Wat een nonsens, ik heb ze van 4 jaar geleden net weggegooid en daar kon je nog prima de streepjes op zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo'n zwangerschapstest blijft niet zolang staan.
Nonsens is het niet. De test die wij hadden was na een uur al weg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een nonsens, ik heb ze van 4 jaar geleden net weggegooid en daar kon je nog prima de streepjes op zien.
Dat zou wel dom zijn, want je neemt natuurlijk een behoorlijk risico door het te doen met de dochter van de baas... Voor hetzelfde geld was er weggestuurd of omgelegd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zat ook aan De Snor te denken, maar later dacht ik die weet toch helemaal niks van die container?
Het zal die waar Nathalie het mee doet wel zijn, al is dat wel heel makkelijk.
Dat bloed uit die mond zag er idd echt niet uit, dat snap ik nooit. Zo moeilijk is dat toch niet na te maken...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Twee dingen die me opvielen. Waarom eet Reina een broodje aardbeienjam als ze mishandeld wordt? Dat oog van haar ziet er wel goed uit, maar het 'bloed' uit haar mond lijkt echt voor geen meter.
Verder ga ik me steeds meer ergeren aan Eric Corton. Met zijn plakplaatjes past hij niet in de rol die hij moet spelen. Hij was altijd al een beetje suf, maar hij wordt nu steeds meer een suffe lul. Daar past zijn uiterlijk niet bij.
Kloptquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
F*ck, helemaal niet gemerkt dat het sl weer begonnen is.
Hoeveel afleveringen zijn er nu geweest? Twee toch?
Die van mijn zijn ruim 4 en 2 jaar oud en ook nog steeds leesbaarquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo'n zwangerschapstest blijft niet zolang staan.
Leuk aandenken, zo'n ding waar je over geplast hebtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die van mijn zijn ruim 4 en 2 jaar oud en ook nog steeds leesbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afl. 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afl. 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Andromache op 11-10-2013 16:20:22 ]== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
donequote:== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
En klopte het?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die van mijn zijn ruim 4 en 2 jaar oud en ook nog steeds leesbaar
Ja ja![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:57 schreef Andromache het volgende:
allemaal spoilers op de site http://penoza.kro.nl:
afl. 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afl. 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afl. 5Ach gut dus Reina is toch dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja![]()
Dat was toch wel duidelijk, als je twee keer door je kop wordt geschoten en voorover valt op een vooraf klaargelegd zeil...![]()
Awww Berry wordt helemaal in elkaar geslagen door een vrouw for crying out loud![]()
![]()
wat een rare videoclipwtf
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
vage clipquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:24 schreef TLC het volgende:
Awww Berry wordt helemaal in elkaar geslagen door een vrouw for crying out loud![]()
![]()
wat een rare videoclipwtf
![]()
![]()
Leidseplein is er gefilmd voor volgende aflevering en staat het e.e.a. van op Youtube.Friettent dikke Willie, met Willie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: