Nee, geen foutjequote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
Mooi lijstje met genomineerden, Tyron is een copypastefoutje neem ik aan?
Post veel in Radio 49, heeft daar ook ontzettend veel voor betekend!quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef LompeHork het volgende:
Door de crew zullen uiteindelijk de winnaars worden gekozen.
komt door je hendige tettenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh em gee ik ben genomineerd in US.
Die gaan je later in het bedrijfsleven nog veel vaker van pas komenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wist dat ze nog een keer van pas zouden komen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:50 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Die gaan je later in het bedrijfsleven nog veel vaker van pas komen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:50 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Die gaan je later in het bedrijfsleven nog veel vaker van pas komen
Ja, maar wat is kwaliteit bij de mods?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef smitjew het volgende:
Ik ben de laatste tijd te lui om kwaliteit te posten, dus iemand anders verdient hem.
Idd, ik zal wel effe kijken of ik nu nog effe de doorslag kan geven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar wat is kwaliteit bij de mods?
hihi hallojo is dik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef Hallojo het volgende:
Waarom ben ik niet genomineerd? Ik heb heule grote tieten!
picsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef Hallojo het volgende:
Waarom ben ik niet genomineerd? Ik heb heule grote tieten!
Ze passen helaas niet op een foto...quote:
Dan laat je de foto schieten van een stukje verder af..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ze passen helaas niet op een foto...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:26 schreef aight1 het volgende:
Fopje, robdriessen, smitjew en tyron?wie zijn dat
.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:26 schreef aight1 het volgende:
Fopje, robdriessen, smitjew en tyron?wie zijn dat
.
Kan misschien helpen jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:14 schreef Fopje het volgende:
[..], moet je eens wat vaker in ONZ komen
![]()
Wat weet jij daar nou weer van of ik dat doe of nietquote:Op maandag 21 januari 2013 23:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nu je geen ONZ mods hand en span diensten geeft, nee, helaas voor jou is het afgelopen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van of ik dat doe of niet
Jij ben mod-newbie, jouw tijd komt nog welquote:
Haaiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van of ik dat doe of niet
Hork weet, ik heb zelfs in zijn bed geslapenquote:
O hai!quote:
jij ligt liever bovenop?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:23 schreef smitjew het volgende:
Maar dan krijg je het hele jaar yvonne boven je posts ?
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef LompeHork het volgende:
Door de crew zullen uiteindelijk de winnaars worden gekozen.
Ja, maar alleen piano'squote:
Zal die ze ook alle 9 winnen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef Michhas het volgende:
Tong is weer lekker bezig geweest, 9 nominaties
Daar waren de FOK! verkiezingen voor. Dit is zeg maar een waardering uit vanuit de crewquote:Op woensdag 23 januari 2013 04:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
is er geen prijs voor grootste bagger user?
maak ik mss nog kans
maar je bent een kat, dus undercatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
O hai!Elke competitie heeft een underdog nodig.
De streefdatum is 1 feb. dus dat is nog even afwachtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer worden de prijzen uitgereikt?
en de shortlist?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De streefdatum is 1 feb. dus dat is nog even afwachten
Ga ik vanavond nog een keer voorleggen, er is overheen gekekenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
oooooooooo
en de vraag waar ik je laatst over dm'de?
dat ze dat durvenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga ik vanavond nog een keer voorleggen, er is overheen gekeken
Vind ze ook wel sterk jaquote:
Van mij welquote:
Mods worden niet geselecteerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef BOAC het volgende:
Ik mis lompehork in het rijtje.
tong80 #1
Fopje #2
Hajee #3
Imo
Ben jij modquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mods worden niet geselecteerdFopje staat er tussen omdat hij in 2012 nog geen modje was.
Nee, hij heeft wel macht hier. Je kunt hem omkopen met een dolfijn.quote:
*done*quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:43 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel macht hier. Je kunt hem omkopen met een dolfijn.
profit?quote:
Geen idee. Ik post nagenoeg nooit in ONZ.quote:
WATquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mods worden niet geselecteerdFopje staat er tussen omdat hij in 2012 nog geen modje was.
Ff quoten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:15 schreef smitjew het volgende:
Ik neuk een geit en post dit live op FOK! Als ik win
Idd, anders moet ik die geit nog reserveren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef smegmanus het volgende:
Hallon ballon wanneer is de uitslag?
Jongen bende blind ofzeu?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef smegmanus het volgende:
Hallon ballon wanneer is de uitslag?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zet dat dan ook in de OP ofzoquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zet dat dan ook in de OP ofzo
<<steviewonder.jpg>>
Jij mag mijn geit wel lenen als je wint.quote:
jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stemmen kan niet, de stemming wordt gedaan door de crew. Om zelf te stemmen waren er de FOK!Awards van een tijdje terugquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:31 schreef FrankSpencer het volgende:
Kan ik nog stemmen?
Of ben ik nu al te laat?
STREEFdatumquote:
Exact, lastig al deze keuzesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lastige keus voor de mods, tong80 is een fok!-icoon, hajee een paintbaas en fopje de publiekslieveling.
quote:
Iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De streefdatum is 1 Augustus dus dat is nog even afwachten
Jaja, ben de druk alleen aan het opvoerenquote:
Welke druk?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef BOAC het volgende:
[..]
Jaja, ben de druk alleen aan het opvoeren
Fopje wint toch
Luchtdrukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welke druk?
Ik weet niet wie er wint, ik heb geen inzicht in de personen die hebben gestemd. Weet alleen waar mijn stemmen naar uit zijn gegaan
Hup Tyronquote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef Tyron het volgende:
laat mij winnen en ik beloof lager belasting
Ik geef jullie positieve druk.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef LompeHork het volgende:
Dat hoef je niet elke keer te vragen, zodra we wat weten laten we het écht wel horen hoor
quote:
Ik wil het wel tellen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 14:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Maar nee: Er zit wat vertraging in, degene die de tellingen en dergelijke doet heeft het wat druk, kan nog wel een weekje duren dus (maar een weekje extra = meer stemmen, meestal)
Oh naja ik wil wel helpenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zit meer werk in dan je denkt(komen ook tekstjes bij enzo)
BETERE deze:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede champagnefles deze:
[ afbeelding ]
Goed gesproken.quote:
Zekers.quote:
ik heb niet gewonnen?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit systeem werkt ook niet alle modjes dus ook bijvoorbeeld die van oud of sho moeten op elke categorie kiezen. Ik denk niet dat de mod van oud weet wie Tyron is maar Tong80 kent iedereen dus zolang je deze opzet blijft houden kan je het beter de Tong80 awards noemen.
Goeten IDquote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit systeem werkt ook niet alle modjes dus ook bijvoorbeeld die van oud of sho moeten op elke categorie kiezen. Ik denk niet dat de mod van oud weet wie Tyron is maar Tong80 kent iedereen dus zolang je deze opzet blijft houden kan je het beter de Tong80 awards noemen.
ja gvdquote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |