SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef wc-eend het volgende:
Derde aflevering gezien...
Jullie weten dat er na de aftiteling nog zo'n 10-15 seconden serie volgt heh
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Iwanius het volgende:
De serie is oersaai en standaard wat je in de avond op andere zenders ook ziet.
Tenzij je onderstaande actrice geweldig vind.
[ afbeelding ]
Denk aan: Nikita is ook alleen maar leuk om te kijken vanwege:
[ afbeelding ]
Yeeeep je zag aan de tattooquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef megamandy het volgende:
Wie was dat op het laatste? Proctor?
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die kon ik dus om een of andere manier even niet linken
Denk nog niet zo bekend in NL? Terwijl toch door HBO veel reclame is gemaakt voor de start van de series op hun maandagavond (Girls, Enlightened en Banshee). In Maastricht hing het hele station in ieder geval ermee vol.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
Opvallend trouwens dat er zo weinig reacties zijn in dit topic, wat mij betreft is dit echt een van de leukste nieuwe series van de afgelopen tijd.
nopequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef wc-eend het volgende:
Niet alleen Maastricht ook heel rotterdam hing der vol meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk nog niet zo bekend in NL? Terwijl toch door HBO veel reclame is gemaakt voor de start van de series op hun maandagavond (Girls, Enlightened en Banshee). In Maastricht hing het hele station in ieder geval ermee vol.
Leuke ep waar veel gebeurde, ook qua ontwikkelingen van de mensen onderling in de stad (Amish, Proctor, de burgermeester etc.)
Alleen bleef mijn hbo go hangen op het eindeWat het stukje na de aftiteling nog interessant?
Heb ze naderhand nog evne gekekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Het zijn echt korte stukjes waar niet in gesproken wordt maar wel inzicht geven..
Jaquote:
The fuck?! Ik schakel altijd gelijk uit, geen zin in promo's e.d. Heb dus nooit iets ervan gezienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef wc-eend het volgende:
Is het wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
http://welcometobanshee.com/
Banshee Origins, 13 mini episodes
Wat origin stukjes over de 15 jaar voor de serie echt begint. Wel tof. Maar 2 minuten gemiddeld per aflevering, ieder karakter uit de serie krijgt 1 aflevering eigenlijk.quote:
Dat zie je volgend seizoen wel, klonk als een vriend ofzo. Wie was btw die gast die in dat ontploffende gebouw zat, dat was toch de burgermeester?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
Mooie seizoensfinale en ook vet dat ze nu die lijken gevonden hebben van aflevering 1![]()
Alleen ging het laatste een beetje snel, wie belde die Jason Hood om te vragen of ze al iets van zijn pa gehoord hadden?
Jep, al weet ik niet zeker of het ook de bedoeling was van Kai Proctor dat hij daar was...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:36 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat zie je volgend seizoen wel, klonk als een vriend ofzo. Wie was btw die gast die in dat ontploffende gebouw zat, dat was toch de burgermeester?
Denk ook niet dat Kai dat wist... ik denk dat die Kai en die Rebecca samen echt een twisted liefdesrelatie gaan krijgen, ook al zijn ze familie... ze zijn af en toe heel subtiel te close met elkaar..quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jep, al weet ik niet zeker of het ook de bedoeling was van Kai Proctor dat hij daar was...
Ik denk dat hij de laatst bekende werkplaats van zijn pa belde en die wist dat hij naar Banshee zou gaan... Daarna kijkt die zoon een filmpje op Youtube met Hood in Banshee... maar dat is niet zijn paquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
Mooie seizoensfinale en ook vet dat ze nu die lijken gevonden hebben van aflevering 1![]()
Alleen ging het laatste een beetje snel, wie belde die Jason Hood om te vragen of ze al iets van zijn pa gehoord hadden?
Zo, die amish girl Rebecca mag er wel zijn.. Wat is die chick lekker zeg. Gaat inderdaad een relatie krijgen met Proctor zoals het nu lijkt. Vind Burton ook echt een geniaal personage, wat is die gast eng zeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Kai dat wist... ik denk dat die Kai en die Rebecca samen echt een twisted liefdesrelatie gaan krijgen, ook al zijn ze familie... ze zijn af en toe heel subtiel te close met elkaar..
[..]
Ik denk dat hij de laatst bekende werkplaats van zijn pa belde en die wist dat hij naar Banshee zou gaan... Daarna kijkt die zoon een filmpje op Youtube met Hood in Banshee... maar dat is niet zijn pa
Niet zoveel gedaan? Identiteitsfraude, lijken verborgen (ook al heeft hij ze niet gedood). Alle activiteiten die hij als Sherrif heeft gedaan had hij nooit mogen doen. Dus iedereen die hij 'on the job' bevochten heeft of gedood heeft is gewoon moord en doodslagquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zo, die amish girl Rebecca mag er wel zijn.. Wat is die chick lekker zeg. Gaat inderdaad een relatie krijgen met Proctor zoals het nu lijkt. Vind Burton ook echt een geniaal personage, wat is die gast eng zeg.
Dat van Jason Hood is inderdaad vanzelfsprekend. Benieuwd hoe de hoofdpersoon die nog steeds geen naam heeft (toch?) dat op gaat lossen.. In principe heeft die behalve identiteitsfraude niet zoveel fout gedaan aangezien de echte Hood neergeschoten is door die gasten die geld kwamen halen..
Volgens mij heeft die gewoon een contract getekend, een badge gekregen etc. Dat hij niet de papieren heeft zegt niet zoveel, dat kan met meerderen banen. Oké lijk verborgen mag inderdaad nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niet zoveel gedaan? Identiteitsfraude, lijken verborgen (ook al heeft hij ze niet gedood). Alle activiteiten die hij als Sherrif heeft gedaan had hij nooit mogen doen. Dus iedereen die hij 'on the job' bevochten heeft of gedood heeft is gewoon moord en doodslag
Zelfverdediging, lol.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:04 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gewoon een contract getekend, een badge gekregen etc. Dat hij niet de papieren heeft zegt niet zoveel, dat kan met meerderen banen. Oké lijk verborgen mag inderdaad nietVoor de rest was alles vooral zelfverdediging.. Het was niet zo dat hij als een moordlustige maniak de stad doorvloog..
Een school binnenlopen naar een gijzelaar lopen (terwijl er buiten een team opgesteld wordt om te onderhandelen) en die persoon een aantal keer van dichtbij doorzeven is geen zelfverdedigingquote:
Wel als die persoon een geweer op jouw en je dochter gericht heeftquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Een school binnenlopen naar een gijzelaar lopen (terwijl er buiten een team opgesteld wordt om te onderhandelen) en die persoon een aantal keer van dichtbij doorzeven is geen zelfverdediging
Lol, ik weet niet hoor, maar als het geen serie zou zijn geweest, en die gast wordt gepakt zou die echt wel levenslang achter de tralies belanden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wel als die persoon een geweer op jouw en je dochter gericht heeft
Op basis van identiteitsfraude zou mogelijk zijn ja, maar qua daden heeft die echt niet superveel verkeerd gedaan.. in het echt zou Proctor ook al lang achter slot en grendel zitten. Bedenk wel dat Banshee gewoon een ons kent ons ouderwets dorpje is waar er van dat soort praktijken niet opgekeken wordtquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:31 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Lol, ik weet niet hoor, maar als het geen serie zou zijn geweest, en die gast wordt gepakt zou die echt wel levenslang achter de tralies belanden.
Als je als politieagent iemand arresteert (zoals die kickboxer) en hem dan hard neerstompt terwijl hij zijn handen uitsteekt voor de handboeien, terwijl er 50 mensen staan te kijken zal je niet lang meer werk hebben. Dat hele gevecht, hoe hij als hij hem eenmaal bewusteloos heeft nog een vinger afrukt, zijn arm breekt en eerder een oor afbeet was mij een beetje te, op dat moment vond ik het niet echt leuk meer. Te hard en gemeen puur omdat ze denken 'we zijn premium cable dus moeten we verder gaan dan normale cable'quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Niet te kritisch kijken naar dit soort series joh. Maar "impersonating a police officer" is sowieso een felony natuurlijk. Als je tijdens die daad ook nog eens verschillende mensen hebt neergeschoten of op andere manieren van het leven hebt beroofd ben je zwaar de lul natuurlijk, dan kom je uiteraard nooit meer uit de bak
Nee man, Job, de dragqueen! Dat is pas een baas!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Proctor is de enige baas vd show.
Het slaat allemaal nergens op, maar dat vind ik juist wel leuk. Daardoor is het een keer echt heel wat anders..lekker foutquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:29 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je als politieagent iemand arresteert (zoals die kickboxer) en hem dan hard neerstompt terwijl hij zijn handen uitsteekt voor de handboeien, terwijl er 50 mensen staan te kijken zal je niet lang meer werk hebben. Dat hele gevecht, hoe hij als hij hem eenmaal bewusteloos heeft nog een vinger afrukt, zijn arm breekt en eerder een oor afbeet was mij een beetje te, op dat moment vond ik het niet echt leuk meer. Te hard en gemeen puur omdat ze denken 'we zijn premium cable dus moeten we verder gaan dan normale cable'
Ik vond dat juist geweldig... Hood is geen agent.. hij is gewoon een harde crimineel die doet alsof hij een agent is.. Daarom is de harde actie in de serie ook gerechtvaardigd vind ik..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:29 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je als politieagent iemand arresteert (zoals die kickboxer) en hem dan hard neerstompt terwijl hij zijn handen uitsteekt voor de handboeien, terwijl er 50 mensen staan te kijken zal je niet lang meer werk hebben. Dat hele gevecht, hoe hij als hij hem eenmaal bewusteloos heeft nog een vinger afrukt, zijn arm breekt en eerder een oor afbeet was mij een beetje te, op dat moment vond ik het niet echt leuk meer. Te hard en gemeen puur omdat ze denken 'we zijn premium cable dus moeten we verder gaan dan normale cable'
Hij/zij is heel dapper, maar ook die word geowned door Burton.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nee man, Job, de dragqueen! Dat is pas een baas!
ZOOO Die Burton he, wat een eindbaas.. Moet je het niet mee aan de stok krijgen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij/zij is heel dapper, maar ook die word geowned door Burton.
Burton is de eindbaas.
Zelf Chuck Norris zou een moeilijke aan hem hebben (maar uiteraard wel winnen als het er op aan komt).
Deze posters hingen toen ook op bij de aankondiging van het seizoenquote:
Dit klopt inderdaad, maar de Nederlandse premiere is elke zaterdag op HBO 3, gevolgd door een herhaling op HBO 1.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:58 schreef Breuls het volgende:
Banshee 2 begint op 10 januari op Cinemax. Als HBO hetzelfde doet als dit jaar wordt dat dus maandag 13 januari op HBO NL.
De links zijn Youtube-links.twitter:HBOPR twitterde op woensdag 08-01-2014 om 19:01:37New clips for #Banshee season 2 episode 1: http://t.co/GH9sQtGo7Yhttp://t.co/8vqkej2SdXhttp://t.co/n97BefSLBXhttp://t.co/QhtbzZE9Q3 reageer retweet
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:41 schreef RedFever007 het volgende:
Oh begint het weerNice!
Geen idee meer hoe het eindigde trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]ik hoop ook wel op een recap aan t begin van de aflevering jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Zaterdag, voor de HBO-abo's onder ons, is er een Banshee marathon met heel seizoen 1 direct gevolgd door de eerste aflevering van seizoen 2. Ik ga minstens de laatste aflevering nog wel een keer zien, maar wie weet wel gewoon meer dan 1.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik hoop ook wel op een recap aan t begin van de aflevering ja
Zag 't ook. Ben benieuwd.quote:
Lekker over the top met geweld en seks bedoel je? Strike Back komt in dat geval wel in de buurt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:39 schreef Ludd het volgende:
Bazenserie. Lekker simpel vermaak. Laatste ep was ook weer goed.
Heeft iemand nog tips over series die een beetje zijn zoals Banshee?
Haha, ja inderdaad. Die heb ik ook gekeken. Die Amerikaan in dienst van de Britten lijkt ook sprekend op die hoofdrolspeler uit Banshee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Lekker over the top met geweld en seks bedoel je? Strike Back komt in dat geval wel in de buurt.
In een andere setting, maar Spartacusquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:39 schreef Ludd het volgende:
Bazenserie. Lekker simpel vermaak. Laatste ep was ook weer goed.
Heeft iemand nog tips over series die een beetje zijn zoals Banshee?
Geen vrouw ontkomt aan Sherrif Hood.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef sjeppert het volgende:
wedden dat sheriff Hood ook die nieuwe donkere chick gaat pakken
Dat gaat de albino van dit seizoen wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen vrouw ontkomt aan Sherrif Hood.
Die grote indiaan is ook wel bad-ass, ik voorzie snel weer een matpartij met hem.
gewoon dirty vechten..daar is Hood goed in. Zie bokser en albino. Die kon hij in een fair fight ook nooit aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:02 schreef bietelboer het volgende:
Ik denk dat Hood hem de volgende keer gewoon afmaakt ipv weer met hem te gaan matten, die vent is veel te sterk voor Hood.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef Franktastic1984 het volgende:
'Banshee' Renewed for Third Season by Cinemax
http://tvbythenumbers.zap(...)r&utm_source=twitter
Je kunt bijna geen serie meer kijken zonder hashtags in beeld de hele tijd, grrr.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die knalgele hashtag 50 minuten lang in beeld had voor mij niet gehoeven.
Viel me ook al op ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Breuls het volgende:
Geen hashtag te zien op HBO, gelukkig.
Mooi!!quote:
True, maar niet zo slim van dat vrouwtje als je het mij vraagt...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:44 schreef truedestiny het volgende:
Die scene in het graanveld was heel mooi weergegeven.
Onzin. Er gebeurde niets, maar je kon erg veel zien. En het was interessant gemonteerd. Heb me geen seconde verveeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Die eerste 20 minuten waren zoooooo langdradig....
Het voelde ook als een aflevering die even pauzeerde van alle gebeurtenissen en onderstreepte waar we staan en waar het over gaat. Hood wilde vertrekken uit Banshee, maar het feit dat Rabbit nog steeds een bedreiging is maakt hem (en ons) duidelijk dat daar nog helemaal geen sprake van is. Het werd ook mooi in beeld gebracht door het afbrandende huis; het symbool voor zijn leven "na dit alles", zijn rustpunt waar hij (wellicht met haar) zich kan settlen, brandt af en wordt een symbool voor hoe zijn huidige leven nog steeds de actualiteit is, hoe hij nog niet kan rusten en op zijn hoede moet blijven.quote:One of the things Sugar says is that men like him don't need to be in a cell, they build their own bars wherever they go. And that's pretty much what the show is about.
Die Brit was inderdaad geweldig, had wederom veel meer ingezeten. En hoe die aan zn einde kwam is wat mij betreft ook een dikkequote:Op zondag 16 februari 2014 07:08 schreef Ludd het volgende:
Ik vond de laatste aflevering een beetje tegenvallen. Weinig ontwikkeling in de lopende verhaallijnen. Ijzersterk begin met introductie van een interessant karakter, jammer dat dit maar voor 1 aflevering was.
De reden daarvoor was mij eerlijk gezegd ook niet duidelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef schijffie het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom die Jason Hood dood moest? Gewoon om zijn boodschap kracht bij te zetten of...?
Proctor wil die chick gewoon volledig in zijn macht hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef schijffie het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom die Jason Hood dood moest? Gewoon om zijn boodschap kracht bij te zetten of...?
Mee eens, ik zat ook met eenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die Brit was inderdaad geweldig, had wederom veel meer ingezeten. En hoe die aan zn einde kwam is wat mij betreft ook een dikke.
Of wellicht heeft hij haar aan brillemans beloofd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Proctor wil die chick gewoon volledig in zijn macht hebben.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:16 schreef tliciouz het volgende:
Goede aflevering weer, en Rebecca in witte bikini
Die is gelukkig regelmatig schaarsgekleed of niet gekleed in de serie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:16 schreef tliciouz het volgende:
Goede aflevering weer, en Rebecca in witte bikini
Gelukkig wel maar die witte bikini stond haar erg goed.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is gelukkig regelmatig schaarsgekleed of niet gekleed in de serie.
En ze wilde het... in the ass!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Overigens ging "Rebecca" nu ook naakt in True Detective. En hoe![]()
goede samenvattingquote:Op maandag 15 december 2014 09:26 schreef Nielsch het volgende:
yes yes, de serie met de lekkerste wijven, de mooiste tieten, de bruutste bad guys en de meest absurde over-the-top gevechtsscenes is weer bijna terug!
s03e01 is op die punten ook weer top. veel leuke scenes en het lijkt ook wat beter gefilmd vergeleken s1/s2quote:Op maandag 15 december 2014 09:26 schreef Nielsch het volgende:
yes yes, de serie met de lekkerste wijven, de mooiste tieten, de bruutste bad guys en de meest absurde over-the-top gevechtsscenes is weer bijna terug!
Het waren dus volgens mij geen US Marine Corps maar Mercenaries(huurlingen).quote:Op zondag 11 januari 2015 20:22 schreef Nielsch het volgende:
waarom zou je als indiaan de US Marine Corps gaan aanvallen? okee het is allemaal over-the-top natuurlijk maar dit lijkt wel erg dom.
maar... genoeg tieten en geweld in ieder geval! doet Kai het nu met zb nichtje of liggen ze alleen naakt samen in bed?
Het leek er inderdaad niet op dat het echt mariniers waren, maar dat wisten die indianen waarschijnlijk niet. Ze lieten zich wel heel makkelijk afslachten overigens.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Het waren dus volgens mij geen US Marine Corps maar Mercenaries(huurlingen).
ot: Goeie tetten weer.
ja postte dat halverwege de ep... al is het volgens mij een mix van US Marine Corps en huurlingen op die basis. En zijn die door die indiaan vermoorde lui wel Marines.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Het waren dus volgens mij geen US Marine Corps maar Mercenaries(huurlingen).
ot: Goeie tetten weer.
ja dat bedoel ik met over de top... zo'n groep zou zich nooit laten afslachten door één indiaan met een pijl en boog, of het nou Marines of huurlingen zijn. Maar goed, dat maakt de serie ook wel weer leuk.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leek er inderdaad niet op dat het echt mariniers waren, maar dat wisten die indianen waarschijnlijk niet. Ze lieten zich wel heel makkelijk afslachten overigens.
Nope, hij had gewoon een flinke baard.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:46 schreef Nielsch het volgende:
Werd deputy Brock nou door iemand anders gespeeld?
Onmogelijke keuze tussen Lili Simmons en Odette Annablequote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef Nielsch het volgende:
Poll: Lekkerste babe van de serie!
• Carrie (Ivana Milicevic)
• Siobhan (Trieste Kelly Dunn)
• Rebecca (Lili Simmons)
• Nola (Odette Annable)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lili wint op punten omdat ze wel naakt gaatquote:Op maandag 12 januari 2015 15:37 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Onmogelijke keuze tussen Lili Simmons en Odette Annable
Ik meen me te herinneren dat Odette wel degelijk naakt ging vorig seizoen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lili wint op punten omdat ze wel naakt gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee hoor, kan me niet voorstellen dat ik dat zou vergeten. En anders zou ik graag wat bronmateriaal zienquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef Eekhoorn_ het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Odette wel degelijk naakt ging vorig seizoen.
Man man man wat een knaller van een seizoensopening.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:54 schreef golfer het volgende:
Juist de ongeloofwaardigheid van alle scenes maakt het een heerlijk zonder nadenken soort wegklijk-TV .Ja, maar waar ik dat bij een random politieserie ofzo totaal niet zou trekken kan (en hoort) het gewoon bij Banshee. Alles is over de top en dat maakt het idd zo heerlijk. Af en toe zijn dit soort guilty pleasures gewoon echt fijn. Net als Spartacus dat ook was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
volgens mij wel... al begin ik nu te twijfelen... de rest wel allemaal (plus nog wat anderen)... Ivana ging zelfs full frontal in één aflevering...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor, kan me niet voorstellen dat ik dat zou vergeten. En anders zou ik graag wat bronmateriaal zien
Niet naaktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef Eekhoorn_ het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)shee/1#video=x219n31
alstu
Crap, per ongeluk op Carrie gedrukt.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef Nielsch het volgende:
Poll: Lekkerste babe van de serie!
• Carrie (Ivana Milicevic)
• Siobhan (Trieste Kelly Dunn)
• Rebecca (Lili Simmons)
• Nola (Odette Annable)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is geloofwaardiger dat een Amish zijn nichtje pompt dan dat een Indiaan de legerbasis overvalt, dus jaquote:Op zondag 11 januari 2015 20:22 schreef Nielsch het volgende:
waarom zou je als indiaan de US Marine Corps gaan aanvallen? okee het is allemaal over-the-top natuurlijk maar dit lijkt wel erg dom.
maar... genoeg tieten en geweld in ieder geval! doet Kai het nu met zb nichtje of liggen ze alleen naakt samen in bed?
Over the top? Viel wel mee toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:10 schreef Richestorags het volgende:
Ze hebben even fucking veel actie in Ep 3 gestopt zegWel jammer dat Nola gone is, lekker ding was dat
En tikkeltje over the top, die fittie had zij moeten winnen.
Daar heb ik hard om gelachen, evenals Bradley die onder de wielen van die vrachtwagen kwam.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:19 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Over the top? Viel wel mee toch?
[ afbeelding ]
Duidelijk Mortal Combat reference.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:19 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Over the top? Viel wel mee toch?
[ afbeelding ]
Kutseriequote:Op zondag 25 januari 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
Wel veel over the top actie, het was weer goed![]()
Maar geen tiet gezien
Sliep jij toen het casino vol in blote tieten dansende meisjes werd overvallen?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
Wel veel over the top actie, het was weer goed![]()
Maar geen tiet gezien
En die indiaan agent wist dat maar al te goed toen hij constateerde dat ie dood was!quote:Op maandag 26 januari 2015 07:54 schreef Nielsch het volgende:
Maar goed, nu z'n broertje dood is zal The Big Chief zelf wel in actie komen.
zijn die in seizoen 2 niet langsgekomen?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:19 schreef Tim86 het volgende:
Definitief geen tetten van Odette dus in deze serie
Nope, zie "discussie" op deze pagina (vanaf de poll)quote:Op maandag 26 januari 2015 11:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
zijn die in seizoen 2 niet langsgekomen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, zie "discussie" op deze pagina (vanaf de poll)
Vond het juist erg zwak. Heel erg heen en weer op opportunistische wijze. Ook de effecten van een trap of stoot en of iets wel of niet raak is. En waarom wel gooien met een wapen, maar niet een pijl door het hoogt. Of waarom niet gewoon een schietwapen?quote:Op maandag 26 januari 2015 07:14 schreef Breuls het volgende:
Vechtscène tussen Burton en Nola was geweldig geregisseerd. Hoe de camera door de auto beweegt; super om te zien. En het gevecht zelf was ook gaaf.
Je zit met een verkeerde blik te kijken als je ook maar een greintje logica in deze serie wilt vinden.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Vond het juist erg zwak. Heel erg heen en weer op opportunistische wijze. Ook de effecten van een trap of stoot en of iets wel of niet raak is. En waarom wel gooien met een wapen, maar niet een pijl door het hoogt. Of waarom niet gewoon een schietwapen?
Ik vind de gevechten in de serie per definitie zwak gedaan omdat het vol zit met opportunistische keuzes. De ene keer is alles mogelijk, en de andere keer weer niet. Hetzelfde geldt voor de overval die ze nu aan het plannen zijn. Die hadden ze in een andere fase gewoon in één aflevering gedaan waarin ze alle mariniers uitschakelen en hij gewoon een beter vechter is.
Nu doen ze opeens alsof een marinier te lastig is om aan te pakken.
En Nola hebben ze er overduidelijk uitgeschreven omdat ze niet wisten wat ze ermee moesten doen. Waarom was het nodig dat ze met Burton vocht? Waarom kon ze er niet langs glippen? Waarom op die manier? Door de hele serie moet het een soort van geheime badass wijf zijn, maar het moment waarop ze echt iets gaat doen (zonder echte aankondiging) gaat ze meteen dood?
En die Indianen die in het bos een soort van dorpje hebben gebouwd, waar slaat dat op? Wat is de logica daarachter? 'We zijn puur en echt Indiaans' oid? Maar al die crimineeltjes kunnen wel af en aan komen?
Dat is ook wel zo. ik kijk dan ook niet op die manier naar deze serie. Maar je kan dan niet zeggen dat de zaken die benoemd worden, goed gedaan zijn. Dat is gewoon niet zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zit met een verkeerde blik te kijken als je ook maar een greintje logica in deze serie wilt vinden.
Het is een soort over-the-top stripverhaal.
Man man man, je kijkt deze serie toch niet met enig realisme in acht? Echte mannen en wellicht ook vrouwen kijken deze serie puur en alleen voor 45 minuten non stop vermaak. Deze hele aflevering had bij elke willekeurige andere serie een seizoensfinale kunnen zijn. Dit was slechts aflevering 3. Ik maak me echt 0 druk om dingen die wellicht een beetje oppertunistisch zijn. Jammer dat Nola weg is, maar Burton is wel echt een freakshow die ik graag wat langer wil zien.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Vond het juist erg zwak. Heel erg heen en weer op opportunistische wijze. Ook de effecten van een trap of stoot en of iets wel of niet raak is. En waarom wel gooien met een wapen, maar niet een pijl door het hoogt. Of waarom niet gewoon een schietwapen?
Ik vind de gevechten in de serie per definitie zwak gedaan omdat het vol zit met opportunistische keuzes. De ene keer is alles mogelijk, en de andere keer weer niet. Hetzelfde geldt voor de overval die ze nu aan het plannen zijn. Die hadden ze in een andere fase gewoon in één aflevering gedaan waarin ze alle mariniers uitschakelen en hij gewoon een beter vechter is.
Nu doen ze opeens alsof een marinier te lastig is om aan te pakken.
En Nola hebben ze er overduidelijk uitgeschreven omdat ze niet wisten wat ze ermee moesten doen. Waarom was het nodig dat ze met Burton vocht? Waarom kon ze er niet langs glippen? Waarom op die manier? Door de hele serie moet het een soort van geheime badass wijf zijn, maar het moment waarop ze echt iets gaat doen (zonder echte aankondiging) gaat ze meteen dood?
En die Indianen die in het bos een soort van dorpje hebben gebouwd, waar slaat dat op? Wat is de logica daarachter? 'We zijn puur en echt Indiaans' oid? Maar al die crimineeltjes kunnen wel af en aan komen?
Ik heb het niet over realisme, maar wel over enige geloofwaardigheid en raak schrijfwerk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef Eekhoorn_ het volgende:
[..]
Man man man, je kijkt deze serie toch niet met enig realisme in acht? Echte mannen en wellicht ook vrouwen kijken deze serie puur en alleen voor 45 minuten non stop vermaak. Deze hele aflevering had bij elke willekeurige andere serie een seizoensfinale kunnen zijn. Dit was slechts aflevering 3. Ik maak me echt 0 druk om dingen die wellicht een beetje oppertunistisch zijn. Jammer dat Nola weg is, maar Burton is wel echt een freakshow die ik graag wat langer wil zien.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:54 schreef planethugo het volgende:
wat een badass aflevering
Die dikke had wel wat langer mee mogen gaan maar dat zal wel niet zo zijn omdat hij nogal nep uitzagDeed me kwa postuur wel denken aan The Kingpin van Spider-Man/Daredevil. Al die vreemde badguys en pure badasses maken deze serie toch wel.
En de vechtscene met die creepy dude van proctor was heerlijk. Gelukkig dat ie gewonnen heeft, die meid was wel lekker maar voegde verder ook niets toe.
Hehe idd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:19 schreef padlarf het volgende:
Wat een kuteinde![]()
Maar de shit is nu dus echt aan
Want? Het is geen network tv hoor, waarin ze 22 afleveringen moeten vullen. Banshee gaat gewoon door zonder fillers. Vond je dat er niet genoeg gebeurde? Een confrontatie tussen Siobhan en Hood, de resolutie van Hood om te vertrekken (en dus zijn leven weer om te gooien), verdere ontwikkeling van Deva's criminele gedrag, het besluit van Ana om te kappen met dat serveerstergedoe, een gewelddadige confrontatie tussen Hood en Kai, Rebecca die de leiding neemt in een missie voor Kai, Gordon die zichzelf opknapt en besluit niet bij de pakken neer te blijven zitten... bij alle personages gaat het verhaal vooruit. Er staat niets stil, er is geen 'case of the week' waarmee het verhaal wordt onderbroken.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:56 schreef Fyodor het volgende:
Had het idee dat dit een beetje een 'filler' aflevering was.
De hoeveelheid actie verbleekte natuurlijk bij de vorige aflevering. Wellicht dat mensen het daarom als filler ervaren.quote:Op maandag 2 februari 2015 07:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Want? Het is geen network tv hoor, waarin ze 22 afleveringen moeten vullen. Banshee gaat gewoon door zonder fillers. Vond je dat er niet genoeg gebeurde? Een confrontatie tussen Siobhan en Hood, de resolutie van Hood om te vertrekken (en dus zijn leven weer om te gooien), verdere ontwikkeling van Deva's criminele gedrag, het besluit van Ana om te kappen met dat serveerstergedoe, een gewelddadige confrontatie tussen Hood en Kai, Rebecca die de leiding neemt in een missie voor Kai, Gordon die zichzelf opknapt en besluit niet bij de pakken neer te blijven zitten... bij alle personages gaat het verhaal vooruit. Er staat niets stil, er is geen 'case of the week' waarmee het verhaal wordt onderbroken.
Dat kan, als je onterecht denkt dat het puur een actieserie is.quote:Op maandag 2 februari 2015 07:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
De hoeveelheid actie verbleekte natuurlijk bij de vorige aflevering. Wellicht dat mensen het daarom als filler ervaren.
voor logica moet je niet kijken inderdaad, want Hood had het natuurlijk afgelegd in de club met beveiliging etc. die ook kunnen ingrijpen (lees hem overhoop knallen). Maar het was een alles of niks actie aangezien Hood wilde vertrekken maar de belofte had gedaan om Proctor op te sluiten.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:01 schreef planethugo het volgende:
vond het weer een prima aflevering. wel jammer dat de actiescenes soms wel erg uit de lucht komen vallen ipv dat het erg logisch is. Nu weer met procter en hood op het eind. Maargoed voor de logica kijk ik deze serie ook niet
Siobhan zal idd wel het loodje gaan leggen, is dat probleem ook weer opgelost
of hood redt haar en andere heldhaftig waarna ze inziet dat hij goed is voor het dorp
The enemy of my enemy is my friend idd ja. En daarna weer los tegen Proctor. Begint een beetje vaste prik te worden zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:30 schreef Richestorags het volgende:
Ik had het vorige week al voorspeld. Helaas bleven de makers dus bij deze voorspelbare move. Maar goed, nu blijft Hood in Banshee uiteraard om zijn gram te halen tegenover de Indianen. Hij zal zelfs wel gaan samenwerken met Kai nu
Eerste paar seconden gemist dan?quote:
Eigenlijk gebeurde er vrij weinig. Alleen het vrij voorspelbare feit dat Siobhan het loodje legde.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:07 schreef golfer het volgende:
Korte samenvatting: veel pief, paf, poef en Siobhan mag niet meer meedoen aan dit stripverhaal.
Hood had hem zo kunnen neerschieten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:21 schreef Xaobotnik het volgende:
Ze wilden Proctor hebben, dus dat zou wel vreemd zijn. Echter dat hij het overleeft zou nog vreemder zijn. Ik ben ook benieuwd waarop Hood baseerde dat hij dacht dat Proctor het overleefd had. Of was het alleen om derest gerust te stellen?
En waarom lieten ze Hood überhaupt in leven? Ook met die deur, dat ze die met zo veel moeite moesten verdedigen, alsof dat zo lastig is? En Hood was op het moment dat Chayton Siobhan vast had opeens geen badass met wapens meer? We hebben op tv immers wel lastigere schoten geraakt zien worden door mensen die veel minder badass moesten voorstellen. Vrij opportunistisch dus.
quote:'Banshee' Renewed for Fourth Season by Cinemax
The hit action series BANSHEE will return to CINEMAX in 2016 for a fourth season of eight episodes
quote:I recall that Cinemax just greenlit a new series with Logan Marshall-Green that Greg Yaitanes, Banshee's showrunnner, is also directing and producing. That could be a factor, but who knows?
Ook dat die ff rustig wegrent en het water uitloopt terwijl er net een mes 360 graden in zijn beenspier heeft lopen draaienquote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan ook erg slecht tegen dit soort dingen in series en films. Het onder schot hebben van je vijand en dan door slap gedoe diegene toch laten ontsnappen. Zo vaak al gezien, elke keer debiel en irritant. Beetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |