http://www.at5.nl/artikel(...)ulijn-ajax-shirt-aanquote:In aanloop naar de Klassieker hebben een stel Ajacieden gisteren een ludieke actie uitgehaald bij het standbeeld van Coen Moulijn voor De Kuip in Rotterdam.
Ja daar hebben de overige 'supporters' helemaal geen last vanquote:Op zondag 20 januari 2013 17:13 schreef Skol het volgende:
Haha hier moet je zelfs als Feyenoorder toch wel om kunnen lachen. Valt me op dat Feyenoord-supporters zichzelf altijd zo ongelooflijk serieus nemen. Tegen het droevige aan.
Gelijk weer dat wijzende vingertje. Ook zo typisch. "JA MAAR JULLIE!!!!"quote:Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja daar hebben de overige 'supporters' helemaal geen last van
Hoezo jullie? Gek!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:18 schreef Skol het volgende:
[..]
Gelijk weer dat wijzende vingertje. Ook zo typisch. "JA MAAR JULLIE!!!!"
Ja prima, totdat er een josti langskwam en in een volledig willekeurig topic een uitslag ging neerplempen.quote:
Het gaat hier toch over Ajax, gebruik die minuscule hersens eens van je.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja prima, totdat er een josti langskwam en in een volledig willekeurig topic een uitslag ging neerplempen.
Nou èn.....quote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het gaat hier toch over Ajax, gebruik die minuscule hersens eens van je.
Maar nog steeds geen reden om als josti-reactie alleen maar een uitslag neer te plempen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan is dus geen 'volledig willekeurig' topic.
Jij bent overduidelijk een feyenoorder, je frustratie gaan uiten om zo iets onbenulligsquote:Op zondag 20 januari 2013 17:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen reden om als josti-reactie alleen maar een uitslag neer te plempen.
Ploert!
Ja daarom wil ik graag vanavond Studio Sport kijken (alsnog)quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk een feyenoorder, je frustratie gaan uiten om zo iets onbenulligs
jij bent een vreemd mannetjequote:Op zondag 20 januari 2013 17:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik graag vanavond Studio Sport kijken (alsnog)
Dorpsgek!
daarom wist je de uitslag nog nietquote:Op zondag 20 januari 2013 17:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik graag vanavond Studio Sport kijken (alsnog)
Ik ben alleen geen teletekst support zoals jij.
Dorpsgek!
Ik heb net gevoetbald gek, natuurlijk kijk ik dan alleen de samenvattingquote:Op zondag 20 januari 2013 17:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
daarom wist je de uitslag nog nietjij kijkt alleen de samenvattingen
Potje voetballen verkiezen boven de klassiekerquote:Op zondag 20 januari 2013 17:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb net gevoetbald gek, natuurlijk kijk ik dan alleen de samenvatting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |