Als je als politieagent iemand arresteert (zoals die kickboxer) en hem dan hard neerstompt terwijl hij zijn handen uitsteekt voor de handboeien, terwijl er 50 mensen staan te kijken zal je niet lang meer werk hebben. Dat hele gevecht, hoe hij als hij hem eenmaal bewusteloos heeft nog een vinger afrukt, zijn arm breekt en eerder een oor afbeet was mij een beetje te, op dat moment vond ik het niet echt leuk meer. Te hard en gemeen puur omdat ze denken 'we zijn premium cable dus moeten we verder gaan dan normale cable'quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Niet te kritisch kijken naar dit soort series joh. Maar "impersonating a police officer" is sowieso een felony natuurlijk. Als je tijdens die daad ook nog eens verschillende mensen hebt neergeschoten of op andere manieren van het leven hebt beroofd ben je zwaar de lul natuurlijk, dan kom je uiteraard nooit meer uit de bak
Nee man, Job, de dragqueen! Dat is pas een baas!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Proctor is de enige baas vd show.
Het slaat allemaal nergens op, maar dat vind ik juist wel leuk. Daardoor is het een keer echt heel wat anders..lekker foutquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:29 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je als politieagent iemand arresteert (zoals die kickboxer) en hem dan hard neerstompt terwijl hij zijn handen uitsteekt voor de handboeien, terwijl er 50 mensen staan te kijken zal je niet lang meer werk hebben. Dat hele gevecht, hoe hij als hij hem eenmaal bewusteloos heeft nog een vinger afrukt, zijn arm breekt en eerder een oor afbeet was mij een beetje te, op dat moment vond ik het niet echt leuk meer. Te hard en gemeen puur omdat ze denken 'we zijn premium cable dus moeten we verder gaan dan normale cable'
Ik vond dat juist geweldig... Hood is geen agent.. hij is gewoon een harde crimineel die doet alsof hij een agent is.. Daarom is de harde actie in de serie ook gerechtvaardigd vind ik..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:29 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je als politieagent iemand arresteert (zoals die kickboxer) en hem dan hard neerstompt terwijl hij zijn handen uitsteekt voor de handboeien, terwijl er 50 mensen staan te kijken zal je niet lang meer werk hebben. Dat hele gevecht, hoe hij als hij hem eenmaal bewusteloos heeft nog een vinger afrukt, zijn arm breekt en eerder een oor afbeet was mij een beetje te, op dat moment vond ik het niet echt leuk meer. Te hard en gemeen puur omdat ze denken 'we zijn premium cable dus moeten we verder gaan dan normale cable'
Hij/zij is heel dapper, maar ook die word geowned door Burton.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nee man, Job, de dragqueen! Dat is pas een baas!
ZOOO Die Burton he, wat een eindbaas.. Moet je het niet mee aan de stok krijgen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij/zij is heel dapper, maar ook die word geowned door Burton.
Burton is de eindbaas.
Zelf Chuck Norris zou een moeilijke aan hem hebben (maar uiteraard wel winnen als het er op aan komt).
Deze posters hingen toen ook op bij de aankondiging van het seizoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |