abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121846956
Mooi:

pi_121846960
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik weet niet of het onzin is hoor, over Suarez had iedereen ook zo zijn twijfels en die kan nu ook wel de stap naar de Europese top maken.
Weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar hier had niemand twijfels over suarez hoor _O- :')
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Om er op in te gaan:
fischewr is gwn beter dan eriksson omdat interview betere winnaarsmentaliteit xavi had bal wel gemaakt reageer daar dan op ja jij moet eigenlijk voor feyenoord zijn ik zeg het en drm is het zo fischer is beter scoort

Fischer heeft een betere winnaarsmentaliteit ja, dat klopt. Overigens kwam jij janken om een bron en ik zei dat Eriksen dat zelf zelfs in een interview heeft aangegeven en dat je dat gewoon kan merken aan hoe die is.
Jij probeert te ontkennen dat als je naar de europese top wil als aanvallende middenvelder je die bal van gister gewoon had moeten maken als eriksen.
Verder heb ik nooit gezegd dat jij voor feyenoord moet zijn. ook niet dat wat ik zeg waar is omdat ik t zeg ik geef telkens inhoudelijke argumenten daarvoor. En dat fischer beter is omdat ie meer scoort heb ik al helemaal nooit gezegd dus je hele post is gwn BULLSHIT
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik ga het niet eens meer lezen, genoeg nu.
Nee dat zal wel niet nee lekker makkleijk weer :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121846997
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Om er op in te gaan:
fischewr is gwn beter dan eriksson omdat interview betere winnaarsmentaliteit xavi had bal wel gemaakt reageer daar dan op ja jij moet eigenlijk voor feyenoord zijn ik zeg het en drm is het zo fischer is beter scoort

Fischer heeft een betere winnaarsmentaliteit ja, dat klopt. Overigens kwam jij janken om een bron en ik zei dat Eriksen dat zelf zelfs in een interview heeft aangegeven en dat je dat gewoon kan merken aan hoe die is.
Jij probeert te ontkennen dat als je naar de europese top wil als aanvallende middenvelder je die bal van gister gewoon had moeten maken als eriksen.
Verder heb ik nooit gezegd dat jij voor feyenoord moet zijn. ook niet dat wat ik zeg waar is omdat ik t zeg ik geef telkens inhoudelijke argumenten daarvoor. En dat fischer beter is omdat ie meer scoort heb ik al helemaal nooit gezegd dus je hele post is gwn BULLSHIT
Hij mist één F*cking kans :').
pi_121847007
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar hier had niemand twijfels over suarez hoor _O- :')
Oh jawel hoor. Hele volksstammen zelfs, en dat was niet zo heel gek ook.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_121847016
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nee dat zal wel niet nee lekker makkleijk weer :')
Ik hoorde in een interview dat mensen destijds hun twijfels hadden over Suarez hoor, zal wel waar zijn dus.
  maandag 21 januari 2013 @ 15:28:09 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121847048
Eriksen zoekt het ook maar uit, als Fischer maar bijtekent.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_121847081
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Er zit wel een kern van waarheid in, trouwens. Hij krijgt de kritiek al iets te laconiek over te komen, en dat vond ik gister bij die kans ook. Als je het afzet tegen de vastberadenheid van Fischer, kun je concluderen dat het bij Fischer beter tussen de oren zit.
In Southern Sun
pi_121847093
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil wel minimaal 20 miljoen voor Eriksen vangen. Moet te doen zijn.
  maandag 21 januari 2013 @ 15:29:22 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121847119
quote:
Ik had Eriksen ook nog wel een jaar langer bij Ajax willen zien
pi_121847125
quote:

[..]

Uiteindelijk heeft hij het goed gemaakt met een vrije trap. :)
pi_121847139
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

Uiteindelijk heeft hij het goed gemaakt met een vrije trap. :)
Hetgeen dan weer een standaardsituatie is.
In Southern Sun
pi_121847158
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hij heeft zich daarin tenminste echt verbeterd, ook de corners zijn een garantie voor kansen.
  maandag 21 januari 2013 @ 15:30:53 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121847182
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik had Eriksen ook nog wel een jaar langer bij Ajax willen zien
Ach, van mij hoeft ie niet per se weg natuurlijk. Maar hij is zelf al overtuigd dat ie klaar is voor de top ofzo.
Get woke, go broke!
pi_121847183
quote:

[..]

Em nee want t is al jaren zo dat ie zulke kansen vaak mist. Echt niet alleen deze wedstrijd nu een keertje.
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Hele volksstammen zelfs, en dat was niet zo heel gek ook.
de klasse droop van m af altijd al. aan suarez heb ik dus echt nooit getwijfeld
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik hoorde in een interview dat mensen destijds hun twijfels hadden over Suarez hoor, zal wel waar zijn dus.
:') :')
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121847191
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De spelhervattingen van Eriksen zijn een stuk beter dan vorig jaar wel. Daarin is hij wel gegroeid vind ik.
  maandag 21 januari 2013 @ 15:31:08 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121847196
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hij heeft zich daarin tenminste echt verbeterd, ook de corners zijn een garantie voor kansen.
Toch blijft het vreemd dat die knallen die hij in de jeugd nog wel had er nu totaal niet meer zijn
pi_121847236
quote:
_O_
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Er zit wel een kern van waarheid in, trouwens. Hij krijgt de kritiek al iets te laconiek over te komen, en dat vond ik gister bij die kans ook. Als je het afzet tegen de vastberadenheid van Fischer, kun je concluderen dat het bij Fischer beter tussen de oren zit.
^O^ dat is mijn punt dus en dat is t verschil tussen de echte echte top of de europese subtop zulke ballen MOETEN er gewoon in hoe je t doet maakt niet uit als ie maar zit
  maandag 21 januari 2013 @ 15:31:54 #19
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121847240
quote:

[..]

Wel een kans die hij moet maken.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121847263
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef Tyron het volgende:

[..]

Prima, maar ik heb liever dat hij dwingender in de wedstrijd wordt. En dat hij met zijn techniek altijd matige corners/vrije trappen afleverde en totaal niet kon schieten, was altijd al vreemd.
In Southern Sun
pi_121847294
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

_O_

[..]

^O^ dat is mijn punt dus en dat is t verschil tussen de echte echte top of de europese subtop zulke ballen MOETEN er gewoon in hoe je t doet maakt niet uit als ie maar zit
Misschien moet je eens leestekens gebruiken, dan komt je punt wellicht wat beter over.
In Southern Sun
pi_121847300
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Prima, maar ik heb liever dat hij dwingender in de wedstrijd wordt. En dat hij met zijn techniek altijd matige corners/vrije trappen afleverde en totaal niet kon schieten, was altijd al vreemd.
In de laatste wedstrijden was hij toch ook best dwingender?
pi_121847316
quote:

[..]

Misschien moet je eens leestekens gebruiken, dan komt je punt wellicht wat beter over.
Het zijn wel makkelijke punten hoor.
pi_121847320
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Em nee want t is al jaren zo dat ie zulke kansen vaak mist. Echt niet alleen deze wedstrijd nu een keertje.

[..]

de klasse droop van m af altijd al. aan suarez heb ik dus echt nooit getwijfeld

[..]

:') :')
Dat is wat anders dan je net zei. Daarnaast is het zijn rendement juist wat Eriksen zo goed maakt. Het is eerder zijn vele balverlies dat een groot verbeterpunt is.
pi_121847330
quote:

[..]

Daar heb je ook een punt :P. al is wat ik zeg toch wel duidelijk allemaal
  maandag 21 januari 2013 @ 15:33:42 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121847337
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:31 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wel een kans die hij moet maken.
ja, je gooit op dat moment de wedstrijd op slot. natuurlijk achteraf allemaal niet erg nu we dik gewonnen hebben,maar je weet het nooit in zo'n wedstrijd.
Get woke, go broke!
pi_121847382
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Tyron het volgende:

[..]

De laatste wedstrijden was hij toch ook best dwingender?
Nee. Nog steeds niet. Veel te laconiek aan de bal, foute keuzes maken, indraaien als het niet moet en vice versa.

Maar goed, indirect geef je hiermee wel toe dat hij de eerste seizoenshelft zoals ik al een half jaar hier roep niet dwingend genoeg was.
In Southern Sun
pi_121847404
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan je net zei. Daarnaast is het zijn rendement juist wat Eriksen zo goed maakt. Het is eerder zijn vele balverlies dat een groot verbeterpunt is.
dat heb ik precies tzelfde in dat vorige topic ook gezegd hoor. Over zijn rendement in assists ben ik het met je eens maar dat mag ook wel als je bij Ajax speelt op die positie en ook nog eens alle vrije trappen/corners mag nemen. Doelpunten maakt ie gewoon structureel te weinig. Ook voor een aanvallende middenvelder en helemaal in een competitie als de eredivisie.
pi_121847438
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee. Nog steeds niet. Veel te laconiek aan de bal, foute keuzes maken, indraaien als het niet moet en vice versa.

Maar goed, indirect geef je hiermee wel toe dat hij de eerste seizoenshelft zoals ik al een half jaar hier roep niet dwingend genoeg was.
Ik heb al vaker gezegd dat hij in het begin tegen onder andere Utrecht en ADO etc niet goed was, maar daarna is hij wel veel beter gaan spelen, was hij vaak ook de beste aan Ajax zijn kant. Ook heeft hij zich laten zien in de top wedstrijden.
pi_121847482
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:35 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb al vaker gezegd dat hij in het begin tegen onder andere Utrecht en ADO niet goed was, maar daarna is hij wel veel beter gaan spelen en was hij vaak de beste en hij laat zich altijd wel zien in top wedstrijden.
Maar pas de laatste wedstrijden is hij dwingender gaan spelen, volgens jou. Ergo, daarvoor niet. En de laatste wedstrijden zijn natuurlijk niet de afgelopen 12 wedstrijden he.
In Southern Sun
pi_121847496
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:35 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb al vaker gezegd dat hij in het begin tegen onder andere Utrecht en ADO etc niet goed was, maar daarna is hij wel veel beter gaan spelen en was hij vaak de beste en hij laat zich altijd wel zien in top wedstrijden.
Dit seizoen wel vorige seizoenen liet ie t in topwedstrijden gewoon afweten vaak hoor.
pi_121847512
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar pas de laatste wedstrijden is hij dwingender gaan spelen, volgens jou. Ergo, daarvoor niet. En de laatste wedstrijden zijn natuurlijk niet de afgelopen 12 wedstrijden he.
Met wedstrijden bedoelde ik er een hoop.
  maandag 21 januari 2013 @ 15:37:23 #33
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_121847515
Eriksen is gewoon een joggend watje dat een paar keer per seizoen perongeluk goed passt. verder wordt ie gewoon van de bal gebeukt of schiet ie slap

gr gr Viktor Fischer
pi_121847545
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dit seizoen wel vorige seizoenen liet ie t in topwedstrijden gewoon afweten vaak hoor.
Tegen Feyenoord gescoord, kampioenswedstrijd Twente assists geleverd, de rest van de top wedstrijden kan ik me niet herinneren.
pi_121847562
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Tyron het volgende:

[..]

In de laatste wedstrijden was hij toch ook best dwingender?
Uhm. Hier staat geen laatste wedstrijden dan?
In Southern Sun
  maandag 21 januari 2013 @ 15:38:42 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121847576
Komt weer een hoop onzin voorbij met betrekking tot Eriksen
pi_121847582
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

dat heb ik precies tzelfde in dat vorige topic ook gezegd hoor. Over zijn rendement in assists ben ik het met je eens maar dat mag ook wel als je bij Ajax speelt op die positie en ook nog eens alle vrije trappen/corners mag nemen. Doelpunten maakt ie gewoon structureel te weinig. Ook voor een aanvallende middenvelder en helemaal in een competitie als de eredivisie.
Hij maakt niet heel veel doelpunten maar wel veel belangrijke. Sowieso is het ook meer een man van de assist.
pi_121847595
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Tyron het volgende:

[..]

Tegen Feyenoord gescoord, kampioenswedstrijd Twente assists geleverd, de rest van de top wedstrijden kan ik me niet herinneren.
:'). Dus je roept weer eens van alles zonder je feiten op orde te hebben.
In Southern Sun
pi_121847596
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef Burrito het volgende:
Eriksen is gewoon een joggend watje dat een paar keer per seizoen perongeluk goed passt. verder wordt ie gewoon van de bal gebeukt of schiet ie slap

gr gr Viktor Fischer
_O_ :D :')
quote:

[..]

nee en de reden waarom je dat niet kan herinneren zegt jou kennende nu al wel genoeg :') Anders had je nog natte dromen over die wedstrijden gehad dus had je t nog wel geweten
pi_121847597
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef Tyron het volgende:

[..]

Met wedstrijden bedoelde ik er een hoop.
pi_121847630
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

:'). Dus je roept weer eens van alles zonder je feiten op orde te hebben.
Hij heeft het over vorige seizoenen, logisch dat ik dat niet onthoudt. Ik heb het over dit seizoen :') Leer eens lezen man
pi_121847646
quote:

[..]

[..]

Dus de laatste hoop wedstrijden. Natuurlijk. Dat is een hartstikkene gangbare gedachte gang. Excuses.
In Southern Sun
pi_121847662
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Daar heb je ook een punt :P. al is wat ik zeg toch wel duidelijk allemaal
Ja, maar je typt en beargumenteert als een 15-jarige
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_121847693
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Hij maakt niet heel veel doelpunten maar wel veel belangrijke. Sowieso is het ook meer een man van de assist.
Dit vind ik ook weer een beetje van die rare gedachtegang. Je ziet mij toch nergens zeggen dat ie geen belangrijke doelpunten maakt? En dat van die assist ben ik met je eens en dat zeg ik ook in die post. Maar zeker in de eredivisie en zeker als aanvallende middenvelder van Ajax moet je dan gewoon elk seizoen standaard minimaal 15 erin leggen.
pi_121847701
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hij heeft het over vorige seizoenen, logisch dat ik dat niet onthoudt. Ik heb het over dit seizoen :') Leer eens lezen man
Een ander op zijn Nederlands pakken en dan met ik onthoudt aankomen :').
In Southern Sun
pi_121847720
quote:

[..]

want je herinneringsspanne gaat maar terug tot 12 maanden of ben je gewoon net 13 ofzo
pi_121847745
quote:

[..]

Je weet de prestaties van Eriksen alleen als het jou uitkomt. De rest vergeet je voor het gemak. Of was de kampioenswedstrijd tegen Twente ook ineens dit seizoen?
In Southern Sun
pi_121847766
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ja, maar je typt en beargumenteert als een 15-jarige
typen miscshien wel maar dat is meer dat dat me geen fuck boeit zit hier niet op school ofzo. Met mijn argumenten zijn helemaal niks aan de hand ;)
pi_121847776
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dit vind ik ook weer een beetje van die rare gedachtegang. Je ziet mij toch nergens zeggen dat ie geen belangrijke doelpunten maakt? En dat van die assist ben ik met je eens en dat zeg ik ook in die post. Maar zeker in de eredivisie en zeker als aanvallende middenvelder van Ajax moet je dan gewoon elk seizoen standaard minimaal 15 erin leggen.
Volgens mij had Sneijder een lager rendement op die leeftijd. Als je zoveel assists hebt als Eriksen mag je toch wel iets minder goals maken?
pi_121847804
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je weet de prestaties van Eriksen alleen als het jou uitkomt. De rest vergeet je voor het gemak. Of was de kampioenswedstrijd tegen Twente ook ineens dit seizoen?
Ja sowieso leest ie ook alleen de dingen hoor die hem uitkomt.
Begin een overeenkomst te zien _O-
pi_121847825
pi_121847835
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat was een reactie op iemand die begon over vorige seizoenen.
pi_121847842
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:42 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Volgens mij had Sneijder een lager rendement op die leeftijd. Als je zoveel assists hebt als Eriksen mag je toch wel iets minder goals maken?
Ja maar in die periode lag t niveau van de eredivisie nog wel even stukken hoger dan momenteel. Als je ziet dat zelfs wijnaldum die al honderden kansen gemist heeft voor open goal en de helft van de tijd nog niet eens speelt er geloof ik toch alweer 7 in heeft liggen ofzo.
pi_121847864
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Was verkeerd geformuleerd, ben ondertussen gvd ook aan het werk ja. :(
pi_121847891
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ja maar in die periode lag t niveau van de eredivisie nog wel even stukken hoger dan momenteel. Als je ziet dat zelfs wijnaldum die al honderden kansen gemist heeft voor open goal en de helft van de tijd nog niet eens speelt er geloof ik toch alweer 7 in heeft liggen ofzo.
Sneijder had ook een beter team om zich heen.
pi_121847894
quote:
Appels met peren.
pi_121847926
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat was een reactie op iemand die begon vorige seizoenen.
Ja, dus? Dit is echt te makkelijk :D.
In Southern Sun
pi_121847954
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, dus? Dit is echt te makkelijk :D.
Als iemand zegt dat hij vorige seizoenen in de top wedstrijden niet aanwezig was, begin ik over de kampioenswedstrijd ja.
pi_121847964
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef Tyron het volgende:

[..]

Sneijder had ook een beter team om zich heen.
Ja spitsen die voor zichzelf gaan ja. Helemaal met zon spits als de Jong die zich telkens laat terugzetten moet je meer scorend vermogen van de middenvelders verwachten. En je kan t nou wel proberen allemaal te gaan goedpraten maar hij moet gewoon meer scoren wil die naar de echte top toe en dat weet ie zelf ook wel dondersgoed ;)
pi_121847992
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Tyron het volgende:

[..]

Als iemand zegt dat hij vorige seizoenen in de top wedstrijden niet aanwezig was, begin ik over de kampioenswedstrijd ja.
ja en dat is dan de enige wedstrijd die je weet en de rest ben je even "vergeten" :') :')
  maandag 21 januari 2013 @ 15:47:07 #61
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_121848017
Lex Immers is statistisch gezien ook 2x zo goed als Eriksen....

:P
pi_121848018
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja, en vervolgens zeg je dat je de rest niet meer kan herinneren... Misschien omdat hij toen niet zo beslissend was? Want dan had jij dat ongetwijfeld wel geweten.
In Southern Sun
pi_121848024
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja en dat is dan de enige wedstrijd die je weet en de rest ben je even "vergeten" :') :')
Ik onthoud geen 90 wedstrijden, sorry.
pi_121848045
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik onthoud geen 90 wedstrijden, sorry.
Heel goed _O_.
In Southern Sun
pi_121848046
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Yi-Long het volgende:

Dat bedoel ik dat is toch te triest voor woorden
pi_121848050
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, en vervolgens zeg je dat je de rest niet meer kan herinneren... Misschien omdat hij toen niet zo beslissend was? Want dan had jij dat ongetwijfeld wel geweten.
In zijn eerste jaar was ik nog niet zo fan van hem zoals nu.
pi_121848055
quote:

[..]

Heel goed _O_.
_O-
pi_121848056
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Yi-Long het volgende:

Die scoort 50% van zijn goals uit strafschoppen. (gelukkig gisteren niet)
pi_121848079
quote:

[..]

Heel goed _O_.
Tussen Ja en en, geen komma zetten dat maakt de "en" overbodig. ^O^
pi_121848087
quote:

[..]

Maar gebruik het dan niet als argument.
In Southern Sun
pi_121848099
quote:

[..]

Dan nog heb je twee jaar vergeten.

Dat vergeten wel meer mensen trouwens dat ie al gewoon 3 jaar basisspeler is. Dan zou je toch wel bij de spelers moeten horen waar je wat meer van kan verwachten
pi_121848104
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

typen miscshien wel maar dat is meer dat dat me geen fuck boeit zit hier niet op school ofzo. Met mijn argumenten zijn helemaal niks aan de hand ;)
Je komt over als een 15-jarige, ik zeg het alleen *shrugs*.

Verder heeft met Tyron discussiëren geen zin als het om Eriksen gaat.
pi_121848119
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat vergeten wel meer mensen trouwens dat ie al gewoon 3 jaar basisspeler is. Dan zou je toch wel bij de spelers moeten horen waar je wat meer van kan verwachten
Niet als je 20 jaar bent.
  maandag 21 januari 2013 @ 15:49:52 #74
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121848141
Had ik gisteren toch weer gelijk dat er hier alleen wordt gepost over Eriksen :')
pi_121848142
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef Tyron het volgende:

[..]

Tussen Ja en en, geen komma zetten dat maakt de "en" overbodig. ^O^
Oh? Wie heeft je dat aan je neus gehangen?
In Southern Sun
pi_121848155
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Je komt over als een 15-jarige, ik zeg het alleen *shrugs*.

Verder heeft met Tyron discussiëren geen zin als het om Eriksen gaat.
nee dat is me al duidelijk geworden ja :')
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Dat is dus een onzin argument aangezien Götze nog jonger is en zo heb je wel meer spelers die op jongere leeftijd gewoon stabieler spelen
pi_121848175
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

Dat is dus een onzin argument aangezien Götze nog jonger is en zo heb je wel meer spelers die op jongere leeftijd gewoon stabieler spelen
Mijn argument gebruiken :(.
In Southern Sun
pi_121848176
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Zoals Alderweireld en de Jong die wel wekelijks uitblinken zeker?
pi_121848188
quote:

[..]

[..]

Ik vond Gotze vorig jaar wel tegenvallen hoor.
  maandag 21 januari 2013 @ 15:51:00 #80
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121848197
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Kluivert is het daar niet mee eens.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121848201
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mijn argument gebruiken :(.
Waarheid mag gezegd worden toch. Want je hebt gewoon gelijk
pi_121848204
quote:

[..]

[..]

Nu ga je Eriksen vergelijken met absolute toptalenten. Niet heel eerlijk.
pi_121848215
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh? Wie heeft je dat aan je neus gehangen?
Ik dacht dat iedereen dat wel zou weten :?
pi_121848218
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

De Jong draagt Ajax meer dan Eriksen. En verder is Alderweireld niet het grote talent.
In Southern Sun
pi_121848227
Lekker van rijn :')
pi_121848238
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik dacht dat iedereen dat wel zou weten :?
Geef eens een bron.
In Southern Sun
pi_121848257
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nou vind Alderweireld wel echt een baas ja die t elke week weer laat zien en de Jong ben je fan van of je bent t niet dat is weer een hele andere discussie maar zij gaan wel minder door een ondergrens heen dan eriksen. Al zijn ze dan natuurlijk ook ouder dan 20 dus dat zal wel t verschil zijn ja :')
pi_121848262
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De Jong draagt Ajax meer dan Eriksen. En verder is Alderweireld niet het grote talent.
De Jong was zonder Eriksen niet zo succesvol geweest
pi_121848276
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Nu ga je Eriksen vergelijken met absolute toptalenten. Niet heel eerlijk.
Eriksen is toch ook zogenaamd een absoluut toptalent
pi_121848291
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Tyron het volgende:

[..]

De Jong was zonder Eriksen niet zo succesvol geweest
Kun je nooit zeggen en is dus een onzinnig argument.
In Southern Sun
pi_121848304
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De Jong is al een stuk ouder. Jullie verwachten teveel van een speler van 20 jaar. (ja ik blijf het argument gebruiken aangezien 'Gotze is beter en jonger!' een slecht tegenargument is)
pi_121848375
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

De Jong is al een stuk ouder. Jullie verwachten teveel van een speler van 20 jaar. (ja ik blijf het argument gebruiken aangezien 'Gotze is beter en jonger!' een slecht tegenargument is)
heeft niks met leeftijd te maken maar met ervaring. Als je gewoon 3 jaar basisspeler bent van Ajax dan moet je t gewoon elke week kunnen laten zien. punt. Dan kan je nog wel zeggen dat ie 20 is maar dat is geen reden om je daarachter te verschuilen dan
pi_121848380
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Ik maak de vergelijking niet...
In Southern Sun
pi_121848484
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

heeft niks met leeftijd te maken maar met ervaring. Als je gewoon 3 jaar basisspeler bent van Ajax dan moet je t gewoon elke week kunnen laten zien. punt. Dan kan je nog wel zeggen dat ie 20 is maar dat is geen reden om je daarachter te verschuilen dan
We gaan er nooit uitkomen zo. Ik denk dat Eriksen over een jaar of 5 absolute top is en jij denkt dus van niet. We zullen zien.
pi_121848517
Op zich had Eriksen ook kunnen afspelen aan geloof ik Boerrigter?, maar die zag hij helemaal niet.
pi_121848534
hoe staat het met de contracten van onze deense vrinden?
pi_121848535
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

We gaan er nooit uitkomen zo. Ik denk dat Eriksen over een jaar of 5 absolute top is en jij denk dus van niet. We zullen zien.
Nou ja, als ik ff voor mezelf mag spreken, ik hoop het van harte met je mee, omdat het een geweldige voetballer kan worden. Maar dan moet hij wel blijven ontwikkelen en ik vind, en meerderen vinden dat met mij, dat hij zich de afgelopen drie jaar niet voldoende ontwikkeld heeft.
In Southern Sun
pi_121848625
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik maak de vergelijking niet...
Daar zijn ze goed in om je woorden in de mond te leggen, kijk maar naar die 1e post van mij in dit topic :')
pi_121848640
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

We gaan er nooit uitkomen zo. Ik denk dat Eriksen over een jaar of 5 absolute top is en jij denkt dus van niet. We zullen zien.
Klopt en tegen die tijd speelt fischer bij man utd of barcelona _O_
  maandag 21 januari 2013 @ 16:01:26 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121848676
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou ja, als ik ff voor mezelf mag spreken, ik hoop het van harte met je mee, omdat het een geweldige voetballer kan worden. Maar dan moet hij wel blijven ontwikkelen en ik vind, en meerderen vinden dat met mij, dat hij zich de afgelopen drie jaar niet voldoende ontwikkeld heeft.
Hij ontwikkelt zich wel maar is nog niet stabiel genoeg, daarom zou een extra jaartje Ajax niet verkeerd zijn
  maandag 21 januari 2013 @ 16:02:32 #101
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_121848724
Wat boeit het wie beter is :?

Serieus, we mogen godsgruwelijk gelukkig zijn dan zowel Fischer als Eriksen voor Ajax hebben gekozen.

Ja Eriksen is vaak nog wat nonchalant maar ik denk eerder dat die trek voortkomt uit onzekerheid dan echt nonchalant zijn. Het zijn twee totaal verschillende voetballers die op hun eigen manier belangrijk zijn geweest en in Fischer's geval alleen nog maar belangrijker gaat worden.

Natuurlijk fapt iedereen op Fischer, hij maakt goals want hij is een aanvaller.
Ik fap op mooi voetbal en dat zie ik vaker van Eriksen dan van Fischer.
So confused when you're lost in the groove
pi_121848744
Is Tyron nu al tien minuten aan het zoeken hoe met met die komma en 'en' zit?
In Southern Sun
pi_121848753
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hoe staat het met de contracten van onze deense vrinden?
Eriksen wil vooralsnog niet bijtekenen, Andersen heeft een contract tot 2016 en Fischer gaat waarschijnlijk binnenkort bijtekenen tot 2016.

Bijtekenen doet hij sowieso, hopelijk langer dan de aanbieding tot 2016 van Overmars.
pi_121848830
Lekker dat we Siggie, Boilesen, Serero en Andersen nog hebben, altijd lekker zulke spelers erbij hebben voor het voor ons zo welgevallige tweede seizoenshelft *)
pi_121848862
Eriksen is minstens net zo goed als Fischer wanneer hij net zo zelfverzekerd als Fischer zou zijn. Misschien zou hij dan zelfs nóg een klasse beter zijn. Echter is onze 20 jarige Deense vriend een watje zonder lef, helaas.
pi_121848865
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Eriksen wil vooralsnog niet bijtekenen, Andersen heeft een contract tot 2016 en Fischer gaat waarschijnlijk binnenkort bijtekenen tot 2016.

Bijtekenen doet hij sowieso, hopelijk langer dan de aanbieding tot 2016 van Overmars.
Eriksen gaat ook niet meer bijtekenen denk ik. Verkopen in de winterstop en Maher halen.
Snap alleen niet waarom ze Andersen en Fischer niet langer aanbieden dan 2016 geef ze gewoon een contract tot 2020 _O_

Is trouwens iets van Ajax zelf dat ze telkens niet langere verbindingen aangaan dan een bepaald aantal jaren
pi_121848882
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Is Tyron nu al tien minuten aan het zoeken hoe met met die komma en 'en' zit?
Mijn stagebegeleider zei; "Stop eens met tikken en ga aan het werk" ;(
pi_121848884
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef Capi het volgende:
Lekker dat we Siggie, Boilesen, Serero en Andersen nog hebben, altijd lekker zulke spelers erbij hebben voor het voor ons zo welgevallige tweede seizoenshelft *)
We hebben een flink luxeprobleem :D , maar eigenlijk gaat het wel lekker met de huidige opstelling. Ik zie niet echt een reden om iets te veranderen.
pi_121848891
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Eriksen gaat ook niet meer bijtekenen denk ik. Verkopen in de winterstop en Maher halen.
Snap alleen niet waarom ze Andersen en Fischer niet langer aanbieden dan 2016 geef ze gewoon een contract tot 2020 _O_

Is trouwens iets van Ajax zelf dat ze telkens niet langere verbindingen aangaan dan een bepaald aantal jaren
Omdat de beleidsbepalers bij Ajax niet zo dom zijn als bij psv en Feyenoord.
pi_121848912
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:02 schreef The_Groove het volgende:
Wat boeit het wie beter is :?

Serieus, we mogen godsgruwelijk gelukkig zijn dan zowel Fischer als Eriksen voor Ajax hebben gekozen.

Ja Eriksen is vaak nog wat nonchalant maar ik denk eerder dat die trek voortkomt uit onzekerheid dan echt nonchalant zijn. Het zijn twee totaal verschillende voetballers die op hun eigen manier belangrijk zijn geweest en in Fischer's geval alleen nog maar belangrijker gaat worden.

Natuurlijk fapt iedereen op Fischer, hij maakt goals want hij is een aanvaller.
Ik fap op mooi voetbal en dat zie ik vaker van Eriksen dan van Fischer.
_O_
pi_121848939
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Omdat de beleidsbepalers bij Ajax niet zo dom zijn als bij psv.
mjah bij sommige spelers kan ik t wel begrijpen maar spelers als Fischer ziet iedereen volgensmij dat dat een uitzonderlijk talent is. Zelfde geld voor Andersen. Wat je nu krijgt is dat ze net 1,2 / 2 jaar doorgebroken zijn en dan nog 1 jarig contract hebben en weggaan
pi_121848961
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Omdat de spelers bepalen tot wanneer zij bijtekenen. Ajax is een tussenstap en lange contracten heb je weinig aan.

Ideaal zou zijn dat er hierna nog ruimte is om hem nog langer vast te leggen met een dikke salarisverhoging. Maar dan kom je waarschijnlijk in situatie Eriksen dat hij zegt dat hij weg wil.
pi_121848979
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

mjah bij sommige spelers kan ik t wel begrijpen maar spelers als Fischer ziet iedereen volgensmij dat dat een uitzonderlijk talent is. Zelfde geld voor Andersen. Wat je nu krijgt is dat ze net 1,2 / 2 jaar doorgebroken zijn en dan nog 1 jarig contract hebben en weggaan
Minderjarig en het tekenen van een contract... Hopelijk pak je de hint nu wel op. En anders Labyad en Castaignos.
pi_121849006
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Omdat de spelers bepalen tot wanneer zij bijtekenen. Ajax is een tussenstap en lange contracten heb je weinig aan.

Ideaal zou zijn dat er hierna nog ruimte is om hem nog langer vast te leggen met een dikke salarisverhoging. Maar dan kom je waarschijnlijk in situatie Eriksen dat hij zegt dat hij weg wil.

Dat is dus precies mijn hele punt :P
pi_121849035
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Minderjarig en het tekenen van een contract... Hopelijk pak je de hint nu wel op. En anders Labyad en Castaignos.
?? zeg gewoon wat je wil zeggen in plaats van hinten en dat ik beetje moet gaan raden wat je bedoelt
pi_121849038
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat is dus precies mijn hele punt :P
Ja en daar is verder weinig aan te doen.
pi_121849047
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Tyron het volgende:

[..]

Mijn stagebegeleider zei; "Stop eens met tikken en ga aan het werk" ;(
Dit is ook een manier om je ongelijk toe te geven, natuurlijk.
In Southern Sun
pi_121849084
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit is ook een manier om je ongelijk toe te geven, natuurlijk.
Dat zou inderdaad een manier kunnen zijn.
pi_121849089
Swansea heeft interesse in Babel en willen hem halen, Babel wil niet.
Als Ajax hem nu verkoopt, is er ooit zoveel winst gemaakt door 1 speler lol?
pi_121849090
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja en daar is verder weinig aan te doen.
Nou ja als je ze nu bijv Fischer tot 2020 vast zou leggen heb je daar dan meer aan. Tegen de tijd dat ie weg wil heb je dan ook nog enkele jaren contract voor een mooie transfersom
  maandag 21 januari 2013 @ 16:13:58 #121
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121849177
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef RetRy32 het volgende:
Kampioen en CL halen is een grotere winst dan die paar miljoen :p.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121849248
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad een manier kunnen zijn.
Je weet dat je geen bron hebt, want die is er namelijk niet. Maar goed, je lult wel vaker zomaar lukraak in de ruimte.
In Southern Sun
  maandag 21 januari 2013 @ 16:15:30 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121849260
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef RetRy32 het volgende:
Ik dacht niet dat Ajax verkooprechten op hem heeft
pi_121849403
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je weet dat je geen bron hebt, want die is er namelijk niet. Maar goed, je lult wel vaker zomaar lukraak in de ruimte.
Die is er zeker wel, maar heb wel genoeg gediscussieerd nu.
pi_121849519
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:18 schreef Tyron het volgende:

[..]

Die is er zeker wel, maar heb wel genoeg gediscussieerd nu.
:').

Maak je nou niet zo belachelijk.
In Southern Sun
pi_121849564
Hoe kijken jullie tegen een eventueel vertrek van Siem aan, komende zomer?
pi_121849568
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

:').

Maak je nou niet zo belachelijk.
oke
pi_121849575
Blijf het altijd vreemd vinden dat mensen zeggen dat Eriksen 3 jaar in de basis staat. Dat is 2 jaar, namelijk sinds de aanstelling van De Boer.
In zijn eerste volledige seizoen (vorig seizoen) maakt hij een kleine 10 doelpunten en geeft hij een kleine 20 assists...En dan zeggen dat hij niet goed genoeg is, of dat er meer van hem wordt verwacht en dan zeggen dat je nu al meer verwacht van Fisscher terwijl hij er 5 wedstrijden op heeft zitten. Mooi is dat.
Dan legt hij ook nog betere statistieken neer dan Van Der Vaart en Sneijder, maar dat is niet relevant? en wint hij vorig jaar de Bronzen Schoen maar dat is ook niet relevant?
Dit jaar begint hij zich meer te manifesteren in de grote wedstrijden, maar ook dat is niet genoeg want hij heeft nog geen 15 doelpunten gemaakt.
Dan kijk je vervolgens naar de topscorer van Ajax en dan zie je dat Siem de Jong dat is met 7 doelpunten....en dan vraag je jezelf af waarom Eriksen er zoveel meer moet maken?
Dan trek je vergelijkingen naar andere aanvallend ingestelde spelers bij Ajax en dan zie je dat sinds Frank coach is niemand consequent uitblinkt in aanvallend opzicht, want dat zijn allemaal verdedigend ingestelde spelers. (Anita, Vertonghen).

Als je er objectief naar kijkt....hoe kan je dan kritiek hebben op Eriksen?
Dat het niet spectaculair oogt (prachtige doelpunten, acties en assists) en het af en toe nonchalant oogt, wat dan nog? Hij is 20.
pi_121849610
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef CaasS het volgende:
Blijf het altijd vreemd vinden dat mensen zeggen dat Eriksen 3 jaar in de basis staat. Dat is 2 jaar, namelijk sinds de aanstelling van De Boer.
In zijn eerste volledige seizoen (vorig seizoen) maakt hij een kleine 10 doelpunten en geeft hij een kleine 20 assists...En dan zeggen dat hij niet goed genoeg is, of dat er meer van hem wordt verwacht en dan zeggen dat je nu al meer verwacht van Fisscher terwijl hij er 5 wedstrijden op heeft zitten. Mooi is dat.
Dan legt hij ook nog betere statistieken neer dan Van Der Vaart en Sneijder, maar dat is niet relevant? en wint hij vorig jaar de Bronzen Schoen maar dat is ook niet relevant?
Dit jaar begint hij zich meer te manifesteren in de grote wedstrijden, maar ook dat is niet genoeg want hij heeft nog geen 15 doelpunten gemaakt.
Dan kijk je vervolgens naar de topscorer van Ajax en dan zie je dat Siem de Jong dat is met 7 doelpunten....en dan vraag je jezelf af waarom Eriksen er zoveel meer moet maken?
Dan trek je vergelijkingen naar andere aanvallend ingestelde spelers bij Ajax en dan zie je dat sinds Frank coach is niemand consequent uitblinkt in aanvallend opzicht, want dat zijn allemaal verdedigend ingestelde spelers. (Anita, Vertonghen).

Dat het niet spectaculair oogt (prachtige doelpunten, acties en assists) en het af en toe nonchalant oogt, wat dan nog? Hij is 20.
_O_
pi_121849644
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor 10+ miljoen mag hij weg van mij, maar ik zal hem blijven missen. Ik heb stiekem wel een zwak voor hem.
  maandag 21 januari 2013 @ 16:24:05 #131
334746 The_Groove
pi_121849651
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet zoveel problemen mee. Heeft genoeg bereikt bij Ajax en speelt er ook alweer 6 jaar.

Hij gaat ook lekker veel geld opbrengen dus ik vind het allemaal prima :)
pi_121849666
Is Djuricic niets voor ajax? Ontwikkeld zich geweldig, eventueel als vervanger van Eriksen.
pi_121849700
quote:

Statistieken zeggen niet alles. Klaas Jan Huntelaar scoort veel in Oranje, maar enkel tegen de kleine landen. Om een voorbeeld te geven. En daarbij, Eriksen heeft gewoon meer in zijn mars dan hij nu laat zien. Dát is de kritiek.
In Southern Sun
pi_121849732
quote:

Dit.
pi_121849764
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Statistieken zeggen niet alles. Klaas Jan Huntelaar scoort veel in Oranje, maar enkel tegen de kleine landen. Om een voorbeeld te geven. En daarbij, Eriksen heeft gewoon meer in zijn mars dan hij nu laat zien. Dát is de kritiek.
Misschien is hij meer van de Twix.
pi_121849769
quote:

[..]

Weer zo'n rage vergelijking.
pi_121849773
En nee, KJH scoort niet alleen tegen de kleine landen omdat hij tegen de grote landen niet mee mag doen ;).
In Southern Sun
pi_121849805
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:

[..]

Misschien is hij meer van de Twix.
Ik dacht dat je klaar was met discussiëren.
In Southern Sun
pi_121849824
quote:

[..]

Prima, maar ik begin me af te vragen of dat aan Eriksen of aan Ajax ligt. Ik blijf het opvallend vinden dat sinds Frank coach is er niemand in aanvallend opzicht consequent uitblinkt. Het is elke wedstrijd een ander.
pi_121849836
quote:
3s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik dacht dat je klaar was met discussiëren.
Ik begin te begrijpen waarom jullie Tyron niet zo mogen :')
pi_121849853
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:26 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Weer zo'n rage vergelijking.
Het is een weerlegging om aan te tonen dat statistieken niet altijd wat zeggen. Niets raags aan hoor.
In Southern Sun
  maandag 21 januari 2013 @ 16:28:39 #142
334746 The_Groove
pi_121849868
quote:

[..]

Dan kan je beter gewoon geen kritiek hebben en rustig afwachten hoe hij zich ontwikkeld.
Het is niet dat zijn spel continue pijn aan de ogen doet.

Nu speelt Fischer een paar wedstrijden goed en is hij meteen de messias. Vind je het gek dat Eriksen alleen maar teleurstelt? Het ging namelijk precies hetzelfde toen Eriksen z'n debuut maakte.
Misschien zijn de verwachtingen die vele hier hebben gewoon te hoog.

Eriksen is voor de eredivisie op dit moment een absolute topspeler. Jammer dat een aantal mensen het zo nodig vinden continue kritiek op het jong te moeten hebben.
pi_121849907
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef CaasS het volgende:

[..]

Prima, maar ik begin me af te vragen of dat aan Eriksen of aan Ajax ligt. Ik blijf het opvallend vinden dat sinds Frank coach is er niemand in aanvallend opzicht consequent uitblinkt. Het is elke wedstrijd een ander.
Als ploeg is Ajax wel sterker geworden. Dat zegt wel wat over De Boer. Dat Eriksen niet de verwachte stappen maakt, kan inderdaad ook aan Frank liggen. Maar ik neig wel naar dat het meer aan hemzelf ligt.
In Southern Sun
  maandag 21 januari 2013 @ 16:30:18 #144
334746 The_Groove
pi_121849932
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als ploeg is Ajax wel sterker geworden. Dat zegt wel wat over De Boer. Dat Eriksen niet de verwachte stappen maakt, kan inderdaad ook aan Frank liggen. Maar ik neig wel naar dat het meer aan hemzelf ligt.
Jij had serieus verwacht dat Eriksen op z'n 20ste 20 keer scoort en 20 assists geeft in een seizoen?

Zo ja, Dan ben je een oelewapper.
pi_121849969
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Dan kan je beter gewoon geen kritiek hebben en rustig afwachten hoe hij zich ontwikkeld.
Het is niet dat zijn spel continue pijn aan de ogen doet.

Nu speelt Fischer een paar wedstrijden goed en is hij meteen de messias. Vind je het gek dat Eriksen alleen maar teleurstelt? Het ging namelijk precies hetzelfde toen Eriksen z'n debuut maakte.
Misschien zijn de verwachtingen die vele hier hebben gewoon te hoog.

Eriksen is voor de eredivisie op dit moment een absolute topspeler. Jammer dat een aantal mensen het zo nodig vinden continue kritiek op het jong te moeten hebben.
Het ging erover dat Fischer veel meer uitstraalt dan Eriksen. En er verder valt het best mee hoor, er heeft hier niemand continu kritiek op hem. Alleen, als er ook maar een half onvertogen woord over Eriksen valt, staat Tyron op zijn achterste benen. Dan lijkt het wel alsof hier altijd kritiek op Eriksen is, ja.
In Southern Sun
pi_121849982
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is een weerlegging om aan te tonen dat statistieken niet altijd wat zeggen. Niets raags aan hoor.
Eriksen scoort niet alleen tegen de kleintjes.
pi_121850011
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:30 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Jij had serieus verwacht dat Eriksen op z'n 20ste 20 keer scoort en 20 assists geeft in een seizoen?

Zo ja, Dan ben je een oelewapper.
Geen woorden in mijn mond leggen. Is niet netjes.

Je komt nu ook weer met cijfers aan. Die zeggen niet alles.
In Southern Sun
pi_121850031
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Eriksen scoort niet alleen tegen de kleintjes.
Dat is de weerlegging dan ook niet. Kom op hoor...
In Southern Sun
pi_121850062
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zeker zijn ze als ploeg sterker geworden. Maar NIEMAND blinkt er in aanvallend opzicht consequent uit. Het zijn allemaal verdedigend ingestelde spelers, namelijk Vertonghen en Anita.
En toch vorig jaar de Bronzen Schoen.
Ik had dit jaar ook verwacht dat hij dwingender aanwezig zou zijn, maar hij lijkt ook wat anders te zijn gaan spelen door Fisscher, meer naar achteren.
pi_121850460
Jong Ajax afgelast.
pi_121850728
Sneijder heeft ¤7.5 mln. gekost plus 7mln? salaris komt dat voor 2.5 seizoen neer op zo'n ¤24mln neer.
Dat is gewoon Suljemani voor 4 jaar plus salaris. :')
pi_121850818
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:12 schreef Stiggie het volgende:
Hij laat ook niet over zich heen lopen in de wedstrijd. Geen timide figuur. Volg hem al best lang.
Verwacht zoveel plezier van deze jongen de komende jaren bij Ajax. Vrees dat hij ook weer niet heel lang te behouden is en vermoed dat hij over een paar bij de absolute top speelt.

Gewoon lekker verhaal halen als 18jarige bij Van Bommel.
Wie is van Bommel dan? De grootse droeftoeter van Psv en meest overschatte speler van de afgelopen 50 jaar ofzo.
:') :P
pi_121850863
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

Als je de statistieken negeert (want dat is tegen kleine clubs...).
Moet je toegeven dat hij steeds belangrijker word in grote wedstrijden.
Dus statistieken goed en steeds belangrijker in grote wedstrijden!

Eriksen is gewoon een hele goede speler.
pi_121851143
Eriksen heeft minder scorend vermogen dan Fischer denk ik, maar het zijn allebei toptalenten.

Ik denk wel dat Fischer het verder gaat schoppen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121851329
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Eriksen heeft minder scorend vermogen dan Fischer denk ik, maar het zijn allebei toptalenten.

Ik denk wel dat Fischer het verder gaat schoppen...
Pas maar op jij
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_121851739
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef Krediax het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als je de statistieken negeert (want dat is tegen kleine clubs...).
Moet je toegeven dat hij steeds belangrijker word in grote wedstrijden.
Dus statistieken goed en steeds belangrijker in grote wedstrijden!

Eriksen is gewoon een hele goede speler.
Zucht. Het voorbeeld van Huntelaar was alleen maar om aan te geven dat statistieken niet altijd wat zeggen, niet dat Eriksen alleen maar tegen de kleintjes scoort. Mensen...
In Southern Sun
  maandag 21 januari 2013 @ 17:14:54 #157
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121852127
Klassieker'tje......We worden wereldkampioen!
  maandag 21 januari 2013 @ 17:58:32 #159
21467 franske19
Hit the deck!
pi_121853547
quote:
13s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zucht. Het voorbeeld van Huntelaar was alleen maar om aan te geven dat statistieken niet altijd wat zeggen, niet dat Eriksen alleen maar tegen de kleintjes scoort. Mensen...
Huntelaar scoort niet alleen tegen "kleintjes". Tenzij je alleen Spanje, Duitsland, Italië, Brazilië en Argentinië tot grote voetballanden rekent en van die landen heeft hij alleen tegen Duitsland daadwerkelijk gespeeld. Als je argument al nergens op slaat hoe wil je dan een punt maken?

Eriksen is gewoon een ander type speler dan Fischer, wat timide en meer gereserveerd. Hij zet wel zo vaak spelers vrij voor de keeper dat hij cruciaal is in het combinatiespel van Ajax. Het is jammer dat Ajax geen echter afmaker in het team heeft, Eriksen had anders minimaal 10 assists meer gehad.
pi_121853842
quote:
Persbericht: Ajax gaat samenwerkingsverband aan met BFC

V.l.n.r. Jeroen Slop, Ferry Hendrikse, Henk Ruitenbeek, Marc Overmars, Gert Olthof en Rob Hollander

Ajax is een samenwerkingsverband aangegaan met het Bussumse BFC. De samenwerking is met name op het gebied van de jeugdopleiding. Voorafgaand aan de klassieker Ajax – Feyenoord, afgelopen zondag, tekenden Ajax-directeuren Marc Overmars en Jeroen Slop de samenwerkingsovereenkomst. Namens BFC tekenden voorzitter Gert Olthof en vicevoorzitter en jeugdvoorzitter Henk Ruitenbeek.

Hoofd voetbalzaken van BFC, Ferry Hendrikse, heeft de overeenkomst namens BFC samen met jeugdvoorzitter Ruitenbeek voorbereid. Hij was, net als BFC-bestuurslid Rob Hollander, ook aanwezig in de bestuurskamer van Ajax in de Amsterdamse Arena om de gemaakte afspraken mede te bekrachtigen.

BFC kweekvijver

BFC is inmiddels de grootste voetbalclub in het Gooi en een interessante kweekvijver voor de landskampioen. De afspraken die in de overeenkomst zijn vastgelegd, behelzen onder meer een ordentelijk verloop van stages van talentvolle jeugdspelers van BFC bij Ajax en een eventuele daaruit voortvloeiende overgang. Ajax zal BFC desgevraagd ook van advies dienen op technisch gebied en mogelijke andere gebieden. Er wordt een regelmatige overlegstructuur ingesteld.

BFC is ingenomen met de overeenkomst. “De samenwerking is goed voor Ajax en zeker ook voor BFC. Het verhoogt de kwaliteit van ons voetbal en onze aantrekkingskracht op de voetballende jeugd uit de omgeving. Wij zijn er erg blij mee”, aldus hoofd voetbalzaken van BFC, Ferry Hendrikse.
pi_121854293
quote:
13s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Welk kritiek is er dan op Eriksen?
Hij is niet belangrijk genoeg? Hij wordt steeds belangrijker in "grote wedstrijden".
pi_121854808
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef Krediax het volgende:

[..]

Welk kritiek is er dan op Eriksen?
Hij is niet belangrijk genoeg? Hij wordt steeds belangrijker in "grote wedstrijden".
Er is helemaal geen kritiek.
Waar het hele punt mee is begonnen is dat ik zei dat Fischer alleen meer winnaarsmentaliteit had en geiler was voor de goal. En dat ie t daardoor verder zou schoppen.

Dat zij dat gelijk allemaal als persoonlijke aanval op eriksen zien :') :'). Bedoel als je zegt dat Ronaldo beter is dan Ozil betekend dat toch ook niet dat Ozil er niks van bakt?
  maandag 21 januari 2013 @ 18:53:42 #163
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_121855522
Vind het leuk om de topics over Ajax hier te volgen, maar 2x een topic vol spammen over wellus nietus over Eriksen is gewoon zwaar sneu. Hopelijk kunnen we ons vizier nu weer richten op relevante zaken?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_121855573
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef MrStock het volgende:
Vind het leuk om de topics over Ajax hier te volgen, maar 2x een topic vol spammen over wellus nietus over Eriksen is gewoon zwaar sneu. Hopelijk kunnen we ons vizier nu weer richten op relevante zaken?
zonder die discussie zouden we pas op topic 1200 zitten
pi_121855576
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Er is helemaal geen kritiek.
Waar het hele punt mee is begonnen is dat ik zei dat Fischer alleen meer winnaarsmentaliteit had en geiler was voor de goal. En dat ie t daardoor verder zou schoppen.

Dat zij dat gelijk allemaal als persoonlijke aanval op eriksen zien :') :'). Bedoel als je zegt dat Ronaldo beter is dan Ozil betekend dat toch ook niet dat Ozil er niks van bakt?
Oke fair enough, dat van de winnaar mentalitiet had ik inderdaad gelezen.
Over dat interview kan ik trouwens niks vinden als ik via google zoek.
Alleen dat mensen(zoals jij) dat beweren.
Als je ziet hoe eriksen baalt van zichzelf, toen hij die kans miste, vind ik dat een counter argument.
Als hij geen winnaar mentaliteit had zou hij (denk ik) ook niet zoveel meter maken voor het team.

Dat fischer een topper gaat worden denk ik ook, alleen om te zeggend at hij beter dan Eriksen gaat worden op basis van "winnaar mentaliteit" vind ik onzin.
Ook om te zeggen dat hij nu verder dan Eriksen is vind ik onzin.
pi_121855715
Zou het btw niet handig zijn om in de OP het programma van Ajax te zetten? :)
pi_121855875
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Krediax het volgende:

[..]

Oke fair enough, dat van de winnaar mentalitiet had ik inderdaad gelezen.
Over dat interview kan ik trouwens niks vinden als ik via google zoek.
Alleen dat mensen(zoals jij) dat beweren.
Als je ziet hoe eriksen baalt van zichzelf, toen hij die kans miste, vind ik dat een counter argument.
Als hij geen winnaar mentaliteit had zou hij (denk ik) ook niet zoveel meter maken voor het team.

Dat fischer een topper gaat worden denk ik ook, alleen om te zeggend at hij beter dan Eriksen gaat worden op basis van "winnaar mentaliteit" vind ik onzin.
Ook om te zeggen dat hij nu verder dan Eriksen is vind ik onzin.
Oke ik ga t nog 1x spellen goed?
Ik.. zeg.. nergens ... dat ....eriksen ....geen ....winnaarsmentaliteit.... heeft. Alleen dat Fischer dat nog meer heeft. Vandaar ook die vergelijking ronaldo/ozil. Als je zegt dat ronaldo beter is zegt dat toch ook niet dat ozil niet kan voetballen??
En ik denk wel dat dat stukje net dat extra is wat nodig is om echt te slagen bij de absolute top. En waar heb je me in hemelsnaam horen zeggen dat fischer nu al beter is dan eriksen?
Begrijpend lezen, en niet zomaar dingen in de mond leggen dat zou al een hoop schelen
  maandag 21 januari 2013 @ 19:06:06 #168
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121856074

Boccara _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121856195
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Oke ik ga t nog 1x spellen goed?
Ik.. zeg.. nergens ... dat ....eriksen ....geen ....winnaarsmentaliteit.... heeft. Alleen dat Fischer dat nog meer heeft. Vandaar ook die vergelijking ronaldo/ozil. Als je zegt dat ronaldo beter is zegt dat toch ook niet dat ozil niet kan voetballen??
En ik denk wel dat dat stukje net dat extra is wat nodig is om echt te slagen bij de absolute top. En waar heb je me in hemelsnaam horen zeggen dat fischer nu al beter is dan eriksen?
Begrijpend lezen, en niet zomaar dingen in de mond leggen dat zou al een hoop schelen
Ik zal op dezelfde toon verdergaan.

Ik zeg nergens dat jij zei dat fischer nu al beter was alleen dat het al gezegd werd.
Ik zeg nergens dat jij zei dat hij geen winnaar mentaliteit had. Ik zeg alleen dat hij het wel degelijk heeft wat jij dus ook vind? (note ik vraag het want je zegt alleen dat je het niet zegt dat het niet zo is.)
Ik zeg wel dat ik jouw bron dat Eriksen zegt dat fischer meer mentaliteit heeft niet kan vinden, dus als jij dat niet leverd verwerp ik dat.

Dus om jouw te quoten:
quote:
Dat jij denkt dat dat het extra stukje extra is wat nodig is mag jij denken.
Ik vind dat onzin. Een team speler zijn (wat ik Eriksen meer vind van Fischer) vind ik veel belangrijker. Tenzij je net zo goed bent als Messi/Ronaldo.
Messi ronaldo vind ik trouwens mooi voorbeeld van Team speler (messi) vs "Winaarmentaliteit" Ronaldo.
pi_121856518
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Krediax het volgende:

[..]

Ik zal op dezelfde toon verdergaan.

Ik zeg nergens dat jij zei dat fischer nu al beter was alleen dat het al gezegd werd.
Ik zeg nergens dat jij zei dat hij geen winnaar mentaliteit had. Ik zeg alleen dat hij het wel degelijk heeft wat jij dus ook vind? (note ik vraag het want je zegt alleen dat je het niet zegt dat het niet zo is.)
Ik zeg wel dat ik jouw bron dat Eriksen zegt dat fischer meer mentaliteit heeft niet kan vinden, dus als jij dat niet leverd verwerp ik dat.

Dus om jouw te quoten:

[..]

Dat jij denkt dat dat het extra stukje extra is wat nodig is mag jij denken.
Ik vind dat onzin. Een team speler zijn (wat ik Eriksen meer vind van Fischer) vind ik veel belangrijker. Tenzij je net zo goed bent als Messi/Ronaldo.
Messi ronaldo vind ik trouwens mooi voorbeeld van Team speler (messi) vs "Winaarmentaliteit" Ronaldo.
Waarom zeg je dan dat t een counterargument is dat ie baalt na t missen van een kans? Wat me sowieso al vrij logies lijkt dat ie dat doet maargoed. lijkt me dus alleen een argument om te laten zien dat ie wel een winnaarsmentaliteit heeft en waarom zou je dat niet doen als je niet denkt dat ik denk dat ie dat niet heeft?
En of jij die bron wilt verwerpen ofniet dat moet je lekker zelf weten mij boeit dat echt niet en ga daar ook geen moeite doen om daarnaar te zoeken. ik heb t zelf gezien dus waarom zou ik ook. En winnaarsmentaliteit is iets heel anders dan de "egoistische" ronaldo vergelijken met messi. Denk dat messi ook niet zo goed tegen zn verlies kan namelijk ;)
pi_121856962
quote:
Het mag ook wel een keer klaar zijn inderdaad hier. Of voer die discussie in een eventueel Eriksen topic..
pi_121857020
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan dat t een counterargument is dat ie baalt na t missen van een kans? Wat me sowieso al vrij logies lijkt dat ie dat doet maargoed. lijkt me dus alleen een argument om te laten zien dat ie wel een winnaarsmentaliteit heeft en waarom zou je dat niet doen als je niet denkt dat ik denk dat ie dat niet heeft?
En of jij die bron wilt verwerpen ofniet dat moet je lekker zelf weten mij boeit dat echt niet en ga daar ook geen moeite doen om daarnaar te zoeken. ik heb t zelf gezien dus waarom zou ik ook. En winnaarsmentaliteit is iets heel anders dan de "egoistische" ronaldo vergelijken met messi. Denk dat messi ook niet zo goed tegen zn verlies kan namelijk ;)
Ik had het inderdaad niet goed verwoord. (btw logies??)
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat hij boven gemiddeld winnaarsmentaliteit heeft. Ik zie vaak genoeg spelers zich minder boos/gefrustreerd uitdrukken.
Fischer kan ik qua houding pas goed beoordelen als hij een nieuw contract heeft getekend.

Ik vind het wel makkelijk van je hoor, ik kan nu ook zeggen dat Fischer heeft gezegd dat Eriksen het volgens hem veel verder gaat schoppen en meer talent heeft. Allemaal in een interview wat ik een keer heb gezien. Als je het wilt zien moet je maar even zoeken.

Winnaars mentalteit is iets ander dan vergelijken??
Als laatste, niet tegen je verlies kunnen vind ik niet hetzelfde als winnaars mentaliteit.
jij wel? Zo nee, wat versta jij uberhaupt onder winnaars mentaliteit?
pi_121857285
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Krediax het volgende:

[..]

Ik had het inderdaad niet goed verwoord. (btw logies??)
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat hij boven gemiddeld winnaarsmentaliteit heeft. Ik zie vaak genoeg spelers zich minder boos/gefrustreerd uitdrukken.
Fischer kan ik qua houding pas goed beoordelen als hij een nieuw contract heeft getekend.

Ik vind het wel makkelijk van je hoor, ik kan nu ook zeggen dat Fischer heeft gezegd dat Eriksen het volgens hem veel verder gaat schoppen en meer talent heeft. Allemaal in een interview wat ik een keer heb gezien. Als je het wilt zien moet je maar even zoeken.

Winnaars mentalteit is iets ander dan vergelijken??
Als laatste, niet tegen je verlies kunnen vind ik niet hetzelfde als winnaars mentaliteit.
jij wel? Zo nee, wat versta jij uberhaupt onder winnaars mentaliteit?
Dat 1e is dus bullshit zijn genoeg spelers die voor de camera eff net doen alsof ze balen omdat ze weten dat alles gefilmd wordt ;). Snap ook niet wat fischers houding met een nieuw contract te maken heeft :?. Gast ik ga dat interview toch niet verzinnen :') en sowieso waren volgens jou al meerdere mensen die dat ook zeiden dus wat zit je dan te zeuren.
En uit je laatste alinea blijkt wel dat je niet weet wat winnaarsmentaliteit inhoudt nee _O- niet tegen je verlies staat gelijk aan altijd willen winnen
willen winnen ---> winnaarsmentaliteit

gast :')
overgens ben ik t hier mee eens:
quote:
pi_121857425
Zoals bijvoorbeeld waarom is er nog niks bekend over die persconferentie van meleg?
pi_121857662
Fischer komt denk ik ook verder hoor. Dat is iemand die ik in zijn eerste seizoen bij Ajax het verschil al kan zien maken. Vermoed dat hij op het gebied van mentaliteit, uitstraling, talent en kwaliteit een voorsprong heeft op de rest bij Ajax. Kortom eentje voor de absolute top over een aantal jaar.

Hij heeft niet voor niets 1miljoen eu gekost op uber jonge leeftijd
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_121857697
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zoals bijvoorbeeld waarom is er nog niks bekend over die persconferentie van meleg?
Neimand weet of die al plaatsgevonden heeft of uberhaupt wel komt. Staat niks op hun site ook nog.
pi_121858001
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat 1e is dus bullshit zijn genoeg spelers die voor de camera eff net doen alsof ze balen omdat ze weten dat alles gefilmd wordt ;). Snap ook niet wat fischers houding met een nieuw contract te maken heeft :?. Gast ik ga dat interview toch niet verzinnen :') en sowieso waren volgens jou al meerdere mensen die dat ook zeiden dus wat zit je dan te zeuren.
En uit je laatste alinea blijkt wel dat je niet weet wat winnaarsmentaliteit inhoudt nee _O- niet tegen je verlies staat gelijk aan altijd willen winnen
willen winnen ---> winnaarsmentaliteit

gast :')
overgens ben ik t hier mee eens:

[..]

lol, op de man spelen... zielig.
Dat eerste is geen bull shit, je ziet het verschil namelijk als ze het "faken". Ik tenminsten.
Ik zal het je uitleggen:
Toen Eriksen net doorbrak was iedereen larisch, men zag zijn min punten niet of zijn min punten waren nog niet duidelijk. imo, kan je Fischer pas goed beoordelen als hij een nieuw contract heeft getekend en zeker is van zijn basis plaats. Dan hoeft hij er niet meer voor te vechten.

En ga zelf eens begrijpend lezen? Ik zei niet dat meerdere mensen dat intervieuw hebben gezien.... de enige ben jij! en er is geen spoort van te vinden.

Ik ben het dus niet eens met jouw definitie van winnaars mentaliteit.
Altijd willen winnen is er maar een deel van.
Een ander deel is in jezelf inversteren, in je vrije tijd oefenen.
Winnaars mentaliteit heb je niet 90 minuten per week! dat is er altijd!!
Na de training je vrije trappen oefenen om maar iets te noemen.
pi_121858192
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef Krediax het volgende:

[..]

imo, kan je Fischer pas goed beoordelen als hij een nieuw contract heeft getekend en zeker is van zijn basis plaats. Dan hoeft hij er niet meer voor te vechten.

Fischer kon naar iedere club in Europa en dat kan hij nog steeds.
De reden dat Fischer nog niet getekend heeft is zijn eigen keuze (en niet die van Ajax die wilde al eerder verlengen) omdat hij vond dat hij niet sterk in de onderhandeling stond. Hij had slechts 1 optreden gehad. Dus dan sta je wel heel zelfverzekerd in je schoenen
pi_121858349
Als Fischer in 2014 of eerder vertrekt neem ik een abonnement op de feyenoord krant.
pi_121858362
pi_121858405
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Neimand weet of die al plaatsgevonden heeft of uberhaupt wel komt. Staat niks op hun site ook nog.
Ja hij zou vandaag komen zeiden ze.
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef Krediax het volgende:

[..]

lol, op de man spelen... zielig.
Dat eerste is geen bull shit, je ziet het verschil namelijk als ze het "faken". Ik tenminsten.
Ik zal het je uitleggen:
Toen Eriksen net doorbrak was iedereen larisch, men zag zijn min punten niet of zijn min punten waren nog niet duidelijk. imo, kan je Fischer pas goed beoordelen als hij een nieuw contract heeft getekend en zeker is van zijn basis plaats. Dan hoeft hij er niet meer voor te vechten.

En ga zelf eens begrijpend lezen? Ik zei niet dat meerdere mensen dat intervieuw hebben gezien.... de enige ben jij! en er is geen spoort van te vinden.

Ik ben het dus niet eens met jouw definitie van winnaars mentaliteit.
Altijd willen winnen is er maar een deel van.
Een ander deel is in jezelf inversteren, in je vrije tijd oefenen.
Winnaars mentaliteit heb je niet 90 minuten per week! dat is er altijd!!
Na de training je vrije trappen oefenen om maar iets te noemen.
Waar speel ik op de man dan ?? :') :') :')
En over dat in t begin van eriksen heb je misschien wel gelijk maar fischer volg ik al vanaf dat ie zn 1e stap bij Ajax zette dus dat is wel ander verhaal ;). Dat jij em nu voor t eerst ziet betekend niet dat iedereen voor t eerst em ziet.
En zie ook nog steeds niet wat je nou moeilijk doet over dat contract. Net alsof ie dan in 1x fulltime gaat chillen ofzo :') alsof ie niet nog hogerop dan Ajax wilt.

En wat je op t eind zegt lijkt me vrij logies dat als je niet wil verliezen dat je dan voor jezelf moet investeren ;) Overigens is dan je vergelijking met Ronaldo en messi dan helemaaaaaal krom want er zijn vrijwel tot geen spelers die meer hebben geïnvesteerd en zichzelf hebben weggecijferd dan mr CR07.
pi_121858941
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ja hij zou vandaag komen zeiden ze.

[..]

Waar speel ik op de man dan ?? :') :') :')
En over dat in t begin van eriksen heb je misschien wel gelijk maar fischer volg ik al vanaf dat ie zn 1e stap bij Ajax zette dus dat is wel ander verhaal ;). Dat jij em nu voor t eerst ziet betekend niet dat iedereen voor t eerst em ziet.
En zie ook nog steeds niet wat je nou moeilijk doet over dat contract. Net alsof ie dan in 1x fulltime gaat chillen ofzo :') alsof ie niet nog hogerop dan Ajax wilt.

En wat je op t eind zegt lijkt me vrij logies dat als je niet wil verliezen dat je dan voor jezelf moet investeren ;) Overigens is dan je vergelijking met Ronaldo en messi dan helemaaaaaal krom want er zijn vrijwel tot geen spelers die meer hebben geïnvesteerd en zichzelf hebben weggecijferd dan mr CR07.
Zucht, ik zal het nogmaals voor je uitleggen wat ik bedoel.
Fischer, wat een nieuw (goed betaald) contract op zak heeft (en zich ook heeft bewezen) en weet dat hij naar bijna elke club ter wereld kan gaan.
Of een Fischer die moet vechten voor zijn plek bij ajax.

Wie zal er meer moeite doen denk je?

Stel:
Jij hebt een nieuwe baan en krijgt heel weinig betaald. Hoe goed jij je werk doet bepaald hoeveel je betaald krijgt.

En daar tegen over, Jij die net een dik contract hebt getekend en de concurent wilt je inlijven.

Wanner doe jij meer moeite?

En ik vond mr CR07 (alsof dat zoveel sneller is dan ronaldo typen) altijd het typen dat juist meer bezig was met zijn kapsel dan zijn vrije trap techniek.

Dikgedrukte is aanname, waar jij juist zo`n hekel aan had.
(en weer logies?)
pi_121859741
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:01 schreef Krediax het volgende:

[..]

Zucht, ik zal het nogmaals voor je uitleggen wat ik bedoel.
Fischer, wat een nieuw (goed betaald) contract op zak heeft (en zich ook heeft bewezen) en weet dat hij naar bijna elke club ter wereld kan gaan.
Of een Fischer die moet vechten voor zijn plek bij ajax.

Wie zal er meer moeite doen denk je?

Stel:
Jij hebt een nieuwe baan en krijgt heel weinig betaald. Hoe goed jij je werk doet bepaald hoeveel je betaald krijgt.

En daar tegen over, Jij die net een dik contract hebt getekend en de concurent wilt je inlijven.

Wanner doe jij meer moeite?

En ik vond mr CR07 (alsof dat zoveel sneller is dan ronaldo typen) altijd het typen dat juist meer bezig was met zijn kapsel dan zijn vrije trap techniek.

Dikgedrukte is aanname, waar jij juist zo`n hekel aan had.
(en weer logies?)
oke nu ga ik dus wel persoonlijk worden want wat ben jij een gigantische kneus zeg :') :') :')
Totaal geen verstand van zaken maar wel lekker overal je mening lopen schreeuwen :'). Fischer kan nu al naar alle topclubs als die wil hoor. En nogmaals al was dat nog niet zo geweest dan wil die na Ajax alsnog wel stapje hogerop lijkt mij dus kan je ook niet niks gaan doen als je een contract hebt ;)
Dat jij dat vindt over CR07 (nee gaat er niet eens om wat sneller is om te typen) maakt t niet waar :') :') :'). Die gast zie je dus echt nooit in een discotheek. Hij drinkt geen druppel alcohol, en verder heeft ie zichzelf doodgetraind om zover te komen. Als je echt verstand van voetbal had gehad had je dat ook wel geweten want alle mensen die ooit dicht bij hem hebben gewerkt zijn onder de indruk van zijn gedrevenheid. Hoe denk je ook anders dat ie aan zon supermanlichaam komt (al is dat zelfs nog een ander onderdeel).

En op de rest van mn post had je geen zin om te reageren?? Zeker omdat je al doorhebt dat je hier echt kansloos aan t falen bent
pi_121860325
Is die Buffelo nog steeds bezig :') Jezus, hij is nog erger dan mij.
pi_121860514
LOL
pi_121860748
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Tyron het volgende:
Is die Buffelo nog steeds bezig :') Jezus, hij is nog erger dan mij.
dan ik.

Normaal ben ik de laatste die daar wat over zegt maar jij zat ook de hele tijd te zeuren over hoe ik typte :'). Overigens ben ik niet hele dag aan 1 stuk door bezig geweest hoor maar kwam net weer in t topic
pi_121860798
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

dan ik.

Normaal ben ik de laatste die daar wat over zegt maar jij zat ook de hele tijd te zeuren over hoe ik typte :'). Overigens ben ik niet hele dag aan 1 stuk door bezig geweest hoor maar kwam net weer in t topic
Ik heb maar 1 opmerking gemaakt over jouw typaids en dat ging niet eens om het fout spellen van een woord maar om het fout spellen van hele zinnen.
pi_121860874
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 opmerking gemaakt over jouw typaids en dat ging niet eens om het fout spellen van een woord maar om het fout spellen van hele zinnen.
k
pi_121860925
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

k
No hard feelings verder ^O^
pi_121860959
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef Tyron het volgende:

[..]

No hard feelings verder ^O^
^O^
Ik heb nooit hard feelings hou wel van pittige discussie juist :P
pi_121861030
pi_121861063
Even fappen op die Eriksen spandoek rechtsboven, zie hem nu pas.

Brb.
pi_121861288
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef Tyron het volgende:
Even fappen op die Eriksen spandoek rechtsboven, zie hem nu pas.

Brb.
:')
pi_121861984
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

oke nu ga ik dus wel persoonlijk worden want wat ben jij een gigantische kneus zeg :') :') :')
Totaal geen verstand van zaken maar wel lekker overal je mening lopen schreeuwen :'). Fischer kan nu al naar alle topclubs als die wil hoor. En nogmaals al was dat nog niet zo geweest dan wil die na Ajax alsnog wel stapje hogerop lijkt mij dus kan je ook niet niks gaan doen als je een contract hebt ;)
Dat jij dat vindt over CR07 (nee gaat er niet eens om wat sneller is om te typen) maakt t niet waar :') :') :'). Die gast zie je dus echt nooit in een discotheek. Hij drinkt geen druppel alcohol, en verder heeft ie zichzelf doodgetraind om zover te komen. Als je echt verstand van voetbal had gehad had je dat ook wel geweten want alle mensen die ooit dicht bij hem hebben gewerkt zijn onder de indruk van zijn gedrevenheid. Hoe denk je ook anders dat ie aan zon supermanlichaam komt (al is dat zelfs nog een ander onderdeel).

En op de rest van mn post had je geen zin om te reageren?? Zeker omdat je al doorhebt dat je hier echt kansloos aan t falen bent
k wil eerst nog maar zien hoeveel inzet Fischer gaat tonen als:
1. Hij "binnen" is.
Of 2. Hij veel kritiek gaat krijgen van diverse mensen.

3. Eriksen vind ik een top speler waarvan ik denk dat hij ook de top gaat halen.
4. Ik vind het argument dat Fischer het verder gaat schoppen omdat hij meer niet tegen zijn verlies kan onzin. (toen je dit zei stond dit volgens jouw dus gelijk aan meer winnaars mentaliteit).

Dat is het enige wat ik zeg. Dat jij me daarom een kneus vind is prima.

Ik wilde je juist gelijk geven over ronaldo.... ik geloofde je. Vandaar het woordje vond.
Dus dat betoog over CR07 van je is mooi, maar irrelevant. Ik volg CR07 inderdaad niet op de voet.

En ik reageer volgens mij gewoon op alles, als ik ergens overheen heb gelezen sorry? kan je nog wel normaal reageren :S

[ Bericht 1% gewijzigd door Krediax op 21-01-2013 21:13:28 ]
pi_121863389
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand?

[ Bericht 75% gewijzigd door kurk_droog op 21-01-2013 21:54:22 ]
pi_121863810
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
prachtige sneer :7
  Redactie Games maandag 21 januari 2013 @ 21:44:02 #197
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_121863832
and heeeeeere we goooooo
.....Kennedy
pi_121864154
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand?
Aanpakken die homo.
  Redactie Games maandag 21 januari 2013 @ 21:48:01 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_121864171
Laat lekker gaan :')
.....Kennedy
pi_121864197
wat doet ie dan?
pi_121864459
-

[ Bericht 99% gewijzigd door tammepiet op 21-01-2013 21:52:47 ]
pi_121864557
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef Capi het volgende:
wat doet ie dan?
Is een kakkerlak die een spandoekje ophing.
pi_121864837
Heb er werk van gemaakt.
pi_121864949
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:55 schreef tammepiet het volgende:
Heb er werk van gemaakt.
Jacht is geopend :')

http://vak410.nl/node/1604
pi_121865285
wat stond erop?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_121865674
Gewoon een ludieke actie, net als Coen Moulijn met een Ajax shirtje aan. Jammer dat er meteen weer gedreigd moet gaan worden. Dit soort dingen is juist mooi, in het hol van de leeuw. Dát is rivaliteit.
pi_121866177
Real was gisteren trouwens aanwezig voor Fischer.
pi_121866352
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef tammepiet het volgende:
Real was gisteren trouwens aanwezig voor Fischer.
Snel verlengen
  maandag 21 januari 2013 @ 22:26:15 #209
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_121867518
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef Devz het volgende:
Gewoon een ludieke actie, net als Coen Moulijn met een Ajax shirtje aan. Jammer dat er meteen weer gedreigd moet gaan worden. Dit soort dingen is juist mooi, in het hol van de leeuw. Dát is rivaliteit.
Inderdaad. Ik kan dat soort grappen wel waarderen. Maar helaas, de stadions worden gevuld met heel ander volk.
Life is what you make it.
pi_121867636
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef badboynova het volgende:
wat stond erop?
  Forum Admin maandag 21 januari 2013 @ 22:31:48 #211
35723 crew  GGMM
pi_121867963
Koeman die doodsbang direct naar beneden loopt en Fischer die doodleuk relax staat te lachen op het moment dat die sneeuw naar beneden komt _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_121868418
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Snel verlengen
Inderdaad, zou echt te zonde zijn als hij over een half jaar al vertrekt. Gelukkig acht ik Fischer wel verstandig genoeg.

[ Bericht 54% gewijzigd door Devz op 21-01-2013 22:52:01 ]
pi_121868761
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Afhaalchinees op 21-01-2013 22:44:10 ]
pi_121868822
Dat JHK is wel triest ja, een beetje naming en shaming zal ze hopelijk dit soort acties afleren ~O>
pi_121869235
Al hing heel Amsterdam vol met 1.000 van die doeken.

3-0 blijft en is het. Het 19:08-en, rugummer 12, lettertjes achter elkaar zetten. Komt op mij over als kinderspel.

Traditie's hebben ze genoeg, laat ze zich daar bij houden.
pi_121869243
idd triest dat JHK
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_121869378
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef badboynova het volgende:
idd triest dat JHK
[ afbeelding ]
Was tegen psv ;)
pi_121869450
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Was tegen psv ;)
maakt niet uit, als de boodschap maar duidelijk is ;)
pi_121870026
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef tammepiet het volgende:
Al hing heel Amsterdam vol met 1.000 van die doeken.

3-0 blijft en is het. Het 19:08-en, rugummer 12, lettertjes achter elkaar zetten. Komt op mij over als kinderspel.

Traditie's hebben ze genoeg, laat ze zich daar bij houden.
Zelfs als er 1000 van die doeken in de Arena hingen zou ik het nog niet gezien hebben :') CSI zou zelfs moeite hebben om dt kleine kutdoek te zien, mja, kakkerlakken zijn nou eenmaal kleine irritante beestjes dus daarom misschien de voor hu leesbare doeken..

[ Bericht 2% gewijzigd door kurk_droog op 21-01-2013 23:08:59 ]
pi_121873351
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Capi het volgende:
Dat JHK is wel triest ja, een beetje naming en shaming zal ze hopelijk dit soort acties afleren ~O>
Groot fan van User Wotte
pi_121876280
Waarom is Visser zo'n vreselijke baas? Ik heb nog nooit een naam achterop laten drukken, enkel nummers, hij zou de eerste zijn.
pi_121876316
Volgende keer in de kuip maken we gewoon een kensergroot tifo doek die al die proleten boven hun hoofd trekken
pi_121876364
Moet je hem wel ondersteboven en achterstevoren neerleggen, dan heb je kans dat ie recht naar boven komt.
pi_121876388
quote:
'Ik hoop dat we binnenkort gaan praten.' De aanvaller staat open voor verlenging. 'Zondag speelde ik voor 53.000 mensen. Dit is de subtop van Europa.'

Viktor Fischer - AD
pi_121877155
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:44 schreef tammepiet het volgende:

[..]

5 jaar aub.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:10:02 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121877399
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:56 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

5 jaar aub.
Dat zal niet lukken denk ik, 3 jaar ligt meer in de lijn der verwachtingen
pi_121878290
Ik kan dat doekie eigenlijk wel waarderen. Als wij zoiets in de Kuip hadden gedaan hadden we er allemaal om moeten lachen en hadden we het allemaal vet gevonden.
In Southern Sun
pi_121878371
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan dat doekie eigenlijk wel waarderen. Als wij zoiets in de Kuip hadden gedaan hadden we er allemaal om moeten lachen en hadden we het allemaal vet gevonden.
Same here. Is toch gewoon grappig. En getuigt ook van wat lef. Mooie actie. Hadden Amsterdammers kunnen zijn.
pi_121878795
Kijk opzich is het leuk dat zal ik niet ontknnen, jammer dat het jhk er in verwerkt is en dat ze doen of dit doekje wat eigenlijk gewoon een A4tje is belangrijker is dan heel de wedstrijd.
pi_121878856
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kijk opzich is het leuk dat zal ik niet ontknnen, jammer dat het jhk er in verwerkt is en dat ze doen of dit doekje wat eigenlijk gewoon een A4tje is belangrijker is dan heel de wedstrijd.
Het is vooral dom dat ze na een wedstrijd - waarin ze van de mat getikt zijn - er zo blij over praten en op elke feyenoord site posten met een verhaal eronder hoe stoer ze wel niet zijn.
pi_121878881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:08 schreef Tyron het volgende:

[..]

Het is vooral dom dat ze na een wedstrijd - waarin ze van de mat getikt zijn - er zo blij over praten en op elke feyenoord site posten met een verhaal eronder hoe stoer ze wel niet zijn.
Precies.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:15:29 #232
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121879001
JHK, serieus? Joden hebben K*nker? Daar komen ze écht mee?

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121880851
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan de actie opzich wel waarderen maar ik had graag gezien dat het doek eerder herkend werd of dat die gasten herkend werden zodat er wat aan gedaan kon worden.

En inderdaad, die grote verhalen nu van ze van 120 man daar enz. zijn natuurlijk wel triest.
pi_121881112
Hoe spelen we zondag? Ligeon, Babel, Goalbein?
pi_121881175
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:15 schreef Catch22- het volgende:
JHK, serieus? Joden hebben K*nker? Daar komen ze écht mee?

Joden hebben kuipvrees, nou niet gaan overdrijven he.
* Verwijderd *
pi_121881308
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:32 schreef tammepiet het volgende:
toby als rb en veltman in het centrum?
pi_121881317
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:32 schreef tammepiet het volgende:
Sigthorsson krijgt voorlopig nog geen basisplaats, kan ik mij niet voorstellen.
pi_121881952
Ik zou alleen Ligeon opstellen op rechtsachter en verder met dezelfde basis spelen als tegen Feyenoord. 'Never change a winning team', om er maar eens cliché in the gooien. Boerrigter mag van mij nog wel een kans krijgen op rechtsbuiten, maar hij moet nu echt wel wat laten zien, want hij doet vrij weinig met al het vertrouwen dat hij krijgt van Frank. Ik ben ook wel benieuwd naar Babel op rechtsbuiten.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:59:31 #239
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121882185
Babel in de spits.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Forum Admin dinsdag 22 januari 2013 @ 12:00:09 #240
35723 crew  GGMM
pi_121882213
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef Smoofie het volgende:
Babel in de spits.
Doe ff normaal.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:01:16 #241
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121882270
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Doe ff normaal.
Babel in de spits!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121882326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik kan de actie opzich wel waarderen maar ik had graag gezien dat het doek eerder herkend werd of dat die gasten herkend werden zodat er wat aan gedaan kon worden.

En inderdaad, die grote verhalen nu van ze van 120 man daar enz. zijn natuurlijk wel triest.
Zonder het joden hebben kanker was het beter geweest, trouwens. En jammer dat ze het niet op het doekje gooien inderdaad, maar op de aanwezigheid van maar liefst 120 man.
In Southern Sun
  Forum Admin dinsdag 22 januari 2013 @ 12:03:07 #243
35723 crew  GGMM
pi_121882345
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Babel in de spits!
Nu is het leuk geweest, stop met deze onzin.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:08:15 #244
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121882531
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je wilt toch winnen :{? Babel + siem op het veld is beter dan Schöne + Siem. Do the math.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121882576
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:08 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je wilt toch winnen :{? Babel + siem op het veld is beter dan Schöne + Siem. Do the math.
:? Vooralsnog hebben ze de beste wedstrijden gespeeld zonder Babel en met Schone.
  Forum Admin dinsdag 22 januari 2013 @ 12:10:52 #246
35723 crew  GGMM
pi_121882613
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:08 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je wilt toch winnen :{ ?
Ja, daarom.
Zo fantastisch speelt Babel niet.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:11:04 #247
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121882623
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:09 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:? Vooralsnog hebben ze de beste wedstrijden gespeeld zonder Babel en met Schone.
Babel had dan ook een blessure.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:11:28 #248
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_121882639
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

:D

Uitroepteken maakt het waar, toch? :?
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:11:35 #249
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121882647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, daarom.
Zo fantastisch speelt Babel niet.
Balvast en kracht. Perfecte spits voor Siem om achter te spelen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121882782
Nijhuis competitie.

Liesvels KNVB beker.
pi_121882862
Op een één of andere manier heb ik het idee dat we veel meer winnen met Siem in de spits dan met Siem op het middenveld. Met De Jong in de spits speelt Ajax vaak goed en daar hoeft hij zelf niet eens heel goed voor te spelen. De afgelopen twee jaar kwam hij in de tweede seizoenshelft in de spits te staan en dat waren de periodes waar Ajax veel punten haalde. Ook dit jaar heb ik het gevoel dat Ajax het beste voetbal laat zien met Siem in de spits. Ik zou eigenlijk eens moeten onderzoeken hoeveel punten Ajax gemiddeld haalt met Siem in de spits in vergelijking met de wedstrijden waarbij Siem niet in de spits stond.
pi_121882892
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Balvast en kracht. Perfecte spits voor Siem om achter te spelen.
In de 16 is het om te huilen met Babel
pi_121883044
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:16 schreef Kopsterk het volgende:
Op een één of andere manier heb ik het idee dat we veel meer winnen met Siem in de spits dan met Siem op het middenveld. Met De Jong in de spits speelt Ajax vaak goed en daar hoeft hij zelf niet eens heel goed voor te spelen. De afgelopen twee jaar kwam hij in de tweede seizoenshelft in de spits te staan en dat waren de periodes waar Ajax veel punten haalde. Ook dit jaar heb ik het gevoel dat Ajax het beste voetbal laat zien met Siem in de spits. Ik zou eigenlijk eens moeten onderzoeken hoeveel punten Ajax gemiddeld haalt met Siem in de spits in vergelijking met de wedstrijden waarbij Siem niet in de spits stond.
De wedstrijden dat Siem op het middenveld stond, stonden ook vaak Sana en Lukoki erin.... Ik denk dat het meer daar aan ligt. Ik zou Fischer, Babel, Boerrigter weleens willen zien, met Siem, Eriksen en Poulsen daarachter.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:22:19 #254
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121883084
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef Fides het volgende:

[..]

De wedstrijden dat Siem op het middenveld stond, stonden ook vaak Sana en Lukoki erin.... Ik denk dat het meer daar aan ligt. Ik zou Fischer, Babel, Boerrigter weleens willen zien, met Siem, Eriksen en Poulsen daarachter.
Dat lijkt mij ook een heel goede optie. Schöne is geen slechte speler maar hoeft van mij niet per sé in de basis.
pi_121883139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef Fides het volgende:

[..]

Siem speelde in 2010-2011 met Sulejmani en Ebecilio en in 2011-2012 met Aissati en Ozbiliz naast zich.
pi_121883147
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook een heel goede optie. Schöne is geen slechte speler maar hoeft van mij niet per sé in de basis.
Tegen de laagvliegers kun je Poulsen nog weleens vervangen door Schöne.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:27:25 #257
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121883273
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:24 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Doe maar niet :')
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:41:07 #258
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121883797
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Siem speelde in 2010-2011 met Sulejmani en Ebecilio en in 2011-2012 met Aissati en Ozbiliz naast zich.
Dus? Beetje een drogreden dit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121883832
quote:

[..]

Dat ging erg goed de laatste keer ja :')
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:43:41 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121883919
quote:

[..]

Dan juist Boccara proberen, maar Poulsen laten starten
pi_121883978
Ik wil ook liever Siem in de spits dan Babel, maar als Babel speelt kan hij wel makkelijker wisselen met Fischer van positie als hij naar binnen trekt al heb je daar eigenlijk Blind voor als hij opkomt.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:46:33 #262
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121884028
Als je Babel in de spits heb kan siem makkelijk aansluiten vanuit het middenveld. En nu het team wel in vorm en ingespeeld is, samen met fischer en boerrigter, zou het wel goed kunnen werken denk ik.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121884096
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef Smoofie het volgende:
Als je Babel in de spits heb kan siem makkelijk aansluiten vanuit het middenveld. En nu het team wel in vorm en ingespeeld is, samen met fischer en boerrigter, zou het wel goed kunnen werken denk ik.
Ik weet niet, de combinatie met Siem in de spits en daarachter Eriksen heeft al veel doelpunten opgeleverd.
pi_121884109
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

schone wordt echt ondergewaardeerd hoor. Tegen real was ie bijv de beste man van t veld aan Ajax kant, en sinds die periode speelt ie sowieso echt erg sterk. Eigenlijk kan je er bijna niet meer onderuit om die man geen basis te zetten.
quote:

[..]

schone moet niet op cvm daar komt ie handelingssnelheid voor tekort maar als 1 van de 2 aanvallende middenvelders doet ie t echt als een tierelier
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:48:53 #265
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121884127
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik weet niet, de combinatie met Siem in de spits en daarachter Eriksen heeft al veel doelpunten opgeleverd.
En de combinatie met babel erbij zal nog meer opleveren.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121884138
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

En de combinatie met babel erbij zal nog meer opleveren.
Tja dat zullen we zien als ze een keer zo spelen :)
pi_121884186
Fischer de Jong Lukoki

schone eriksen

boccara/ poulsen

blind moisander alderweireld van rhijn
vermeer

_O_
pi_121884207
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Fischer de Jong Lukoki

schone eriksen

boccara/ poulsen

blind moisander alderweireld van rhijn
vermeer

_O_
Lukoki is leuk als invaller, niet dat hij het minder slecht kan doen dan Boerrigter :')
pi_121884226
Siem moet in de spits blijven, daar is hij veel beter dan op het middenveld. Babel mag het lekker met Boerrigter uitvechten om de rechtsbuitenpositie. Op alle andere posities is er geen reden om iets te veranderen.
pi_121884241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

Lukoki is leuk als invaller, niet dat hij het minder slecht kan doen dan Boerrigter :')
Lukoki is baas hoor. Met die snelheid is ie altijd gevaarlijk + heeft een goede actie; komt tenminste dus wél zn mannetje voorbij. En heb em vrijwel nooit echt grote kansen zien missen.

Zelfs zn voorzetten zijn beter geworden :P

hier @ 2;56
Zulke kansen bijv maakt ie gewoon altijd. Trouwens ook fantastische aanname hier
pi_121884447
Snap niet waarom je Boerrigter over Lukoki zou willen zien. Lukoki is nog jong en kan nog beter worden en Derk speelt al een half jaar fucking slecht
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_121884527
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Lukoki is baas hoor. Met die snelheid is ie altijd gevaarlijk + heeft een goede actie; komt tenminste dus wél zn mannetje voorbij. En heb em vrijwel nooit echt grote kansen zien missen.

Zelfs zn voorzetten zijn beter geworden :P

hier @ 2;56
Zulke kansen bijv maakt ie gewoon altijd. Trouwens ook fantastische aanname hier
Goal Vertonghen _O_
pi_121884571
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef wieisboos het volgende:
Snap niet waarom je Boerrigter over Lukoki zou willen zien. Lukoki is nog jong en kan nog beter worden en Derk speelt al een half jaar fucking slecht
Zit wat in. Ik denk wel dat Boerrigter iets balvaster is en Boerrigter is ook beter met zijn verkeerde been, waardoor hij zowel naar binnen kan trekken als buitenom kan gaan. Lukoki kan eigenlijk alleen buitenom.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:02:31 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121884648
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef wieisboos het volgende:
Lukoki is leuk voor het laatste half uur maar om te starten gewoon te licht
pi_121884685
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Tyron het volgende:

[..]

Goal Vertonghen _O_
_O_
wat een baas was dat toch ja :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Zit wat in. Ik denk wel dat Boerrigter iets balvaster is en Boerrigter is ook beter met zijn verkeerde been, waardoor hij zowel naar binnen kan trekken als buitenom kan gaan. Lukoki kan eigenlijk alleen buitenom.
ach liever een speler die aan een kant iemand voorbij komt dan eentje die aan geen kant iemand voorbij komt :') nee maar lukoki gaat veel meer dreiging vanuit alleen al door zn snelheid. Als ie die bal 10m ervoorbij speelt en hij rent erachteraan is ie iedereen al voorbij. + dat ie nog serieus functionele techniek heeft om iemand te passeren ook. Dus het is niet zo dat ie dat doet wat ik net zeg zegmaar
pi_121884701
quote:

[..]

En hoe vaak is Boerrigter naar binnen getrokken of heeft hij een voorzet gegeven de afgelopen wedstrijden? Juist :')

Heeft hij uberhaubt een voorzet gegeven zondag?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:04:29 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121884730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef wieisboos het volgende:

[..]

En hoe vaak is Boerrigter naar binnen getrokken of heeft hij een voorzet gegeven de afgelopen wedstrijden? Juist :')

Daarom speelt FdB ook met een valse spits
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:04:33 #278
334746 The_Groove
pi_121884732
quote:

[..]

Het probleem met Lukoki is dat als hij 3 man voor zich heeft hij standaard denk dat hij er wel even tussendoor dribbelt. Ook is z'n voorzet enorm matig en dat is juist iets wat we nodig hebben.

Ik heb momenteel nog liever Boerrigter dan Lukoki.
Lukoki moet leren dat hij in een team speelt en niet bij elke actie te kijken wat hij er zelf uit kan halen ipv in het belang van het team te spelen.
pi_121884824
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:04 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Het probleem met Lukoki is dat als hij 3 man voor zich heeft hij standaard denk dat hij er wel even tussendoor dribbelt. Ook is z'n voorzet enorm matig en dat is juist iets wat we nodig hebben.

Ik heb momenteel nog liever Boerrigter dan Lukoki.
Lukoki moet leren dat hij in een team speelt en niet bij elke actie te kijken wat hij er zelf uit kan halen ipv in het belang van het team te spelen.
ik vind dat je nu wel overdrijft hoor :')

Elke x dat ie invalt valt ie gewoon sterk in dus hij verdiend ook een kans. Zeker als je ziet hoelang boerrigter nou al kansen krijgt zonder iets te presteren. En er gaat gewoon veel meer dreiging vanuit lukoki dan van boerrigter. Afgezien nog dat ie veel jonger is dus veel meer potentie heeft.

En vorig jaar had je een punt over zn voorzetten maar die zijn echt verbeterd hoor. Kijk maar na de keren dat ie gespeeld heeft dit seizoen ;)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:08:03 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121884877
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ik vind dat je nu wel overdrijft hoor :')

Elke x dat ie invalt valt ie gewoon sterk in dus hij verdiend ook een kans. Zeker als je ziet hoelang boerrigter nou al kansen krijgt zonder iets te presteren. En er gaat gewoon veel meer dreiging vanuit lukoki dan van boerrigter. Afgezien nog dat ie veel jonger is dus veel meer potentie heeft.
Op het moment dat Lukoki invalt is de tegenstander al minder fit, dan is het ook wat makkelijker voetballen voor hem
pi_121884905
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Op het moment dat Lukoki invalt is de tegenstander al minder fit, dan is het ook wat makkelijker voetballen voor hem
Ja dus verdiend ie een kans in de basis anders kan je dat altijd blijven zeggen he
pi_121884951
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ja dus verdiend ie een kans in de basis anders kan je dat altijd blijven zeggen he
Het is ook feitelijk waar.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:10:22 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121884979
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Zoals Ajax nu speelt, dus niet met een echte spits heb je aan Boerrigter meer dan aan Lukoki
pi_121884983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Boerrigter beter kan dan hij nu laat zien. Zondag kreeg hij ook wel weinig goede ballen moet ik zeggen, maar inderdaad, hij moet tegen Vitesse echt wel wat laten zien anders is het tijd voor Babel/Lukoki wat mij betreft.
pi_121885034
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Het is ook feitelijk waar.
ja het is wel waar maar t is ook wel een dooddoener.
Beetje tzelfde als dat overal werk gezocht wordt voor mensen met ervaring maar als je nooit kan beginnen kan je ook nooit ervaring krijgen :').
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zoals Ajax nu speelt, dus niet met een echte spits heb je aan Boerrigter meer dan aan Lukoki
Daar heb je dan wel weer een punt. Al heb je zo ook geen flikker aan boerrigter dus zet babel daar maar neer en hou fischer links en de jong in de spits
pi_121885074
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Boerrigter beter kan dan hij nu laat zien. Zondag kreeg hij ook wel weinig goede ballen moet ik zeggen, maar inderdaad, hij moet tegen Vitesse echt wel wat laten zien anders is het tijd voor Babel/Lukoki wat mij betreft.
Ben het helemaal met je eens. hij kan ook veeel beter. Zoals hij vorig seizoen speelde zou die echt met paar maanden in Oranje hebben gespeeld. Echter houdt t wel een keertje op met de kansen die je krijgt vind ik hoor. Laat em anders maar weer lekker in vorm komen op de training e.d. maar in de wedstrijd moet je er gewoon staan.
pi_121885297
In de jeugd is het zo dat als je week in week uit een van de betere in het team bent, dat je bij het eerste wordt gehaald. Dat zouden ze ook bij Boerrigter moeten doen, laat hem maar lekker in Jong Ajax alle kansen verneuken
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:19:49 #288
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_121885387
Lukoki is de Schaken van Ajax

Bless
Ik ben inmiddels overleden
pi_121885418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:17 schreef wieisboos het volgende:
In de jeugd is het zo dat als je week in week uit een van de betere in het team bent, dat je bij het eerste wordt gehaald. Dat zouden ze ook bij Boerrigter moeten doen, laat hem maar lekker in Jong Ajax alle kansen verneuken
Dit dus. Tot ie weer in vorm is en dan is ie meer dan welkom _O_
pi_121885440
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

schone wordt echt ondergewaardeerd hoor. Tegen real was ie bijv de beste man van t veld aan Ajax kant, en sinds die periode speelt ie sowieso echt erg sterk. Eigenlijk kan je er bijna niet meer onderuit om die man geen basis te zetten.

[..]

schone moet niet op cvm daar komt ie handelingssnelheid voor tekort maar als 1 van de 2 aanvallende middenvelders doet ie t echt als een tierelier
Waart het aan ligt weet ik niet maar dit middenveld speelt prima positiespel, De Jong gata dat echt niet verbeteren inderdaad. De enige wissels die je aanstaande zondag mag doen zijn Boerrigter-> Babel/Lukoki/Sana en Van Rhijn->Ligeon...De rest moet je gewoon niet gaan veranderen nu.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:22:44 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121885505
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:17 schreef wieisboos het volgende:
Hij voert het tactische plan van De Boer goed uit, nu gaat het om de vorm krijgen en weer eens een goal maken of op een andere manier beslissend zijn.

Babel zou mijn optie zijn momenteel voor die positie en de rest laten zoals het is
pi_121885526
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:21 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waart het aan ligt weet ik niet maar dit middenveld speelt prima positiespel, De Jong gata dat echt niet verbeteren inderdaad. De enige wissels die je aanstaande zondag mag doen zijn Boerrigter en Van Rhijn...De rest moet je gewoon niet gaan veranderen nu.
Zou me serieus niks verbazen als t ook echt beetje door schone komt hoor. Let maar eens hele wedstrijd op die man, altijd zo scherp in passing en hij straalt dus gewoon wel echt rust uit vind ik. Ziet em ook vrijwel nooit dom balverlies lijden (zolang ie niet op cvm staat dus :D :')).

En van Rhijn zal wel moeten inderdaad nu :P ben benieuwd hoe frankie dat gaat oplossen, of Ligeon of Veltman erin en dan Alderweireld doorschuiven.

En over boerrigter heb ik hierboven al gezegd wat ik ervan vind :9
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:25:02 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121885594
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Zou me serieus niks verbazen als t ook echt beetje door schone komt hoor. Let maar eens hele wedstrijd op die man, altijd zo scherp in passing en hij straalt dus gewoon wel echt rust uit vind ik. Ziet em ook vrijwel nooit dom balverlies lijden (zolang ie niet op cvm staat dus :D :')).

En van Rhijn zal wel moeten inderdaad nu :P ben benieuwd hoe frankie dat gaat oplossen, of Ligeon of Veltman erin en dan Alderweireld doorschuiven.

En over boerrigter heb ik hierboven al gezegd wat ik ervan vind :9
Voor mij is Schone de zwakste middenvelder maar hij wel beter dan aan het begin van het seizoen
pi_121885698
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voor mij is Schone de zwakste middenvelder maar hij wel beter dan aan het begin van het seizoen
mwah ben ik echt niet met je eens. Kijk je wel eens in t stadion?
Want moet wel zeggen dat de keren dat ik in t stadion keek hem meer vond opvallen dan als ik daar niet was zegmaar
pi_121885776
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Want moet wel zeggen dat de keren dat ik in t stadion keek hem meer vond opvallen dan als ik daar niet was zegmaar
In het stadion valt het meer op hoe spelers spelen zónder bal. Dat vind ik juist één van Schöne's sterke punten, zijn positiespel.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:35:42 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121885943
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Nee ik ga zelden meer sinds 2001, maar goed Eriksen en De Jong zijn een slag beter en CVM kan hij niet spelen, dan ben je al gauw de zwakste :)

Wat ik al zei hij wordt wel beter want aan het begin van het seizoen was zijn handelingssnelheid echt te traag, dat gaat hem nu beter af
pi_121886001
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:30 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

In het stadion valt het meer op hoe spelers spelen zónder bal. Dat vind ik juist één van Schöne's sterke punten, zijn positiespel.
Dat kan t ook wel zijn inderdaad ja.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee ik ga zelden meer sinds 2001, maar goed Eriksen en De Jong zijn een slag beter en CVM kan hij niet spelen, dan ben je al gauw de zwakste :)

Wat ik al zei hij wordt wel beter want aan het begin van het seizoen was zijn handelingssnelheid echt te traag, dat gaat hem nu beter af
Ja klopt al heb je dus wel de discussie dat je de Jong in de spits kan zetten. Maargoed als Sigthorsson terug is zal dat feest ook wel weer over zijn. Vind wel zonde hoor van Schone. Al is sightorsson uiteraard wel nummer 1 spits _O_
pi_121886169
Siem de Jong kan in mijn ogen totaal niet mee in het spel van Ajax op het middenveld. Ook als Siggy fit is zou ik het niet zomaar omgooien ( ben er nog niet uit of Siggy goed genoeg voor Ajax is ).
pi_121886309
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
Siem de Jong kan in mijn ogen totaal niet mee in het spel van Ajax op het middenveld. Ook als Siggy fit is zou ik het niet zomaar omgooien ( ben er nog niet uit of Siggy goed genoeg voor Ajax is ).
Ik zou Sigthorsson inderdaad vooral als pinchhitter gebruiken dit seizoen. Volgend seizoen, als de Jong waarschijnlijk weg is, kan hij vaste spits worden.
pi_121886401
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Ik zou Sigthorsson inderdaad vooral als pinchhitter gebruiken dit seizoen. Volgend seizoen, als de Jong waarschijnlijk weg is, kan hij vaste spits worden.
tja ik weet niet.. sigthorsson is wel echt baas hoor.. Helemaal ook met lukoki dan erbij dan prikt ie alles erin.

Alleen moet je wel alles gaan omgooien dan en ik kan goed begrijpen als frankie het lekker houdt zoals t nu is ja
pi_121886510
Ik weet niet hoe ik een nieuwe moet openen :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')