Ach gelukkig zijn de scheidsrechters consequent bij het ijshockey. Net bij jets v canadiens zelfde situatie. Ook daar penalty...quote:Op woensdag 30 januari 2013 04:09 schreef sp3c het volgende:
viel wel mee toch?
weet het niet meer
zag er geen straf in
Op een follow-through van een schot zou nooit een penalty mogen zijn. We staan al onderaan de league en krijg je dit gezeik ook nog. Zit allemaal niet mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 04:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
PP een bad call? Ok er was geen opzet in het spel, maar stick was wel erg hoog
Klopt, de regular season Sharks zijn 6-0quote:
True story. Maar dat riep ik ook al eerder in dit topic, het zegt allemaal nog niet zoveelquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:34 schreef Saviola het volgende:
[..]
Klopt, de regular season Sharks zijn 6-0
Nu wachten tot we de playoff Sharks te zien krijgen en het kaartenhuisje in elkaar valt
Elk verlies brengt ons dichterbij #1 overall pick. Zo kan je het ook bekijkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
True story. Maar dat riep ik ook al eerder in dit topic, het zegt allemaal nog niet zoveelWel prettig omdat elke win je weer dichter bij de playoffs brengt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:58 schreef Katth het volgende:
[..]
Elk verlies brengt ons dichterbij #1 overall pick. Zo kan je het ook bekijken
Je weet mijn offer :-)quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:30 schreef mcbbvb het volgende:
Ik ben dringend op zoek naar een goede goalie. Ik heb L. Eriksson, S. Weber, H. Sedin en M. Havlat eventueel te ruil maar ik sta overal open voor. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag!
ik zou die lehtonen doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:30 schreef mcbbvb het volgende:
Ik ben dringend op zoek naar een goede goalie. Ik heb L. Eriksson, S. Weber, H. Sedin en M. Havlat eventueel te ruil maar ik sta overal open voor. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag!
Die hebben ze al eens gehad.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
wacht maar tot we met de stanley cup staan
Haha I know. Ik kijk alleen even of ik een iets betere goalie kan krijgen. Ik heb (denk ik) redelijk ruilmateriaal.quote:
Die zou ik graag willen hebben maar dan moet de huidige eigenaar dat ook willenquote:
Pens krijgen wel kansen, maar benutten ze niet. Het zijn allemaal "easy" saves.... verder hekel ik de turnovers, vaak op een slechte plek... Nee, er moet nog een hoop gebeuren daar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:56 schreef emokid het volgende:
Over tic tac toe gesproken, de Islanders gisteren..
Hij staat nog steeds niet als trade geaccepteerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:01 schreef Leatherface het volgende:
@ Natural Born Hillers, onderhandelingen zijn gaande, check je Yahoo! Mail.
Ik heb dat ook. Denk dat er iets mis is met Yahoo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds niet als trade geaccepteerdhoop wel dat het snel gebeurd want ik heb een goalie nodig
Ben benieuwd naar jou tradequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Denk dat er iets mis is met Yahoo.
Heb denk ik een goeie trade, wel riskant, maar wil dit jaar zelfs met tweede plek geen genoegen nemen.quote:
Woah, waar lees je dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef Katth het volgende:
Zijn wel mensen die gebanned zijn vanwege proxies. Dus zou wel uitkijken.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:56 schreef Katth het volgende:
Niet goed met Spezza btw, heeft operatie aan de rug nodig.
Bruins - Habs, dat is wel een echte rivalry.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb denk ik een goeie trade, wel riskant, maar wil dit jaar zelfs met tweede plek geen genoegen nemen.
[ afbeelding ]
Bij NBC hebben ze eindelijk een echte rivalry geboekt. Wordt waarschijnlijk toch een blackout.maar daar kom ik wel omheen.
Niet gedacht dat Boston in staat was om 7 goals te incasseren in reguliere speeltijd. En wel van de Sabres.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:06 schreef Spezza19 het volgende:
Besluit ik een keer vroeg te slapen, worden er toch een partij goals gescoord
Vroeger zou ik er ook naar uitkijken, maar tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Niet gedacht dat Boston in staat was om 7 goals te incasseren in reguliere speeltijd. En wel van de Sabres.
Ik heb al sinds zaterdag geen wedstrijd gezien ivm tentamens, maar dit weekend barst het los voor mij.Blackhawks-Canucks, Capitals-Penguins o.a.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:58 schreef Katth het volgende:
[..]
Vroeger zou ik er ook naar uitkijken, maar tegenwoordig
http://ovi.ytmnd.com/quote:
Haha, zat eraan te komen.quote:
Loopt echt minimaal een halve minuut achter ja, dat is wel een minpuntjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:41 schreef Spezza19 het volgende:
Wel irritant dat het beeld achter loopt. Krijg de goalmelding ruim 5-10 seconden voor de goal
lamequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:48 schreef emokid het volgende:
[..]
Haha, zat eraan te komen.
Trouwens, dit is nu verbannen door de Montreal Canadiens GM![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |