dan wint degene die de beste epo gebruikt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als iedereen epo gebruikt wint nog steeds de beste
Maar het gaat me meer om het feit om de gasten die blijven ontkennen terwijl dat compleet ongeloofwaardig is geworden
ach ja, kan het nog wel begrijpen....quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als iedereen epo gebruikt wint nog steeds de beste
Maar het gaat me meer om het feit om de gasten die blijven ontkennen terwijl dat compleet ongeloofwaardig is geworden
Heel goed van jequote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Toch al 3e topic van mijn begonnen reeks. Zei toch dat er een apart topic voor moest komen.
Zet hem op je CV jongen, gefeliciteerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Toch al 3e topic van mijn begonnen reeks. Zei toch dat er een apart topic voor moest komen.
aka die met het meeste geld en de beste apotheker.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan wint degene die de beste epo gebruikt.
De eerste die zegt dat je haar uit vorm is moet je neerhoekenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zit in mijn shampooshit ik gebruik doping.
Ik roep gewoon: mijn haar danstquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De eerste die zegt dat je haar uit vorm is moet je neerhoeken
Nee, gewoon nee. Irritant mannetje. Van Gaalquote:
Jack3d is nu ook gebandquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Smoofie het volgende:
Al heb ik genoeg pre-workouts gehad waar wel stoffen in zaten die op de dopinglijjst stonden
DIE is pas irritant.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Irritant mannetje. Van Gaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |