Mooi einde voor Proctor ook. Tony Montana stijl. Ik snap alleen niet waarom Carry daar blijft wonen. Ze heeft tegen de shrink gezegd dat ze nooit gestopt is met het houden van Hood. Hood rijdt weg en ze gaat niet mee. Misschien wil ze zich toch terugtrekken in een veilig leventje in het bos als Carry en niet weer het avontuur opzoeken met Hood.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat vond je precies raar? Sommige dingen werden relatief saai en makkelijk opgelost maar verder zijn alle karakters wel duidelijk aan het einde van hun arc gekomen
Het einde was zo makkelijk opgelost ja. Vond het een beetje saai seizoen, die build up was nice, maar daarna vond ik het saai worden.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat vond je precies raar? Sommige dingen werden relatief saai en makkelijk opgelost maar verder zijn alle karakters wel duidelijk aan het einde van hun arc gekomen
Max (haar zoon) zou morgen weer thuis komen. Ze wil er voor hem zijn denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mooi einde voor Proctor ook. Tony Montana stijl. Ik snap alleen niet waarom Carry daar blijft wonen. Ze heeft tegen de shrink gezegd dat ze nooit gestopt is met het houden van Hood. Hood rijdt weg en ze gaat niet mee. Misschien wil ze zich toch terugtrekken in een veilig leventje in het bos als Carry en niet weer het avontuur opzoeken met Hood.
Dat laatste is irritant ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, om twee redenen: de scène bleef nog even hangen, alsof er nog iets moest gebeuren, en de ondertiteling eindigde in een ellipsis, wat suggereert dat wat zij zegt wordt afgebroken.
Doet HBO er gewoon bij...quote:Op maandag 23 mei 2016 08:25 schreef Richestorags het volgende:
Waarom kijken mensen met ondertiteling? Ik vind het altijd afleiden en je kan prima verstaan wat er gezegd wordt toch?
Soms kijk ik via de lineaire kanalen, en daar kun je het niet uitzetten. Als ik HBO Go gebruik zet ik het wel altijd uit, behalve wanneer er ook non-Engels wordt gesproken (zoals bij Game of Thrones).quote:Op maandag 23 mei 2016 08:25 schreef Richestorags het volgende:
Waarom kijken mensen met ondertiteling? Ik vind het altijd afleiden en je kan prima verstaan wat er gezegd wordt toch?
Sowieso vond ik dat hele serial killer plot Banshee onwaardig. Het kartel niet. Maar kom op man, in een over the top actieserie is geen plaats voor Satanische cults. Dat moet in een thriller / horror achtige setting. En die FBI agente vond ik ook vrij matig gecast. Ze overacteert gigantisch. Nog even de stoere vrouw uithangen terwijl Satan psychobillie je met zijn matties gaat offeren.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:37 schreef Remqo het volgende:
De antwoorden en oplossingen waren simpel.
Die raket door die vrachtwagen, prachtig.
Maar toch het slappe einde: the butler did it.
Hij staat er gewoon op hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef RedFever007 het volgende:
ik zag de laatste EP gisteren niet op HBO staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |