http://www.at5.nl/artikel(...)x-shirt-coen-moelijnquote:Twee jongens uit Zwijndrecht zijn op sociale media en via de telefoon ernstig bedreigd. Dat meldde de politie Rotterdam-Rijnmond maandag.
Aanleiding zijn foto’s die zondag via internet zijn verspreid van het standbeeld van oud-Feyenoordvoetballer Coen Moulijn met een Ajax-shirt aan.
En ook genoeg (Ajax-)kneuzen die deze actie goedpraten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Aldo-MC het volgende:
In het Feyenoord-topic zijn er genoeg kneuzen die dergelijke bedreigingen goedpraten.
Ben Feyenoorder, het is een ludieke actie. Niemand is gekwetst er is niets kapot gemaakt, let's move on.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Maraten het volgende:
[..]
En ook genoeg (Ajax-)kneuzen die deze actie goedpraten.
Tuurlijk bedreigen is niet goed te praten, maar met een beetje gezond verstand doe je dit ook niet.
Enige juiste oplossing.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben Feyenoorder, het is een ludieke actie. Niemand is gekwetst er is niets kapot gemaakt, let's move on.
Omdat er altijd een haat tussen beiden supportersgroepen moet blijven bestaan?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Maraten het volgende:
[..]
En ook genoeg (Ajax-)kneuzen die deze actie goedpraten.
Tuurlijk bedreigen is niet goed te praten, maar met een beetje gezond verstand doe je dit ook niet.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat er altijd een haat tussen beiden supportersgroepen moet blijven bestaan?![]()
Dan ben je een nog grotere mafkees dan al die gasten die die haat blijven verspreiden.
Ik vind het wel humor en ja het is provocerend maar komop zeg: Er is toch niks stukgemaakt?
Maar nee hoor gelijk weer bedreigen en haat verspreiden daar in Rotterdam-Zuid.![]()
Weet je wat het mooie is dat ik dit soort gasten nooit alleen tegenover iemand die zoiets doet
zie durven op te treden. Ooit zag ik tijdens het Zomer Carnaval in Rotterdam een Antilliaan met
een Ajax shirt tussen de mensen lopen en niemand die hem lastig viel. Het kan dus wel!
Rust zacht gemoedelijke man.quote:
http://www.feijenoordcasu(...)k-hangt-in-de-arena/quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef HPLC het volgende:
Geinige actie en het zou mooi zijn als Feyenoorders iets dergelijks terug zouden kunnen doen in Amsterdam.
Mwoah, kan beter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.feijenoordcasu(...)k-hangt-in-de-arena/
quote:
Nee 2 kneuzen uit Zwijndrecht die zogenaamd anoniem (hun identiteit was binnen 12 uur bekendquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]ludiek ook maar dat doek is niet echt origineel
Kon duidelijker, mja daar waren ze weer te bang voor.
Die actie deed mij dan ook weinig ja..quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee 2 kneuzen uit Zwijndrecht die zogenaamd anoniem (hun identiteit was binnen 12 uur bekend) een shirt aantrekken bij een standbeeld is geweldig zeker
Dat komt omdat als je zo een actie doet, je het écht NIEMAND moet vertellen, je ouders niet, broer/zus niet, je partner niet, de buurman, helemaal niemand. Maar die gasten vinden zichzelf dusdanig stoer dat ze ook ermee willen opscheppen en dan is het al snel niet meer geheim te houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee 2 kneuzen uit Zwijndrecht die zogenaamd anoniem (hun identiteit was binnen 12 uur bekend) een shirt aantrekken bij een standbeeld is geweldig zeker
Gewoon vechten, je laat je toch niet kleineren door zo'n drugsmongooltjequote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon vechten, je laat je toch niet kleineren door zo'n drugsmongooltje
Nou nou, staat genoeg man eromheen van je eigen bedrijf. Die helpen vast wel neem ik aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Ja? Gewoon vechten? Dan had je daar toch wel de verkeerde gasten tegenover je hoor.
R.I.P.
Gast was een veroordeelde drugscrimineel dus misschien niet heel handigquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nou, staat genoeg man eromheen van je eigen bedrijf. Die helpen vast wel neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |