Ik ga het proberen.quote:
Waarom moet je het nu doen man.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
Mrstylo staat er vooral tussen omdat het anders alleen maar blanke, autochtone mensen waren.
Zodra Davy en jij het willen overnemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Maar GGMM, ik neem je niet meer serieus. Wanneer stop je mod zijn?
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
He maar HMF, ff zonder grappen. Als ik jou app en ik probeer 'HMF' te typen komt er 'GOD' te staan via woordenboek.
Zit jij op de EUR? Kom morgen even een bakkie doen anders in mijn kamer in het M-gebouw?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is sowieso een bende bij Kralingse Zoom. Je hebt amper loopruimte door die gare houten schotten in het midden van het perron. Als ik morgen weer moet lopen blijf ik lekker thuis.
He daarna zei ik dat Rens en 422 sowieso erin zouden moeten staan, samen met Tarado. Ouwe pik.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En dat RensAjacied mist HMF, dat is toch vreselijk![]()
Ja die keuzes van je heb ik ook nooit begrepen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wutals dat zo was deed ik me wel voor als Ajacied dan had je er nog wat aan, om je als PSV'er voor te doen heeft geen voordelen.
Wij staan klaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra Davy en jij het willen overnemen.
Was een grapje man. Je vriendelijkheid gaf de doorslagquote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moet je het nu doen man.
Nu kan ik niet goed slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ga nu maar weg danquote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra Davy en jij het willen overnemen.
kapi is dus stiekem loverboy.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou zijn inside bounty posts wel bevestigen.
[ afbeelding ]
Mandy 2.0 gok ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou zijn inside bounty posts wel bevestigen.
[ afbeelding ]
Keuze van GGMM en Don blijkbaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt kansloos, die mongool voegt niks toe, alleen maar gebagger. Ja man, leuke user
bij deze SC wordt nooit gebaggerdquote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt kansloos, die mongool voegt niks toe, alleen maar gebagger. Ja man, leuke user
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje man. Je vriendelijkheid gaf de doorslag
Verder heeft NIEMAND naar m'n autoradio gevraagd
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
MrStylo is de excuusneger (Koerd) van de nominaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
tong is de enige die naast reeksen nog wel eens een topic opent man.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gast is echt pure aids. Had hem nog even lekker aangepakt samen met Karina in ONZ vandaag.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit voor nieuwe mod?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en wat voegen die toe?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
tong is de enige die naast reeksen nog wel eens een topic opent man.
Oliver is een baas.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
Oliver niet nomineren. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik hem persoonlijk ken maar wat voor tijd hij wel niet in de VI filmpjes steekt. Jezus Yvonne
Dat zal hem leren.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast is echt pure aids. Had hem nog even lekker aangepakt samen met Karina in ONZ vandaag.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
tong is de enige die naast reeksen nog wel eens een topic kanker opent man.
Ik wil ook wel bagger topics openenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
tong is de enige die naast reeksen nog wel eens een topic opent man.
Trouwens, ik en De_Kromme zijn verantwoordelijk voor het ontstaan van slowchat 2.0. Nie-mand geeft mij en die teringhaagse-jood daar credits voor.quote:
preciesquote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef Saind het volgende:
Wel leuk dat GGMM nou die lijst moet verdedigen ook al vindt hij hem kut
Hoezo jou? De_kromme is de enige die daar verantwoordelijk voor is man.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trouwens, ik en De_Kromme zijn verantwoordelijk voor het ontstaan van slowchat 2.0. Nie-mand geeft mij en die teringhaagse-jood daar credits voor.
Doe normaal.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef Saind het volgende:
Wel leuk dat GGMM nou die lijst moet verdedigen ook al vindt hij hem kut
Ik snap al die commotie ook niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef mrstylo het volgende:
Mensen willen echt een nominatie zie ik.
HMF doe niet zo zielig man.
Hij opende die slowchat omdat hij mij teveel over randzaken vond lullen in de Feijenoordtopics. Mijn opmerking was "als het je niet bevalt open je maar een topic erover". En zo geschiedde.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo jou? De_kromme is de enige die daar verantwoordelijk voor is man.
Ach, online credits zijn heel belangrijk voor sommige mensen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik snap al die commotie ook niet.
VI Hooligans, laat dat stoppen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft dit samengesteld? Jezus geen enkele VI Hooligan. DrDentz, Johannes en Oliver hadden echt wel erbij moeten staan
Johannes post hier ook veel in de SC dus snap niet hoe je hem over het hoofd kan zien
Johannes ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft dit samengesteld? Jezus geen enkele VI Hooligan. DrDentz, Johannes en Oliver hadden echt wel erbij moeten staan
Johannes post hier ook veel in de SC dus snap niet hoe je hem over het hoofd kan zien
Zelfs tot user van het jaar verkozen, GGMM faalt echt op alle frontenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Had gvd mijn cv kunnen vullen caland. niks geen nominatie.quote:
Jaja, dus hij heeft het geregeld. Goed van hemquote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij opende die slowchat omdat hij mij teveel over randzaken vond lullen in de Feijenoordtopics. Mijn opmerking was "als het je niet bevalt open je maar een topic erover". En zo geschiedde.![]()
![]()
Gast doe niet zo debiel. Jij zit zelf actief een verkiezing te faciliteren met die lijstjes van je.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, online credits zijn heel belangrijk voor sommige mensen.
Het is inderdaad al wat minder maar paar maanden geleden die rellen op FOK!quote:
Opkken. Niet mijn eer aantasten teringlul.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaja, dus hij heeft het geregeld. Goed van hem
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast doe niet zo debiel. Jij zit zelf actief een verkiezing te faciliteren met die lijstjes van je.
GGMM heeft een lijstje gemaakt met leukste users van VBL met o.a. Tong en een meisje die ik nooit heb gezien in VBL.quote:
En jij maakt je er nogal druk om, blijkbaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast doe niet zo debiel. Jij zit zelf actief een verkiezing te faciliteren met die lijstjes van je.
GGMM wat ben je toch een jankbal.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij maakt je er nogal druk om, blijkbaar.
Nou erg objectief was het nietquote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij maakt je er nogal druk om, blijkbaar.
de_kromme is in alles beter dan jij.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Opkken. Niet mijn eer aantasten teringlul.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM heeft een lijstje gemaakt met leukste users van VBL met o.a. Tong en een meisje die ik nooit heb gezien in VBL.
Daar gaat het over.
Nou dat valt wel mee hoor, ze hebben allemaal wat posts verwijderd in een livetopic en wat bans uitgedeeld. Niks speciaals.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is inderdaad al wat minder maar paar maanden geleden die rellen op FOK!. Alle mods die in paniek waren niet om konden gaan met VI quotes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |