Er zit nog zat onder wat heel aardig isquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, vroeger kon een Neymar wel naar Nederland komen maar nu echt niet meer. Dus scouten daar heeft geen nut
Daarom snap ik nog steeds niet waarom we daar een full time scout hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, vroeger kon een Neymar wel naar Nederland komen maar nu echt niet meer. Dus scouten daar heeft geen nut
In de technische staf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat moet Van Nistelrooij in hemelsnaam bij PSV doen dan?
Het duurt nu al 17 jaar, dus zal nog wel even duren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben vooral de naam nog mee, maar hoe lang dat nog duurt?
Als ik de Boer en de Mos mag geloven, nog een hele tijdje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog minstens 30 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hiddink is sowieso geen clubman. Nooit geweest ook, dat willen we heel graag, maar dat is gewoon niet. Die zie ik eerder bij Ajax een rol vervullen in de toekomst dan bij PSV. Alle clubiconen die we hebben zijn of achterlijk (vd Kerkhof), of zijn op latere leeftijd binnengehaald of gewoon op geen enkele wijze spectaculair genoeg om een uithangbord te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgend jaar vBommel in de staff, misschien Hiddink ergens bij betrekken als hij wil. Er zijn opties, maar heeft tijd nodig denk ik.
Mwah, met het voldongen feit dat de eredivisie elk jaar in niveau afneemt zal het ook niet lang meer duren dat jongens van die leeftijdscategorie de eredivisie nog als een perfecte springplank zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurt nu al 17 jaar, dus zal nog wel even duren.
Vooralsnog halen ze er aardige spelers mee binnen. En alleen van die spelers gaan ze de komende 10 jaar al lol beleven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Het feit dat hij bij PSV kansloos is ooit in de basis te komen, dát is reden om naar Ajax te gaan. Tegen de tijd dat die jongens van hun jeugdcontract afstappen (vaak binnen 2 maanden na hun debuut) verdienen ze toch al 6 ton. Die 80k die ze extra krijgen bij Ajax nu t.o.v. PSV maakt echt geen kut uit als PSV die jongen een goed toekomstperspectief had kunnen bieden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En je kan wel zeggen dat geld er niks mee te maken heeft, maar dat heeft het zeker wel. En bij Bazoer zeker.
Blijft een springplank, al wordt de leeftijd waarop die springplank genomen worden langzaam steeds lager.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, met het voldongen feit dat de eredivisie elk jaar in niveau afneemt zal het ook niet lang meer duren dat jongens van die leeftijdscategorie de eredivisie nog als een perfecte springplank zien.
Je ziet dat nu al een beetje gebeuren.
Precies, totdat het op een gegeven moment dus geen springplank meer is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Blijft een springplank, al wordt de leeftijd waarop die springplank genomen worden langzaam steeds lager.
Je moet er inderdaad van uitgaan dat die speler maximaal tot hun 22e blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Blijft een springplank, al wordt de leeftijd waarop die springplank genomen worden langzaam steeds lager.
Wat doen? Hij heeft geen trainers-ervaring. Misschien op stage? Al zie ik hem dan nog liever niet bij PSV. Een goede trainer zie ik er ook niet in. Zelf de meest opportunistische speler ooit, dus wat die jongens moet bijbrengen over trouw en clubcultuur zou ik niet weten. En als spits was het louter een speler die puur op de intuïtie speelde, iets dat ook niet bepaald over te brengen valt.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef Kenju het volgende:
De naam Ajax stelt ook maar weinig voor voor die ventjes
Ik zie het ook niet. Het is trouwens een kip en het ei verhaal. Doordat er weinig goede jeugd is doorgebroken in het verleden, zie je dat er weinig clubiconen zijn, waardoor het weer moeilijk is om nieuwe jonge talenten aan te trekken. Vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat doen? Hij heeft geen trainers-ervaring. Misschien op stage? Al zie ik hem dan nog liever niet bij PSV. Een goede trainer zie ik er ook niet in. Zelf de meest opportunistische speler ooit, dus wat die jongens moet bijbrengen over trouw en clubcultuur zou ik niet weten. En als spits was het louter een speler die puur op de intuïtie speelde, iets dat ook niet bepaald over te brengen valt.
Sjonge, op die leeftijd al Jordii's spermaklodders in zijn haar.quote:
Nee, toen kende ik hem nog niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sjonge, op die leeftijd al Jordii's spermaklodders in zijn haar.
Idd. Maar de waarde van die clubiconen voel ik sowieso niet erg. Je moet gewoon mensen hebben die capabel zijn, en op langere termijn worden ze ingezetene van de club.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Het is trouwens een kip en het ei verhaal. Doordat er weinig goede jeugd is doorgebroken in het verleden, zie je dat er weinig clubiconen zijn, waardoor het weer moeilijk is om nieuwe jonge talenten aan te trekken. Vicieuze cirkel.
Die waarde is er wel degelijk als je een jeugdopleiding wilt optuigen waar talent naar toe wil komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Idd. Maar de waarde van die clubiconen voel ik sowieso niet erg. Je moet gewoon mensen hebben die capabel zijn, en op langere termijn worden ze ingezetene van de club.
Geloof ik niet. Die jeugdspelers gevel weinig om die oud topspelers. Tenzij het mensen zijn die wat recenter geleden gestopt zijn. Zoals ik al zei, denk je werkelijk dat Wim Jonk, Frank de Boer of Dennis Bergkamp die jonge gasten iets zegt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die waarde is er wel degelijk als je een jeugdopleiding wilt optuigen waar talent naar toe wil komen.
Bergkamp nog net wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Die jeugdspelers gevel weinig om die oud topspelers. Tenzij het mensen zijn die wat recenter geleden gestopt zijn. Zoals ik al zei, denk je werkelijk dat Wim Jonk, Frank de Boer of Dennis Bergkamp die jonge gasten iets zegt?
Denk ik niet. Bergkamp had sowieso voor Nederlanders een veel grotere naam dan voor buitenlanders. Heeft het na Ajax niet fantastisch gedaan. Tuurlijk zeer mooie momenten gehad bij Arsenal, maar buiten het gegeven dat dat geen club was die veel won, was ook daar was hij ook daar niet lang de eerste spits.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bergkamp nog net wel.
Alhoewel, voor die 16-jarige broekies.
Eerst zien, dan geloven. Ik moet sowieso nog maar zien hoe goed Zoet is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft nu al 2 jeugdspelers die doorbreken, Bakkali haakt ertegen aan en Zoet volgend jaar. Gaat toch alleen maar beter?
Er tegen aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft nu al 2 jeugdspelers die doorbreken, Bakkali haakt ertegen aan en Zoet volgend jaar. Gaat toch alleen maar beter?
Denk ik ook idd. En wat dit betreft heeft PSV een slechte reputatie, en ondanks dat het meermaals uitgesproken is van wèl, komt hier niet veel verbetering in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef mrstylo het volgende:
Maar je moet ook laten zien dat je iets met jeugd wil doen.
Als je bijvoorbeeld leest dat Advocaat nooit bij de A1 kijkt, dan is dat wel een motivatie om een andere club te kiezen.
Locadia speelt idd vaker eerder, maar Locadia heeft geen oorbellen in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er tegen aan?
Depay 89 minuut opstellen is niet tegen aan.
Advocaat blijft hier maar 1 jaar, denk je echt dat de jeugd hem dan wat boeit? Ja als die nu daadwerkelijk iets toevoegen, maar dat is nog niet zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef mrstylo het volgende:
Maar je moet ook laten zien dat je iets met jeugd wil doen.
Als je bijvoorbeeld leest dat Advocaat nooit bij de A1 kijkt, dan is dat wel een motivatie om een andere club te kiezen.
Het gaat ook niet over Advocaat, maar over PSV.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Advocaat blijft hier maar 1 jaar, denk je echt dat de jeugd hem dan wat boeit? Ja als die nu daadwerkelijk iets toevoegen, maar dat is nog niet zo
Dat doet hij ook alleen, omdat Narsingh geblesseerd is en Matavz dus basis kracht is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Locadia speelt idd vaker eerder, maar Locadia heeft geen oorbellen in.
Maakt in 1 jaar meer kapot dan iedere andere persoon bij PSV.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Advocaat blijft hier maar 1 jaar, denk je echt dat de jeugd hem dan wat boeit? Ja als die nu daadwerkelijk iets toevoegen, maar dat is nog niet zo
Zoet breekt niet door bij PSV. Bakkali is nog niet doorgebroken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Daarvoor viel Locadia best vaak in hoor, 5x volgensmijquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doet hij ook alleen, omdat Narsingh geblesseerd is en Matavz dus basis kracht is.
Doet het niet omdat hij wilt dat Locadia beter wordt ofzo.
Wie breken er door dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Een jaar geleden riep ik dit en werd ik weggehoond door de boertjes hé.quote:
Leer eens lezen, ZOET VOLGEND JAAR, BAKKALI ERTEGEN AAN!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoet breekt niet door bij PSV. Bakkali is nog niet doorgebroken.
Kortom, je kletst uit je nek.
Moet ik de minuten zoeken waar hij inviel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarvoor viel Locadia best vaak in hoor, 5x volgensmij
Goed verhaal dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nee, we moeten niet doen alsof Ajax geen betere naam heeft wb jeugd.
Die bekende namen, Ronald de Boer, Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Johan Cruijf, Kenneth Perez(![]()
), werken er zeker wel aan mee dat gastjes eerder naar Ajax vertrekken.
Zeker nu ze zien hoeveel jeugd daar doorbreekt. Of het nou genoodzaakt is of niet, als jeugdspeler is dat gewoon aantrekkelijk. (Evenals voor de supporters)
Maar de rest moet ook niet doen alsof geld er niks mee te maken heeft. Het is algemeen bekend dat Ajax jeugdspelers overbetaald. Breken ze door, dan heb je een goede slag geslagen. Doen ze dit niet, is het weggegooid geld.
Zo lok je ook spelers weg bij PSV. Bazoer komt uit een arme familie, hij werd al goed betaald, en moest nog beter betaald worden( wat PSV ook wilde). Maar je kan die gastjes niet altijd hun zin geven.
Labyad was ook 18, verdiende 7-8 ton, maar wilde per se 1,1 miljoen, omdat Lens dit ook verdiende.
Het is van alles een beetje. Wat Ajax doet is leuk(jeugd aankopen), en wat PSV doet (Iets meer ervaren spelers, toekomstige toppers die er meteen kunnen staan) loopt nog niet zo lekker, maar het spreekt mij wel (meer) aan.
Het klinkt wat racistisch, maar zo bedoel ik het iniedergeval niet. PSV (Brands) koopt te veel dezelfde 'type' spelers. Donkere jongens die meer met hun (#)swagg bezig zijn dan met voetbal.
Ze moeten meer op zoek gaan naar zij die echt voor t voetbal komen, en de rest iets meer 'bijzaak' is. En daar zit Ajax met die Denen wel goed.
Ik was juist me je eens hoor, maar oke.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een jaar geleden riep ik dit en werd ik weggehoond door de boertjes hé.. Brands zou oneindig veel beter zijn dan Geel.
![]()
Een jaar geleden had alles nog anders kunnen lopen. Die schijt die er nu gepresteerd wordt, kon ook niemand ( behalve jij uiteraardquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een jaar geleden riep ik dit en werd ik weggehoond door de boertjes hé.. Brands zou oneindig veel beter zijn dan Geel.
![]()
DIT is dus het werk van een slechte TD hé. Als je dát al niet ziet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zo lok je ook spelers weg bij PSV. Bazoer komt uit een arme familie, hij werd al goed betaald, en moest nog beter betaald worden( wat PSV ook wilde). Maar je kan die gastjes niet altijd hun zin geven.
Labyad was ook 18, verdiende 7-8 ton, maar wilde per se 1,1 miljoen, omdat Lens dit ook verdiende.
vGeel is een Brands 2.0 man, een keer geld in de handen en gelijk uitgeven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
Ik heb altijd de neiging om het per definitie oneens te zijn met HMF. Maar dat is waarschijnlijk omdat het de grootste droplul op FOK is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was juist me je eens hoor, maar oke.
Volgens mij moet je definitie zoeken van 'doorbreken'.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay, Locadia. Labyad eigenlijk ook.
Kans krijgen, ook goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je definitie zoeken van 'doorbreken'.
Al heb je over Labyad wel gelijk.
Er breekt niemand door. Labyad hooguit, maar niet bij PSV. Locadia is maar zeer de vraag of hij het niveau heeft, maar dat is nog niet te beoordelen. Depay zie ik niet doorbreken, die maakt zichzelf bij elke invalbeurt ongeloofwaardiger.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay, Locadia. Labyad eigenlijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |