nelissen uiteraard. Zit kloof van 8 jaar tussenquote:
Haha inderdaad. Mooi schoppen tegen de omerta, Danny. Maar ondertussen doet hij er zelf ook nog tot bepaalde hoogte aan mee.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
Ik kan me echter niet voorstellen dat er tussen de renners onderling niet over gepraat werd.
Waar de zeikregen meehielp.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Redelijk uit het niets. Hij was wel een groot talent, maar het was niet zo dat Boogerd al één van de grootste renners uit de ploeg was.
Bij US Postal spoelde ze voor de lol hele bloedzakken door de toilet heen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
Ik kan me echter niet voorstellen dat er tussen de renners onderling niet over gepraat werd.
Nee, als je bijvoorbeeld dat boek van Hamilton en laatst dat interview met Dekker leest dan werd er gewoon openlijk over gesproken (en gelachen) in het peloton.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
Vosquote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Lars Boom is toch de laatste wereldkampioen?
Dat is bij veldrijden en belofte tijdrijden.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Helemaal niet als het ineens uit de ploeg komt. Als het zoveel verbazing oplevert praat je er iig met elkaar over lijkt me.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
Veldrijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
De man die Armstrong kon volgen.quote:
wk tijdrit bij beloftenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Veldrijden
Nelissen WK amateurs telt ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |