SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef wc-eend het volgende:
Derde aflevering gezien...
Jullie weten dat er na de aftiteling nog zo'n 10-15 seconden serie volgt heh
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Iwanius het volgende:
De serie is oersaai en standaard wat je in de avond op andere zenders ook ziet.
Tenzij je onderstaande actrice geweldig vind.
[ afbeelding ]
Denk aan: Nikita is ook alleen maar leuk om te kijken vanwege:
[ afbeelding ]
Yeeeep je zag aan de tattooquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef megamandy het volgende:
Wie was dat op het laatste? Proctor?
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die kon ik dus om een of andere manier even niet linken
Denk nog niet zo bekend in NL? Terwijl toch door HBO veel reclame is gemaakt voor de start van de series op hun maandagavond (Girls, Enlightened en Banshee). In Maastricht hing het hele station in ieder geval ermee vol.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
Opvallend trouwens dat er zo weinig reacties zijn in dit topic, wat mij betreft is dit echt een van de leukste nieuwe series van de afgelopen tijd.
nopequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef wc-eend het volgende:
Niet alleen Maastricht ook heel rotterdam hing der vol meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk nog niet zo bekend in NL? Terwijl toch door HBO veel reclame is gemaakt voor de start van de series op hun maandagavond (Girls, Enlightened en Banshee). In Maastricht hing het hele station in ieder geval ermee vol.
Leuke ep waar veel gebeurde, ook qua ontwikkelingen van de mensen onderling in de stad (Amish, Proctor, de burgermeester etc.)
Alleen bleef mijn hbo go hangen op het eindeWat het stukje na de aftiteling nog interessant?
Heb ze naderhand nog evne gekekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Het zijn echt korte stukjes waar niet in gesproken wordt maar wel inzicht geven..
Jaquote:
The fuck?! Ik schakel altijd gelijk uit, geen zin in promo's e.d. Heb dus nooit iets ervan gezienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:28 schreef wc-eend het volgende:
Is het wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
http://welcometobanshee.com/
Banshee Origins, 13 mini episodes
Wat origin stukjes over de 15 jaar voor de serie echt begint. Wel tof. Maar 2 minuten gemiddeld per aflevering, ieder karakter uit de serie krijgt 1 aflevering eigenlijk.quote:
Dat zie je volgend seizoen wel, klonk als een vriend ofzo. Wie was btw die gast die in dat ontploffende gebouw zat, dat was toch de burgermeester?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
Mooie seizoensfinale en ook vet dat ze nu die lijken gevonden hebben van aflevering 1![]()
Alleen ging het laatste een beetje snel, wie belde die Jason Hood om te vragen of ze al iets van zijn pa gehoord hadden?
Jep, al weet ik niet zeker of het ook de bedoeling was van Kai Proctor dat hij daar was...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:36 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat zie je volgend seizoen wel, klonk als een vriend ofzo. Wie was btw die gast die in dat ontploffende gebouw zat, dat was toch de burgermeester?
Denk ook niet dat Kai dat wist... ik denk dat die Kai en die Rebecca samen echt een twisted liefdesrelatie gaan krijgen, ook al zijn ze familie... ze zijn af en toe heel subtiel te close met elkaar..quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jep, al weet ik niet zeker of het ook de bedoeling was van Kai Proctor dat hij daar was...
Ik denk dat hij de laatst bekende werkplaats van zijn pa belde en die wist dat hij naar Banshee zou gaan... Daarna kijkt die zoon een filmpje op Youtube met Hood in Banshee... maar dat is niet zijn paquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
Mooie seizoensfinale en ook vet dat ze nu die lijken gevonden hebben van aflevering 1![]()
Alleen ging het laatste een beetje snel, wie belde die Jason Hood om te vragen of ze al iets van zijn pa gehoord hadden?
Zo, die amish girl Rebecca mag er wel zijn.. Wat is die chick lekker zeg. Gaat inderdaad een relatie krijgen met Proctor zoals het nu lijkt. Vind Burton ook echt een geniaal personage, wat is die gast eng zeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Kai dat wist... ik denk dat die Kai en die Rebecca samen echt een twisted liefdesrelatie gaan krijgen, ook al zijn ze familie... ze zijn af en toe heel subtiel te close met elkaar..
[..]
Ik denk dat hij de laatst bekende werkplaats van zijn pa belde en die wist dat hij naar Banshee zou gaan... Daarna kijkt die zoon een filmpje op Youtube met Hood in Banshee... maar dat is niet zijn pa
Niet zoveel gedaan? Identiteitsfraude, lijken verborgen (ook al heeft hij ze niet gedood). Alle activiteiten die hij als Sherrif heeft gedaan had hij nooit mogen doen. Dus iedereen die hij 'on the job' bevochten heeft of gedood heeft is gewoon moord en doodslagquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zo, die amish girl Rebecca mag er wel zijn.. Wat is die chick lekker zeg. Gaat inderdaad een relatie krijgen met Proctor zoals het nu lijkt. Vind Burton ook echt een geniaal personage, wat is die gast eng zeg.
Dat van Jason Hood is inderdaad vanzelfsprekend. Benieuwd hoe de hoofdpersoon die nog steeds geen naam heeft (toch?) dat op gaat lossen.. In principe heeft die behalve identiteitsfraude niet zoveel fout gedaan aangezien de echte Hood neergeschoten is door die gasten die geld kwamen halen..
Volgens mij heeft die gewoon een contract getekend, een badge gekregen etc. Dat hij niet de papieren heeft zegt niet zoveel, dat kan met meerderen banen. Oké lijk verborgen mag inderdaad nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niet zoveel gedaan? Identiteitsfraude, lijken verborgen (ook al heeft hij ze niet gedood). Alle activiteiten die hij als Sherrif heeft gedaan had hij nooit mogen doen. Dus iedereen die hij 'on the job' bevochten heeft of gedood heeft is gewoon moord en doodslag
Zelfverdediging, lol.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:04 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gewoon een contract getekend, een badge gekregen etc. Dat hij niet de papieren heeft zegt niet zoveel, dat kan met meerderen banen. Oké lijk verborgen mag inderdaad nietVoor de rest was alles vooral zelfverdediging.. Het was niet zo dat hij als een moordlustige maniak de stad doorvloog..
Een school binnenlopen naar een gijzelaar lopen (terwijl er buiten een team opgesteld wordt om te onderhandelen) en die persoon een aantal keer van dichtbij doorzeven is geen zelfverdedigingquote:
Wel als die persoon een geweer op jouw en je dochter gericht heeftquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Een school binnenlopen naar een gijzelaar lopen (terwijl er buiten een team opgesteld wordt om te onderhandelen) en die persoon een aantal keer van dichtbij doorzeven is geen zelfverdediging
Lol, ik weet niet hoor, maar als het geen serie zou zijn geweest, en die gast wordt gepakt zou die echt wel levenslang achter de tralies belanden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wel als die persoon een geweer op jouw en je dochter gericht heeft
Op basis van identiteitsfraude zou mogelijk zijn ja, maar qua daden heeft die echt niet superveel verkeerd gedaan.. in het echt zou Proctor ook al lang achter slot en grendel zitten. Bedenk wel dat Banshee gewoon een ons kent ons ouderwets dorpje is waar er van dat soort praktijken niet opgekeken wordtquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:31 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Lol, ik weet niet hoor, maar als het geen serie zou zijn geweest, en die gast wordt gepakt zou die echt wel levenslang achter de tralies belanden.
Als je als politieagent iemand arresteert (zoals die kickboxer) en hem dan hard neerstompt terwijl hij zijn handen uitsteekt voor de handboeien, terwijl er 50 mensen staan te kijken zal je niet lang meer werk hebben. Dat hele gevecht, hoe hij als hij hem eenmaal bewusteloos heeft nog een vinger afrukt, zijn arm breekt en eerder een oor afbeet was mij een beetje te, op dat moment vond ik het niet echt leuk meer. Te hard en gemeen puur omdat ze denken 'we zijn premium cable dus moeten we verder gaan dan normale cable'quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Niet te kritisch kijken naar dit soort series joh. Maar "impersonating a police officer" is sowieso een felony natuurlijk. Als je tijdens die daad ook nog eens verschillende mensen hebt neergeschoten of op andere manieren van het leven hebt beroofd ben je zwaar de lul natuurlijk, dan kom je uiteraard nooit meer uit de bak
Nee man, Job, de dragqueen! Dat is pas een baas!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Proctor is de enige baas vd show.
Het slaat allemaal nergens op, maar dat vind ik juist wel leuk. Daardoor is het een keer echt heel wat anders..lekker foutquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:29 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je als politieagent iemand arresteert (zoals die kickboxer) en hem dan hard neerstompt terwijl hij zijn handen uitsteekt voor de handboeien, terwijl er 50 mensen staan te kijken zal je niet lang meer werk hebben. Dat hele gevecht, hoe hij als hij hem eenmaal bewusteloos heeft nog een vinger afrukt, zijn arm breekt en eerder een oor afbeet was mij een beetje te, op dat moment vond ik het niet echt leuk meer. Te hard en gemeen puur omdat ze denken 'we zijn premium cable dus moeten we verder gaan dan normale cable'
Ik vond dat juist geweldig... Hood is geen agent.. hij is gewoon een harde crimineel die doet alsof hij een agent is.. Daarom is de harde actie in de serie ook gerechtvaardigd vind ik..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:29 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je als politieagent iemand arresteert (zoals die kickboxer) en hem dan hard neerstompt terwijl hij zijn handen uitsteekt voor de handboeien, terwijl er 50 mensen staan te kijken zal je niet lang meer werk hebben. Dat hele gevecht, hoe hij als hij hem eenmaal bewusteloos heeft nog een vinger afrukt, zijn arm breekt en eerder een oor afbeet was mij een beetje te, op dat moment vond ik het niet echt leuk meer. Te hard en gemeen puur omdat ze denken 'we zijn premium cable dus moeten we verder gaan dan normale cable'
Hij/zij is heel dapper, maar ook die word geowned door Burton.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nee man, Job, de dragqueen! Dat is pas een baas!
ZOOO Die Burton he, wat een eindbaas.. Moet je het niet mee aan de stok krijgen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij/zij is heel dapper, maar ook die word geowned door Burton.
Burton is de eindbaas.
Zelf Chuck Norris zou een moeilijke aan hem hebben (maar uiteraard wel winnen als het er op aan komt).
Deze posters hingen toen ook op bij de aankondiging van het seizoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |