Eensquote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een huilenbalk die gast zeg
Waarom geeft men hem nog een platform?
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
WilfredWat een loser die Danny. En maar ontkennen
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of lijkt het alleen maar zo?
Oh zo bedoelde ik het nietquote:
Wat ontkent ie dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
en dat doet hij goed, tijd dat die openheid gewoon komt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef Evertjan het volgende:
word wel naam en paard genoemd dat is wel nieuws
Wie nu kijkt naar dit programma volgt het wielrennen echt wel. Daarvoor hoef je niet per se dagelijks of wekelijks in het wielrentopic te posten. Ik post daar ook nooit maar ik houd het wel in de gaten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zitten zeker allemaal mensen die nooit hier of in wielertopics posten
Iemand dood wensen is overigens wel dieptriest, hij is geen seriemoordenaar ofzo man.
als Blanco slim is zetten ze die 2 nu op straatquote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef DeeBee het volgende:
Oei, Van Houwelingen alvast even voor de bijl...
Dekker en Van Houwelingen moeten echt de eer aan zichzelf houden bij Blanco, dit kan gewoon niet meer...
wie is dat?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef BB-King het volgende:
Danny doet mij een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat hij Wilfred aanvalt terwijl hij zelf zo hypocriet aan het lullen als het maar kan.quote:
Van Houwelingen is toch al weg?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef DeeBee het volgende:
Oei, Van Houwelingen alvast even voor de bijl...
Dekker en Van Houwelingen moeten echt de eer aan zichzelf houden bij Blanco, dit kan gewoon niet meer...
Houwelingen is al weg.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als Blanco slim is zetten ze die 2 nu op straat
ja, wij zijn de boppers, dat hebben we al vastgesteld.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef BB-King het volgende:
Danny doet mij een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |