Zo zie je maar weer, meningen kunnen wat dat betreft zeer verschillend zijn, want waar ik het aangaande Verbeek helemaal met je eens ben, daar vind ik in tegenstelling tot jou, dat Gullit vaak een goed en origineel verhaal te vertellen heeft en wel op een onbevangen manier, zo heb ik hem althans ervaren bij Studio voetbal en bij VI.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan interessant worden. Als ik de namen zie: Derksen moet het niet te makkelijk krijgen, maar Advocaat en Verbeek staan hun mannetje wel. Gullit vind ik dan weer een wat saaiere prater.
Ik vind Gullit een beetje... simpel, of zo. Hij verrast me nooit, en hij wordt ook nooit boos. Saai.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, meningen kunnen wat dat betreft zeer verschillend zijn, want waar ik het aangaande Verbeek helemaal met je eens ben, daar vind ik in tegenstelling tot jou, dat Gullit vaak een goed en origineel verhaal te vertellen heeft en wel op een onbevangen manier, zo heb ik hem althans ervaren bij Studio voetbal en bij VI.
Alhoewel ik er wel naar uit kijk, vraag ik me wel af of er niet een beetje Derksen-moeheid gaat ontstaan zo langzamerhand.
Nee, het is warm zullen we zeggen, weer om in t-shirt en korte broek een eindje te gaan wandelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:32 schreef Toverheks het volgende:
stomme TT, want het is heerlijk buiten, echt niet zo koud als Piet P ons wil doen geloven
quote:
Vind ik ook, ik had er al weer een andere in geplaatst, die van Scrut laatst met die vier uilen vond ik ook zo tof, maar die kon ik zo snel even niet vinden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]Dit is de coolste OP ever, en er zijn er nog een heleboel.
Nee, nee, omdat degene die de lapo had het weer verdomde om een nieuw topic aan te maken en de rest apathisch naar elkaar zat te kijken, heb ik uiteindelijk mezelf maar weer opgeofferd om het te doen, de volgende is helemaal voor jouquote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
en omdat jian ze leuk vindt krijgen wij ze door de strot geduwd
Je bent ertoe in staatquote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien moeten we ze maar wegcensureren.
garpje Jian
Oepsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat alle uilen de tyfus moeten krijgen?
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat alle uilen de tyfus moeten krijgen?
Ahhwwlquote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]Dit is de coolste OP ever, en er zijn er nog een heleboel.
.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:09 schreef Jian het volgende:
De kans op een Elfstedentocht is voorlopig verkeken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lfstedentocht__.html
Achhh, wat een verrassing
Vind het prachtbeesten die uilenquote:
DIt is ook een mooi filmpje Beequeenquote:
He wat jammer nou, dan zetten we de Berenburger nog maar even terug in de koelkast.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:09 schreef Jian het volgende:
De kans op een Elfstedentocht is voorlopig verkeken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lfstedentocht__.html
Achhh, wat een verrassing
Als je um nog op wil drinken in dit leven kan je um gerust opentrekkenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
He wat jammer nou, dan zetten we de Berenburger nog maar even terug in de koelkast.
quote:
Thnx Leuk, die kende ik niet!quote:
Me to, nog even en dan weer tijd voor beleef de lente!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef beequeen het volgende:
Leuke joetoepjes, Dotteke en Jian. I love owls.
Ha ha, die tweede is leuk!!!quote:
Nope echt niet. Zal eens kijken of ik hem ergens kan vinden!!!quote:
Anders vraag je effe of Coos 'm voor je download, dat schijnt een expert te zijn op dat gebiedquote:Op maandag 21 januari 2013 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope echt niet. Zal eens kijken of ik hem ergens kan vinden!!!
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Anders vraag je effe of Coos 'm voor je download, dat schijnt een expert te zijn op dat gebied
was een grapje hè, kan je natuurlijk zelf ook, ..... al is Coos tegenwoordig wel een echte expert hoorquote:
Het is toch wat, ze hadden het rampenplan al klaar liggenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef Jian het volgende:
Spits en totaal 95 km file op de snelwegen, so much voor de ANWB/KNMI wild west show .....
Kan hij mooi zijn mening geven over hoe onze hollandse jongens het doen bij de 'Africa Cup'quote:Op maandag 21 januari 2013 18:37 schreef Toverheks het volgende:
vanavond weer VI, mag weer eens tijd worden, miste het gekanker van J Derksen
Ooow en in de rest van de uren overdag mag ie weer iemand de pleuris slaanquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Badr mag weer een broodje eten, maar dan wel overdag
Badr Hari vrij AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari (28) mag vanaf dinsdag zijn proces in vrijheid afwachten. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam maandag besloten. De rechtbank heeft wel opnieuw een aantal voorwaarden gesteld aan Hari's vrijlating uit voorarrest. Zo mag hij zich tussen 20.00 en 08.00 uur niet begeven in horecagelegenheden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)adr_Hari_vrij__.html
Echt joh, wat een paniek om niets weer, vanmorgen was het bijna uitgestorven op de A15, daar waar het normaal goed druk is.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef Jian het volgende:
Spits en totaal 95 km file op de snelwegen, so much voor de ANWB/KNMI wild west show .....
toch een paar auto's het water in, daardoor best wat file bij hoek van hollandquote:Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt joh, wat een paniek om niets weer, vanmorgen was het bijna uitgestorven op de A15, daar waar het normaal goed druk is.
Ja, dat las ik ook, het was spiegelglad door de ijzel, maar gelukkig opvallen stil op de mijn weg.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
toch een paar auto's het water in, daardoor best wat file bij hoek van holland
Herinnert u zich deze nog?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef Jian het volgende:
Er werd gisteren gewaarschuwd voor een drukke ochtendspits vandaag met een totaal van 300 km aan files, dat lijkt me wel paniek om nietsquote:
Dat was de winter dat je op schaatsen naar school kon, gewoon over de straat.quote:
Alarmfase oranje of rood?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was de winter dat je op schaatsen naar school kon, gewoon over de straat.
Alarmfase 'Na school krijg je warme chocomelk met slagroom!'quote:
mensen zijn er door gewaarschuwd en op een ander tijdstip gaan rijden (of helemaal niet)quote:Op maandag 21 januari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er werd gisteren gewaarschuwd voor een drukke ochtendspits vandaag met een totaal van 300 km aan files, dat lijkt me wel paniek om niets
Ik herinner me vooral het sneeuwruimenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alarmfase 'Na school krijg je warme chocomelk met slagroom!'
Dat was nog eens winter of niet dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was de winter dat je op schaatsen naar school kon, gewoon over de straat.
Ik werkte toen op 100 meter afstand van mijn werk. Heb er een kwartier over gedaan. Van vensterbank naar vensterbank, met sokken om mijn schoenen. Het hielp niet echt.quote:
Hmmmm, apart.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik werkte toen op 100 meter afstand van mijn werk.
Ja, dat was het ook. Ik woonde in een zijstraat van de Biltstraat in 030. Destijds dé uitzendboulevard en ik was intercedente.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de gulle lach en tevens om bestaande vooroordelen over Duitsers te bevestigen.
"Komt u uit Duitsland?"quote:
In het algemeen wel (Hans Kesting was trouwens ook geweldig!), maar ik denk dat deze chauffeur met die Duitse mevrouw de perfecte match isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef beequeen het volgende:
Maarten Spanjer of Joris Linssen zie ik liever in de taxi.
Dat waren wel de leukste chauffeurs idd.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef beequeen het volgende:
Maarten Spanjer of Joris Linssen zie ik liever in de taxi.
Dit zou iedere idioot kunnen doen. Niks moeilijks aan imo.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
In het algemeen wel (Hans Kesting was trouwens ook geweldig!), maar ik denk dat deze chauffeur met die Duitse mevrouw de perfecte match is
Niet gezien, maar dus ook niks gemist.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben, vorig jaar geloof ik, bij de commerciëlen ook nog een poging gedaan het programma na te maken. Met Tim Haars en Laura Verster. Wat een drama
Ik vind dat hij het wel erg mooi onschuldig aanpakt en haar daardoor lekker blijkt op te stokenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit zou iedere idioot kunnen doen. Niks moeilijks aan imo.
Zal je nog tegenvallen hoor. Spanjer zou nooit zo'n bijkans onderdanige houding hebben aangenomen en dan heb je weer de kans dat zo'n 'Duitse kenau' meteen inbindt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit zou iedere idioot kunnen doen. Niks moeilijks aan imo.
Werd een soort personalityshow voor de chauffeurs. Laura die meteen herkend werd en de hele rit over haar relatie met Jort Kelder ondervraagd werd; dat soort dingen. Zelfs namaken was al niet erg makkelijk, zo bleekquote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dus ook niks gemist.
Het is blijkbaar erg moeilijk om iets nieuws te verzinnen.
Nou, als iemand mensen het bloed onder de nagels kan wegtreiteren is het Maarten wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen hoor. Spanjer zou nooit zo'n bijkans onderdanige houding hebben aangenomen en dan heb je weer de kans dat zo'n 'Duitse kenau' meteen inbindt.
Ik heb het (gelukkig) nooit gezien, maar zo'n programma is bij de commerciëlen natuurlijk al bij voorbaat zo goed als kansloos. Alleen de voor de doelgroep leuk geachte scenes overleven de "snijtafel" en de pareltjes worden niet uitgezonden.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Werd een soort personalityshow voor de chauffeurs. Laura die meteen herkend werd en de hele rit over haar relatie met Jort Kelder ondervraagd werd; dat soort dingen. Zelfs namaken was al niet erg makkelijk, zo bleek
Jawel, maar om een stereotype Duitse het beste tot haar recht te laten is een tikkeltje onderdanigheid minimaal een préquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, als iemand mensen het bloed onder de nagels kan wegtreiteren is het Maarten wel.
Klopt. Daarom deden ze ook alleen maar ritten met mensen die uit gingen of daarvan terug kwamen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het (gelukkig) nooit gezien, maar zo'n programma is bij de commerciëlen natuurlijk al bij voorbaat zo goed als kansloos. Alleen de voor de doelgroep leuk geachte scenes overleven de "snijtafel" en de pareltjes worden niet uitgezonden.
Aha, jij bent dus ook een vuige hoer.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Copycat het volgende:
Dat is bijna in de buurt waar ik ben geboren en opgegroeid.
De kruidenbuurt, naast 'mijn' bloemenbuurt.
Dat was voordat jij verhuisde?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef Copycat het volgende:
De Kruidenbuurt was vroeger beruchter dan Woensel West.
Wonen daar allemaal van die gezellige mensen als deze Duitse versie van Kenau Simonsdochter Hasselaer?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Copycat het volgende:
Dat is bijna in de buurt waar ik ben geboren en opgegroeid.
De kruidenbuurt, naast 'mijn' bloemenbuurt.
Ho ho! Ik woonde in de Bloemenbuurt. Die was net wat netter. In de Kruidenbuurt woonden veel kampers, Pfaffs en Pruimenboom en zo.quote:
In mijn geboortedorp is geloof ik sinds 1945 niets meer gebeurd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn geboortedorp is relatief gezien veel onveiliger dan Amsterdam. Eind vorig jaar een moord, begin dit jaar een moord en twee gewapende overvallen op een tankstation. Ik ben blij dat ik daar weg ben
Ken je die Duitse"dame" toevallig ook? Kan me voorstellen dat zo'n portret in de buurt zo bekend als de bonte hond is.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ho ho! Ik woonde in de Bloemenbuurt. Die was net wat netter. In de Kruidenbuurt woonden veel kampers, Pfaffs en Pruimenboom en zo.
Ik heb mijn moeder het filmpje even gemaild. Die kwam vroeger nog wel eens in dat café aan de Aalsterweg.
Krijg net een mail terug van mama:quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Copycat d'r moeder kent haar vast wel. Die Duitse vrouw was immers vaste klant.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijg net een mail terug van mama:
'Heb haar nog nooit gezien. Wat een loeder zeg!'
Ik lijk godzijdank niet op mijn vader, daar waak ik wel voor.quote:Mijn moeder is vandaag met The Wire begonnen en heeft er inmiddels vier afl. opzitten. Ja, we lijken op elkaar
.
Ik lijk op mijn moeder .. lomp, onbehouwen, niet echt prettig in omgang enzoquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Ik lijk godzijdank niet op mijn vader, daar waak ik wel voor.
Ging je moeder wel eens in de taxi naar de kroeg in Eindhoven?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:08 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik lijk op mijn moeder .. lomp, onbehouwen, niet echt prettig in omgang enzo
De tijd dat mijn moeder naar de kroeg ging waren er nog geen taxi'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ging je moeder wel eens in de taxi naar de kroeg in Eindhoven?
Dat pretpark begint met een ´D´ en eindigt met ´rel´quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In mijn geboortedorp is geloof ik sinds 1945 niets meer gebeurd.![]()
Hoewel de direct omwonenden van het plaatselijke pretpark daar misschien anders over denken
Ja meis, dat was nog eens een winter of niet dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik werkte toen op 100 meter afstand van mijn werk. Heb er een kwartier over gedaan. Van vensterbank naar vensterbank, met sokken om mijn schoenen. Het hielp niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webverslaving slecht voor liefdeTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:45 schreef Poezewoes het volgende:
Ja, om de paar jaar moet die open deur ook weer even ingetrapt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webverslaving slecht voor liefde
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Of met een D en eindigt het op "straat"?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat pretpark begint met een ´D´ en eindigt met ´rel´![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:45 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webverslaving slecht voor liefdeIs dat erger of minder erg voor je relatie dan een gokverslaving, drankverslaving, ... of wellicht een breiverslaving?
Goedemorgen![]()
Tijd voor de lente![]()
Brei ze !quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef Toverheks het volgende:
breiverslaving
en een hele goede witte morgen
breien en haken....ben nu bezig aan een sjawl voor om het nekkie, ook lekker warm neem eens een kijkje in het CRE / Het grote haaktopic #170 garen vergaren ♥ (en dan weer ophaken). er wordt wat afgefreubeld in Nederlandquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:15 schreef Dotteke het volgende:
.
Twee sneeuwvlokken komen elkaar in de lucht tegen.
Zegt de één tegen de ander: "Waar ga jij heen?"
"Ik ga naar Oostenrijk., een feestje bouwen!
En jij?"
"Ik ga naar Nederland...
...paniek zaaien!"
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Of met een D en eindigt het op "straat"?
Oepsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:20 schreef Jian het volgende:
[..]die is leuk!
RLS / [RLS SC#1425] Met uilen: "Come at me bro"
Ook dat...en ingebroken in mn auto vannacht ! Lekker wakker worden..quote:
Dat is balen dan !quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:11 schreef pos het volgende:
[..]
Ook dat...en ingebroken in mn auto vannacht ! Lekker wakker worden..
Tsjaaah....maar toen ging de zon schijnen......ik realiseerde me weer dat ik één van de gelukkige benquote:
Ja, om daar de Doubletstraat uit te halen moet je natuurlijk wel een Hagenees z... , oh shitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Of met een D en eindigt het op "straat"?
Je houdt ervan he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
ahhh,![]()
Estelle wacht Badr Hari op bij gevangenispoort
http://www.telegraaf.nl/b(...)elle_herenigd__.html
Cyberen, Scrut?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Echte liefde? Geef mij maar internet.
Je mag mijn internet wel hebben .. van het plaatselijke bordeelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen internet, ik wacht tot iemand me internet geeft.
Leuk liedje...jammer dat ze er zo doorheen lopen hijgenquote:
Gewoon een muziekje..duhh...quote:
Nee, ik ben een hele brave borst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef pos het volgende:
[..]
Gewoon een muziekje..duhh...
Trouwens ken jij kuntstjes?
toen konden we schaatsend over straatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja meis, dat was nog eens een winter of niet dan?
Woonde je ook in de Bloemenbuurt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
toen konden we schaatsend over straat
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Woonde je ook in de Bloemenbuurt?
Prachtig !! Top !!, was je daar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben een hele brave borst.
The King of Love is dead![]()
http://vimeo.com/ninasimone/whythekingoflove
omdat het gister MLK-dag was.
Nee joh. MLK-dag wordt alleen in de VS gevierd.quote:
Lol..ik dacht MLK ---> melkwegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh. MLK-dag wordt alleen in de VS gevierd.
Het clipje is uit 1968, het jaar dat King vermoord werd. Ik kwam het gister toevallig tegen op FB, dit is een prachtige uitvoering met dat orgeltje
Ahh gossie tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
ahhh,![]()
Estelle wacht Badr Hari op bij gevangenispoort
http://www.telegraaf.nl/b(...)elle_herenigd__.html
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik lees ook lang niet alles, vond het gewoon grappig
Heeje....post niet voor niks in dit topic, hoorquote:
Ik ook niet, ik krijg er dik voor betaald. Maar nu moet ik (melk)weg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef pos het volgende:
[..]
Heeje....post niet voor niks in dit topic, hoor
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik krijg er dik voor betaald. Maar nu moet ik (melk)weg.
Hij heeft net vakantie gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:38 schreef Jian het volgende:
Badr en Estelle gaan op vakantie'
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_vakantie___.html
Aaachh
goh alweer, hij zat net vakantie te vieren in een 3 sterren *hotel*quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:38 schreef Jian het volgende:
Aaachh
Laat die gast een weekje papiertjes prikken in een plantsoentje en begraaf dit verder alsjeblieftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft net vakantie gehad
Het is wat hé ppffff
Eigenlijk wil je het ook gewoon niet meer weten he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat die gast een weekje papiertjes prikken in een plantsoentje en begraaf dit verder alsjeblieftWat een slepende zooi ellende.
Ja moet niet kunnen eigenlijk, verdacht van zware mishandeling en dan zolang op vrije voeten, maar volgens mij mag iemand die vrij is op afwachting van zijn zaak het land toch niet uit?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat die gast een weekje papiertjes prikken in een plantsoentje en begraaf dit verder alsjeblieftWat een slepende zooi ellende.
Het is een volstrekt oninteressant en badinerend stelletjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je het ook gewoon niet meer weten he?
Laat me raden, uuuhhhh bestemming Marokko?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:38 schreef Jian het volgende:
Aaachh
Die hond, was dat toevallig een Duitse Herder?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:24 schreef Copycat het volgende:
Rectificatie uit naam van mijn moeder!
Ze dronk af en toe 's ochtends koffie op het terras van dat café aan de Aalsterweg, als ze met de hond was wezen wandelen.
Dat dat even duidelijk is!
Nee, een Belgische herder, een kortharige Groenendaeler. En hij leeft nog steeds, al dik dertien jaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Jian het volgende:
Die hond, was dat toevallig een Duitse Herder?
Suits is wel leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Die hond, was dat toevallig een Duitse Herder?
Aardig tempoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Suits is wel leukS01.e06 nu (sorry ik breek even in)
Valt toch mee. De pilot was lang, maar ik lag wel pas om 02:00 in mijn bedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Aardig tempoen het wordt alleen maar beter vind ik, have fun
Nee, naar Knokkequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Laat me raden, uuuhhhh bestemming Marokko?
1 pilot + 4 normale afleveringen, heb je toch een kleine 5 uur met je snufferd voor dat scherm gehangenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt toch mee. De pilot was lang, maar ik lag wel pas om 02:00 in mijn bed
Ja Tandjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
1 pilot + 4 normale afleveringen, heb je toch een kleine 5 uur met je snufferd voor dat scherm gehangen
Louis rocks![]()
Wow! Wat een schat aan beelden!quote:
dat ze niet aan de bar hing als een dronken tor bedoel je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:24 schreef Copycat het volgende:
Rectificatie uit naam van mijn moeder!
Ze dronk af en toe 's ochtends koffie op het terras van dat café aan de Aalsterweg, als ze met de hond was wezen wandelen.
Dat dat even duidelijk is!
Ik vertrouw je nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou dit zijn baasje zijn.![]()
Ach, ik vond de films wel vermakelijk, verstand op nul en blik op oneindig, maar om daar nu een hele serie van te gaan zitten kijken. Ik kan me vergissen hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef kukelesoantje het volgende:
Ik heb vanavond Transporter de serie eens bekeken.
Ik kijk helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
Wat zitten jullie te kijken, From Paris wiht Love of A Cinderella story, zal het laatste wel zijn, zo'n glijerige, feel-good-movie, echt wat voor die sheila's hier
Ach gewoon een stukje simpel vermaak meer niet, en soms heeft het niet veel om het lijf ..de dames niet dan he .quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, ik vond de films wel vermakelijk, verstand op nul en blik op oneindig, maar om daar nu een hele serie van te gaan zitten kijken. Ik kan me vergissen hoor
tros opgelicht, en Joris sjowroom komt ook nogquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
Wat zitten jullie te kijken, From Paris wiht Love of A Cinderella story, zal het laatste wel zijn, zo'n glijerige, feel-good-movie, echt wat voor die sheila's hier
Het is geen twitter hier.quote:
Ik hoop dat het niet te strak gaat zittenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nu Das Weisse Band van Haneke kijken.
Duister filmpje, dat ik ook nog wel eens ga zienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nu Das Weisse Band van Haneke kijken.
Ik heb niets gemist, jij?quote:
Niet,dacht even van wel na jou vorige postquote:
Je lult ook maar watquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niets gemist, jij?
Ik zit naar Arie B. te kijken.
Jajaquote:
Ik klaag nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niets gemist, jij?
Ik zit naar Arie B. te kijken.
Volgens mij heeft hij meer haar op zijn kan dan op zijn hoofdquote:
Ja dat, het is zo nep als wat, maar als ik eenmaal begin te kijken moet ik het afkijken, ik weet niet wat dat is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik klaag niet![]()
Arie B? toch niet dat nepperige uit de kast gedoe, hè, zo gekunsteld, echt erg
Oh okquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij meer haar op zijn kan dan op zijn hoofd
Ik heb dat een keer of 3 gezien, wann totale onzin, iemand die het zo moeilijk heeft met het vertellen dat hij homo is, dat hij het maar op nationale tv doet, onder het mom van dan kan ik niet meer terug, wat een aandachtshoeren zegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat, het is zo nep als wat, maar als ik eenmaal begin te kijken moet ik het afkijken, ik weet niet wat dat is.
Ik kan me toch niet voorstellen dat dit echt is, dat je hiermee echt als uit de kast komende homo mee op tv wilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer of 3 gezien, wann totale onzin, iemand die het zo moeilijk heeft met het vertellen dat hij homo is, dat hij het maar op nationale tv doet, onder het mom van dan kan ik niet meer terug, wat een aandachtshoeren zeg
Flashpoint seizoen 4quote:
Flauwe kul, allemaal. Als je echt uit de kast wilt komen en het daar wat moeilijk mee hebt dat zijn er echt veel betere manieren als dat via Arie Boomsma op nationale tv doen. Dus of gewoon geweldig aandachtsgeil of er staat een financiële vergoeding tegenover, take your pick!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet voorstellen dat dit echt is, dat je hiermee echt als uit de kast komende homo mee op tv wil
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet voorstellen dat dit echt is, dat je hiermee echt als uit de kast komende homo mee op tv wil
Dat trek ik dus niet hè, als je 3 afleveringen hebt gezien, dan heb je ze allemaal gezien, vreselijkquote:
Als je er 3 op een avond kijkt misschien, max 1 op een avond prima serie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat trek ik dus niet hè, als je 3 afleveringen hebt gezien, dan heb je ze allemaal gezien, vreselijk
Wat ik er net bij heb gezet, na een aantal afleveringen kon ik het uittekenen, steeds hetzelfde verhaaltje, nee, niet voor mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je er 3 op een avond kijkt misschien, max 1 op een avond prima serie.
Bij Flashpoint?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dan altijd dat er iemand bijzit die echt hartgrondig "Gat-ver-dam-me!" roept nadat er iemand uit de kast gekomen is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dan altijd dat er iemand bijzit die echt hartgrondig "Gat-ver-dam-me!" roept nadat er iemand uit de kast gekomen is.
Ja, ik zag dat ik de verkeerde post gequoot had. Heb net weer anderhalf uur getraind, daar word ik slank van maar ook heel dom.quote:
Gatverdamme dom programmaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gehoord dat wanneer je slank, dom en blond bent je eigenlijk best gelukkig bentquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat ik de verkeerde post gequoot had. Heb net weer anderhalf uur getraind, daar word ik slank van maar ook heel dom.
Vind je Burn Notice ook niks zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
Wat ik er net bij heb gezet, na een aantal afleveringen kon ik het uittekenen, steeds hetzelfde verhaaltje, nee, niet voor mij![]()
Dat is ook waar ik voor ga.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat wanneer je slank, dom en blond bent je eigenlijk best gelukkig bent
die ken ik niet, eerlijk gezegd!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je Burn Notice ook niks zeker?
Jee, een vagina erbij en je bent erquote:
Slank, blond en gespierd worden de dames ook niet gelukkig vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zou ik niet gelukkig van worden.
Ben je weer bezopen, die stond er gisteren ook alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog maar even een echte classic uit het taxi-repertoire
Ze googeled op visquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je weer bezopen, die stond er gisteren ook al
Maar Dries Roelvink is toch wel het type waarvoor alle vrouwen vallen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Slank, blond en gespierd worden de dames ook niet gelukkig van
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Dries Roelvink is toch wel het type waarvoor alle vrouwen vallen?
Ja.. de visjager ben ik zelfquote:
Dit was niet nodigquote:
Nee.. schotje voor open doel.. ik geef het toequote:
Zelfs met deze opmerking krijg ik een naar gevoelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee.. schotje voor open doel.. ik geef het toe
Haha, het maakte niet uit vroeger in welke kroeg je kwam want hij kwam zeker ook wel op een gegeven moment binnenwandelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Kennen de Amsterdammers hier Julius Vischjager trouwens?
Geen ideequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, het maakte niet uit vroeger in welke kroeg je kwam want hij kwam zeker ook wel op een gegeven moment binnenwandelen.
Zag hem hier wel eens in Des Indes of bij de Posthoorn.. Wat een portret!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, het maakte niet uit vroeger in welke kroeg je kwam want hij kwam zeker ook wel op een gegeven moment binnenwandelen.
klopt, hij had toch ook één of ander radioprogrammaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij leurde ook altijd met zijn eigen blaadjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
klopt, hij had toch ook één of ander radioprogramma
In dit filmpje was Spanjer trouwens weer briljantquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
klopt, hij had toch ook één of ander radioprogramma
Zijn er in de oorlog veel Visknagers naar Duitsland afgevoerd?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In dit filmpje was Spanjer trouwens weer briljant
Ik zat wel soms met Maarten Spanjer in de kroeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaaf! Toevallig ook nog weleens met Rijk erbij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat wel soms met Maarten Spanjer in de kroeg.
Ja, maar waar ik dan wel weer wat moeite mee heb is dat Vischjager, toch ook een ras Amsterdammer, Maarten Spanjer niet herkent, ik weet niet ....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee dat niet. Er hing wel een "Broodje" als betalingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaaf! Toevallig ook nog weleens met Rijk erbij?
Denk eerder met Gijp, die 2 zijn beste maatjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaaf! Toevallig ook nog weleens met Rijk erbij?
Dat zou tof geweest zijn, maar dit is best lang geleden. Gijp was niet cool toen. Ik denk dat het eind jaren 90 wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk eerder met Gijp, die 2 zijn beste maatjes
Nou..... Kweet niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Toverheks het volgende:
Maarten Spanjer een man die zegt wat ie denkt en maling heeft aan alles en iedereen.....en er nog best goed uit ziet
wat ik laatst van hem zag, overlijden van R de Gooyer vond ik hem niet van oh wat is dat een ouwe vent gewordenquote:
Alles wat leefde naast die kist zag er jong uit.. WHIEjeeHéééé... Ik lig daar nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ik laatst van hem zag, overlijden van R de Gooyer vond ik hem niet van oh wat is dat een ouwe vent geworden
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles wat leefde naast die kist zag er jong uit.. WHIEjeeHéééé... Ik lig daar niet
Poppenkast was jou woordje meestal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]je bent echt een beetje gek he hahaha humor
oh ja, die is uit de poppenkast geflikkert.dat je dat nog weetquote:
wel zonder suiker hoop ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
ah, een lekkere bak zwarte engelse thee, da's toch het lekkerst
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, die is uit de poppenkast geflikkert.dat je dat nog weet
quote:
oeps my dear, i`m sorry, kaneelstokje lijkt me wel lekker zo in de thee, thee drink ik altijd zonder suiker, en alleen gewone thee, lust niet van die smaakjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
zwarte engelse thee, drink je met suiker of een kaneelstokje, my dear
de meeste smaakjes drink ik zonder suiker, net als koffie, alleen zwarte thee met wat suiker of het kaneelstokjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oeps my dear, i`m sorry, kaneelstokje lijkt me wel lekker zo in de thee, thee drink ik altijd zonder suiker, en alleen gewone thee, lust niet van die smaakjes
Nou, mijn moeder heeft een vriendin. Die zou ik zomaar opgeven voor dat programma. Wat een vrouw. Ze maakt en leeft met poppen en poppenhuizen. Heel apart, ze rijdt nog wel in een vette BMW en ze is 83quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
Joris is nu bij iemand op het erf, leuk kapsel heeft die man, ik vraag me toch af hoe Joris toch altijd aan die mensen komt.
Kewlquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder heeft een vriendin. Die zou ik zomaar opgeven voor dat programma. Wat een vrouw. Ze maakt en leeft met poppen en poppenhuizen. Heel apart, ze rijdt nog wel in een vette BMW en ze is 83
oh top toch, heerlijk zulke mensen die gewoon leven zoals ze willen, doen en laten wat ze willen en van niemand wat aantrekken, en poppenhuizen oei das heel mooi volgens mij, en stoer hoor een BMW op haar leeftijdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder heeft een vriendin. Die zou ik zomaar opgeven voor dat programma. Wat een vrouw. Ze maakt en leeft met poppen en poppenhuizen. Heel apart, ze rijdt nog wel in een vette BMW en ze is 83
Ik aas op die autoquote:
Hè ja, leuk, poppenhuizenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
ze laat je misschien al haar poppenhuizen na![]()
Die poppenhuizen zijn niet niks. Er ontbreekt niks aan. Alles in perfectie.De poppen hebben ook zomer en winter kleding. We lachen er vaak om. Maar ze is rete bij de tijd, best een cool wijfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh top toch, heerlijk zulke mensen die gewoon leven zoals ze willen, doen en laten wat ze willen en van niemand wat aantrekken, en poppenhuizen oei das heel mooi volgens mij, en stoer hoor een BMW op haar leeftijd
Joh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
Soury dat vind ik nou niks voor jou, ergens op azenze laat je misschien al haar poppenhuizen na
![]()
nee meen ik Soury, van wat ik je ken ben jij niet zo van hebben hebben en nog eens hebbenquote:
Ja ik weet het, en ik meende dat ook niet zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee meen ik Soury, van wat ik je ken ben jij niet zo van hebben hebben en nog eens hebben
ja een BMW vind ik wel bij jou passen, lekker stoer, heb jij je motorrijbewijs??? vind jou ook wel bij een motor passen zo door de stad scheurenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het, en ik meende dat ook niet zo.Maar ik zou die BMW wel gelijk kopen van dat oude vrouwtje
Doods verwensing Ban voor Heksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja een BMW vind ik wel bij jou passen, lekker stoer, heb jij je motorrijbewijs??? vind jou ook wel bij een motor passen zo door de stad scheuren
op een motor door de stad scheuren is geen doodverwensing hoor, als je de trambanen maar vermijdquote:
BMW heb ik al gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op een motor door de stad scheuren is geen doodverwensing hoor, als je de trambanen maar vermijd![]()
Door jou let Scrutinizer op niets anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op een motor door de stad scheuren is geen doodverwensing hoor, als je de trambanen maar vermijd![]()
Nee auto. En een barbie vagina. En toen kwam Kenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee auto. En een barbie vagina. En toen kwam Ken
stoer hoor een BMW, wat ik bij een barbievagina moet denke weet ik niet iets met roze?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee auto. En een barbie vagina. En toen kwam Ken
Is een nieuws topic over, ik zit te wachten op de picsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stoer hoor een BMW, wat ik bij een barbievagina moet denke weet ik niet iets met roze?
Rose lipjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stoer hoor een BMW, wat ik bij een barbievagina moet denke weet ik niet iets met roze?
Maoïstische kreng dat het isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Toverheks het volgende:
Jan Marijnise bij P&Wleuke vent, lekkere babbel
Volgens mij zijn Barbie en Ken geslachtloosquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de laatste barbie had dikkere tieten en er was toch een rel er was een Ken met een piemel bij Mattel ontworpenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Barbie en Ken geslachtloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |