Autochtonen zijn kut DIT ZIJN GEEN INCIDENTEN MEER MENSE _O-
pi_121873074
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef MAHL het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat pro-Europa van de VVD en PvdA komt ook weer mijn strot uit. De basisbeurs en OV-kaart voor studenten gaat verdwijnen, want dat levert de staat 400 miljoen op, maar er wordt niet bezuinigd op ontwikkelingshulp en de afdracht aan Europa en noodsteun aan Griekenland en Spanje gaat ook weer gewoon vrolijk door :')

Walgelijk.
Jup, blijkbaar zijn eigen burgers en toekomst niet zo belangerijk voor de VVD en PvdA
-XOXO-
  maandag 21 januari 2013 @ 23:50:37 #14
319979 Fok-it
All is well
pi_121873114
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:49 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Staat elke week wel weer een bericht over. Vandaag weer zo'n autochtoon die zijn dochter van 9 maanden bijna doodgeslagen heeft :( Autochtonen zijn kut DIT ZIJN GEEN INCIDENTEN MEER MENSE _O-
Ik bedoel dat je pedofielen en pedoseksuelen niet met elkaar moet vergelijken en op dezelfde manier moet oordelen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_121873143
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef LXIV het volgende:
Iedereen weet natuurlijk wel dat het een structureel probleem is en dat vooral Marokkanen meer dan buitenproportioneel vaak hier bij betrokken zijn.

Er is een groep mensen die dit probleem wil oplossen door harder straffen en zelfs de toestroom van Marokkanen terug te brengen. Die wijzen voortdurend op de ethniciteit van de daders en de frequentie van dit soort incidenten.

De andere groep hoopt dat het met verloop van tijd recht te trekken is, en dat als de Marokkanen maar niet meer telkens nagewezen worden (gestigmatiseerd), het uiteindelijk wel goed zal komen met ze. Zij zien het wijzen op de ethniciteit als contraproductief om dit probleem op te lossen, en blijven liever maar praten.

Alle discussies gaan in wezen tussen deze twee denkbeelden, want puur cijfermatig valt allang niet meer te ontkennen dat er een Marokkanenprobleem is. De vraag is of dit probleem op te lossen is met het remmen van de Marokkaanse immigratie/straffen/benoemen, of juist met zachte hand laten integreren en op het juiste pad brengen.
De laatste 'oplossing' is geen oplossing, maar gewoon dweilen met de kraan open. Eerst de grenzen dicht voor kansloos tuig en proberen de huidige Marokkanen een beetje fatsoen bij te brengen voordat je nieuwe binnenlaat.

Sowieso, die hele cultuur heeft niets met 'zachte hand', ze lachen je uit als je dat probeert en hebben het over die gekke Hollanders met hun laffe strafjes.
pi_121873156
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je pedofielen en pedoseksuelen niet met elkaar moet vergelijken en op dezelfde manier moet oordelen
Pedofielen komen doorgaans ook niet in de krant he slimmerik.
pi_121873160
quote:

[..]

Walgelijk.
Niet weten dat Griekenland niet steunen veel meer kost :')
pi_121873198
ja jullie wilden niet geholpen.worden in 1940-45.En nu moet je op de blaren zitten :')
nee echt niet !
pi_121873219
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef MAHL het volgende:

[..]

De laatste 'oplossing' is geen oplossing, maar gewoon dweilen met de kraan open. Eerst de grenzen dicht voor kansloos tuig en proberen de huidige Marokkanen een beetje fatsoen bij te brengen voordat je nieuwe binnenlaat.

Sowieso, die hele cultuur heeft niets met 'zachte hand', ze lachen je uit als je dat probeert en hebben het over die gekke Hollanders met hun laffe strafjes.
Klopt. Ze gaan met elkaar om in een verziekte straatcultuur. Dát moet je aanpakken.
pi_121873313
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Niet weten dat je beter een keertje goed kunt bloeden dan met een open wond en infectie rondlopen.
Griekenland gaat zijn schulden nooit terugbetalen.
-XOXO-
pi_121873414
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Werkelijk joh? En waar baseer je dat op?

Griekenland niet steunen kost eenmalig een paar miljard, maar dan ben je er ook vanaf en zorgt voor een afschrikfunctie voor Spanje, Portugal en Italië.

Bovendien wisten de mensen in Europa al van tevoren dat Griekenland sjoemelde met de cijfers en dat dit probleem er uiteindelijk zou komen. Desondanks werden ze toch de Eurozone ingehaald. Maar in plaats van dat we de verantwoordelijken hiervoor aan de hoogste boom opknoopten werd er zoals altijd niets mee gedaan en betaalde Nederland weer braaf de rekening voor de rest van Europa. En verhoogde de belastingen in eigen land, en bezuinigde fors op zorg en onderwijs om dat allemaal te kunnen betalen.
pi_121873514
Altijd wat met die Marokkanen :')
pi_121873557
quote:
pi_121873600
quote:

[..]

Uit het land zetten..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121873620
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef MAHL het volgende:

[..]

En terecht.
pi_121873647
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je wert hoeveel er op de Griekse banken staat?
pi_121873699
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Een gsm antenne ofzo?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:05:16 #28
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_121873751
Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde van de Marokkaan is?
pi_121873769
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef Ensiferum het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een nederlander?
pi_121873801
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Good_Luck het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)jk+in+Eindhoven.aspx

[..]

Ik wil graag dieper ingaan op de materie, de sociaal-economische achtergrond van dit soort incidenten. Allereerst wil ik aangeven dat wat deze jongens hebben gedaan fout is. Maar denk aan wat er allemaal is gebeurd. Buurthuizen zijn verdwenen, er wordt bezuinigd op hulp aan gezinnen, sociale bijstand wordt niet genoeg verhoogd....

Deze toch al kwetsbare jongeren kunnen geen kant op. Ze bevinden zich vaak ook al in sociaal-economisch gezien onderaan de ladder. We kunnen nu zien waar al deze bezuinigingen toe lijden.

STOP DE BEZUINIGINGEN HET MOET SOCIALER
Godverdomme, hier nog iemand die beweert dat het door de bezuinigingen komt dat deze Rifapen zo tekeer zijn gegaan _O- Ja, het zijn natuurlijk slachtoffers van deze asociale regering! :r
pi_121873831
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:06 schreef MAHL het volgende:

[..]

Godverdomme, hier nog iemand die beweert dat het door de bezuinigingen komt dat deze Rifapen zo tekeer zijn gegaan _O- Ja, het zijn natuurlijk slachtoffers van deze asociale regering! :r
En de rabobank niet te vergeten.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:07:18 #32
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_121873835
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Hele land in rep en roer over hun acties en zij hebben zijn gwn keihard schijt :7
meest baze fix dit jaar, al zeg ik het zelf
Gr gr. de KLB Keizer
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:08:11 #33
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_121873865
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat is de toegevoegde waarde van een nederlander?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Daarbij voegt de Nederlander, zowel in Nederland als internationaal, op academisch en financieel gebied gewoon meer toe.
pi_121873917
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Daarbij voegt de Nederlander, zowel in Nederland als internationaal, op academisch en financieel gebied gewoon meer toe.
die mensen wat jij noemt zijn trouwens ook nederlander, dus..
pi_121873923
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ja. En als we Griekenland failliet laten gaan kunnen we dat opeisen. Iets met curatele enzo.

Maar goed, dat is weer een hele andere discussie.
pi_121873932
quote:
Pizzeria's en een groter aanbod aan tweedehands fietsen op marktplaats :)
pi_121873956
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:07 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En de rabobank niet te vergeten.
_O_

Gwoon paar stormtruppen er overheen jawol hehehehe, gab es ein problem???1111einz11!!einz! :7
pi_121873984
Terechte klacht al dat tuig het land uitzetten.
Ура для россии
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:11:21 #39
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_121873995
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:09 schreef Smack10 het volgende:

[..]

die mensen wat jij noemt zijn trouwens ook nederlander, dus..
Nee, dat zijn ze niet. Als ik jou een Turk noem ben je toch ook niet ineens een Turk.
pi_121874024
Mogen dit soort topics nog wel op Fok :')
Je wordt hier nog weleens geband als je wat kritiek over deze groep hebt :')
pi_121874070
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee, dat zijn ze niet. Als ik jou een Turk noem ben je toch ook niet ineens een Turk.
Het zijn woestijnratten, trouwens overal op de wereld heeft men problemen met moslims <-- :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r bijvoorbeeld in Thailand doden ze in de zuidelijke provincies docenten etc... :r :r :r :r :r
pi_121874091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

zit wat in :P
pi_121874127
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef MAHL het volgende:
Naar aanleiding van het andere topic, waarin er voor de zoveelste keer Marokkanen met zijn allen volledig op iemand te keer zijn gegaan. En nog steeds zijn er weer van die politiek correcte naïevelingen die vol blijven houden dat het slechts om incidentjes gaat.

Mensen, open je ogen! Werkelijk waar, zijn jullie alweer die grensrechter vergeten, die ook door onze gezellige Medelanders zijn doodgetrapt omdat hij iets verkeerds had gezegd? Zoals iemand anders postte, het zijn net wilde dieren, je hebt echt gedragscodes nodig om met ze om te gaan, want anders vliegen ze je aan en eindig je of dood of in het ziekenhuis.

En nee, ik gooi niet alle Marokkanen op één hoop, want in Marokko worden de Marokkanen die hier wonen ook met de nek aangekeken, zoals o.us postte en ik me wel kan voorstellen... En ja, er zijn hier vast ook goede Marokannen, maar het overgrote deel is gewoon tuig, tuig dat de halfzachte regering en laffe D66-rechters weigert aan te pakken. Want anders zijn ze racistisch en discrimineren ze he :r
Er is geen werkelijk probleem.
pi_121874143
wat is deze?
pi_121874166
respect moet je ook hebben jeweettoch :')
pi_121874176
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:15 schreef Kiyoaki het volgende:

[..]

Er is geen werkelijk probleem.
Hoelang woon je al in Japan? In ieder geval, je schrikt je kapot als je na 15-20 jaar afwezigheid weer in Nederland terugkeert.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:27:15 #47
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121874499
quote:

[..]

Walgelijk.
Dit is de eerste keer in tijden dat er zo fel is gereageerd op die inkomensafhankelijke premie,dus de burgers hebben wel degelijk wat te zeggen,alleen dan moet het wel heel controversieel zijn en zo te zien word het niet gepikt maar ik zie geen demonstraties,,,als alle studenten iets gaan doen komen wij al verder.
Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
pi_121874557
D66 rechters :') krijg je dat idiote geroep weer. Top.
pi_121874839
TS snapt niet die iedereen die een beetje doorleert rechter mag worden in Nederland
Ga weg
pi_121874849
Op mijn beurt snap ik niet hoe iemand als TS zo'n beladen uitspraken mag doen die 1 op 1 uit het boekje van Geert komen en vervolgens een serieus topic verwacht
Ga weg
  dinsdag 22 januari 2013 @ 01:34:42 #51
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_121875427
Eens, alleen het lijkt me moeilijk om elke Fin terug naar Finland toe te sturen. De jongeren waar het hierbij om gaat zijn meestal geboren in Nederland, die worden niet zomaar meer geaccepteerd in het land van herkomst van hun ouders/grootouders.
pi_121875489
Subklacht: al bij de niets onthullende TT al precies weten waar het topic over gaat. :( Nieuw persoonlijk dieptepunt.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 01:55:20 #53
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_121875533
TS begon dit topic toevallig om dit filmpje ?

Echt waar, afschieten die teringlijers. Als de politie ze vind moeten ze gewoon schieten, niets aanhouden en 2 jaar de cel in, afschieten.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_121875557
Volgens mij is het enige wat we kunnen doen, is over een paar jaar op Wilders stemmen.. Hij blijft de enige die dit probleem echt durft te benoemen.
pi_121875566
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:44 schreef wenfer2 het volgende:
Subklacht: al bij de niets onthullende TT al precies weten waar het topic over gaat. :( Nieuw persoonlijk dieptepunt.
Precies dezelfde gedachte... ;(
  dinsdag 22 januari 2013 @ 02:03:54 #56
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_121875569
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:55 schreef DaMook het volgende:
TS begon dit topic toevallig om dit filmpje ?

Echt waar, afschieten die teringlijers. Als de politie ze vind moeten ze gewoon schieten, niets aanhouden en 2 jaar de cel in, afschieten.
Dit ja. Ze voegen niks toe aan de maatschappij, gaan dat waarschijnlijk ook niet doen, gewoon uit de maatschappij verwijderen.
pi_121875580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:06 schreef MAHL het volgende:

[..]

Dude, da's een troll...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 02:11:43 #58
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_121875605
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef LXIV het volgende:

Je moet het zien als een kampvuur zien.

Het kampvuur staat al enig tijd aan en het moet maar eens een keer afgelopen zijn.
Je dooft het kampvuur in één keer uit en het is klaar. Geen gevaar meer voor de omgeving, of geloof je dat het kampvuur zichzelf wel uitmaakt. Als het immers niet zo'n groot kampvuur is, kan het ook niet schadelijk zijn voor de omgeving.

Dat laatste heeft ons kabinet de afgelopen jaren flink gebruik van gemaakt.
Het klinkt misschien als een drastische aanpak, maar je zal toch uiteindelijk met de harde hand op moeten treden. Die Marokkaanse jongeren lachen de Overheid natuurlijk nu gewoon uit op het moment. Dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling te zijn.

Ik ben van mening dat iedereen zich aan de wet moet houden, ongeacht de status van de persoon. Helaas kom ik te weinig in aanraking met ''tuig'' hoe iedereen zich dat zo mooi verwoordt.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_121875700
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Dat er een probleem is is wel duidelijk. Maar heeft iemand nu al een Endlösung in gedachte? Want die eindeloze discussie voeren heeft weinig zin.
Ditmaal gooien we gewoon 6,7 miljard levens in de weegschaal. 'Nuke it from orbit' en dan gaan we eens kijken wie het beste kan overleven.
pi_121875751
Ik vrees dat er om dergelijke maatregelen door te voeren teveel GroenLinks-achtige types met een vinger in de pap zijn die het "onze" probleemjongeren vinden.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 02:56:36 #61
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_121875765
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik vrees dat er om dergelijke maatregelen door te voeren teveel GroenLinks-achtige types met een vinger in de pap zijn die het "onze" probleemjongeren vinden.
Daar vrees ik ook voor :( .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_121875831
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:56 schreef DaMook het volgende:

[..]

Daar vrees ik ook voor :( .
Pleit je nu serieus voor het preventief ruimen van mocro's?
Ga weg
pi_121875914
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 03:22 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Pleit je nu serieus voor het preventief ruimen van mocro's?
:|W :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121875943
Terechte klacht. Kijk voor de gein eens naar "Opsporing Verzocht" en dergelijke, als er een blank persoon in voorkomt dan is het bijna nieuwswaardig te noemen. Het is wel erg opvallend dat het (bijna) altijd gekleurde Nederlanders zijn. Al die gasten die Nederland verkloten qua sfeer en veiligheid, die mogen ze van mij per direct uit het land zetten. Die paar gekleurde Nederlanders die niks doen, daar horen we (bijna) nooit iets over. Erg jammer, maar wel een feit.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 04:23:05 #65
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_121875958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 04:12 schreef Xenzo het volgende:
Terechte klacht. Kijk voor de gein eens naar "Opsporing Verzocht" en dergelijke, als er een blank persoon in voorkomt dan is het bijna nieuwswaardig te noemen. Het is wel erg opvallend dat het (bijna) altijd gekleurde Nederlanders zijn. Al die gasten die Nederland verkloten qua sfeer en veiligheid, die mogen ze van mij per direct uit het land zetten. Die paar gekleurde Nederlanders die niks doen, daar horen we (bijna) nooit iets over. Erg jammer, maar wel een feit.
Ik heb altijd het idee dat ik naar een herhaling zit te kijken.
Altijd dezelfde signalementen :D
Ik ben inmiddels overleden
pi_121876001
Waar is Jellereppe om zijn soortgenoten te verdedigen?
pi_121876009
Alle Marokkanen terug naar Turkije!

SPOILER
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 05:54:34 #68
394226 along
In Hong Kong
pi_121876038
marokanen <3
Woont in een Biodome.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 07:03:27 #69
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_121876206
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 05:54 schreef along het volgende:
marokanen <3
Allochtonen die hun eigen afkomst niet goed schrijven <3
pi_121876236
MENSEN OPEN JE OGEN TOPICS!!!!! :')

Het klopt dat incidenten (zo noem je dat inderdaad, ook als het vaker voorkomt) vaker door Marokkanen worden gepleegd. Als het goed is, is dit gedrag in 2 generaties er weer uit. Tot die tijd de pakkans voor zulke incidenten verhogen.

Alle verzuurde stadse mensen hier die ze aan de hoogste boom willen hangen zijn gewoon gefrustreerde onderbuikjes :') Ook het feit dat Wilders hier ook maar iets meer aan zou doen dan wijzen en schreeuwen is pas achterlijk :')

Oja, jullie hadden maar niet in de stad moeten gaan wonen. Sinds eeuwen trekken die profiterende paupers aan. :)
pi_121876289
quote:

[..]

typisch "Reductio ad absurdum"
Vergelijk het aantal incidenten eens met het aantal personen (oftewel: kijk eens naar de percentages)
pi_121876343
Bestaat deze haat voor alle niet-westerse allochtonen die moslim zijn?
:)
pi_121876354
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:36 schreef BalotelliFan het volgende:
Bestaat deze haat voor alle niet-westerse allochtonen die moslim zijn?
Hoe langer maagd/droogstaan, hoe intenser de haat. :Y
pi_121876358
Binnenkort komt het boek '40 jaar incidenten' uit.
pi_121876384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:10 schreef hoink581 het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN TOPICS!!!!! :')

Het klopt dat incidenten (zo noem je dat inderdaad, ook als het vaker voorkomt) vaker door Marokkanen worden gepleegd. Als het goed is, is dit gedrag in 2 generaties er weer uit. Tot die tijd de pakkans voor zulke incidenten verhogen.

Alle verzuurde stadse mensen hier die ze aan de hoogste boom willen hangen zijn gewoon gefrustreerde onderbuikjes :') Ook het feit dat Wilders hier ook maar iets meer aan zou doen dan wijzen en schreeuwen is pas achterlijk :')

Oja, jullie hadden maar niet in de stad moeten gaan wonen. Sinds eeuwen trekken die profiterende paupers aan. :)
Als het goed is dit gedrag er in 2 generaties uit....

Waar baseer je dit op?
Vind je echt dat er nog 2 generaties moeten lijden aan een overschot aan aggressie?
60 HRC
pi_121876432
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:44 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Als het goed is dit gedrag er in 2 generaties uit....

Waar baseer je dit op?
Vind je echt dat er nog 2 generaties moeten lijden aan een overschot aan aggressie?
Waren laatst een aantal artikelen in de volkskrant. Volledige integratie is pas na 5 generaties, veel geweld komt voort uit frustratie. Ze zijn geen Marrokaan meer maar ook geen Nederlander.

Dat ik vind dat je moet lijden kan je niet daaraan toedichten :') ik wil alleen maar laten zien dat die onderbuik tokkies die KLB overspoelen niet zulke NSB uitroei praktijken als Endlösung moeten zien. Stelletje achterlijke frusties :')
pi_121876470
Altijd grappig om die zolder-autistische FOKers hier te zien roepen hoe een politiek probleem aangepakt moet worden middels methodes die positief zijn voor iedereen en vooral stimulerend voor het algemene welzijn. Echter weten de kneusjes zo weinig van politieke besluitvorming en het tot stand komen van bepaalde problemen dat ze geen idee hebben waarom huidige machthebbers bepaalde keuzes nemen.

Het is geen runescape hoor, debieltjes. :')
We're slowly approaching inevitable death.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 07:59:48 #78
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121876496
1. Je kunt ze niet terugsturen, zijn immers gewoon Nederlanders. 2. Heb je wel eens "in jouw woorden 'nederlanders'" gezien in salou, saint-tropez en chersonissos? Dat is 10x erger dan wat hier met de autochtonen gebeurd
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:01:19 #79
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121876509
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:01 schreef Flixxy het volgende:
Volgens mij is het enige wat we kunnen doen, is over een paar jaar op Wilders stemmen.. Hij blijft de enige die dit probleem echt durft te benoemen.
Ah, telegraaflezer gespot
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_121876513
quote:
Moslims trouwen gewoon met kleuters, dan is het opeens geen pedofilie meer :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:03:33 #81
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121876534
TS, door over rifapen en D66-rechters te spreken heb jij totaal geen kennis van onze rechtstaat en totaal geen respect voor je medemens.
'The Don Mega'
pi_121876538
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:52 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Waren laatst een aantal artikelen in de volkskrant. Volledige integratie is pas na 5 generaties, veel geweld komt voort uit frustratie. Ze zijn geen Marrokaan meer maar ook geen Nederlander.

Dat ik vind dat je moet lijden kan je niet daaraan toedichten :') ik wil alleen maar laten zien dat die onderbuik tokkies die KLB overspoelen niet zulke NSB uitroei praktijken als Endlösung moeten zien. Stelletje achterlijke frusties :')
Ik kan je ook wel vaag verwijzen naar een paar onderzoeken die een hele andere oorzaak (generaties lang inteelt, laag gemiddeld iq, gebrek aan opvoeding) aanwijzen. Gebruik je gezonde verstand, de overlast neemt juist per generatie toe.

Btw, je hebt wel een heel mooi argument om kansloze immigratie acuut te stoppen, het duurt immers 5 generaties voordat wij hier in Nederland van de overlast af zijn.
60 HRC
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:04:29 #83
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121876544
Oh god, steeds meer pedofielen in nederland! Allemaal eruit! ERUIT!
SPOILER
'The Don Mega'
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:06:12 #84
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121876561
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:03 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Ik kan je ook wel vaag verwijzen naar een paar onderzoeken die een hele andere oorzaak (generaties lang inteelt, laag gemiddeld iq, gebrek aan opvoeding) aanwijzen. Gebruik je gezonde verstand, de overlast neemt juist per generatie toe.

Btw, je hebt wel een heel mooi argument om kansloze immigratie acuut te stoppen, het duurt immers 5 generaties voordat wij hier in Nederland van de overlast af zijn.
Omdat een groter percentage van de allochtonen jongeren criminaliteit vertoont, bekijk jij gelijk de gehele groep. Als je zo denkt ben je gewoon niet helemaal goed wijs
'The Don Mega'
pi_121876563
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:03 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Oke man, ga maar uithuilen bij ome Geert dan :')
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:08:24 #86
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121876584
De enige reden dat de PVV zoveel stemmen heeft gehaald komt door de krantenkoppen van de telegraaf en het lage-iq van bepaalde mensen.
'The Don Mega'
pi_121876611
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:52 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je bent een boerelul die nooit ergens mee te maken heeft gehad dus :')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:11:56 #88
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_121876626
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef haan33 het volgende:

[..]

Omdat een groter percentage van de allochtonen jongeren criminaliteit vertoont, bekijk jij gelijk de gehele groep. Als je zo denkt ben je gewoon niet helemaal goed wijs
Het is net zoals met pitbulls, daar zal er ook best wel een aardige tussen lopen. Maar als jij het risico wilt nemen om ze toch te aaien..... doen!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:13:08 #89
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121876638
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:11 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Het is net zoals met pitbulls, daar zal er ook best wel een aardige tussen lopen. Maar als jij het risico wilt nemen om ze toch te aaien..... doen!
:') Dus jij zit allochtonen met honden ter vergelijken?
'The Don Mega'
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:15:10 #90
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_121876657
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:13 schreef haan33 het volgende:

[..]

:Y
pi_121876668
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:13 schreef haan33 het volgende:

[..]

Marocs opereren alleen in roedels.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:19:18 #92
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121876695
Tevens mensen die denken dat alle marokkanen moslims zijn :').
'The Don Mega'
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:20:33 #93
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121876714
Valt mij trouwens op bij dat PVV-tuig. Hun denkwijze is als volgt: Horen --> spreken. Slimmere mensen doen: horen --> denken --> spreken.
'The Don Mega'
pi_121876738
Slimmere mensen klappen geen kanon.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:24:42 #95
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121876752
Ah, typisch weer pvv. Geen discussie kunnen winnen en het dan op de persoonlijke toer gooien.
'The Don Mega'
pi_121876776
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Oke man, ga maar uithuilen bij ome Geert dan :')
Goede argumenten zeg, ik kan je helemaal volgen, toevallig wat PvdA partijcongressen bijgewoond? Je argumentatie sluit iig mooi aan bij die slappe zakken.
60 HRC
pi_121876818
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:24 schreef haan33 het volgende:
Ah, typisch weer pvv. Geen discussie kunnen winnen en het dan op de persoonlijke toer gooien.
Ja uit het niets van pvv + telegraaf uitgaan is een enorm sterke discussietechniek :')
Daar is een naam voor. Vraag het maar aan je meester.
pi_121876822
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef Metalfrost het volgende:
Welja, dat wordt preventief een loden hengel in je overjas verstoppen..
Hahaha ik moest hardop lachen om deze
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:40:51 #99
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_121876928
Zieke video ook waar ze die jongen tegen zijn hoofd trappen.

Het zou toch zo mooi zijn als ze eens de verkeerde te grazen nemen die een pistool op zak heeft :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Forum Admin dinsdag 22 januari 2013 @ 08:41:46 #100
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_121876932
Onderbuik topic :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')