Zo zie je maar weer, meningen kunnen wat dat betreft zeer verschillend zijn, want waar ik het aangaande Verbeek helemaal met je eens ben, daar vind ik in tegenstelling tot jou, dat Gullit vaak een goed en origineel verhaal te vertellen heeft en wel op een onbevangen manier, zo heb ik hem althans ervaren bij Studio voetbal en bij VI.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan interessant worden. Als ik de namen zie: Derksen moet het niet te makkelijk krijgen, maar Advocaat en Verbeek staan hun mannetje wel. Gullit vind ik dan weer een wat saaiere prater.
Ik vind Gullit een beetje... simpel, of zo. Hij verrast me nooit, en hij wordt ook nooit boos. Saai.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, meningen kunnen wat dat betreft zeer verschillend zijn, want waar ik het aangaande Verbeek helemaal met je eens ben, daar vind ik in tegenstelling tot jou, dat Gullit vaak een goed en origineel verhaal te vertellen heeft en wel op een onbevangen manier, zo heb ik hem althans ervaren bij Studio voetbal en bij VI.
Alhoewel ik er wel naar uit kijk, vraag ik me wel af of er niet een beetje Derksen-moeheid gaat ontstaan zo langzamerhand.
Nee, het is warm zullen we zeggen, weer om in t-shirt en korte broek een eindje te gaan wandelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:32 schreef Toverheks het volgende:
stomme TT, want het is heerlijk buiten, echt niet zo koud als Piet P ons wil doen geloven
quote:
Vind ik ook, ik had er al weer een andere in geplaatst, die van Scrut laatst met die vier uilen vond ik ook zo tof, maar die kon ik zo snel even niet vinden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]Dit is de coolste OP ever, en er zijn er nog een heleboel.
Nee, nee, omdat degene die de lapo had het weer verdomde om een nieuw topic aan te maken en de rest apathisch naar elkaar zat te kijken, heb ik uiteindelijk mezelf maar weer opgeofferd om het te doen, de volgende is helemaal voor jouquote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
en omdat jian ze leuk vindt krijgen wij ze door de strot geduwd
Je bent ertoe in staatquote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien moeten we ze maar wegcensureren.
garpje Jian
Oepsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat alle uilen de tyfus moeten krijgen?
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat alle uilen de tyfus moeten krijgen?
Ahhwwlquote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]Dit is de coolste OP ever, en er zijn er nog een heleboel.
.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:09 schreef Jian het volgende:
De kans op een Elfstedentocht is voorlopig verkeken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lfstedentocht__.html
Achhh, wat een verrassing
Vind het prachtbeesten die uilenquote:
DIt is ook een mooi filmpje Beequeenquote:
He wat jammer nou, dan zetten we de Berenburger nog maar even terug in de koelkast.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:09 schreef Jian het volgende:
De kans op een Elfstedentocht is voorlopig verkeken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lfstedentocht__.html
Achhh, wat een verrassing
Als je um nog op wil drinken in dit leven kan je um gerust opentrekkenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
He wat jammer nou, dan zetten we de Berenburger nog maar even terug in de koelkast.
quote:
Thnx Leuk, die kende ik niet!quote:
Me to, nog even en dan weer tijd voor beleef de lente!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef beequeen het volgende:
Leuke joetoepjes, Dotteke en Jian. I love owls.
Ha ha, die tweede is leuk!!!quote:
Nope echt niet. Zal eens kijken of ik hem ergens kan vinden!!!quote:
Anders vraag je effe of Coos 'm voor je download, dat schijnt een expert te zijn op dat gebiedquote:Op maandag 21 januari 2013 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope echt niet. Zal eens kijken of ik hem ergens kan vinden!!!
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Anders vraag je effe of Coos 'm voor je download, dat schijnt een expert te zijn op dat gebied
was een grapje hè, kan je natuurlijk zelf ook, ..... al is Coos tegenwoordig wel een echte expert hoorquote:
Het is toch wat, ze hadden het rampenplan al klaar liggenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef Jian het volgende:
Spits en totaal 95 km file op de snelwegen, so much voor de ANWB/KNMI wild west show .....
Kan hij mooi zijn mening geven over hoe onze hollandse jongens het doen bij de 'Africa Cup'quote:Op maandag 21 januari 2013 18:37 schreef Toverheks het volgende:
vanavond weer VI, mag weer eens tijd worden, miste het gekanker van J Derksen
Ooow en in de rest van de uren overdag mag ie weer iemand de pleuris slaanquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Badr mag weer een broodje eten, maar dan wel overdag
Badr Hari vrij AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari (28) mag vanaf dinsdag zijn proces in vrijheid afwachten. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam maandag besloten. De rechtbank heeft wel opnieuw een aantal voorwaarden gesteld aan Hari's vrijlating uit voorarrest. Zo mag hij zich tussen 20.00 en 08.00 uur niet begeven in horecagelegenheden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)adr_Hari_vrij__.html
Echt joh, wat een paniek om niets weer, vanmorgen was het bijna uitgestorven op de A15, daar waar het normaal goed druk is.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef Jian het volgende:
Spits en totaal 95 km file op de snelwegen, so much voor de ANWB/KNMI wild west show .....
toch een paar auto's het water in, daardoor best wat file bij hoek van hollandquote:Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt joh, wat een paniek om niets weer, vanmorgen was het bijna uitgestorven op de A15, daar waar het normaal goed druk is.
Ja, dat las ik ook, het was spiegelglad door de ijzel, maar gelukkig opvallen stil op de mijn weg.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
toch een paar auto's het water in, daardoor best wat file bij hoek van holland
Herinnert u zich deze nog?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:49 schreef Jian het volgende:
Er werd gisteren gewaarschuwd voor een drukke ochtendspits vandaag met een totaal van 300 km aan files, dat lijkt me wel paniek om nietsquote:
Dat was de winter dat je op schaatsen naar school kon, gewoon over de straat.quote:
Alarmfase oranje of rood?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was de winter dat je op schaatsen naar school kon, gewoon over de straat.
Alarmfase 'Na school krijg je warme chocomelk met slagroom!'quote:
mensen zijn er door gewaarschuwd en op een ander tijdstip gaan rijden (of helemaal niet)quote:Op maandag 21 januari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er werd gisteren gewaarschuwd voor een drukke ochtendspits vandaag met een totaal van 300 km aan files, dat lijkt me wel paniek om niets
Ik herinner me vooral het sneeuwruimenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alarmfase 'Na school krijg je warme chocomelk met slagroom!'
Dat was nog eens winter of niet dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was de winter dat je op schaatsen naar school kon, gewoon over de straat.
Ik werkte toen op 100 meter afstand van mijn werk. Heb er een kwartier over gedaan. Van vensterbank naar vensterbank, met sokken om mijn schoenen. Het hielp niet echt.quote:
Hmmmm, apart.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik werkte toen op 100 meter afstand van mijn werk.
Ja, dat was het ook. Ik woonde in een zijstraat van de Biltstraat in 030. Destijds dé uitzendboulevard en ik was intercedente.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de gulle lach en tevens om bestaande vooroordelen over Duitsers te bevestigen.
"Komt u uit Duitsland?"quote:
In het algemeen wel (Hans Kesting was trouwens ook geweldig!), maar ik denk dat deze chauffeur met die Duitse mevrouw de perfecte match isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef beequeen het volgende:
Maarten Spanjer of Joris Linssen zie ik liever in de taxi.
Dat waren wel de leukste chauffeurs idd.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef beequeen het volgende:
Maarten Spanjer of Joris Linssen zie ik liever in de taxi.
Dit zou iedere idioot kunnen doen. Niks moeilijks aan imo.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
In het algemeen wel (Hans Kesting was trouwens ook geweldig!), maar ik denk dat deze chauffeur met die Duitse mevrouw de perfecte match is
Niet gezien, maar dus ook niks gemist.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben, vorig jaar geloof ik, bij de commerciëlen ook nog een poging gedaan het programma na te maken. Met Tim Haars en Laura Verster. Wat een drama
Ik vind dat hij het wel erg mooi onschuldig aanpakt en haar daardoor lekker blijkt op te stokenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit zou iedere idioot kunnen doen. Niks moeilijks aan imo.
Zal je nog tegenvallen hoor. Spanjer zou nooit zo'n bijkans onderdanige houding hebben aangenomen en dan heb je weer de kans dat zo'n 'Duitse kenau' meteen inbindt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit zou iedere idioot kunnen doen. Niks moeilijks aan imo.
Werd een soort personalityshow voor de chauffeurs. Laura die meteen herkend werd en de hele rit over haar relatie met Jort Kelder ondervraagd werd; dat soort dingen. Zelfs namaken was al niet erg makkelijk, zo bleekquote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dus ook niks gemist.
Het is blijkbaar erg moeilijk om iets nieuws te verzinnen.
Nou, als iemand mensen het bloed onder de nagels kan wegtreiteren is het Maarten wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen hoor. Spanjer zou nooit zo'n bijkans onderdanige houding hebben aangenomen en dan heb je weer de kans dat zo'n 'Duitse kenau' meteen inbindt.
Ik heb het (gelukkig) nooit gezien, maar zo'n programma is bij de commerciëlen natuurlijk al bij voorbaat zo goed als kansloos. Alleen de voor de doelgroep leuk geachte scenes overleven de "snijtafel" en de pareltjes worden niet uitgezonden.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Werd een soort personalityshow voor de chauffeurs. Laura die meteen herkend werd en de hele rit over haar relatie met Jort Kelder ondervraagd werd; dat soort dingen. Zelfs namaken was al niet erg makkelijk, zo bleek
Jawel, maar om een stereotype Duitse het beste tot haar recht te laten is een tikkeltje onderdanigheid minimaal een préquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, als iemand mensen het bloed onder de nagels kan wegtreiteren is het Maarten wel.
Klopt. Daarom deden ze ook alleen maar ritten met mensen die uit gingen of daarvan terug kwamen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het (gelukkig) nooit gezien, maar zo'n programma is bij de commerciëlen natuurlijk al bij voorbaat zo goed als kansloos. Alleen de voor de doelgroep leuk geachte scenes overleven de "snijtafel" en de pareltjes worden niet uitgezonden.
Aha, jij bent dus ook een vuige hoer.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Copycat het volgende:
Dat is bijna in de buurt waar ik ben geboren en opgegroeid.
De kruidenbuurt, naast 'mijn' bloemenbuurt.
Dat was voordat jij verhuisde?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef Copycat het volgende:
De Kruidenbuurt was vroeger beruchter dan Woensel West.
Wonen daar allemaal van die gezellige mensen als deze Duitse versie van Kenau Simonsdochter Hasselaer?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Copycat het volgende:
Dat is bijna in de buurt waar ik ben geboren en opgegroeid.
De kruidenbuurt, naast 'mijn' bloemenbuurt.
Ho ho! Ik woonde in de Bloemenbuurt. Die was net wat netter. In de Kruidenbuurt woonden veel kampers, Pfaffs en Pruimenboom en zo.quote:
In mijn geboortedorp is geloof ik sinds 1945 niets meer gebeurd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn geboortedorp is relatief gezien veel onveiliger dan Amsterdam. Eind vorig jaar een moord, begin dit jaar een moord en twee gewapende overvallen op een tankstation. Ik ben blij dat ik daar weg ben
Ken je die Duitse"dame" toevallig ook? Kan me voorstellen dat zo'n portret in de buurt zo bekend als de bonte hond is.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ho ho! Ik woonde in de Bloemenbuurt. Die was net wat netter. In de Kruidenbuurt woonden veel kampers, Pfaffs en Pruimenboom en zo.
Ik heb mijn moeder het filmpje even gemaild. Die kwam vroeger nog wel eens in dat café aan de Aalsterweg.
Krijg net een mail terug van mama:quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Copycat d'r moeder kent haar vast wel. Die Duitse vrouw was immers vaste klant.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijg net een mail terug van mama:
'Heb haar nog nooit gezien. Wat een loeder zeg!'
Ik lijk godzijdank niet op mijn vader, daar waak ik wel voor.quote:Mijn moeder is vandaag met The Wire begonnen en heeft er inmiddels vier afl. opzitten. Ja, we lijken op elkaar
.
Ik lijk op mijn moeder .. lomp, onbehouwen, niet echt prettig in omgang enzoquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Ik lijk godzijdank niet op mijn vader, daar waak ik wel voor.
Ging je moeder wel eens in de taxi naar de kroeg in Eindhoven?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:08 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik lijk op mijn moeder .. lomp, onbehouwen, niet echt prettig in omgang enzo
De tijd dat mijn moeder naar de kroeg ging waren er nog geen taxi'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ging je moeder wel eens in de taxi naar de kroeg in Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |