Haaitje, ik heb niks verklapt hoor.......ik zeg ook niet hoe en wat, ga maar kijken zondagavond het is zo goed...........quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:53 schreef Toverheks het volgende:
Haaitje, ik heb niks verklapt hoor.......ik zeg ook niet hoe en wat, ga maar kijken zondagavond het is zo goed...........
Vies dik ja.quote:Op zondag 29 september 2013 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een dik hoofd heeft Sigrid gekregen.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij was ook de grootste baas bij Villa Achterwerk...
Van Rossum
quote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:
was ie goed he, denk dat seizoen 3 nog veel teweeg brengt
Dat was niet met die Joegoslaven, maar met die twee negers (weet even niet meer hoe ze heten).quote:Op zondag 29 september 2013 23:41 schreef Terecht het volgende:
Ik heb weer genoten.
Vraag: waarom zei Berry eigenlijk tegen Carmen dat hij al een deal had gemaakt met die Joegoslaven?
Voorspelling: de vrouw van Simon Zwart gaat de boel verlinken.
Gappie en Duane.quote:Op zondag 29 september 2013 23:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was niet met die Joegoslaven, maar met die twee negers (weet even niet meer hoe ze heten).
Ah, ik vond het al zo knap dat je dat verstaan en onthouden had!quote:Op zondag 29 september 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
Ik heb zonder geluid gekeken dus sowieso ondertiteld.... anders had ik nu waarschijnlijk geen idee gehad hoe ze heetten
Gewoon gelezen, en wat ik lees blijft vrij goed hangenquote:Op maandag 30 september 2013 00:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, ik vond het al zo knap dat je dat verstaan en onthouden had!
Inderdaad, ze zag er juist beter uit dan ooit.quote:Op maandag 30 september 2013 04:09 schreef Strani het volgende:
Sigrid een dikke kop!? Man, ze wordt juist eindelijk een vrouw..
Beetje rare kaaklijnen had ze in die scene bij hun thuis.quote:Op maandag 30 september 2013 04:09 schreef Strani het volgende:
Sigrid een dikke kop!? Man, ze wordt juist eindelijk een vrouw..
Oh ja, dat ook nog. Mag aannemen dat diegene niet dood is, want ze reden volgens mij 30.quote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef planethugo het volgende:
prima begin, al zag je wel aankomen dat er door dat telefoontje een ongeluk o.i.d. ging komen. En erg cliché dat die kinderen net die ene keer dat ze blowend rondrijden iemand doodrijden. Dat mogen ze er wel uitlaten, dat gedoe met die kinderen.
aan de klap te horen gingen ze 5 km per uurquote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog. Mag aannemen dat diegene niet dood is, want ze reden volgens mij 30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |