SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
Dus ga je nu als een slet die dagen doorbrengen?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit carnaval goed kunnen vieren omdat ik sinds mijn 15e telkens ziek ben met carnaval![]()
![]()
ja dan zijn ze ineens duidelijkquote:Ik heb een jaar lang vakkundig alle hints van een meisje niet begrepen.
Dat vertelde ze me later toen ze inmiddels een relatie had.![]()
![]()
![]()
Teasing, no pleasing. Dat samenwonen klinkt me te goed in de oren, mooi niet dat ik dat inruil voor sletten.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus ga je nu als een slet die dagen doorbrengen?#TeamMiley![]()
Rival, ik weet het. Ik hoorde je nog afscheid nemen. Sowieso heb ik alles gewoon meegekregen. Was hele tijd wakker. Maar als ik wilde bewegen of praten werd ik misselijker en slechter. Dus deed op een gegeven moment maar alsof ik sliep.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
willen samenwonen op je 17equote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Teasing, no pleasing. Dat samenwonen klinkt me te goed in de oren, mooi niet dat ik dat inruil voor sletten.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik doe niet aan hints. Ik ben duidelijk. En ik vind Kaneel leuk.What you forget, you are gonna repeat.
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Teasing, no pleasing. Dat samenwonen klinkt me te goed in de oren, mooi niet dat ik dat inruil voor sletten.![]()
![]()
1, ik ben 18. 2, ik ben 19 als ik ga samenwonen 3, het zou jou je reet moeten roesten.quote:#TeamMiley![]()
stuur je pics nu maar per DM, dan beoordeel ik wel of ze erop mogenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ik maakte een grapjequote:Op maandag 21 januari 2013 14:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
1, ik ben 18. 2, ik ben 19 als ik ga samenwonen 3, het zou jou je reet moeten roesten.zie PI
Bij nr 1000 mag dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flikker op met je kapen, er wordt niet gekaapt.![]()
Try mequote:Op maandag 21 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flikker op met je kapen, er wordt niet gekaapt.
Duidelijkheid.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik doe niet aan hints. Ik ben duidelijk. En ik vind Kaneel leuk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sja als je daar eenmaal bent is de beste optie in foetushouding zo min mogelijk bewegenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rival, ik weet het. Ik hoorde je nog afscheid nemen. Sowieso heb ik alles gewoon meegekregen. Was hele tijd wakker. Maar als ik wilde bewegen of praten werd ik misselijker en slechter. Dus deed op een gegeven moment maar alsof ik sliep.![]()
![]()
Haha herkenbaarquote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Sja als je daar eenmaal bent is de beste optie in foetushouding zo min mogelijk bewegen![]()
![]()
Exactly what I didquote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Sja als je daar eenmaal bent is de beste optie in foetushouding zo min mogelijk bewegen
What you forget, you are gonna repeat.
quote:
* AldoTheApache gaat zich inlezen in de PI gebruikshandleidingquote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is niet de ik-maak-een-grapje PI, dat is de ik-ben-lekker-gevat PI.
ECCHTWOARWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Geniaal hoe droogquote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit doet me denken aan dit moment![]()
Mja ik heb die tijd gehad. Een keer op een tequila avontuur me kaak gebroken, uit de kom + 7 tanden afgebroken. Sindsdien hou ik het bij wiet.quote:![]()
ik las het net.... ook 19 vind ik erg vroegquote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME GEEN 17
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier is de grens.
dat hebben we dan niet allemaal weleensquote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja ik heb die tijd gehad. Een keer op een tequila avontuur me kaak gebroken, uit de kom + 7 tanden afgebroken. Sindsdien hou ik het bij wiet.
dat was een flinke val dan![]()
![]()
Haha nee, was heel stom hoor. Ik wilde sprintje trekken op me fiets en er lag grind op de weg. Ik viel en was zo dronken dat ik me handen aan het stuur hield en de klap opving met me kin.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
dat hebben we dan niet allemaal weleens![]()
Ik zou nu ook echt niet willen samenwonenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik las het net.... ook 19 vind ik erg vroegals 19 jarige moet je gewoon genieten van het leven en de vrijheid, en jezelf ontdekken
ipv gebonden te zijn
Als het fout gaat ben ik er nog vroeg genoeg bij om door te sletten, dat is een mooi voordeel.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik las het net.... ook 19 vind ik erg vroeg#TeamMiley![]()
zo is mijn maatje van een trap af gefietstquote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha nee, was heel stom hoor. Ik wilde sprintje trekken op me fiets en er lag grind op de weg. Ik viel en was zo dronken dat ik me handen aan het stuur hield en de klap opving met me kin.
sukkels![]()
![]()
goed punt, maar dan moet je niet zwanger worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als het fout gaat ben ik er nog vroeg genoeg bij om door te sletten, dat is een mooi voordeel.![]()
![]()
ik heb mezelf nog nooit kapot gemaakt terwijl ik dronken was
ik ga dan altijd achter de meiden aan
Ik kom hier zo even op terug, roep maar of je het in PM, DM of forumpost wilt hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou nu ook echt niet willen samenwonenals 19 jarige moet je gewoon genieten van het leven en de vrijheid, en jezelf ontdekken
ipv gebonden te zijn
eerst even iets anders.#TeamMiley![]()
Dronken worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb mezelf nog nooit kapot gemaakt terwijl ik dronken was
ik ga dan altijd achter de meiden aan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
maakt mij niets uit schatjequote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kom hier zo even op terug, roep maar of je het in PM, DM of forumpost wilt hebben
eerst even iets anders.
Ligt aan de persoon vind ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou nu ook echt niet willen samenwonenals 19 jarige moet je gewoon genieten van het leven en de vrijheid, en jezelf ontdekken
ipv gebonden te zijn
![]()
nouja iedereen moet het lekker voor zichzelf weten natuurlijk maar je hebt later nog zoveel tijd voor huisje, boompje beestjequote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ipv gebonden te zijn
![]()
![]()
Tegeltje met de tekst: Als de hoer dronken is dempt men de kut.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
is vast een vies plaatje want mag ik niet zienIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ik mag ook niksquote:Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegeltje met de tekst: Als de hoer dronken is dempt men de kut.![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon vind ik.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik denk niet dat ik je grapje snapquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ooit in volle vaart tegen een muur aangeklapt.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha nee, was heel stom hoor. Ik wilde sprintje trekken op me fiets en er lag grind op de weg. Ik viel en was zo dronken dat ik me handen aan het stuur hield en de klap opving met me kin.
Was op zo'n lange loopband in de skihal in Bottrop.
Waren met een groep vrienden, dronken, beetje aan het klote op die band.
Ik wilde wat sneller beneden zijn dus begin te sprinten op die band.
Met als resultaat dat ik niet meer kan stoppen en in volle vaart mijn val breek aan het einde tegen een muur.![]()
dat ik dat al niet kan zien vanaf hier....quote:Op maandag 21 januari 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je grapje snap![]()
Omdat je pas 19 bent en dat wat krom is wilt recht praten.quote:
Ik kan je 1000 redenen geven waarom dat niet aan de persoon ligt maar gewoon eigenlijk te jong is maar die wil jij toch niet zien omdat jij denkt dat jij anders bent (zoals eigenlijk iedere puber denkt)
No offence verder.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is idd wel erg jaquote:Op maandag 21 januari 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
dat ik dat al niet kan zien vanaf hier....
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppelquote:Op maandag 21 januari 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je pas 19 bent en dat wat krom is wilt recht praten.
Ik kan je 1000 redenen geven waarom dat niet aan de persoon ligt maar gewoon eigenlijk te jong is maar die wil jij toch niet zien omdat jij denkt dat jij anders bent (zoals eigenlijk iedere puber denkt)
No offence verder.![]()
![]()
wijze woorden.... wie gebruikt Huppels account?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je pas 19 bent en dat wat krom is wilt recht praten.
No offence verder.![]()
![]()
Whut?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan heus wel wijs doenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
wijze woorden.... wie gebruikt Huppels account?
[b]AirwiN schreef [/b]
guilty as chargedquote:Op maandag 21 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
wijze woorden.... wie gebruikt Huppels account?
Lees het nog een keer.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat zeg je allemaal tegen mij![]()
Je bewijst gewoon direct mijn puntquote:Op maandag 21 januari 2013 14:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat zeg je allemaal tegen mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Of achter een linkje. Hoewel dat een beetje raar staat voor een OP of niet?quote:Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Flikker op! Is gewoon ervaring. Als het gaat over foute beslissingen als je jaar of 18 bent ben ik expert jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bewijst gewoon direct mijn punt
Ja je zegt dat ik 19 ben, anders denk te zijn dan anderen, zoals elke puber. En dat je er verder niks slechts mee bedoeld tegenover mij.
Maar..![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op! Is gewoon ervaring. Als het gaat over foute beslissingen als je jaar of 18 bent ben ik expert ja
Wie niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op! Is gewoon ervaring. Als het gaat over foute beslissingen als je jaar of 18 bent ben ik expert ja![]()
Zij die niet op hun 18de zwaar de behoefte hadden (en het ook deden) om vadertje en moedertje te spelen met of zonder kindquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
goed puntquote:Op maandag 21 januari 2013 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op! Is gewoon ervaring. Als het gaat over foute beslissingen als je jaar of 18 bent ben ik expert ja![]()
![]()
ik nietquote:![]()
ow wachtte lang bij mijn ex gebleven en mezelf tegengehouden
Nee die behoefte had ik dan weer niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij die niet op hun 18de zwaar de behoefte hadden (en het ook deden) om vadertje en moedertje te spelen met of zonder kind![]()
Ik heb andere fouten gemaakt op mn 18e..quote:Op maandag 21 januari 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij die niet op hun 18de zwaar de behoefte hadden (en het ook deden) om vadertje en moedertje te spelen met of zonder kind
digid.werk.nl faalt hardquote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
Handig als de link het niet doet als je een uitkering aan wilt vragen.
![]()
![]()
Fouten maken is "prima", je eigen zo jong al vast leggen door bijvoorbeeld het kopen van een huis oid vind ik gewoonweg iets erger dan een fout makenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb andere fouten gemaakt op mn 18e..
[b]AirwiN schreef [/b]
Wen er maar aanquote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Is iedereen daarmee gestopt op zijn 18e? want ik maakte daarna ook nog fouten hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb andere fouten gemaakt op mn 18e..![]()
![]()
Ga je nu pas WW aanvragen?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
Dan krijg je meteen strafkorting
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar ze gaan niet kopen toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fouten maken is "prima", je eigen zo jong al vast leggen door bijvoorbeeld het kopen van een huis oid vind ik gewoonweg iets erger dan een fout maken![]()
Ik maak ze nog steeds.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Is iedereen daarmee gestopt op zijn 18e? want ik maakte daarna ook nog fouten hoor![]()
Ja, want mensen vertelde tegen mij dat ik er geen recht op hadquote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je nu pas WW aanvragen?
Dan krijg je meteen strafkorting![]()
![]()
"oid" oftewel of iets dergelijks.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn fouten waren ook aardig levensveranderend. Ik denk dat het qua ergheidsgraad op hetzelfde neer komt. Alleen in een andere hoek.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fouten maken is "prima", je eigen zo jong al vast leggen door bijvoorbeeld het kopen van een huis oid vind ik gewoonweg iets erger dan een fout maken
Maar ik snap je punt.What you forget, you are gonna repeat.
Je hebt absoluut gelijk dat mijn ontwikkeling nu anders gaat worden dan die zou zijn als ik alleen op kamers zou gaan, maar ook al zou ik niet samenwonen, ik was niet van plan mijn relatie op te geven voor sletten. Zeker niet aangezien ik weet wat het inhoudt. (3 jongens op 1 avond zoenen, meisjes zoenen, seks met je ex, one night stand... been there done that) Ik ben geen meisje die gelijk bij de eerste relatie de wedding bells al hoort, absoluut niet. Ik heb geleerd wat ik wel wil (iemand die me tegengas geeft), wat ik niet wil (kleine piemels en weinig aandacht) en ik ben niet stom.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ipv gebonden te zijn
Tevens snap ik niet waarom ik niet meer van het leven zou kunnen genieten. Ik heb met grote teugen genoten van de jacht en af en toe lok ik een meisje uit de tent (waar mijn vriend dan vanaf weet) en dan ben ik happy. Ik zie ook niet in waarom ik niet meer zou kunnen reizen en uitgaan met vriend. Het is geen blok aan je been, sterker nog, in mijn geval was het de reden dat ik dit jaar uberhaupt mocht gaan touren door europa. En denk maar niet dat mijn backpack nu nooit meer terug komt.
Het is samenwonen, geen zwangerschap.Wat.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt, maar dan moet je niet zwanger worden.Ik was het niet van plan en alles wat bedenkt in mijn buik te nestelen voordat ik mijn master heb afgerond, gaat eruit. Ik ben daar heel makkelijk in.
#TeamMiley![]()
Fijn wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want mensen vertelde tegen mij dat ik er geen recht op had
Succes ermee
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh. Nee hoor. Maar ik heb toen toch eigenlijk wel de grootste fout van mn leven gemaakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Is iedereen daarmee gestopt op zijn 18e? want ik maakte daarna ook nog fouten hoorWhat you forget, you are gonna repeat.
En we waren niet bepaald van plan een huis te kopen. Ze zien ons al aankomen bij de bank.#TeamMiley![]()
hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt absoluut gelijk dat mijn ontwikkeling nu anders gaat worden dan die zou zijn als ik alleen op kamers zou gaan, maar ook al zou ik niet samenwonen, ik was niet van plan mijn relatie op te geven voor sletten. Zeker niet aangezien ik weet wat het inhoudt. (3 jongens op 1 avond zoenen, meisjes zoenen, seks met je ex, one night stand... been there done that) Ik ben geen meisje die gelijk bij de eerste relatie de wedding bells al hoort, absoluut niet. Ik heb geleerd wat ik wel wil (iemand die me tegengas geeft), wat ik niet wil (kleine piemels en weinig aandacht) en ik ben niet stom.
Tevens snap ik niet waarom ik niet meer van het leven zou kunnen genieten. Ik heb met grote teugen genoten van de jacht en af en toe lok ik een meisje uit de tent (waar mijn vriend dan vanaf weet) en dan ben ik happy. Ik zie ook niet in waarom ik niet meer zou kunnen reizen en uitgaan met vriend. Het is geen blok aan je been, sterker nog, in mijn geval was het de reden dat ik dit jaar uberhaupt mocht gaan touren door europa. En denk maar niet dat mijn backpack nu nooit meer terug komt.
Het is samenwonen, geen zwangerschap.
[..]
Wat.Ik was het niet van plan en alles wat bedenkt in mijn buik te nestelen voordat ik mijn master heb afgerond, gaat eruit. Ik ben daar heel makkelijk in.
Als de eerste piemel in je een kleintje is, dan weet je niet of dat normaal is hoor.quote:#TeamMiley![]()
heldere nuchtere blikquote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt absoluut gelijk dat mijn ontwikkeling nu anders gaat worden dan die zou zijn als ik alleen op kamers zou gaan, maar ook al zou ik niet samenwonen, ik was niet van plan mijn relatie op te geven voor sletten. Zeker niet aangezien ik weet wat het inhoudt. (3 jongens op 1 avond zoenen, meisjes zoenen, seks met je ex, one night stand... been there done that) Ik ben geen meisje die gelijk bij de eerste relatie de wedding bells al hoort, absoluut niet. Ik heb geleerd wat ik wel wil (iemand die me tegengas geeft), wat ik niet wil (kleine piemels en weinig aandacht) en ik ben niet stom.
Het is samenwonen, geen zwangerschap.
[..]
Wat.Ik was het niet van plan en alles wat bedenkt in mijn buik te nestelen voordat ik mijn master heb afgerond, gaat eruit. Ik ben daar heel makkelijk in.
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als de eerste piemel in je een kleintje is, dan weet je niet of dat normaal is hoor.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als de eerste piemel in je een kleintje is, dan weet je niet of dat normaal is hoor.kut te laatquote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, waar? Aangezien je het aanpastte, een keer of vijf?
nu maak je mij nieuwsgierig, what did you do?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Nee hoor. Maar ik heb toen toch eigenlijk wel de grootste fout van mn leven gemaakt.![]()
Definieer klein.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als de eerste piemel in je een kleintje is, dan weet je niet of dat normaal is hoor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vervelend he als mensen je nieuwsgierig makenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
nu maak je mij nieuwsgierig, what did you do?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is klein?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was trouwens niet de eerste, maargoed.Ik wil het absoluut niet meer.
Spreken we dan over 10 cm? 5?![]()
2?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat is klein?
Spreken we dan over 10 cm? 5?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ik zei sorryquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vervelend he als mensen je nieuwsgierig maken![]()
![]()
Ik dacht dat je mij wel iets meer vertrouwdequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wait whut?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
stijf zo'n 7 cm, qua dikte evenveel diameter als een coladop.
[b]AirwiN schreef [/b]
7cm? Wtf. Arme jongen. Ik dacht dat k klein was.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
stijf zo'n 7 cm, qua dikte evenveel diameter als een coladop.
Even die coladop pakken om te kijken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar zou ik het de komende 60 jaar ook niet mee willen doen neequote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
stijf zo'n 7 cm, qua dikte evenveel diameter als een coladop.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even die coladop pakken om te kijken.
ik mag jou wel.![]()
Niet in de fles proberen te stoppen hequote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
7cm? Wtf. Arme jongen. Ik dacht dat k klein was.
Even die coladop pakken om te kijken.![]()
...en na 2 minuten niks meer voelen, niet wetende of die al klaar was of er nog ergens inhing. En maar doen alsof je het lekker vindt. Nee, nooit meer#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
7cm? Wtf. Arme jongen. Ik dacht dat k klein was.
Even die coladop pakken om te kijken.
blij dat mijne te vergelijken is met een kinderarmpje dat een appel vasthoudt
weet je zeker dat ie stijf was?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
stijf zo'n 7 cm, qua dikte evenveel diameter als een coladop.![]()
![]()
Is it in yet?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef arachide. het volgende:
...en na 2 minuten niks meer voelen, niet wetende of die al klaar was of er nog ergens inhing. En maar doen alsof je het lekker vindt. Nee, nooit meerIk ben dan ook keilief.quote:
Ik heb geen cola, ik was vergeten dat ik dat niet drink.
Maar dat kan je toch ook te makkelijk zonder gag-reflex zuigen.
Das ook niet leuk![]()
Nadelen aan alle kanten
[b]AirwiN schreef [/b]
ik mag jou wel denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Das ook niet leuk![]()
Nadelen aan alle kanten
Die komt niet eens halverwegequote:Op maandag 21 januari 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Das ook niet leuk![]()
Nadelen aan alle kanten![]()
![]()
Nee hoor.quote:
Ik ben heel preuts, lelijk, dik, humorloos enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou dan niet hequote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben heel preuts, lelijk, dik, humorloos enz
Vrouwen hebben sowieso geen humor hequote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben heel preuts, lelijk, dik, humorloos enz![]()
Echt, pijpen is super om te doen, maar dat was de eerste keer dat ik dacht "hou het maar bij missionaris."quote:Op maandag 21 januari 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Das ook niet leuk![]()
Nadelen aan alle kanten
Eigenlijk had ik alleen maar seks omdat ik dan wel wat "liefde" kreeg van hem.Dat is toch eigenlijk wel heel erg triest
Ik had nooit verwacht dat er mensen zouden zijn die het zo tegen zouden hebben op seksueel gebied.
#TeamMiley![]()
Ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 21 januari 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso geen humor he![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, pijpen is super om te doen, maar dat was de eerste keer dat ik dacht "hou het maar bij missionaris."
Eigenlijk had ik alleen maar seks omdat ik dan wel wat "liefde" kreeg van hem.Dat is toch eigenlijk wel heel erg triest
Ik had nooit verwacht dat er mensen zouden zijn die het zo tegen zouden hebben op seksueel gebied.
Wel kut voor hem ook dan![]()
![]()
Bedenk je eens hoe die jongen bij vrouwen gaat zijn?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, pijpen is super om te doen, maar dat was de eerste keer dat ik dacht "hou het maar bij missionaris."
Willen ze seks met hem, durft ie zijn broek niet uit te trekken.
Seriously?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik hou niet van lolly's.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Bedankt hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb jij LoLa nog niet ontmoet?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat staat nog op mijn to do lijstje ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Austin Powers, Goldmember...quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blij dat mijne te vergelijken is met een kinderarmpje dat een appel vasthoudtWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Dat was het grappige, ondanks het zeer compacte pakket en de zeer snelle afhandeling en de waardeloze handen, was hij superzelfverzekerd over zijn prestaties.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedenk je eens hoe die jongen bij vrouwen gaat zijn?
Willen ze seks met hem, durft ie zijn broek niet uit te trekken.
Faken is gemeen.#TeamMiley![]()
"ook wel"quote:
Dooddoener dit
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb veel te veel FOK!kers ontmoetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was het grappige, ondanks het zeer compacte pakket en de zeer snelle afhandeling en de waardeloze handen, was hij superzelfverzekerd over zijn prestaties.
Faken is gemeen.
Ik moet het hebben van mijn handen, meestal.
"Ontmoet" uhuhquote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel FOK!kers ontmoetEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dus mij wil je niet meer ontmoeten?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel FOK!kers ontmoet
Om ze te tetsen zeker?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van mijn handen, meestal.
quote:Geldt dus ook voor lola.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor een vrouw heb jij echt geweldige humor![]()
Ik van het geheelquote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet het hebben van mijn handen, meestal.![]()
![]()
Housewarmingquote:Op maandag 21 januari 2013 15:19 schreef arachide. het volgende:
Er komt in september nog wel eens feestje bij mij thuis![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:19 schreef arachide. het volgende:
Er komt in september nog wel eens feestje bij mij thuis![]()
in Roffa toch?
Na afgelopen meet ben ik bang voor FOK!kers.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus mij wil je niet meer ontmoeten?
Opeens iemand in je huis waarvan je het never nooit had verwacht. Pas op zondag iedereen weg enz
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor een vrouw heb jij echt geweldige humor
Heus welquote:Op maandag 21 januari 2013 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Jou kent ie al, blijkbaar vind ie jou niet zo grappig
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit nog steeds te wachten op jouw hwquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na afgelopen meet ben ik bang voor FOK!kers.
Opeens iemand in je huis waarvan je het never nooit had verwacht. Pas op zondag iedereen weg enz
[..]
[..]
Heus wel
Wie was er zo onverwachtquote:Op maandag 21 januari 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na afgelopen meet ben ik bang voor FOK!kers.
Opeens iemand in je huis waarvan je het never nooit had verwacht. Pas op zondag iedereen weg enz?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
thats mequote:Op maandag 21 januari 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Opeens iemand in je huis waarvan je het never nooit had verwacht.![]()
![]()
Jup.quote:
Ik moet alleen nog wel even kijken hoe dat dan moet, want als er mensen spontaan willen komen die echt persona non grata zijn, dan zijn ze dat ook echt.Ik ben echt een trut daarin. Dus het zal meer neerkomen op een uitnodiging aan tig mensen, dan een vrij aanmeldingsding in de op
#TeamMiley![]()
die zijn er in verschillende gradaties, op de bovenlip zijn pijnlijkerquote:Op maandag 21 januari 2013 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verdomme, een pukkel zo op de rand van mijn lip.![]()
![]()
Roffaquote:Op maandag 21 januari 2013 15:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup.
Ik moet alleen nog wel even kijken hoe dat dan moet, want als er mensen spontaan willen komen die echt persona non grata zijn, dan zijn ze dat ook echt.Ik ben echt een trut daarin. Dus het zal meer neerkomen op een uitnodiging aan tig mensen, dan een vrij aanmeldingsding in de op
![]()
ik zie mezelf al niet uitgenodigd worden![]()
quote:Dat dusquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
zo zou ik het zelf ook doen.....quote:Op maandag 21 januari 2013 15:22 schreef arachide. het volgende:
want als er mensen spontaan willen komen die echt persona non grata zijn, dan zijn ze dat ook echt.Ik ben echt een trut daarin. Dus het zal meer neerkomen op een uitnodiging aan tig mensen, dan een vrij aanmeldingsding in de op
![]()
Lief doen dusquote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Roffa![]()
ik zie mezelf al niet uitgenodigd worden![]()
![]()
![]()
Zo op de bovenlip, ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
die zijn er in verschillende gradaties, op de bovenlip zijn pijnlijker
Dat krijg je als je mij nieuwsgierig maaktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja nou er komen al 2 mensen en jullie mochten zelf beslissen wanneer.... ik wacht nog steedsquote:Op maandag 21 januari 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op jouw hw![]()
![]()
werk.nl?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
werk.nl doet het in IE wel, maar in Chrome niet
wat een kutnaam
Groot gelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 15:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat valt nog wel mee, maar een kingtoppie hoeft het absoluut niet te proberen. Ik gooi hem van het gebouw af.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Roffa![]()
ik zie mezelf al niet uitgenodigd worden
#TeamMiley![]()
Je bent een ding geworden blijkbaar.quote:Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Gheheh oh ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nou er komen al 2 mensen en jullie mochten zelf beslissen wanneer.... ik wacht nog steedsIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik zei sorryquote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je als je mij nieuwsgierig maakt
en ik kan het nog veel erger maken hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, maar een kingtoppie hoeft het absoluut niet te proberen. Ik gooi hem van het gebouw af.
Hij spytoolt naar wat jij over hem zegt hequote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, maar een kingtoppie hoeft het absoluut niet te proberen. Ik gooi hem van het gebouw af.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, maar een kingtoppie hoeft het absoluut niet te proberen. Ik gooi hem van het gebouw af.![]()
![]()
![]()
![]()
er mist een woordquote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Je bent een ding geworden blijkbaar.![]()
![]()
Ik weet dat jij dat kan.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik zei sorry
en ik kan het nog veel erger maken hoor
Ik weet ook dat jij dat met liefde zou doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, dat had ik laatst ook. Deed ie digid.werk.nl het in Chrome ook niet goed, toen Firefox geprobeerd. Dag later was het andersomquote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
werk.nl doet het in IE wel, maar in Chrome niet![]()
![]()
Vervelend? Irritant? Naar?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zijn we daar ook weer vanafquote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, maar een kingtoppie hoeft het absoluut niet te proberen. Ik gooi hem van het gebouw af.![]()
![]()
Kingtoppie was de kerel met de coladop van 7 cm.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
wat is er gebeurd tussen pinda en kingtoppie dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bovendien heb ik een nog iemand die bepaalt wie er welkom is. Ik kan gewoon niet maken om te zeggen "JA KOMMAAR!"quote:#TeamMiley![]()
Ik ben het wel met haar eensquote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij spytoolt naar wat jij over hem zegt he![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kingtoppie was de kerel met de coladop van 7 cm.
Ik belde de eerste keer naar UWV "blabla storing opgelost". Nog een keer proberen.... ECHT NIETquote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik laatst ook. Deed ie digid.werk.nl het in Chrome ook niet goed, toen Firefox geprobeerd. Dag later was het andersom
Nog een keer bellenEn daarna in IE geprobeerd
![]()
![]()
Nee, nee, NEEquote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kingtoppie was de kerel met de coladop van 7 cm.#TeamMiley![]()
Ik ook. De meesten wel volgens mij.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou nooit zeggen dat jij een lekker ding was. Ik kijk wel uitquote:
C c c creeeepquote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij spytoolt naar wat jij over hem zegt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
Rustig maar, ik ben op de hoogte van Kingtoppie zijn dategeschiedenis.quote:
Jij weet ook alles he?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben op de hoogte van Kingtoppie zijn dategeschiedenis.![]()
Ik vind het lastig om me in te leven in iemand die zulke kronkels in zijn hoofd heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
wat is er gebeurd tussen pinda en kingtoppie dan?
En het is een naar kutjoch#TeamMiley![]()
Lolquote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Van hem mag je ook niet zeggen dat je al drie dagen geen seks hebt gehad, dat frustreert hem![]()
Waarom?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Van hem mag je ook niet zeggen dat je al drie dagen geen seks hebt gehad, dat frustreert hem#TeamMiley![]()
Help me eraan te herinneren dat je mij nooit uitnodigt. Ook al ken je me niet, ik heb geen zin om te leren vliegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, maar een kingtoppie hoeft het absoluut niet te proberen. Ik gooi hem van het gebouw af.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
maar dat is blijkbaar wel het enige woord dat in je opkomtquote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik zou nooit zeggen dat jij een lekker ding was. Ik kijk wel uit![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi daar schoonheid.
En nee, maar wel veel.
Ik verveel me een beetje hier![]()
![]()
Lekker?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik herinner mij andere woorden, donderdag IRL.
maar deze waardeer ik ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Op de uni?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoi
Ik verveel me een beetje hier
Zie je dm dan.
Het was denigrerend jegens mensen die niet zo makkelijk seks kunnen krijgen. En ik moest niet doen of het allemaal zo simpel was en verdiende ook geen lintje ofzo omdat het mij wel luktquote:![]()
![]()
Help, ik word gehosselt door rivalquote:Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
maar dat is blijkbaar wel het enige woord dat in je opkomt
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het was denigrerend jegens mensen die niet zo makkelijk seks kunnen krijgen. En ik moest niet doen of het allemaal zo simpel was en verdiende ook geen lintje ofzo omdat het mij wel luktquote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat hij het zo zielig vindt dat hij faalt in ontmaagd worden
Zo ben ik op het station ooit aangesproken door een vrouw die vond dat ik er voor moest zorgen dat men niet kon zien hoe groot mijn tetten zijn want ik moest maar eens denken aan al die gefrustreerde vrouwen met een mager A-cupje.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het was denigrerend jegens mensen die niet zo makkelijk seks kunnen krijgen. En ik moest niet doen of het allemaal zo simpel was en verdiende ook geen lintje ofzo omdat het mij wel lukt
Die zouden wel eens depri kunnen worden bij het zien van mijn voorgevel!
[b]AirwiN schreef [/b]
* Huppelmuts is jellyquote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Help, ik word gehosselt door rival
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouw tieten zijn dan ook wel erg in-your-face-groot.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik op het station ooit aangesproken door een vrouw die vond dat ik er voor moest zorgen dat men niet kon zien hoe groot mijn tetten zijn want ik moest maar eens denken aan al die gefrustreerde vrouwen met een mager A-cupje.
Die zouden wel eens depri kunnen worden bij het zien van mijn voorgevel!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelijk had ze!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik op het station ooit aangesproken door een vrouw die vond dat ik er voor moest zorgen dat men niet kon zien hoe groot mijn tetten zijn want ik moest maar eens denken aan al die gefrustreerde vrouwen met een mager A-cupje.
Die zouden wel eens depri kunnen worden bij het zien van mijn voorgevel!![]()
![]()
* Blind_Guardian is jellyfishquote:
Ja, ik weet wat ik zeg
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw tieten zijn dan ook wel erg in-your-face-groot.
Zou ik ook zeggen als ik zo'n fuck up was.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het was denigrerend jegens mensen die niet zo makkelijk seks kunnen krijgen. En ik moest niet doen of het allemaal zo simpel was en verdiende ook geen lintje ofzo omdat het mij wel luktJa, kunnen alle dunne vrouwen niet gewoon standaard een vetpak aantrekken. Ik word zo jaloers anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zouden wel eens depri kunnen worden bij het zien van mijn voorgevel!#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, kunnen alle dunne vrouwen niet gewoon standaard een vetpak aantrekken. Ik word zo jaloers anders.![]()
![]()
Nouquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik verstop ze altijd zoveel ik kan eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zouden wel eens depri kunnen worden bij het zien van mijn voorgevel!![]()
![]()
Ze krimpenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw tieten zijn dan ook wel erg in-your-face-groot.![]()
Ik stop per direct met afvallen!! Vanaf heden alleen nog vette hap!
[b]AirwiN schreef [/b]
Kapsalonquote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze krimpen![]()
Ik stop per direct met afvallen!! Vanaf heden alleen nog vette hap!![]()
![]()
Ze vallen heus wel mee. En dan nog. Waar haalde die vrouw het lef vandaan om zo tegen mij te beginnenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
overgrote tieten zijn ook niet alles
[b]AirwiN schreef [/b]
Pff ze verzuipen in d'r bikini andersquote:Op maandag 21 januari 2013 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw tieten zijn dan ook wel erg in-your-face-groot.![]()
![]()
Heb jij tietjes dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verstop ze altijd zoveel ik kan eigenlijkAlsof je niet meer dan genoeg hebt.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze krimpen![]()
Ik stop per direct met afvallen!! Vanaf heden alleen nog vette hap!
Patat....quote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze krimpen![]()
Ik stop per direct met afvallen!! Vanaf heden alleen nog vette hap!![]()
![]()
Geen idee, nooit gezienquote:Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vallen heus wel mee. En dan nog. Waar haalde die vrouw het lef vandaan om zo tegen mij te beginnen
En ze moet gewoon haar bek houden ja![]()
![]()
Hups, je tieten zijn te klein!!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ze verzuipen in d'r bikini anders
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, onder mn dekentje op de bank in Amersfoort![]()
Ik ga vandaag helemaal niets doen en volledig aandacht besteden aan mijn ziek zijn en mijn rouwverwerkingsprocesLief voor mij
Kom je hier ziek zijn?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga vandaag helemaal niets doen en volledig aandacht besteden aan mijn ziek zijn en mijn rouwverwerkingsprocesLief voor mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Lief voor jezelf zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
* AldoTheApache trekt een blik pils open en geeft het aan TGNDquote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even lekker de tijd nemen voor jezelf.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Je bent gewoon stiekem een jongetje.quote:Altijd toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aahw ben je ziek?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
In dat geval mis ik nog een lichaamsdeelquote:Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon stiekem een jongetje.![]()
![]()
Hier in Gorinchem noemen veel snackbars het ook frietquote:![]()
Ik wil verhuizen
[b]AirwiN schreef [/b]
Verkeerd besneden vroegerquote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat geval mis ik nog een lichaamsdeel![]()
Ik snap de frietschrijvers ook niet, als je dan toch zuiderling bent schrijf dan tenminste fritesquote:![]()
![]()
fratatquote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap de frietschrijvers ook niet, als je dan toch zuiderling bent schrijf dan tenminste frites
Nu tijd voor ontspanningquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alweerquote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier in Gorinchem noemen veel snackbars het ook friet![]()
Ik wil verhuizen![]()
![]()
GAS!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: