quote:KNWU stelt onderzoekscommissie in
Toegevoegd: dinsdag 6 nov 2012, 23:05
De KNWU gaat een onderzoekscommissie instellen die het dopinggebruik in de wielersport in Nederland in kaart moet brengen. De commissie wordt eind deze maand geinstalleerd en zal uiterlijk 1 juli rapport uitbrengen.
Renners en begeleiders die meewerken met het onderzoek en schuld bekennen, kunnen volgens de commissie rekenen op strafvermindering. Dit zal nog wel met het mondiale anti-dopingagentschap WADA moeten worden kortgesloten.
Aanvankelijk onderzocht de KNWU of het mogelijk was een waardheidscommissie in te stellen, maar aan het verklaren onder ede zaten te veel juridische haken en ogen.
Inderdaad, en Erik Dekker ook... die won ineens allesquote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef Bruce117 het volgende:
Ik snap de algehele verbazing niet zo over Boogerd.
Natuurlijk heeft ook hij gebruikt.
Maar dit interview is nu al leuker.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lance heeft meer mediatraining gehad.
Precies om die redenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dit interview is nu al leuker.
Ik ben diep beledigd.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Zijn jullie hier wel serieus want ik vind het met die VI hooligans niet zo sfeervol?
quote:One leg is crossed neatly over the other, usually the right over the left. This is the normal crossed-leg position used by European, British, Australian and New Zealand cultures and may be used to show a nervous, reserved or defensive attitude.
For example, people often sit like this during lectures or if they are on uncomfortable chairs for long periods.
When the crossed legs gesture is combined with crossed arms, the person has withdrawn from the conversation.
Ik ook. Het heeft voor hem ook nu geen enkele zin om hiermee naar buiten treden om het risico te lopen dat een ander later iets verklaard wat hij nu glashard ontkent. Dan is hij helemaal zijn geloofwaardigheid kwijt.quote:
Het gek vinden dat iemand je verhaal in twijfel trekt nadat je iedereen zoveel jaar hebt voorgelogenquote:
Dankje Johannesquote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vanaf hier:
TV / RTL Sportcafé: Bekentenis van "mediageile" Danny Nelissen
in TV
Voor dit soort interviews? Absoluut niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef Evertjan het volgende:
ik zie liever Mart Smeets ipv Wilfried
Succes.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vanaf hier:
in TV
Nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vanaf hier:
in TV
En zoals ik ook al zei... Boogerd en co zouden dan als enigen zowat schoon zijn geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ook. Het heeft voor hem ook nu geen enkele zin om hiermee naar buiten treden om het risico te lopen dat een ander later iets verklaard wat hij nu glashard ontkent. Dan is hij helemaal zijn geloofwaardigheid kwijt.
Echt niequote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vanaf hier:
in TV
Haha, de Mart had zelfs dit interview nog richting zichzelf weten te draaien, Genee doet dit prima...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef Evertjan het volgende:
ik zie liever Mart Smeets ipv Wilfried
Daar zitten zeker allemaal mensen die nooit hier of in wielertopics postenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vanaf hier:
in TV
Ben jij nou zo dom of lijkt het alleen maar zo?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een huilenbalk die gast zeg
Waarom geeft men hem nog een platform?
Van Bon heeft in die periode trouwens ook nog wel wat etappes gepakt, maar die is tot nu toe zelden genoemd, maar kan bijna niet dat hij ook clean was ja...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En zoals ik ook al zei... Boogerd en co zouden dan als enigen zowat schoon zijn geweest
Ja inderdaad, laat niemand iets zeggen, dat is veel beter...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zitten zeker allemaal mensen die nooit hier of in wielertopics posten
Iemand dood wensen is overigens wel dieptriest, hij is geen seriemoordenaar ofzo man.
Dit is de elite?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iemand dood wensen is overigens wel dieptriest, hij is geen seriemoordenaar ofzo man.
Eensquote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
WilfredWat een loser die Danny. En maar ontkennen
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of lijkt het alleen maar zo?
Oh zo bedoelde ik het nietquote:
Wat ontkent ie dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
en dat doet hij goed, tijd dat die openheid gewoon komt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef Evertjan het volgende:
word wel naam en paard genoemd dat is wel nieuws
Wie nu kijkt naar dit programma volgt het wielrennen echt wel. Daarvoor hoef je niet per se dagelijks of wekelijks in het wielrentopic te posten. Ik post daar ook nooit maar ik houd het wel in de gaten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
als Blanco slim is zetten ze die 2 nu op straatquote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef DeeBee het volgende:
Oei, Van Houwelingen alvast even voor de bijl...
Dekker en Van Houwelingen moeten echt de eer aan zichzelf houden bij Blanco, dit kan gewoon niet meer...
wie is dat?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef BB-King het volgende:
Danny doet mij een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat hij Wilfred aanvalt terwijl hij zelf zo hypocriet aan het lullen als het maar kan.quote:
Van Houwelingen is toch al weg?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef DeeBee het volgende:
Dekker en Van Houwelingen moeten echt de eer aan zichzelf houden bij Blanco, dit kan gewoon niet meer...
Houwelingen is al weg.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als Blanco slim is zetten ze die 2 nu op straat
ja, wij zijn de boppers, dat hebben we al vastgesteld.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef BB-King het volgende:
Danny doet mij een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Van Houwelingen is al even weg DBquote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef DeeBee het volgende:
Vertonghen.twitter:Jan_Vertonghen twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:18:59Jammer van de slachtofferrol #Nelisse #rtlsportcafe #slap - En hadden we Oprah maar kunnen vervangen door Wilfred, beter geïnformeerd reageer retweet
Belgen hebben de doping in het wielrennen uitgevondenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Vertonghen.twitter:Jan_Vertonghen twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:18:59Jammer van de slachtofferrol #Nelisse #rtlsportcafe #slap - En hadden we Oprah maar kunnen vervangen door Wilfred, beter geïnformeerd reageer retweet
Dat had ik even gemist, wist ik nog niet, my bad.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Houwelingen is toch al weg?
Er is toch nooit een level playing field? Ik ga met EPO toch ook niet even Marianne Vos eraf fietsen met mijn stadsfiets zonder versnellingwn?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef DeeBee het volgende:
En dit is dus wel iets heel belangrijks wat Nelissen zegt, want dit is dus ook een van de redenen dat er geen level playing field komt als iedereen mag gebruiken, want sommigen hebben er amper baat bij vanwege de eigenschappen van hun lichaam...
Hij geeft gewoon het gevoel weer van de gemiddelde sportkijker. Doet het prima.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Wilfred speelt de kritische interviewer maar hij kan het niet overbrengen
Misschien was er wel vrees. Weet niet hoe de verhouding verder is.quote:
omgquote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Tja, ex-ajacied.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Nee, dat is ook zo. En daar zijn het ook topsporters voor, dus dat is prima. Het zijn nou eenmaal freaks en toptalenten die professioneel sport kunnen bedrijven...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Er is toch nooit een level playing field? Ik ga met EPO toch ook niet even Marianne Vos eraf fietsen met mijn stadsfiets zonder versnellingwn?
Zou Jantje Boven ook hebben rondgereden met een hematocriet van 60?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist, wist ik nog niet, my bad.![]()
Maar als je dat lijstje (ex-)ploegleiders zo ziet:
Adri van Houwelingen
Frans Maassen
Erik Dekker
Jan Boven
Nico Verhoeven
Tsja, eigenlijk zou je dan wel even iedereen kunnen / moeten vervangen als je eerlijk bent, behalve Jantje Boven misschien...
Nandrolon.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frank de Boer is toch ook een jaar ofzo geschorst geweest?
Niet lang geschorst volgens mij, maar idd, samen met Jaap Stam en Edgar Davids kwamen er ineens drie nandrolon-gevallen na elkaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ene postbode uit Limburg die 'm voorbijreed zou die prijzen moeten krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:26 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Ik vind dat we een lobby moeten starten om alle prijzen van 1996 tot en met 2007 moeten toebedelen aan Michael Boogerd! Dat is de enige die clean reed!
Volgens mij gaat die alleen maar bekennen als je hem zo in verlegenheid brengt
vond ook niemand raar destijdsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet lang geschorst volgens mij, maar idd, samen met Jaap Stam en Edgar Davids kwamen er ineens drie nandrolon-gevallen na elkaar.
60.4 om de 4e etappe van de Teleflex Tour te winnen in 1996!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou Jantje Boven ook hebben rondgereden met een hematocriet van 60?
Stam, Davids en de Boer hebben een schorsing gehad toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:MartjeSmeets twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:23:29Oké ik beken: ik heb in alle mijn marathon uitzendingen van #deavondetappe #doping gebruikt, morgen interview ik mezelf hierover. #demart reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |