Er zit nog zat onder wat heel aardig isquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, vroeger kon een Neymar wel naar Nederland komen maar nu echt niet meer. Dus scouten daar heeft geen nut
Daarom snap ik nog steeds niet waarom we daar een full time scout hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, vroeger kon een Neymar wel naar Nederland komen maar nu echt niet meer. Dus scouten daar heeft geen nut
In de technische staf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat moet Van Nistelrooij in hemelsnaam bij PSV doen dan?
Het duurt nu al 17 jaar, dus zal nog wel even duren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben vooral de naam nog mee, maar hoe lang dat nog duurt?
Als ik de Boer en de Mos mag geloven, nog een hele tijdje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog minstens 30 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hiddink is sowieso geen clubman. Nooit geweest ook, dat willen we heel graag, maar dat is gewoon niet. Die zie ik eerder bij Ajax een rol vervullen in de toekomst dan bij PSV. Alle clubiconen die we hebben zijn of achterlijk (vd Kerkhof), of zijn op latere leeftijd binnengehaald of gewoon op geen enkele wijze spectaculair genoeg om een uithangbord te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgend jaar vBommel in de staff, misschien Hiddink ergens bij betrekken als hij wil. Er zijn opties, maar heeft tijd nodig denk ik.
Mwah, met het voldongen feit dat de eredivisie elk jaar in niveau afneemt zal het ook niet lang meer duren dat jongens van die leeftijdscategorie de eredivisie nog als een perfecte springplank zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurt nu al 17 jaar, dus zal nog wel even duren.
Vooralsnog halen ze er aardige spelers mee binnen. En alleen van die spelers gaan ze de komende 10 jaar al lol beleven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Het feit dat hij bij PSV kansloos is ooit in de basis te komen, dát is reden om naar Ajax te gaan. Tegen de tijd dat die jongens van hun jeugdcontract afstappen (vaak binnen 2 maanden na hun debuut) verdienen ze toch al 6 ton. Die 80k die ze extra krijgen bij Ajax nu t.o.v. PSV maakt echt geen kut uit als PSV die jongen een goed toekomstperspectief had kunnen bieden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En je kan wel zeggen dat geld er niks mee te maken heeft, maar dat heeft het zeker wel. En bij Bazoer zeker.
Blijft een springplank, al wordt de leeftijd waarop die springplank genomen worden langzaam steeds lager.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, met het voldongen feit dat de eredivisie elk jaar in niveau afneemt zal het ook niet lang meer duren dat jongens van die leeftijdscategorie de eredivisie nog als een perfecte springplank zien.
Je ziet dat nu al een beetje gebeuren.
Precies, totdat het op een gegeven moment dus geen springplank meer is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Blijft een springplank, al wordt de leeftijd waarop die springplank genomen worden langzaam steeds lager.
Je moet er inderdaad van uitgaan dat die speler maximaal tot hun 22e blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Blijft een springplank, al wordt de leeftijd waarop die springplank genomen worden langzaam steeds lager.
Wat doen? Hij heeft geen trainers-ervaring. Misschien op stage? Al zie ik hem dan nog liever niet bij PSV. Een goede trainer zie ik er ook niet in. Zelf de meest opportunistische speler ooit, dus wat die jongens moet bijbrengen over trouw en clubcultuur zou ik niet weten. En als spits was het louter een speler die puur op de intuďtie speelde, iets dat ook niet bepaald over te brengen valt.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef Kenju het volgende:
De naam Ajax stelt ook maar weinig voor voor die ventjes
Ik zie het ook niet. Het is trouwens een kip en het ei verhaal. Doordat er weinig goede jeugd is doorgebroken in het verleden, zie je dat er weinig clubiconen zijn, waardoor het weer moeilijk is om nieuwe jonge talenten aan te trekken. Vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat doen? Hij heeft geen trainers-ervaring. Misschien op stage? Al zie ik hem dan nog liever niet bij PSV. Een goede trainer zie ik er ook niet in. Zelf de meest opportunistische speler ooit, dus wat die jongens moet bijbrengen over trouw en clubcultuur zou ik niet weten. En als spits was het louter een speler die puur op de intuďtie speelde, iets dat ook niet bepaald over te brengen valt.
Sjonge, op die leeftijd al Jordii's spermaklodders in zijn haar.quote:
Nee, toen kende ik hem nog niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sjonge, op die leeftijd al Jordii's spermaklodders in zijn haar.
Idd. Maar de waarde van die clubiconen voel ik sowieso niet erg. Je moet gewoon mensen hebben die capabel zijn, en op langere termijn worden ze ingezetene van de club.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Het is trouwens een kip en het ei verhaal. Doordat er weinig goede jeugd is doorgebroken in het verleden, zie je dat er weinig clubiconen zijn, waardoor het weer moeilijk is om nieuwe jonge talenten aan te trekken. Vicieuze cirkel.
Die waarde is er wel degelijk als je een jeugdopleiding wilt optuigen waar talent naar toe wil komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Idd. Maar de waarde van die clubiconen voel ik sowieso niet erg. Je moet gewoon mensen hebben die capabel zijn, en op langere termijn worden ze ingezetene van de club.
Geloof ik niet. Die jeugdspelers gevel weinig om die oud topspelers. Tenzij het mensen zijn die wat recenter geleden gestopt zijn. Zoals ik al zei, denk je werkelijk dat Wim Jonk, Frank de Boer of Dennis Bergkamp die jonge gasten iets zegt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die waarde is er wel degelijk als je een jeugdopleiding wilt optuigen waar talent naar toe wil komen.
Bergkamp nog net wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Die jeugdspelers gevel weinig om die oud topspelers. Tenzij het mensen zijn die wat recenter geleden gestopt zijn. Zoals ik al zei, denk je werkelijk dat Wim Jonk, Frank de Boer of Dennis Bergkamp die jonge gasten iets zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |