SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
Dus ga je nu als een slet die dagen doorbrengen?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit carnaval goed kunnen vieren omdat ik sinds mijn 15e telkens ziek ben met carnaval![]()
![]()
ja dan zijn ze ineens duidelijkquote:Ik heb een jaar lang vakkundig alle hints van een meisje niet begrepen.
Dat vertelde ze me later toen ze inmiddels een relatie had.![]()
![]()
![]()
Teasing, no pleasing. Dat samenwonen klinkt me te goed in de oren, mooi niet dat ik dat inruil voor sletten.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus ga je nu als een slet die dagen doorbrengen?#TeamMiley![]()
Rival, ik weet het. Ik hoorde je nog afscheid nemen. Sowieso heb ik alles gewoon meegekregen. Was hele tijd wakker. Maar als ik wilde bewegen of praten werd ik misselijker en slechter. Dus deed op een gegeven moment maar alsof ik sliep.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
willen samenwonen op je 17equote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Teasing, no pleasing. Dat samenwonen klinkt me te goed in de oren, mooi niet dat ik dat inruil voor sletten.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik doe niet aan hints. Ik ben duidelijk. En ik vind Kaneel leuk.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Teasing, no pleasing. Dat samenwonen klinkt me te goed in de oren, mooi niet dat ik dat inruil voor sletten.![]()
![]()
1, ik ben 18. 2, ik ben 19 als ik ga samenwonen 3, het zou jou je reet moeten roesten.quote:#TeamMiley![]()
stuur je pics nu maar per DM, dan beoordeel ik wel of ze erop mogenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ik maakte een grapjequote:Op maandag 21 januari 2013 14:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
1, ik ben 18. 2, ik ben 19 als ik ga samenwonen 3, het zou jou je reet moeten roesten.zie PI
Bij nr 1000 mag dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flikker op met je kapen, er wordt niet gekaapt.![]()
Try mequote:Op maandag 21 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flikker op met je kapen, er wordt niet gekaapt.
Duidelijkheid.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik doe niet aan hints. Ik ben duidelijk. En ik vind Kaneel leuk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |