tong is de enige die naast reeksen nog wel eens een topic opent man.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt kansloos, die mongool voegt niks toe, alleen maar gebagger. Ja man, leuke user
Die gast is echt pure aids. Had hem nog even lekker aangepakt samen met Karina in ONZ vandaag.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt kansloos, die mongool voegt niks toe, alleen maar gebagger. Ja man, leuke user
Is dit voor nieuwe mod?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en wat voegen die toe?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
tong is de enige die naast reeksen nog wel eens een topic opent man.
Oliver is een baas.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
Oliver niet nomineren. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik hem persoonlijk ken maar wat voor tijd hij wel niet in de VI filmpjes steekt. Jezus Yvonne
Dat zal hem leren.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast is echt pure aids. Had hem nog even lekker aangepakt samen met Karina in ONZ vandaag.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
tong is de enige die naast reeksen nog wel eens een topic kanker opent man.
Ik wil ook wel bagger topics openenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
tong is de enige die naast reeksen nog wel eens een topic opent man.
Trouwens, ik en De_Kromme zijn verantwoordelijk voor het ontstaan van slowchat 2.0. Nie-mand geeft mij en die teringhaagse-jood daar credits voor.quote:
preciesquote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef Saind het volgende:
Wel leuk dat GGMM nou die lijst moet verdedigen ook al vindt hij hem kut
Hoezo jou? De_kromme is de enige die daar verantwoordelijk voor is man.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trouwens, ik en De_Kromme zijn verantwoordelijk voor het ontstaan van slowchat 2.0. Nie-mand geeft mij en die teringhaagse-jood daar credits voor.
Doe normaal.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef Saind het volgende:
Wel leuk dat GGMM nou die lijst moet verdedigen ook al vindt hij hem kut
Ik snap al die commotie ook niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef mrstylo het volgende:
Mensen willen echt een nominatie zie ik.
HMF doe niet zo zielig man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |