abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2013 @ 01:34:42 #51
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_121875427
Eens, alleen het lijkt me moeilijk om elke Fin terug naar Finland toe te sturen. De jongeren waar het hierbij om gaat zijn meestal geboren in Nederland, die worden niet zomaar meer geaccepteerd in het land van herkomst van hun ouders/grootouders.
pi_121875489
Subklacht: al bij de niets onthullende TT al precies weten waar het topic over gaat. :( Nieuw persoonlijk dieptepunt.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 01:55:20 #53
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_121875533
TS begon dit topic toevallig om dit filmpje ?

Echt waar, afschieten die teringlijers. Als de politie ze vind moeten ze gewoon schieten, niets aanhouden en 2 jaar de cel in, afschieten.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_121875557
Volgens mij is het enige wat we kunnen doen, is over een paar jaar op Wilders stemmen.. Hij blijft de enige die dit probleem echt durft te benoemen.
pi_121875566
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:44 schreef wenfer2 het volgende:
Subklacht: al bij de niets onthullende TT al precies weten waar het topic over gaat. :( Nieuw persoonlijk dieptepunt.
Precies dezelfde gedachte... ;(
  dinsdag 22 januari 2013 @ 02:03:54 #56
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_121875569
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:55 schreef DaMook het volgende:
TS begon dit topic toevallig om dit filmpje ?

Echt waar, afschieten die teringlijers. Als de politie ze vind moeten ze gewoon schieten, niets aanhouden en 2 jaar de cel in, afschieten.
Dit ja. Ze voegen niks toe aan de maatschappij, gaan dat waarschijnlijk ook niet doen, gewoon uit de maatschappij verwijderen.
pi_121875580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:06 schreef MAHL het volgende:

[..]

Godverdomme, hier nog iemand die beweert dat het door de bezuinigingen komt dat deze Rifapen zo tekeer zijn gegaan _O- Ja, het zijn natuurlijk slachtoffers van deze asociale regering! :r
Dude, da's een troll...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 02:11:43 #58
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_121875605
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef LXIV het volgende:
Iedereen weet natuurlijk wel dat het een structureel probleem is en dat vooral Marokkanen meer dan buitenproportioneel vaak hier bij betrokken zijn.

Er is een groep mensen die dit probleem wil oplossen door harder straffen en zelfs de toestroom van Marokkanen terug te brengen. Die wijzen voortdurend op de ethniciteit van de daders en de frequentie van dit soort incidenten.

De andere groep hoopt dat het met verloop van tijd recht te trekken is, en dat als de Marokkanen maar niet meer telkens nagewezen worden (gestigmatiseerd), het uiteindelijk wel goed zal komen met ze. Zij zien het wijzen op de ethniciteit als contraproductief om dit probleem op te lossen, en blijven liever maar praten.

Alle discussies gaan in wezen tussen deze twee denkbeelden, want puur cijfermatig valt allang niet meer te ontkennen dat er een Marokkanenprobleem is. De vraag is of dit probleem op te lossen is met het remmen van de Marokkaanse immigratie/straffen/benoemen, of juist met zachte hand laten integreren en op het juiste pad brengen.
Je moet het zien als een kampvuur zien.

Het kampvuur staat al enig tijd aan en het moet maar eens een keer afgelopen zijn.
Je dooft het kampvuur in één keer uit en het is klaar. Geen gevaar meer voor de omgeving, of geloof je dat het kampvuur zichzelf wel uitmaakt. Als het immers niet zo'n groot kampvuur is, kan het ook niet schadelijk zijn voor de omgeving.

Dat laatste heeft ons kabinet de afgelopen jaren flink gebruik van gemaakt.
Het klinkt misschien als een drastische aanpak, maar je zal toch uiteindelijk met de harde hand op moeten treden. Die Marokkaanse jongeren lachen de Overheid natuurlijk nu gewoon uit op het moment. Dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling te zijn.

Ik ben van mening dat iedereen zich aan de wet moet houden, ongeacht de status van de persoon. Helaas kom ik te weinig in aanraking met ''tuig'' hoe iedereen zich dat zo mooi verwoordt.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_121875700
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Dat er een probleem is is wel duidelijk. Maar heeft iemand nu al een Endlösung in gedachte? Want die eindeloze discussie voeren heeft weinig zin.
Ditmaal gooien we gewoon 6,7 miljard levens in de weegschaal. 'Nuke it from orbit' en dan gaan we eens kijken wie het beste kan overleven.
pi_121875751
Ik vrees dat er om dergelijke maatregelen door te voeren teveel GroenLinks-achtige types met een vinger in de pap zijn die het "onze" probleemjongeren vinden.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 02:56:36 #61
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_121875765
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik vrees dat er om dergelijke maatregelen door te voeren teveel GroenLinks-achtige types met een vinger in de pap zijn die het "onze" probleemjongeren vinden.
Daar vrees ik ook voor :( .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_121875831
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:56 schreef DaMook het volgende:

[..]

Daar vrees ik ook voor :( .
Pleit je nu serieus voor het preventief ruimen van mocro's?
Ga weg
pi_121875914
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 03:22 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Pleit je nu serieus voor het preventief ruimen van mocro's?
:|W :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121875943
Terechte klacht. Kijk voor de gein eens naar "Opsporing Verzocht" en dergelijke, als er een blank persoon in voorkomt dan is het bijna nieuwswaardig te noemen. Het is wel erg opvallend dat het (bijna) altijd gekleurde Nederlanders zijn. Al die gasten die Nederland verkloten qua sfeer en veiligheid, die mogen ze van mij per direct uit het land zetten. Die paar gekleurde Nederlanders die niks doen, daar horen we (bijna) nooit iets over. Erg jammer, maar wel een feit.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 04:23:05 #65
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_121875958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 04:12 schreef Xenzo het volgende:
Terechte klacht. Kijk voor de gein eens naar "Opsporing Verzocht" en dergelijke, als er een blank persoon in voorkomt dan is het bijna nieuwswaardig te noemen. Het is wel erg opvallend dat het (bijna) altijd gekleurde Nederlanders zijn. Al die gasten die Nederland verkloten qua sfeer en veiligheid, die mogen ze van mij per direct uit het land zetten. Die paar gekleurde Nederlanders die niks doen, daar horen we (bijna) nooit iets over. Erg jammer, maar wel een feit.
Ik heb altijd het idee dat ik naar een herhaling zit te kijken.
Altijd dezelfde signalementen :D
Ik ben inmiddels overleden
pi_121876001
Waar is Jellereppe om zijn soortgenoten te verdedigen?
pi_121876009
Alle Marokkanen terug naar Turkije!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 05:54:34 #68
394226 along
In Hong Kong
pi_121876038
marokanen <3
Woont in een Biodome.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 07:03:27 #69
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_121876206
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 05:54 schreef along het volgende:
marokanen <3
Allochtonen die hun eigen afkomst niet goed schrijven <3
pi_121876236
MENSEN OPEN JE OGEN TOPICS!!!!! :')

Het klopt dat incidenten (zo noem je dat inderdaad, ook als het vaker voorkomt) vaker door Marokkanen worden gepleegd. Als het goed is, is dit gedrag in 2 generaties er weer uit. Tot die tijd de pakkans voor zulke incidenten verhogen.

Alle verzuurde stadse mensen hier die ze aan de hoogste boom willen hangen zijn gewoon gefrustreerde onderbuikjes :') Ook het feit dat Wilders hier ook maar iets meer aan zou doen dan wijzen en schreeuwen is pas achterlijk :')

Oja, jullie hadden maar niet in de stad moeten gaan wonen. Sinds eeuwen trekken die profiterende paupers aan. :)
pi_121876289
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:49 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Staat elke week wel weer een bericht over. Vandaag weer zo'n autochtoon die zijn dochter van 9 maanden bijna doodgeslagen heeft :( Autochtonen zijn kut DIT ZIJN GEEN INCIDENTEN MEER MENSE _O-
typisch "Reductio ad absurdum"
Vergelijk het aantal incidenten eens met het aantal personen (oftewel: kijk eens naar de percentages)
pi_121876343
Bestaat deze haat voor alle niet-westerse allochtonen die moslim zijn?
:)
pi_121876354
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:36 schreef BalotelliFan het volgende:
Bestaat deze haat voor alle niet-westerse allochtonen die moslim zijn?
Hoe langer maagd/droogstaan, hoe intenser de haat. :Y
pi_121876358
Binnenkort komt het boek '40 jaar incidenten' uit.
pi_121876384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:10 schreef hoink581 het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN TOPICS!!!!! :')

Het klopt dat incidenten (zo noem je dat inderdaad, ook als het vaker voorkomt) vaker door Marokkanen worden gepleegd. Als het goed is, is dit gedrag in 2 generaties er weer uit. Tot die tijd de pakkans voor zulke incidenten verhogen.

Alle verzuurde stadse mensen hier die ze aan de hoogste boom willen hangen zijn gewoon gefrustreerde onderbuikjes :') Ook het feit dat Wilders hier ook maar iets meer aan zou doen dan wijzen en schreeuwen is pas achterlijk :')

Oja, jullie hadden maar niet in de stad moeten gaan wonen. Sinds eeuwen trekken die profiterende paupers aan. :)
Als het goed is dit gedrag er in 2 generaties uit....

Waar baseer je dit op?
Vind je echt dat er nog 2 generaties moeten lijden aan een overschot aan aggressie?
60 HRC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')