SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
Weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar hier had niemand twijfels over suarez hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik weet niet of het onzin is hoor, over Suarez had iedereen ook zo zijn twijfels en die kan nu ook wel de stap naar de Europese top maken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Om er op in te gaan:
fischewr is gwn beter dan eriksson omdat interview betere winnaarsmentaliteit xavi had bal wel gemaakt reageer daar dan op ja jij moet eigenlijk voor feyenoord zijn ik zeg het en drm is het zo fischer is beter scoort
Fischer heeft een betere winnaarsmentaliteit ja, dat klopt. Overigens kwam jij janken om een bron en ik zei dat Eriksen dat zelf zelfs in een interview heeft aangegeven en dat je dat gewoon kan merken aan hoe die is.
Jij probeert te ontkennen dat als je naar de europese top wil als aanvallende middenvelder je die bal van gister gewoon had moeten maken als eriksen.
Verder heb ik nooit gezegd dat jij voor feyenoord moet zijn. ook niet dat wat ik zeg waar is omdat ik t zeg ik geef telkens inhoudelijke argumenten daarvoor. En dat fischer beter is omdat ie meer scoort heb ik al helemaal nooit gezegd dus je hele post is gwn BULLSHIT
Nee dat zal wel niet nee lekker makkleijk weerquote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens meer lezen, genoeg nu.
Hij mist één F*cking kansquote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Om er op in te gaan:
fischewr is gwn beter dan eriksson omdat interview betere winnaarsmentaliteit xavi had bal wel gemaakt reageer daar dan op ja jij moet eigenlijk voor feyenoord zijn ik zeg het en drm is het zo fischer is beter scoort
Fischer heeft een betere winnaarsmentaliteit ja, dat klopt. Overigens kwam jij janken om een bron en ik zei dat Eriksen dat zelf zelfs in een interview heeft aangegeven en dat je dat gewoon kan merken aan hoe die is.
Jij probeert te ontkennen dat als je naar de europese top wil als aanvallende middenvelder je die bal van gister gewoon had moeten maken als eriksen.
Verder heb ik nooit gezegd dat jij voor feyenoord moet zijn. ook niet dat wat ik zeg waar is omdat ik t zeg ik geef telkens inhoudelijke argumenten daarvoor. En dat fischer beter is omdat ie meer scoort heb ik al helemaal nooit gezegd dus je hele post is gwn BULLSHIT
Oh jawel hoor. Hele volksstammen zelfs, en dat was niet zo heel gek ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar hier had niemand twijfels over suarez hoor![]()
Ik hoorde in een interview dat mensen destijds hun twijfels hadden over Suarez hoor, zal wel waar zijn dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar hier had niemand twijfels over suarez hoor![]()
[..]
[..]
Nee dat zal wel niet nee lekker makkleijk weer
Er zit wel een kern van waarheid in, trouwens. Hij krijgt de kritiek al iets te laconiek over te komen, en dat vond ik gister bij die kans ook. Als je het afzet tegen de vastberadenheid van Fischer, kun je concluderen dat het bij Fischer beter tussen de oren zit.quote:
Ik wil wel minimaal 20 miljoen voor Eriksen vangen. Moet te doen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen zoekt het ook maar uit, als Fischer maar bijtekent.
Ik had Eriksen ook nog wel een jaar langer bij Ajax willen zienquote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Hetgeen dan weer een standaardsituatie is.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij het goed gemaakt met een vrije trap.
Hij heeft zich daarin tenminste echt verbeterd, ook de corners zijn een garantie voor kansen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetgeen dan weer een standaardsituatie is.
Ach, van mij hoeft ie niet per se weg natuurlijk. Maar hij is zelf al overtuigd dat ie klaar is voor de top ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had Eriksen ook nog wel een jaar langer bij Ajax willen zien
Em nee want t is al jaren zo dat ie zulke kansen vaak mist. Echt niet alleen deze wedstrijd nu een keertje.quote:
de klasse droop van m af altijd al. aan suarez heb ik dus echt nooit getwijfeldquote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Hele volksstammen zelfs, en dat was niet zo heel gek ook.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik hoorde in een interview dat mensen destijds hun twijfels hadden over Suarez hoor, zal wel waar zijn dus.
De spelhervattingen van Eriksen zijn een stuk beter dan vorig jaar wel. Daarin is hij wel gegroeid vind ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetgeen dan weer een standaardsituatie is.
Toch blijft het vreemd dat die knallen die hij in de jeugd nog wel had er nu totaal niet meer zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft zich daarin tenminste echt verbeterd, ook de corners zijn een garantie voor kansen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in, trouwens. Hij krijgt de kritiek al iets te laconiek over te komen, en dat vond ik gister bij die kans ook. Als je het afzet tegen de vastberadenheid van Fischer, kun je concluderen dat het bij Fischer beter tussen de oren zit.
Prima, maar ik heb liever dat hij dwingender in de wedstrijd wordt. En dat hij met zijn techniek altijd matige corners/vrije trappen afleverde en totaal niet kon schieten, was altijd al vreemd.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft zich daarin tenminste echt verbeterd, ook de corners zijn een garantie voor kansen.
Misschien moet je eens leestekens gebruiken, dan komt je punt wellicht wat beter over.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]dat is mijn punt dus en dat is t verschil tussen de echte echte top of de europese subtop zulke ballen MOETEN er gewoon in hoe je t doet maakt niet uit als ie maar zit
In de laatste wedstrijden was hij toch ook best dwingender?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb liever dat hij dwingender in de wedstrijd wordt. En dat hij met zijn techniek altijd matige corners/vrije trappen afleverde en totaal niet kon schieten, was altijd al vreemd.
Het zijn wel makkelijke punten hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leestekens gebruiken, dan komt je punt wellicht wat beter over.
Dat is wat anders dan je net zei. Daarnaast is het zijn rendement juist wat Eriksen zo goed maakt. Het is eerder zijn vele balverlies dat een groot verbeterpunt is.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Em nee want t is al jaren zo dat ie zulke kansen vaak mist. Echt niet alleen deze wedstrijd nu een keertje.
[..]
de klasse droop van m af altijd al. aan suarez heb ik dus echt nooit getwijfeld
[..]![]()
Daar heb je ook een puntquote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leestekens gebruiken, dan komt je punt wellicht wat beter over.
ja, je gooit op dat moment de wedstrijd op slot. natuurlijk achteraf allemaal niet erg nu we dik gewonnen hebben,maar je weet het nooit in zo'n wedstrijd.quote:
Nee. Nog steeds niet. Veel te laconiek aan de bal, foute keuzes maken, indraaien als het niet moet en vice versa.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden was hij toch ook best dwingender?
dat heb ik precies tzelfde in dat vorige topic ook gezegd hoor. Over zijn rendement in assists ben ik het met je eens maar dat mag ook wel als je bij Ajax speelt op die positie en ook nog eens alle vrije trappen/corners mag nemen. Doelpunten maakt ie gewoon structureel te weinig. Ook voor een aanvallende middenvelder en helemaal in een competitie als de eredivisie.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan je net zei. Daarnaast is het zijn rendement juist wat Eriksen zo goed maakt. Het is eerder zijn vele balverlies dat een groot verbeterpunt is.
Ik heb al vaker gezegd dat hij in het begin tegen onder andere Utrecht en ADO etc niet goed was, maar daarna is hij wel veel beter gaan spelen, was hij vaak ook de beste aan Ajax zijn kant. Ook heeft hij zich laten zien in de top wedstrijden.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds niet. Veel te laconiek aan de bal, foute keuzes maken, indraaien als het niet moet en vice versa.
Maar goed, indirect geef je hiermee wel toe dat hij de eerste seizoenshelft zoals ik al een half jaar hier roep niet dwingend genoeg was.
Maar pas de laatste wedstrijden is hij dwingender gaan spelen, volgens jou. Ergo, daarvoor niet. En de laatste wedstrijden zijn natuurlijk niet de afgelopen 12 wedstrijden he.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat hij in het begin tegen onder andere Utrecht en ADO niet goed was, maar daarna is hij wel veel beter gaan spelen en was hij vaak de beste en hij laat zich altijd wel zien in top wedstrijden.
Dit seizoen wel vorige seizoenen liet ie t in topwedstrijden gewoon afweten vaak hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat hij in het begin tegen onder andere Utrecht en ADO etc niet goed was, maar daarna is hij wel veel beter gaan spelen en was hij vaak de beste en hij laat zich altijd wel zien in top wedstrijden.
Met wedstrijden bedoelde ik er een hoop.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar pas de laatste wedstrijden is hij dwingender gaan spelen, volgens jou. Ergo, daarvoor niet. En de laatste wedstrijden zijn natuurlijk niet de afgelopen 12 wedstrijden he.
Tegen Feyenoord gescoord, kampioenswedstrijd Twente assists geleverd, de rest van de top wedstrijden kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit seizoen wel vorige seizoenen liet ie t in topwedstrijden gewoon afweten vaak hoor.
Uhm. Hier staat geen laatste wedstrijden dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
In de laatste wedstrijden was hij toch ook best dwingender?
Hij maakt niet heel veel doelpunten maar wel veel belangrijke. Sowieso is het ook meer een man van de assist.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat heb ik precies tzelfde in dat vorige topic ook gezegd hoor. Over zijn rendement in assists ben ik het met je eens maar dat mag ook wel als je bij Ajax speelt op die positie en ook nog eens alle vrije trappen/corners mag nemen. Doelpunten maakt ie gewoon structureel te weinig. Ook voor een aanvallende middenvelder en helemaal in een competitie als de eredivisie.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord gescoord, kampioenswedstrijd Twente assists geleverd, de rest van de top wedstrijden kan ik me niet herinneren.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef Burrito het volgende:
Eriksen is gewoon een joggend watje dat een paar keer per seizoen perongeluk goed passt. verder wordt ie gewoon van de bal gebeukt of schiet ie slap
gr gr Viktor Fischer
nee en de reden waarom je dat niet kan herinneren zegt jou kennende nu al wel genoegquote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord gescoord, kampioenswedstrijd Twente assists geleverd, de rest van de top wedstrijden kan ik me niet herinneren.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uhm. Hier staat geen laatste wedstrijden dan?
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met wedstrijden bedoelde ik er een hoop.
Hij heeft het over vorige seizoenen, logisch dat ik dat niet onthoudt. Ik heb het over dit seizoenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Dus je roept weer eens van alles zonder je feiten op orde te hebben.
Dus de laatste hoop wedstrijden. Natuurlijk. Dat is een hartstikkene gangbare gedachte gang. Excuses.quote:
Ja, maar je typt en beargumenteert als een 15-jarigequote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt. al is wat ik zeg toch wel duidelijk allemaal
Dit vind ik ook weer een beetje van die rare gedachtegang. Je ziet mij toch nergens zeggen dat ie geen belangrijke doelpunten maakt? En dat van die assist ben ik met je eens en dat zeg ik ook in die post. Maar zeker in de eredivisie en zeker als aanvallende middenvelder van Ajax moet je dan gewoon elk seizoen standaard minimaal 15 erin leggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij maakt niet heel veel doelpunten maar wel veel belangrijke. Sowieso is het ook meer een man van de assist.
Een ander op zijn Nederlands pakken en dan met ik onthoudt aankomenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft het over vorige seizoenen, logisch dat ik dat niet onthoudt. Ik heb het over dit seizoenLeer eens lezen man
want je herinneringsspanne gaat maar terug tot 12 maanden of ben je gewoon net 13 ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft het over vorige seizoenen, logisch dat ik dat niet onthoudt. Ik heb het over dit seizoenLeer eens lezen man
Je weet de prestaties van Eriksen alleen als het jou uitkomt. De rest vergeet je voor het gemak. Of was de kampioenswedstrijd tegen Twente ook ineens dit seizoen?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
typen miscshien wel maar dat is meer dat dat me geen fuck boeit zit hier niet op school ofzo. Met mijn argumenten zijn helemaal niks aan de handquote:Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ja, maar je typt en beargumenteert als een 15-jarige
Volgens mij had Sneijder een lager rendement op die leeftijd. Als je zoveel assists hebt als Eriksen mag je toch wel iets minder goals maken?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit vind ik ook weer een beetje van die rare gedachtegang. Je ziet mij toch nergens zeggen dat ie geen belangrijke doelpunten maakt? En dat van die assist ben ik met je eens en dat zeg ik ook in die post. Maar zeker in de eredivisie en zeker als aanvallende middenvelder van Ajax moet je dan gewoon elk seizoen standaard minimaal 15 erin leggen.
Ja sowieso leest ie ook alleen de dingen hoor die hem uitkomt.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet de prestaties van Eriksen alleen als het jou uitkomt. De rest vergeet je voor het gemak. Of was de kampioenswedstrijd tegen Twente ook ineens dit seizoen?
Dat was een reactie op iemand die begon over vorige seizoenen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet de prestaties van Eriksen alleen als het jou uitkomt. De rest vergeet je voor het gemak. Of was de kampioenswedstrijd tegen Twente ook ineens dit seizoen?
Ja maar in die periode lag t niveau van de eredivisie nog wel even stukken hoger dan momenteel. Als je ziet dat zelfs wijnaldum die al honderden kansen gemist heeft voor open goal en de helft van de tijd nog niet eens speelt er geloof ik toch alweer 7 in heeft liggen ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij had Sneijder een lager rendement op die leeftijd. Als je zoveel assists hebt als Eriksen mag je toch wel iets minder goals maken?
Was verkeerd geformuleerd, ben ondertussen gvd ook aan het werk ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uhm. Hier staat geen laatste wedstrijden dan?
Sneijder had ook een beter team om zich heen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja maar in die periode lag t niveau van de eredivisie nog wel even stukken hoger dan momenteel. Als je ziet dat zelfs wijnaldum die al honderden kansen gemist heeft voor open goal en de helft van de tijd nog niet eens speelt er geloof ik toch alweer 7 in heeft liggen ofzo.
Appels met peren.quote:
Ja, dus? Dit is echt te makkelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat was een reactie op iemand die begon vorige seizoenen.
Als iemand zegt dat hij vorige seizoenen in de top wedstrijden niet aanwezig was, begin ik over de kampioenswedstrijd ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dus? Dit is echt te makkelijk.
Ja spitsen die voor zichzelf gaan ja. Helemaal met zon spits als de Jong die zich telkens laat terugzetten moet je meer scorend vermogen van de middenvelders verwachten. En je kan t nou wel proberen allemaal te gaan goedpraten maar hij moet gewoon meer scoren wil die naar de echte top toe en dat weet ie zelf ook wel dondersgoedquote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sneijder had ook een beter team om zich heen.
ja en dat is dan de enige wedstrijd die je weet en de rest ben je even "vergeten"quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat hij vorige seizoenen in de top wedstrijden niet aanwezig was, begin ik over de kampioenswedstrijd ja.
Ja, en vervolgens zeg je dat je de rest niet meer kan herinneren... Misschien omdat hij toen niet zo beslissend was? Want dan had jij dat ongetwijfeld wel geweten.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat hij vorige seizoenen in de top wedstrijden niet aanwezig was, begin ik over de kampioenswedstrijd ja.
Ik onthoud geen 90 wedstrijden, sorry.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja en dat is dan de enige wedstrijd die je weet en de rest ben je even "vergeten"![]()
Heel goedquote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik onthoud geen 90 wedstrijden, sorry.
Dat bedoel ik dat is toch te triest voor woordenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
Lex Immers is statistisch gezien ook 2x zo goed als Eriksen....
In zijn eerste jaar was ik nog niet zo fan van hem zoals nu.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens zeg je dat je de rest niet meer kan herinneren... Misschien omdat hij toen niet zo beslissend was? Want dan had jij dat ongetwijfeld wel geweten.
quote:
Die scoort 50% van zijn goals uit strafschoppen. (gelukkig gisteren niet)quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
Lex Immers is statistisch gezien ook 2x zo goed als Eriksen....
Maar gebruik het dan niet als argument.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
In zijn eerste jaar was ik nog niet zo fan van hem zoals nu.
Dan nog heb je twee jaar vergeten.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
In zijn eerste jaar was ik nog niet zo fan van hem zoals nu.
Je komt over als een 15-jarige, ik zeg het alleen *shrugs*.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
typen miscshien wel maar dat is meer dat dat me geen fuck boeit zit hier niet op school ofzo. Met mijn argumenten zijn helemaal niks aan de hand
Niet als je 20 jaar bent.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan nog heb je twee jaar vergeten.
Dat vergeten wel meer mensen trouwens dat ie al gewoon 3 jaar basisspeler is. Dan zou je toch wel bij de spelers moeten horen waar je wat meer van kan verwachten
Oh? Wie heeft je dat aan je neus gehangen?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tussen Ja en en, geen komma zetten dat maakt de "en" overbodig.
nee dat is me al duidelijk geworden jaquote:Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je komt over als een 15-jarige, ik zeg het alleen *shrugs*.
Verder heeft met Tyron discussiëren geen zin als het om Eriksen gaat.
Dat is dus een onzin argument aangezien Götze nog jonger is en zo heb je wel meer spelers die op jongere leeftijd gewoon stabieler spelenquote:
Mijn argument gebruikenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee dat is me al duidelijk geworden ja
[..]
Dat is dus een onzin argument aangezien Götze nog jonger is en zo heb je wel meer spelers die op jongere leeftijd gewoon stabieler spelen
Zoals Alderweireld en de Jong die wel wekelijks uitblinken zeker?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan nog heb je twee jaar vergeten.
Dat vergeten wel meer mensen trouwens dat ie al gewoon 3 jaar basisspeler is. Dan zou je toch wel bij de spelers moeten horen waar je wat meer van kan verwachten
Ik vond Gotze vorig jaar wel tegenvallen hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus een onzin argument aangezien Götze nog jonger is en zo heb je wel meer spelers die op jongere leeftijd gewoon stabieler spelen
Waarheid mag gezegd worden toch. Want je hebt gewoon gelijkquote:
Nu ga je Eriksen vergelijken met absolute toptalenten. Niet heel eerlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel zou wetenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh? Wie heeft je dat aan je neus gehangen?
De Jong draagt Ajax meer dan Eriksen. En verder is Alderweireld niet het grote talent.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals Alderweireld en de Jong die wel wekelijks uitblinken zeker?
Geef eens een bron.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel zou weten
Nou vind Alderweireld wel echt een baas ja die t elke week weer laat zien en de Jong ben je fan van of je bent t niet dat is weer een hele andere discussie maar zij gaan wel minder door een ondergrens heen dan eriksen. Al zijn ze dan natuurlijk ook ouder dan 20 dus dat zal wel t verschil zijn jaquote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals Alderweireld en de Jong die wel wekelijks uitblinken zeker?
De Jong was zonder Eriksen niet zo succesvol geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De Jong draagt Ajax meer dan Eriksen. En verder is Alderweireld niet het grote talent.
Eriksen is toch ook zogenaamd een absoluut toptalentquote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu ga je Eriksen vergelijken met absolute toptalenten. Niet heel eerlijk.
Kun je nooit zeggen en is dus een onzinnig argument.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Jong was zonder Eriksen niet zo succesvol geweest
De Jong is al een stuk ouder. Jullie verwachten teveel van een speler van 20 jaar. (ja ik blijf het argument gebruiken aangezien 'Gotze is beter en jonger!' een slecht tegenargument is)quote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De Jong draagt Ajax meer dan Eriksen. En verder is Alderweireld niet het grote talent.
heeft niks met leeftijd te maken maar met ervaring. Als je gewoon 3 jaar basisspeler bent van Ajax dan moet je t gewoon elke week kunnen laten zien. punt. Dan kan je nog wel zeggen dat ie 20 is maar dat is geen reden om je daarachter te verschuilen danquote:Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De Jong is al een stuk ouder. Jullie verwachten teveel van een speler van 20 jaar. (ja ik blijf het argument gebruiken aangezien 'Gotze is beter en jonger!' een slecht tegenargument is)
Ik maak de vergelijking niet...quote:Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De Jong is al een stuk ouder. Jullie verwachten teveel van een speler van 20 jaar. (ja ik blijf het argument gebruiken aangezien 'Gotze is beter en jonger!' een slecht tegenargument is)
We gaan er nooit uitkomen zo. Ik denk dat Eriksen over een jaar of 5 absolute top is en jij denkt dus van niet. We zullen zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heeft niks met leeftijd te maken maar met ervaring. Als je gewoon 3 jaar basisspeler bent van Ajax dan moet je t gewoon elke week kunnen laten zien. punt. Dan kan je nog wel zeggen dat ie 20 is maar dat is geen reden om je daarachter te verschuilen dan
Nou ja, als ik ff voor mezelf mag spreken, ik hoop het van harte met je mee, omdat het een geweldige voetballer kan worden. Maar dan moet hij wel blijven ontwikkelen en ik vind, en meerderen vinden dat met mij, dat hij zich de afgelopen drie jaar niet voldoende ontwikkeld heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
We gaan er nooit uitkomen zo. Ik denk dat Eriksen over een jaar of 5 absolute top is en jij denk dus van niet. We zullen zien.
Daar zijn ze goed in om je woorden in de mond te leggen, kijk maar naar die 1e post van mij in dit topicquote:Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik maak de vergelijking niet...
Klopt en tegen die tijd speelt fischer bij man utd of barcelonaquote:Op maandag 21 januari 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
We gaan er nooit uitkomen zo. Ik denk dat Eriksen over een jaar of 5 absolute top is en jij denkt dus van niet. We zullen zien.
Hij ontwikkelt zich wel maar is nog niet stabiel genoeg, daarom zou een extra jaartje Ajax niet verkeerd zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, als ik ff voor mezelf mag spreken, ik hoop het van harte met je mee, omdat het een geweldige voetballer kan worden. Maar dan moet hij wel blijven ontwikkelen en ik vind, en meerderen vinden dat met mij, dat hij zich de afgelopen drie jaar niet voldoende ontwikkeld heeft.
Eriksen wil vooralsnog niet bijtekenen, Andersen heeft een contract tot 2016 en Fischer gaat waarschijnlijk binnenkort bijtekenen tot 2016.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hoe staat het met de contracten van onze deense vrinden?
Eriksen gaat ook niet meer bijtekenen denk ik. Verkopen in de winterstop en Maher halen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen wil vooralsnog niet bijtekenen, Andersen heeft een contract tot 2016 en Fischer gaat waarschijnlijk binnenkort bijtekenen tot 2016.
Bijtekenen doet hij sowieso, hopelijk langer dan de aanbieding tot 2016 van Overmars.
Mijn stagebegeleider zei; "Stop eens met tikken en ga aan het werk"quote:Op maandag 21 januari 2013 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Is Tyron nu al tien minuten aan het zoeken hoe met met die komma en 'en' zit?
We hebben een flink luxeprobleemquote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef Capi het volgende:
Lekker dat we Siggie, Boilesen, Serero en Andersen nog hebben, altijd lekker zulke spelers erbij hebben voor het voor ons zo welgevallige tweede seizoenshelft
Omdat de beleidsbepalers bij Ajax niet zo dom zijn als bij psv en Feyenoord.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Eriksen gaat ook niet meer bijtekenen denk ik. Verkopen in de winterstop en Maher halen.
Snap alleen niet waarom ze Andersen en Fischer niet langer aanbieden dan 2016 geef ze gewoon een contract tot 2020![]()
Is trouwens iets van Ajax zelf dat ze telkens niet langere verbindingen aangaan dan een bepaald aantal jaren
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:02 schreef The_Groove het volgende:
Wat boeit het wie beter is
Serieus, we mogen godsgruwelijk gelukkig zijn dan zowel Fischer als Eriksen voor Ajax hebben gekozen.
Ja Eriksen is vaak nog wat nonchalant maar ik denk eerder dat die trek voortkomt uit onzekerheid dan echt nonchalant zijn. Het zijn twee totaal verschillende voetballers die op hun eigen manier belangrijk zijn geweest en in Fischer's geval alleen nog maar belangrijker gaat worden.
Natuurlijk fapt iedereen op Fischer, hij maakt goals want hij is een aanvaller.
Ik fap op mooi voetbal en dat zie ik vaker van Eriksen dan van Fischer.
mjah bij sommige spelers kan ik t wel begrijpen maar spelers als Fischer ziet iedereen volgensmij dat dat een uitzonderlijk talent is. Zelfde geld voor Andersen. Wat je nu krijgt is dat ze net 1,2 / 2 jaar doorgebroken zijn en dan nog 1 jarig contract hebben en weggaanquote:Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat de beleidsbepalers bij Ajax niet zo dom zijn als bij psv.
Omdat de spelers bepalen tot wanneer zij bijtekenen. Ajax is een tussenstap en lange contracten heb je weinig aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Eriksen gaat ook niet meer bijtekenen denk ik. Verkopen in de winterstop en Maher halen.
Snap alleen niet waarom ze Andersen en Fischer niet langer aanbieden dan 2016 geef ze gewoon een contract tot 2020![]()
Is trouwens iets van Ajax zelf dat ze telkens niet langere verbindingen aangaan dan een bepaald aantal jaren
Minderjarig en het tekenen van een contract... Hopelijk pak je de hint nu wel op. En anders Labyad en Castaignos.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mjah bij sommige spelers kan ik t wel begrijpen maar spelers als Fischer ziet iedereen volgensmij dat dat een uitzonderlijk talent is. Zelfde geld voor Andersen. Wat je nu krijgt is dat ze net 1,2 / 2 jaar doorgebroken zijn en dan nog 1 jarig contract hebben en weggaan
Dat is dus precies mijn hele puntquote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat de spelers bepalen tot wanneer zij bijtekenen. Ajax is een tussenstap en lange contracten heb je weinig aan.
Ideaal zou zijn dat er hierna nog ruimte is om hem nog langer vast te leggen met een dikke salarisverhoging. Maar dan kom je waarschijnlijk in situatie Eriksen dat hij zegt dat hij weg wil.
?? zeg gewoon wat je wil zeggen in plaats van hinten en dat ik beetje moet gaan raden wat je bedoeltquote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minderjarig en het tekenen van een contract... Hopelijk pak je de hint nu wel op. En anders Labyad en Castaignos.
Ja en daar is verder weinig aan te doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is dus precies mijn hele punt
Dit is ook een manier om je ongelijk toe te geven, natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider zei; "Stop eens met tikken en ga aan het werk"
Dat zou inderdaad een manier kunnen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is ook een manier om je ongelijk toe te geven, natuurlijk.
Nou ja als je ze nu bijv Fischer tot 2020 vast zou leggen heb je daar dan meer aan. Tegen de tijd dat ie weg wil heb je dan ook nog enkele jaren contract voor een mooie transfersomquote:Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en daar is verder weinig aan te doen.
Kampioen en CL halen is een grotere winst dan die paar miljoen :p.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef RetRy32 het volgende:
Swansea heeft interesse in Babel en willen hem halen, Babel wil niet.
Als Ajax hem nu verkoopt, is er ooit zoveel winst gemaakt door 1 speler lol?
Je weet dat je geen bron hebt, want die is er namelijk niet. Maar goed, je lult wel vaker zomaar lukraak in de ruimte.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een manier kunnen zijn.
Ik dacht niet dat Ajax verkooprechten op hem heeftquote:Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef RetRy32 het volgende:
Swansea heeft interesse in Babel en willen hem halen, Babel wil niet.
Als Ajax hem nu verkoopt, is er ooit zoveel winst gemaakt door 1 speler lol?
Die is er zeker wel, maar heb wel genoeg gediscussieerd nu.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet dat je geen bron hebt, want die is er namelijk niet. Maar goed, je lult wel vaker zomaar lukraak in de ruimte.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die is er zeker wel, maar heb wel genoeg gediscussieerd nu.
okequote:Op maandag 21 januari 2013 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Maak je nou niet zo belachelijk.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef CaasS het volgende:
Blijf het altijd vreemd vinden dat mensen zeggen dat Eriksen 3 jaar in de basis staat. Dat is 2 jaar, namelijk sinds de aanstelling van De Boer.
In zijn eerste volledige seizoen (vorig seizoen) maakt hij een kleine 10 doelpunten en geeft hij een kleine 20 assists...En dan zeggen dat hij niet goed genoeg is, of dat er meer van hem wordt verwacht en dan zeggen dat je nu al meer verwacht van Fisscher terwijl hij er 5 wedstrijden op heeft zitten. Mooi is dat.
Dan legt hij ook nog betere statistieken neer dan Van Der Vaart en Sneijder, maar dat is niet relevant? en wint hij vorig jaar de Bronzen Schoen maar dat is ook niet relevant?
Dit jaar begint hij zich meer te manifesteren in de grote wedstrijden, maar ook dat is niet genoeg want hij heeft nog geen 15 doelpunten gemaakt.
Dan kijk je vervolgens naar de topscorer van Ajax en dan zie je dat Siem de Jong dat is met 7 doelpunten....en dan vraag je jezelf af waarom Eriksen er zoveel meer moet maken?
Dan trek je vergelijkingen naar andere aanvallend ingestelde spelers bij Ajax en dan zie je dat sinds Frank coach is niemand consequent uitblinkt in aanvallend opzicht, want dat zijn allemaal verdedigend ingestelde spelers. (Anita, Vertonghen).
Als je er objectief naar kijkt....hoe kan je dan kritiek hebben op Eriksen?
Dat het niet spectaculair oogt (prachtige doelpunten, acties en assists) en het af en toe nonchalant oogt, wat dan nog? Hij is 20.
Voor 10+ miljoen mag hij weg van mij, maar ik zal hem blijven missen. Ik heb stiekem wel een zwak voor hem.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kijken jullie tegen een eventueel vertrek van Siem aan, komende zomer?
Niet zoveel problemen mee. Heeft genoeg bereikt bij Ajax en speelt er ook alweer 6 jaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kijken jullie tegen een eventueel vertrek van Siem aan, komende zomer?
Statistieken zeggen niet alles. Klaas Jan Huntelaar scoort veel in Oranje, maar enkel tegen de kleine landen. Om een voorbeeld te geven. En daarbij, Eriksen heeft gewoon meer in zijn mars dan hij nu laat zien. Dát is de kritiek.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef CaasS het volgende:
Blijf het altijd vreemd vinden dat mensen zeggen dat Eriksen 3 jaar in de basis staat. Dat is 2 jaar, namelijk sinds de aanstelling van De Boer.
In zijn eerste volledige seizoen (vorig seizoen) maakt hij een kleine 10 doelpunten en geeft hij een kleine 20 assists...En dan zeggen dat hij niet goed genoeg is, of dat er meer van hem wordt verwacht en dan zeggen dat je nu al meer verwacht van Fisscher terwijl hij er 5 wedstrijden op heeft zitten. Mooi is dat.
Dan legt hij ook nog betere statistieken neer dan Van Der Vaart en Sneijder, maar dat is niet relevant? en wint hij vorig jaar de Bronzen Schoen maar dat is ook niet relevant?
Dit jaar begint hij zich meer te manifesteren in de grote wedstrijden, maar ook dat is niet genoeg want hij heeft nog geen 15 doelpunten gemaakt.
Dan kijk je vervolgens naar de topscorer van Ajax en dan zie je dat Siem de Jong dat is met 7 doelpunten....en dan vraag je jezelf af waarom Eriksen er zoveel meer moet maken?
Dan trek je vergelijkingen naar andere aanvallend ingestelde spelers bij Ajax en dan zie je dat sinds Frank coach is niemand consequent uitblinkt in aanvallend opzicht, want dat zijn allemaal verdedigend ingestelde spelers. (Anita, Vertonghen).
Dat het niet spectaculair oogt (prachtige doelpunten, acties en assists) en het af en toe nonchalant oogt, wat dan nog? Hij is 20.
Dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef CaasS het volgende:
Misschien is hij meer van de Twix.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niet alles. Klaas Jan Huntelaar scoort veel in Oranje, maar enkel tegen de kleine landen. Om een voorbeeld te geven. En daarbij, Eriksen heeft gewoon meer in zijn mars dan hij nu laat zien. Dát is de kritiek.
Weer zo'n rage vergelijking.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niet alles. Klaas Jan Huntelaar scoort veel in Oranje, maar enkel tegen de kleine landen. Om een voorbeeld te geven. En daarbij, Eriksen heeft gewoon meer in zijn mars dan hij nu laat zien. Dát is de kritiek.
Ik dacht dat je klaar was met discussiëren.quote:
Prima, maar ik begin me af te vragen of dat aan Eriksen of aan Ajax ligt. Ik blijf het opvallend vinden dat sinds Frank coach is er niemand in aanvallend opzicht consequent uitblinkt. Het is elke wedstrijd een ander.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom jullie Tyron niet zo mogenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je klaar was met discussiëren.
Het is een weerlegging om aan te tonen dat statistieken niet altijd wat zeggen. Niets raags aan hoor.quote:
Dan kan je beter gewoon geen kritiek hebben en rustig afwachten hoe hij zich ontwikkeld.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ploeg is Ajax wel sterker geworden. Dat zegt wel wat over De Boer. Dat Eriksen niet de verwachte stappen maakt, kan inderdaad ook aan Frank liggen. Maar ik neig wel naar dat het meer aan hemzelf ligt.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef CaasS het volgende:
[..]
Prima, maar ik begin me af te vragen of dat aan Eriksen of aan Ajax ligt. Ik blijf het opvallend vinden dat sinds Frank coach is er niemand in aanvallend opzicht consequent uitblinkt. Het is elke wedstrijd een ander.
Jij had serieus verwacht dat Eriksen op z'n 20ste 20 keer scoort en 20 assists geeft in een seizoen?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ploeg is Ajax wel sterker geworden. Dat zegt wel wat over De Boer. Dat Eriksen niet de verwachte stappen maakt, kan inderdaad ook aan Frank liggen. Maar ik neig wel naar dat het meer aan hemzelf ligt.
Het ging erover dat Fischer veel meer uitstraalt dan Eriksen. En er verder valt het best mee hoor, er heeft hier niemand continu kritiek op hem. Alleen, als er ook maar een half onvertogen woord over Eriksen valt, staat Tyron op zijn achterste benen. Dan lijkt het wel alsof hier altijd kritiek op Eriksen is, ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon geen kritiek hebben en rustig afwachten hoe hij zich ontwikkeld.
Het is niet dat zijn spel continue pijn aan de ogen doet.
Nu speelt Fischer een paar wedstrijden goed en is hij meteen de messias. Vind je het gek dat Eriksen alleen maar teleurstelt? Het ging namelijk precies hetzelfde toen Eriksen z'n debuut maakte.
Misschien zijn de verwachtingen die vele hier hebben gewoon te hoog.
Eriksen is voor de eredivisie op dit moment een absolute topspeler. Jammer dat een aantal mensen het zo nodig vinden continue kritiek op het jong te moeten hebben.
Eriksen scoort niet alleen tegen de kleintjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is een weerlegging om aan te tonen dat statistieken niet altijd wat zeggen. Niets raags aan hoor.
Geen woorden in mijn mond leggen. Is niet netjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jij had serieus verwacht dat Eriksen op z'n 20ste 20 keer scoort en 20 assists geeft in een seizoen?
Zo ja, Dan ben je een oelewapper.
Dat is de weerlegging dan ook niet. Kom op hoor...quote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eriksen scoort niet alleen tegen de kleintjes.
Zeker zijn ze als ploeg sterker geworden. Maar NIEMAND blinkt er in aanvallend opzicht consequent uit. Het zijn allemaal verdedigend ingestelde spelers, namelijk Vertonghen en Anita.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ploeg is Ajax wel sterker geworden. Dat zegt wel wat over De Boer. Dat Eriksen niet de verwachte stappen maakt, kan inderdaad ook aan Frank liggen. Maar ik neig wel naar dat het meer aan hemzelf ligt.
Wie is van Bommel dan? De grootse droeftoeter van Psv en meest overschatte speler van de afgelopen 50 jaar ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:12 schreef Stiggie het volgende:
Hij laat ook niet over zich heen lopen in de wedstrijd. Geen timide figuur. Volg hem al best lang.
Verwacht zoveel plezier van deze jongen de komende jaren bij Ajax. Vrees dat hij ook weer niet heel lang te behouden is en vermoed dat hij over een paar bij de absolute top speelt.
Gewoon lekker verhaal halen als 18jarige bij Van Bommel.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je de statistieken negeert (want dat is tegen kleine clubs...).quote:Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef CaasS het volgende:
Pas maar op jijquote:Op maandag 21 januari 2013 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Eriksen heeft minder scorend vermogen dan Fischer denk ik, maar het zijn allebei toptalenten.
Ik denk wel dat Fischer het verder gaat schoppen...
Zucht. Het voorbeeld van Huntelaar was alleen maar om aan te geven dat statistieken niet altijd wat zeggen, niet dat Eriksen alleen maar tegen de kleintjes scoort. Mensen...quote:Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef Krediax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je de statistieken negeert (want dat is tegen kleine clubs...).
Moet je toegeven dat hij steeds belangrijker word in grote wedstrijden.
Dus statistieken goed en steeds belangrijker in grote wedstrijden!
Eriksen is gewoon een hele goede speler.
Huntelaar scoort niet alleen tegen "kleintjes". Tenzij je alleen Spanje, Duitsland, Italië, Brazilië en Argentinië tot grote voetballanden rekent en van die landen heeft hij alleen tegen Duitsland daadwerkelijk gespeeld. Als je argument al nergens op slaat hoe wil je dan een punt maken?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zucht. Het voorbeeld van Huntelaar was alleen maar om aan te geven dat statistieken niet altijd wat zeggen, niet dat Eriksen alleen maar tegen de kleintjes scoort. Mensen...
quote:Persbericht: Ajax gaat samenwerkingsverband aan met BFCV.l.n.r. Jeroen Slop, Ferry Hendrikse, Henk Ruitenbeek, Marc Overmars, Gert Olthof en Rob Hollander
Ajax is een samenwerkingsverband aangegaan met het Bussumse BFC. De samenwerking is met name op het gebied van de jeugdopleiding. Voorafgaand aan de klassieker Ajax – Feyenoord, afgelopen zondag, tekenden Ajax-directeuren Marc Overmars en Jeroen Slop de samenwerkingsovereenkomst. Namens BFC tekenden voorzitter Gert Olthof en vicevoorzitter en jeugdvoorzitter Henk Ruitenbeek.
Hoofd voetbalzaken van BFC, Ferry Hendrikse, heeft de overeenkomst namens BFC samen met jeugdvoorzitter Ruitenbeek voorbereid. Hij was, net als BFC-bestuurslid Rob Hollander, ook aanwezig in de bestuurskamer van Ajax in de Amsterdamse Arena om de gemaakte afspraken mede te bekrachtigen.
BFC kweekvijver
BFC is inmiddels de grootste voetbalclub in het Gooi en een interessante kweekvijver voor de landskampioen. De afspraken die in de overeenkomst zijn vastgelegd, behelzen onder meer een ordentelijk verloop van stages van talentvolle jeugdspelers van BFC bij Ajax en een eventuele daaruit voortvloeiende overgang. Ajax zal BFC desgevraagd ook van advies dienen op technisch gebied en mogelijke andere gebieden. Er wordt een regelmatige overlegstructuur ingesteld.
BFC is ingenomen met de overeenkomst. “De samenwerking is goed voor Ajax en zeker ook voor BFC. Het verhoogt de kwaliteit van ons voetbal en onze aantrekkingskracht op de voetballende jeugd uit de omgeving. Wij zijn er erg blij mee”, aldus hoofd voetbalzaken van BFC, Ferry Hendrikse.
Welk kritiek is er dan op Eriksen?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zucht. Het voorbeeld van Huntelaar was alleen maar om aan te geven dat statistieken niet altijd wat zeggen, niet dat Eriksen alleen maar tegen de kleintjes scoort. Mensen...
Er is helemaal geen kritiek.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef Krediax het volgende:
[..]
Welk kritiek is er dan op Eriksen?
Hij is niet belangrijk genoeg? Hij wordt steeds belangrijker in "grote wedstrijden".
zonder die discussie zouden we pas op topic 1200 zittenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef MrStock het volgende:
Vind het leuk om de topics over Ajax hier te volgen, maar 2x een topic vol spammen over wellus nietus over Eriksen is gewoon zwaar sneu. Hopelijk kunnen we ons vizier nu weer richten op relevante zaken?
Oke fair enough, dat van de winnaar mentalitiet had ik inderdaad gelezen.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Er is helemaal geen kritiek.
Waar het hele punt mee is begonnen is dat ik zei dat Fischer alleen meer winnaarsmentaliteit had en geiler was voor de goal. En dat ie t daardoor verder zou schoppen.
Dat zij dat gelijk allemaal als persoonlijke aanval op eriksen zien![]()
. Bedoel als je zegt dat Ronaldo beter is dan Ozil betekend dat toch ook niet dat Ozil er niks van bakt?
Oke ik ga t nog 1x spellen goed?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Krediax het volgende:
[..]
Oke fair enough, dat van de winnaar mentalitiet had ik inderdaad gelezen.
Over dat interview kan ik trouwens niks vinden als ik via google zoek.
Alleen dat mensen(zoals jij) dat beweren.
Als je ziet hoe eriksen baalt van zichzelf, toen hij die kans miste, vind ik dat een counter argument.
Als hij geen winnaar mentaliteit had zou hij (denk ik) ook niet zoveel meter maken voor het team.
Dat fischer een topper gaat worden denk ik ook, alleen om te zeggend at hij beter dan Eriksen gaat worden op basis van "winnaar mentaliteit" vind ik onzin.
Ook om te zeggen dat hij nu verder dan Eriksen is vind ik onzin.
Ik zal op dezelfde toon verdergaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oke ik ga t nog 1x spellen goed?
Ik.. zeg.. nergens ... dat ....eriksen ....geen ....winnaarsmentaliteit.... heeft. Alleen dat Fischer dat nog meer heeft. Vandaar ook die vergelijking ronaldo/ozil. Als je zegt dat ronaldo beter is zegt dat toch ook niet dat ozil niet kan voetballen??
En ik denk wel dat dat stukje net dat extra is wat nodig is om echt te slagen bij de absolute top. En waar heb je me in hemelsnaam horen zeggen dat fischer nu al beter is dan eriksen?
Begrijpend lezen, en niet zomaar dingen in de mond leggen dat zou al een hoop schelen
Dat jij denkt dat dat het extra stukje extra is wat nodig is mag jij denken.quote:Begrijpend lezen, en niet zomaar dingen in de mond leggen dat zou al een hoop schelen
Waarom zeg je dan dat t een counterargument is dat ie baalt na t missen van een kans? Wat me sowieso al vrij logies lijkt dat ie dat doet maargoed. lijkt me dus alleen een argument om te laten zien dat ie wel een winnaarsmentaliteit heeft en waarom zou je dat niet doen als je niet denkt dat ik denk dat ie dat niet heeft?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik zal op dezelfde toon verdergaan.
Ik zeg nergens dat jij zei dat fischer nu al beter was alleen dat het al gezegd werd.
Ik zeg nergens dat jij zei dat hij geen winnaar mentaliteit had. Ik zeg alleen dat hij het wel degelijk heeft wat jij dus ook vind? (note ik vraag het want je zegt alleen dat je het niet zegt dat het niet zo is.)
Ik zeg wel dat ik jouw bron dat Eriksen zegt dat fischer meer mentaliteit heeft niet kan vinden, dus als jij dat niet leverd verwerp ik dat.
Dus om jouw te quoten:
[..]
Dat jij denkt dat dat het extra stukje extra is wat nodig is mag jij denken.
Ik vind dat onzin. Een team speler zijn (wat ik Eriksen meer vind van Fischer) vind ik veel belangrijker. Tenzij je net zo goed bent als Messi/Ronaldo.
Messi ronaldo vind ik trouwens mooi voorbeeld van Team speler (messi) vs "Winaarmentaliteit" Ronaldo.
Het mag ook wel een keer klaar zijn inderdaad hier. Of voer die discussie in een eventueel Eriksen topic..quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef MrStock het volgende:
Vind het leuk om de topics over Ajax hier te volgen, maar 2x een topic vol spammen over wellus nietus over Eriksen is gewoon zwaar sneu. Hopelijk kunnen we ons vizier nu weer richten op relevante zaken?
Ik had het inderdaad niet goed verwoord. (btw logies??)quote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat t een counterargument is dat ie baalt na t missen van een kans? Wat me sowieso al vrij logies lijkt dat ie dat doet maargoed. lijkt me dus alleen een argument om te laten zien dat ie wel een winnaarsmentaliteit heeft en waarom zou je dat niet doen als je niet denkt dat ik denk dat ie dat niet heeft?
En of jij die bron wilt verwerpen ofniet dat moet je lekker zelf weten mij boeit dat echt niet en ga daar ook geen moeite doen om daarnaar te zoeken. ik heb t zelf gezien dus waarom zou ik ook. En winnaarsmentaliteit is iets heel anders dan de "egoistische" ronaldo vergelijken met messi. Denk dat messi ook niet zo goed tegen zn verlies kan namelijk
Dat 1e is dus bullshit zijn genoeg spelers die voor de camera eff net doen alsof ze balen omdat ze weten dat alles gefilmd wordtquote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad niet goed verwoord. (btw logies??)
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat hij boven gemiddeld winnaarsmentaliteit heeft. Ik zie vaak genoeg spelers zich minder boos/gefrustreerd uitdrukken.
Fischer kan ik qua houding pas goed beoordelen als hij een nieuw contract heeft getekend.
Ik vind het wel makkelijk van je hoor, ik kan nu ook zeggen dat Fischer heeft gezegd dat Eriksen het volgens hem veel verder gaat schoppen en meer talent heeft. Allemaal in een interview wat ik een keer heb gezien. Als je het wilt zien moet je maar even zoeken.
Winnaars mentalteit is iets ander dan vergelijken??
Als laatste, niet tegen je verlies kunnen vind ik niet hetzelfde als winnaars mentaliteit.
jij wel? Zo nee, wat versta jij uberhaupt onder winnaars mentaliteit?
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef MrStock het volgende:
Neimand weet of die al plaatsgevonden heeft of uberhaupt wel komt. Staat niks op hun site ook nog.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zoals bijvoorbeeld waarom is er nog niks bekend over die persconferentie van meleg?
lol, op de man spelen... zielig.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat 1e is dus bullshit zijn genoeg spelers die voor de camera eff net doen alsof ze balen omdat ze weten dat alles gefilmd wordt. Snap ook niet wat fischers houding met een nieuw contract te maken heeft
. Gast ik ga dat interview toch niet verzinnen
en sowieso waren volgens jou al meerdere mensen die dat ook zeiden dus wat zit je dan te zeuren.
En uit je laatste alinea blijkt wel dat je niet weet wat winnaarsmentaliteit inhoudt neeniet tegen je verlies staat gelijk aan altijd willen winnen
willen winnen ---> winnaarsmentaliteit
gast![]()
overgens ben ik t hier mee eens:
[..]
Fischer kon naar iedere club in Europa en dat kan hij nog steeds.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef Krediax het volgende:
[..]
imo, kan je Fischer pas goed beoordelen als hij een nieuw contract heeft getekend en zeker is van zijn basis plaats. Dan hoeft hij er niet meer voor te vechten.
Ja hij zou vandaag komen zeiden ze.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neimand weet of die al plaatsgevonden heeft of uberhaupt wel komt. Staat niks op hun site ook nog.
Waar speel ik op de man dan ??quote:Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef Krediax het volgende:
[..]
lol, op de man spelen... zielig.
Dat eerste is geen bull shit, je ziet het verschil namelijk als ze het "faken". Ik tenminsten.
Ik zal het je uitleggen:
Toen Eriksen net doorbrak was iedereen larisch, men zag zijn min punten niet of zijn min punten waren nog niet duidelijk. imo, kan je Fischer pas goed beoordelen als hij een nieuw contract heeft getekend en zeker is van zijn basis plaats. Dan hoeft hij er niet meer voor te vechten.
En ga zelf eens begrijpend lezen? Ik zei niet dat meerdere mensen dat intervieuw hebben gezien.... de enige ben jij! en er is geen spoort van te vinden.
Ik ben het dus niet eens met jouw definitie van winnaars mentaliteit.
Altijd willen winnen is er maar een deel van.
Een ander deel is in jezelf inversteren, in je vrije tijd oefenen.
Winnaars mentaliteit heb je niet 90 minuten per week! dat is er altijd!!
Na de training je vrije trappen oefenen om maar iets te noemen.
Zucht, ik zal het nogmaals voor je uitleggen wat ik bedoel.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja hij zou vandaag komen zeiden ze.
[..]
Waar speel ik op de man dan ??![]()
![]()
![]()
En over dat in t begin van eriksen heb je misschien wel gelijk maar fischer volg ik al vanaf dat ie zn 1e stap bij Ajax zette dus dat is wel ander verhaal. Dat jij em nu voor t eerst ziet betekend niet dat iedereen voor t eerst em ziet.
En zie ook nog steeds niet wat je nou moeilijk doet over dat contract. Net alsof ie dan in 1x fulltime gaat chillen ofzoalsof ie niet nog hogerop dan Ajax wilt.
En wat je op t eind zegt lijkt me vrij logies dat als je niet wil verliezen dat je dan voor jezelf moet investerenOverigens is dan je vergelijking met Ronaldo en messi dan helemaaaaaal krom want er zijn vrijwel tot geen spelers die meer hebben geïnvesteerd en zichzelf hebben weggecijferd dan mr CR07.
oke nu ga ik dus wel persoonlijk worden want wat ben jij een gigantische kneus zegquote:Op maandag 21 januari 2013 20:01 schreef Krediax het volgende:
[..]
Zucht, ik zal het nogmaals voor je uitleggen wat ik bedoel.
Fischer, wat een nieuw (goed betaald) contract op zak heeft (en zich ook heeft bewezen) en weet dat hij naar bijna elke club ter wereld kan gaan.
Of een Fischer die moet vechten voor zijn plek bij ajax.
Wie zal er meer moeite doen denk je?
Stel:
Jij hebt een nieuwe baan en krijgt heel weinig betaald. Hoe goed jij je werk doet bepaald hoeveel je betaald krijgt.
En daar tegen over, Jij die net een dik contract hebt getekend en de concurent wilt je inlijven.
Wanner doe jij meer moeite?
En ik vond mr CR07 (alsof dat zoveel sneller is dan ronaldo typen) altijd het typen dat juist meer bezig was met zijn kapsel dan zijn vrije trap techniek.
Dikgedrukte is aanname, waar jij juist zo`n hekel aan had.
(en weer logies?)
dan ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Tyron het volgende:
Is die Buffelo nog steeds bezigJezus, hij is nog erger dan mij.
Ik heb maar 1 opmerking gemaakt over jouw typaids en dat ging niet eens om het fout spellen van een woord maar om het fout spellen van hele zinnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dan ik.
Normaal ben ik de laatste die daar wat over zegt maar jij zat ook de hele tijd te zeuren over hoe ik typte. Overigens ben ik niet hele dag aan 1 stuk door bezig geweest hoor maar kwam net weer in t topic
kquote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 opmerking gemaakt over jouw typaids en dat ging niet eens om het fout spellen van een woord maar om het fout spellen van hele zinnen.
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef Tyron het volgende:
Even fappen op die Eriksen spandoek rechtsboven, zie hem nu pas.
Brb.
k wil eerst nog maar zien hoeveel inzet Fischer gaat tonen als:quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oke nu ga ik dus wel persoonlijk worden want wat ben jij een gigantische kneus zeg![]()
![]()
![]()
Totaal geen verstand van zaken maar wel lekker overal je mening lopen schreeuwen. Fischer kan nu al naar alle topclubs als die wil hoor. En nogmaals al was dat nog niet zo geweest dan wil die na Ajax alsnog wel stapje hogerop lijkt mij dus kan je ook niet niks gaan doen als je een contract hebt
Dat jij dat vindt over CR07 (nee gaat er niet eens om wat sneller is om te typen) maakt t niet waar![]()
![]()
. Die gast zie je dus echt nooit in een discotheek. Hij drinkt geen druppel alcohol, en verder heeft ie zichzelf doodgetraind om zover te komen. Als je echt verstand van voetbal had gehad had je dat ook wel geweten want alle mensen die ooit dicht bij hem hebben gewerkt zijn onder de indruk van zijn gedrevenheid. Hoe denk je ook anders dat ie aan zon supermanlichaam komt (al is dat zelfs nog een ander onderdeel).
En op de rest van mn post had je geen zin om te reageren?? Zeker omdat je al doorhebt dat je hier echt kansloos aan t falen bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand?
[ Bericht 75% gewijzigd door kurk_droog op 21-01-2013 21:54:22 ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]Aanpakken die homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand?
Snel verlengenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef tammepiet het volgende:
Real was gisteren trouwens aanwezig voor Fischer.
Inderdaad. Ik kan dat soort grappen wel waarderen. Maar helaas, de stadions worden gevuld met heel ander volk.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef Devz het volgende:
Gewoon een ludieke actie, net als Coen Moulijn met een Ajax shirtje aan. Jammer dat er meteen weer gedreigd moet gaan worden. Dit soort dingen is juist mooi, in het hol van de leeuw. Dát is rivaliteit.
Inderdaad, zou echt te zonde zijn als hij over een half jaar al vertrekt. Gelukkig acht ik Fischer wel verstandig genoeg.quote:
maakt niet uit, als de boodschap maar duidelijk isquote:
Zelfs als er 1000 van die doeken in de Arena hingen zou ik het nog niet gezien hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef tammepiet het volgende:
Al hing heel Amsterdam vol met 1.000 van die doeken.
3-0 blijft en is het. Het 19:08-en, rugummer 12, lettertjes achter elkaar zetten. Komt op mij over als kinderspel.
Traditie's hebben ze genoeg, laat ze zich daar bij houden.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Capi het volgende:
Dat JHK is wel triest ja, een beetje naming en shaming zal ze hopelijk dit soort acties afleren
quote:'Ik hoop dat we binnenkort gaan praten.' De aanvaller staat open voor verlenging. 'Zondag speelde ik voor 53.000 mensen. Dit is de subtop van Europa.'
Viktor Fischer - AD
Same here. Is toch gewoon grappig. En getuigt ook van wat lef. Mooie actie. Hadden Amsterdammers kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan dat doekie eigenlijk wel waarderen. Als wij zoiets in de Kuip hadden gedaan hadden we er allemaal om moeten lachen en hadden we het allemaal vet gevonden.
Het is vooral dom dat ze na een wedstrijd - waarin ze van de mat getikt zijn - er zo blij over praten en op elke feyenoord site posten met een verhaal eronder hoe stoer ze wel niet zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kijk opzich is het leuk dat zal ik niet ontknnen, jammer dat het jhk er in verwerkt is en dat ze doen of dit doekje wat eigenlijk gewoon een A4tje is belangrijker is dan heel de wedstrijd.
Precies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is vooral dom dat ze na een wedstrijd - waarin ze van de mat getikt zijn - er zo blij over praten en op elke feyenoord site posten met een verhaal eronder hoe stoer ze wel niet zijn.
Ik kan de actie opzich wel waarderen maar ik had graag gezien dat het doek eerder herkend werd of dat die gasten herkend werden zodat er wat aan gedaan kon worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan dat doekie eigenlijk wel waarderen. Als wij zoiets in de Kuip hadden gedaan hadden we er allemaal om moeten lachen en hadden we het allemaal vet gevonden.
Joden hebben kuipvrees, nou niet gaan overdrijven he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:15 schreef Catch22- het volgende:
JHK, serieus? Joden hebben K*nker? Daar komen ze écht mee?
toby als rb en veltman in het centrum?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:32 schreef tammepiet het volgende:
Hoe spelen we zondag? Ligeon, Babel, Goalbein?
Sigthorsson krijgt voorlopig nog geen basisplaats, kan ik mij niet voorstellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:32 schreef tammepiet het volgende:
Hoe spelen we zondag? Ligeon, Babel, Goalbein?
Zonder het joden hebben kanker was het beter geweest, trouwens. En jammer dat ze het niet op het doekje gooien inderdaad, maar op de aanwezigheid van maar liefst 120 man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan de actie opzich wel waarderen maar ik had graag gezien dat het doek eerder herkend werd of dat die gasten herkend werden zodat er wat aan gedaan kon worden.
En inderdaad, die grote verhalen nu van ze van 120 man daar enz. zijn natuurlijk wel triest.
Je wilt toch winnenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu is het leuk geweest, stop met deze onzin.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je wilt toch winnen? Babel + siem op het veld is beter dan Schöne + Siem. Do the math.
Babel had dan ook een blessure.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Vooralsnog hebben ze de beste wedstrijden gespeeld zonder Babel en met Schone.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu is het leuk geweest, stop met deze onzin.
Balvast en kracht. Perfecte spits voor Siem om achter te spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Zo fantastisch speelt Babel niet.
In de 16 is het om te huilen met Babelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Balvast en kracht. Perfecte spits voor Siem om achter te spelen.
De wedstrijden dat Siem op het middenveld stond, stonden ook vaak Sana en Lukoki erin.... Ik denk dat het meer daar aan ligt. Ik zou Fischer, Babel, Boerrigter weleens willen zien, met Siem, Eriksen en Poulsen daarachter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:16 schreef Kopsterk het volgende:
Op een één of andere manier heb ik het idee dat we veel meer winnen met Siem in de spits dan met Siem op het middenveld. Met De Jong in de spits speelt Ajax vaak goed en daar hoeft hij zelf niet eens heel goed voor te spelen. De afgelopen twee jaar kwam hij in de tweede seizoenshelft in de spits te staan en dat waren de periodes waar Ajax veel punten haalde. Ook dit jaar heb ik het gevoel dat Ajax het beste voetbal laat zien met Siem in de spits. Ik zou eigenlijk eens moeten onderzoeken hoeveel punten Ajax gemiddeld haalt met Siem in de spits in vergelijking met de wedstrijden waarbij Siem niet in de spits stond.
Dat lijkt mij ook een heel goede optie. Schöne is geen slechte speler maar hoeft van mij niet per sé in de basis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef Fides het volgende:
[..]
De wedstrijden dat Siem op het middenveld stond, stonden ook vaak Sana en Lukoki erin.... Ik denk dat het meer daar aan ligt. Ik zou Fischer, Babel, Boerrigter weleens willen zien, met Siem, Eriksen en Poulsen daarachter.
Siem speelde in 2010-2011 met Sulejmani en Ebecilio en in 2011-2012 met Aissati en Ozbiliz naast zich.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef Fides het volgende:
[..]
De wedstrijden dat Siem op het middenveld stond, stonden ook vaak Sana en Lukoki erin.... Ik denk dat het meer daar aan ligt. Ik zou Fischer, Babel, Boerrigter weleens willen zien, met Siem, Eriksen en Poulsen daarachter.
Tegen de laagvliegers kun je Poulsen nog weleens vervangen door Schöne.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een heel goede optie. Schöne is geen slechte speler maar hoeft van mij niet per sé in de basis.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Tegen de laagvliegers kun je Poulsen nog weleens vervangen door Schöne.
Dus? Beetje een drogreden dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Siem speelde in 2010-2011 met Sulejmani en Ebecilio en in 2011-2012 met Aissati en Ozbiliz naast zich.
Dat ging erg goed de laatste keer jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dan juist Boccara proberen, maar Poulsen laten startenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik weet niet, de combinatie met Siem in de spits en daarachter Eriksen heeft al veel doelpunten opgeleverd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef Smoofie het volgende:
Als je Babel in de spits heb kan siem makkelijk aansluiten vanuit het middenveld. En nu het team wel in vorm en ingespeeld is, samen met fischer en boerrigter, zou het wel goed kunnen werken denk ik.
schone wordt echt ondergewaardeerd hoor. Tegen real was ie bijv de beste man van t veld aan Ajax kant, en sinds die periode speelt ie sowieso echt erg sterk. Eigenlijk kan je er bijna niet meer onderuit om die man geen basis te zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een heel goede optie. Schöne is geen slechte speler maar hoeft van mij niet per sé in de basis.
schone moet niet op cvm daar komt ie handelingssnelheid voor tekort maar als 1 van de 2 aanvallende middenvelders doet ie t echt als een tierelierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
En de combinatie met babel erbij zal nog meer opleveren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik weet niet, de combinatie met Siem in de spits en daarachter Eriksen heeft al veel doelpunten opgeleverd.
Tja dat zullen we zien als ze een keer zo spelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En de combinatie met babel erbij zal nog meer opleveren.
Lukoki is leuk als invaller, niet dat hij het minder slecht kan doen dan Boerrigterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Fischer de Jong Lukoki
schone eriksen
boccara/ poulsen
blind moisander alderweireld van rhijn
vermeer
Lukoki is baas hoor. Met die snelheid is ie altijd gevaarlijk + heeft een goede actie; komt tenminste dus wél zn mannetje voorbij. En heb em vrijwel nooit echt grote kansen zien missen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lukoki is leuk als invaller, niet dat hij het minder slecht kan doen dan Boerrigter
Goal Vertonghenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Lukoki is baas hoor. Met die snelheid is ie altijd gevaarlijk + heeft een goede actie; komt tenminste dus wél zn mannetje voorbij. En heb em vrijwel nooit echt grote kansen zien missen.
Zelfs zn voorzetten zijn beter geworden
hier @ 2;56
Zulke kansen bijv maakt ie gewoon altijd. Trouwens ook fantastische aanname hier
Zit wat in. Ik denk wel dat Boerrigter iets balvaster is en Boerrigter is ook beter met zijn verkeerde been, waardoor hij zowel naar binnen kan trekken als buitenom kan gaan. Lukoki kan eigenlijk alleen buitenom.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef wieisboos het volgende:
Snap niet waarom je Boerrigter over Lukoki zou willen zien. Lukoki is nog jong en kan nog beter worden en Derk speelt al een half jaar fucking slecht
Lukoki is leuk voor het laatste half uur maar om te starten gewoon te lichtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef wieisboos het volgende:
Snap niet waarom je Boerrigter over Lukoki zou willen zien. Lukoki is nog jong en kan nog beter worden en Derk speelt al een half jaar fucking slecht
quote:
ach liever een speler die aan een kant iemand voorbij komt dan eentje die aan geen kant iemand voorbij komtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik denk wel dat Boerrigter iets balvaster is en Boerrigter is ook beter met zijn verkeerde been, waardoor hij zowel naar binnen kan trekken als buitenom kan gaan. Lukoki kan eigenlijk alleen buitenom.
En hoe vaak is Boerrigter naar binnen getrokken of heeft hij een voorzet gegeven de afgelopen wedstrijden? Juistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik denk wel dat Boerrigter iets balvaster is en Boerrigter is ook beter met zijn verkeerde been, waardoor hij zowel naar binnen kan trekken als buitenom kan gaan. Lukoki kan eigenlijk alleen buitenom.
Daarom speelt FdB ook met een valse spitsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En hoe vaak is Boerrigter naar binnen getrokken of heeft hij een voorzet gegeven de afgelopen wedstrijden? Juist
Heeft hij uberhaubt een voorzet gegeven zondag?
Het probleem met Lukoki is dat als hij 3 man voor zich heeft hij standaard denk dat hij er wel even tussendoor dribbelt. Ook is z'n voorzet enorm matig en dat is juist iets wat we nodig hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
ik vind dat je nu wel overdrijft hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het probleem met Lukoki is dat als hij 3 man voor zich heeft hij standaard denk dat hij er wel even tussendoor dribbelt. Ook is z'n voorzet enorm matig en dat is juist iets wat we nodig hebben.
Ik heb momenteel nog liever Boerrigter dan Lukoki.
Lukoki moet leren dat hij in een team speelt en niet bij elke actie te kijken wat hij er zelf uit kan halen ipv in het belang van het team te spelen.
Op het moment dat Lukoki invalt is de tegenstander al minder fit, dan is het ook wat makkelijker voetballen voor hemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik vind dat je nu wel overdrijft hoor![]()
Elke x dat ie invalt valt ie gewoon sterk in dus hij verdiend ook een kans. Zeker als je ziet hoelang boerrigter nou al kansen krijgt zonder iets te presteren. En er gaat gewoon veel meer dreiging vanuit lukoki dan van boerrigter. Afgezien nog dat ie veel jonger is dus veel meer potentie heeft.
Ja dus verdiend ie een kans in de basis anders kan je dat altijd blijven zeggen hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het moment dat Lukoki invalt is de tegenstander al minder fit, dan is het ook wat makkelijker voetballen voor hem
Het is ook feitelijk waar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dus verdiend ie een kans in de basis anders kan je dat altijd blijven zeggen he
Zoals Ajax nu speelt, dus niet met een echte spits heb je aan Boerrigter meer dan aan Lukokiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dus verdiend ie een kans in de basis anders kan je dat altijd blijven zeggen he
Ik heb het gevoel dat Boerrigter beter kan dan hij nu laat zien. Zondag kreeg hij ook wel weinig goede ballen moet ik zeggen, maar inderdaad, hij moet tegen Vitesse echt wel wat laten zien anders is het tijd voor Babel/Lukoki wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En hoe vaak is Boerrigter naar binnen getrokken of heeft hij een voorzet gegeven de afgelopen wedstrijden? Juist
Heeft hij uberhaubt een voorzet gegeven zondag?
ja het is wel waar maar t is ook wel een dooddoener.quote:
Daar heb je dan wel weer een punt. Al heb je zo ook geen flikker aan boerrigter dus zet babel daar maar neer en hou fischer links en de jong in de spitsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals Ajax nu speelt, dus niet met een echte spits heb je aan Boerrigter meer dan aan Lukoki
Ben het helemaal met je eens. hij kan ook veeel beter. Zoals hij vorig seizoen speelde zou die echt met paar maanden in Oranje hebben gespeeld. Echter houdt t wel een keertje op met de kansen die je krijgt vind ik hoor. Laat em anders maar weer lekker in vorm komen op de training e.d. maar in de wedstrijd moet je er gewoon staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Boerrigter beter kan dan hij nu laat zien. Zondag kreeg hij ook wel weinig goede ballen moet ik zeggen, maar inderdaad, hij moet tegen Vitesse echt wel wat laten zien anders is het tijd voor Babel/Lukoki wat mij betreft.
Dit dus. Tot ie weer in vorm is en dan is ie meer dan welkomquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:17 schreef wieisboos het volgende:
In de jeugd is het zo dat als je week in week uit een van de betere in het team bent, dat je bij het eerste wordt gehaald. Dat zouden ze ook bij Boerrigter moeten doen, laat hem maar lekker in Jong Ajax alle kansen verneuken
Waart het aan ligt weet ik niet maar dit middenveld speelt prima positiespel, De Jong gata dat echt niet verbeteren inderdaad. De enige wissels die je aanstaande zondag mag doen zijn Boerrigter-> Babel/Lukoki/Sana en Van Rhijn->Ligeon...De rest moet je gewoon niet gaan veranderen nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
schone wordt echt ondergewaardeerd hoor. Tegen real was ie bijv de beste man van t veld aan Ajax kant, en sinds die periode speelt ie sowieso echt erg sterk. Eigenlijk kan je er bijna niet meer onderuit om die man geen basis te zetten.
[..]
schone moet niet op cvm daar komt ie handelingssnelheid voor tekort maar als 1 van de 2 aanvallende middenvelders doet ie t echt als een tierelier
Hij voert het tactische plan van De Boer goed uit, nu gaat het om de vorm krijgen en weer eens een goal maken of op een andere manier beslissend zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:17 schreef wieisboos het volgende:
In de jeugd is het zo dat als je week in week uit een van de betere in het team bent, dat je bij het eerste wordt gehaald. Dat zouden ze ook bij Boerrigter moeten doen, laat hem maar lekker in Jong Ajax alle kansen verneuken
Zou me serieus niks verbazen als t ook echt beetje door schone komt hoor. Let maar eens hele wedstrijd op die man, altijd zo scherp in passing en hij straalt dus gewoon wel echt rust uit vind ik. Ziet em ook vrijwel nooit dom balverlies lijden (zolang ie niet op cvm staat dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waart het aan ligt weet ik niet maar dit middenveld speelt prima positiespel, De Jong gata dat echt niet verbeteren inderdaad. De enige wissels die je aanstaande zondag mag doen zijn Boerrigter en Van Rhijn...De rest moet je gewoon niet gaan veranderen nu.
Voor mij is Schone de zwakste middenvelder maar hij wel beter dan aan het begin van het seizoenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zou me serieus niks verbazen als t ook echt beetje door schone komt hoor. Let maar eens hele wedstrijd op die man, altijd zo scherp in passing en hij straalt dus gewoon wel echt rust uit vind ik. Ziet em ook vrijwel nooit dom balverlies lijden (zolang ie niet op cvm staat dus![]()
).
En van Rhijn zal wel moeten inderdaad nuben benieuwd hoe frankie dat gaat oplossen, of Ligeon of Veltman erin en dan Alderweireld doorschuiven.
En over boerrigter heb ik hierboven al gezegd wat ik ervan vind
mwah ben ik echt niet met je eens. Kijk je wel eens in t stadion?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij is Schone de zwakste middenvelder maar hij wel beter dan aan het begin van het seizoen
In het stadion valt het meer op hoe spelers spelen zónder bal. Dat vind ik juist één van Schöne's sterke punten, zijn positiespel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mwah ben ik echt niet met je eens. Kijk je wel eens in t stadion?
Want moet wel zeggen dat de keren dat ik in t stadion keek hem meer vond opvallen dan als ik daar niet was zegmaar
Nee ik ga zelden meer sinds 2001, maar goed Eriksen en De Jong zijn een slag beter en CVM kan hij niet spelen, dan ben je al gauw de zwakstequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mwah ben ik echt niet met je eens. Kijk je wel eens in t stadion?
Want moet wel zeggen dat de keren dat ik in t stadion keek hem meer vond opvallen dan als ik daar niet was zegmaar
Dat kan t ook wel zijn inderdaad ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In het stadion valt het meer op hoe spelers spelen zónder bal. Dat vind ik juist één van Schöne's sterke punten, zijn positiespel.
Ja klopt al heb je dus wel de discussie dat je de Jong in de spits kan zetten. Maargoed als Sigthorsson terug is zal dat feest ook wel weer over zijn. Vind wel zonde hoor van Schone. Al is sightorsson uiteraard wel nummer 1 spitsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ik ga zelden meer sinds 2001, maar goed Eriksen en De Jong zijn een slag beter en CVM kan hij niet spelen, dan ben je al gauw de zwakste![]()
Wat ik al zei hij wordt wel beter want aan het begin van het seizoen was zijn handelingssnelheid echt te traag, dat gaat hem nu beter af
Ik zou Sigthorsson inderdaad vooral als pinchhitter gebruiken dit seizoen. Volgend seizoen, als de Jong waarschijnlijk weg is, kan hij vaste spits worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
Siem de Jong kan in mijn ogen totaal niet mee in het spel van Ajax op het middenveld. Ook als Siggy fit is zou ik het niet zomaar omgooien ( ben er nog niet uit of Siggy goed genoeg voor Ajax is ).
tja ik weet niet.. sigthorsson is wel echt baas hoor.. Helemaal ook met lukoki dan erbij dan prikt ie alles erin.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou Sigthorsson inderdaad vooral als pinchhitter gebruiken dit seizoen. Volgend seizoen, als de Jong waarschijnlijk weg is, kan hij vaste spits worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |