abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2013 @ 22:43:52 #1
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_121868760
N.av dit bericht zijn er bedreigingen geuit aan het adres van de " grappemakers"
VBL / Coen Moulijn in Ajax shirt
quote:
Twee jongens uit Zwijndrecht zijn op sociale media en via de telefoon ernstig bedreigd. Dat meldde de politie Rotterdam-Rijnmond maandag.

Aanleiding zijn foto’s die zondag via internet zijn verspreid van het standbeeld van oud-Feyenoordvoetballer Coen Moulijn met een Ajax-shirt aan.
http://www.at5.nl/artikel(...)x-shirt-coen-moelijn

Ik denk dat Coen er zelf minder problemen mee gehad zou hebben dan z'n fans.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_121868798
Bedreigen :') Zo 2012
pi_121868855
Haha mooie actie! Niet dat ze bedreigd worden uiteraard
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_121868955
In het Feyenoord-topic zijn er genoeg kneuzen die dergelijke bedreigingen goedpraten.
pi_121870205
quote:
13s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Aldo-MC het volgende:
In het Feyenoord-topic zijn er genoeg kneuzen die dergelijke bedreigingen goedpraten.
En ook genoeg (Ajax-)kneuzen die deze actie goedpraten.

Tuurlijk bedreigen is niet goed te praten, maar met een beetje gezond verstand doe je dit ook niet.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_121870773
quote:
13s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Maraten het volgende:

[..]

Tuurlijk bedreigen is niet goed te praten, maar met een beetje gezond verstand doe je dit ook niet.
Ben Feyenoorder, het is een ludieke actie. Niemand is gekwetst er is niets kapot gemaakt, let's move on.
  maandag 21 januari 2013 @ 23:14:26 #7
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_121870917
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ben Feyenoorder, het is een ludieke actie. Niemand is gekwetst er is niets kapot gemaakt, let's move on.
Enige juiste oplossing.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_121875563
Sommige mensen nemen het voetbalspelletje gewoon iets te serieus.
pi_121875894
Het moment speelt natuurlijk ook een rol. Feyenoord heeft afgelopen zondag een geweldige draai om z'n oren gekregen van Ajax en die frustratie zit nog steeds vrij diep bij vele Feyenoord-supporters. Sowieso moet Feyenoord het sportief en voetballend steeds afleggen tegen Ajax (en afgelopen jaren ook tegen PSV, Twente en AZ), dus ja misschien dan sommige niet veel anders meer kunnen dan Ajax-supporters bedreigen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_121891155
quote:
13s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Maraten het volgende:

[..]

Omdat er altijd een haat tussen beiden supportersgroepen moet blijven bestaan? |:(
Dan ben je een nog grotere mafkees dan al die gasten die die haat blijven verspreiden.

Ik vind het wel humor en ja het is provocerend maar komop zeg: Er is toch niks stukgemaakt?
Maar nee hoor gelijk weer bedreigen en haat verspreiden daar in Rotterdam-Zuid. :r

Weet je wat het mooie is dat ik dit soort gasten nooit alleen tegenover iemand die zoiets doet
zie durven op te treden. Ooit zag ik tijdens het Zomer Carnaval in Rotterdam een Antilliaan met
een Ajax shirt tussen de mensen lopen en niemand die hem lastig viel. Het kan dus wel!
pi_121891796
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:32 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Omdat er altijd een haat tussen beiden supportersgroepen moet blijven bestaan? |:(
Dan ben je een nog grotere mafkees dan al die gasten die die haat blijven verspreiden.

Ik vind het wel humor en ja het is provocerend maar komop zeg: Er is toch niks stukgemaakt?
Maar nee hoor gelijk weer bedreigen en haat verspreiden daar in Rotterdam-Zuid. :r

Weet je wat het mooie is dat ik dit soort gasten nooit alleen tegenover iemand die zoiets doet
zie durven op te treden. Ooit zag ik tijdens het Zomer Carnaval in Rotterdam een Antilliaan met
een Ajax shirt tussen de mensen lopen en niemand die hem lastig viel. Het kan dus wel!
pi_121893907
quote:
Rust zacht gemoedelijke man.
pi_121954045
Geinige actie en het zou mooi zijn als Feyenoorders iets dergelijks terug zouden kunnen doen in Amsterdam.
pi_121954750
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Rust zacht gemoedelijke man.
:')
U MAD?
pi_121955136
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef HPLC het volgende:
Geinige actie en het zou mooi zijn als Feyenoorders iets dergelijks terug zouden kunnen doen in Amsterdam.
http://www.feijenoordcasu(...)k-hangt-in-de-arena/
pi_121955324
quote:
Mwoah, kan beter. ;)

Off topic: praten al die supportersites zo over hun tegenstander, dat vind ik toch wel erg droevig gesteld. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.
pi_121955341

JHK _O_
pi_121956186
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]

JHK _O_
:') ludiek ook maar dat doek is niet echt origineel :') Kon duidelijker, mja daar waren ze weer te bang voor.
pi_121956886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

:') ludiek ook maar dat doek is niet echt origineel :') Kon duidelijker, mja daar waren ze weer te bang voor.
Nee 2 kneuzen uit Zwijndrecht die zogenaamd anoniem (hun identiteit was binnen 12 uur bekend :') ) een shirt aantrekken bij een standbeeld is geweldig zeker :')
pi_121958514
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Nee 2 kneuzen uit Zwijndrecht die zogenaamd anoniem (hun identiteit was binnen 12 uur bekend :') ) een shirt aantrekken bij een standbeeld is geweldig zeker :')
Die actie deed mij dan ook weinig ja..
pi_121959845
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dat komt omdat als je zo een actie doet, je het écht NIEMAND moet vertellen, je ouders niet, broer/zus niet, je partner niet, de buurman, helemaal niemand. Maar die gasten vinden zichzelf dusdanig stoer dat ze ook ermee willen opscheppen en dan is het al snel niet meer geheim te houden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_121960877
quote:
Gewoon vechten, je laat je toch niet kleineren door zo'n drugsmongooltje :')
pi_121960950
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gewoon vechten, je laat je toch niet kleineren door zo'n drugsmongooltje :')
:') Ja? Gewoon vechten? Dan had je daar toch wel de verkeerde gasten tegenover je hoor.

R.I.P.
pi_121961004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

:') Ja? Gewoon vechten? Dan had je daar toch wel de verkeerde gasten tegenover je hoor.

R.I.P.

Nou nou, staat genoeg man eromheen van je eigen bedrijf. Die helpen vast wel neem ik aan.
pi_121961134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nou nou, staat genoeg man eromheen van je eigen bedrijf. Die helpen vast wel neem ik aan.
Gast was een veroordeelde drugscrimineel dus misschien niet heel handig :')
Tevens heeft die gast het verdiend als je met een Feyenoord-shirt in de arena ga lopen voetballen verdien je een paar tikken. Respectloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')