SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
warme tinten door haar lens: Ynskes herfst & winterhaaksels
Doobsies golfjes deken:
warme voeten met CREADO's sloffen:
Eiermonsters van trui:
[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 17-01-2013 13:23:26 ]in de haak.
welk garen is t dat ze hebben?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:09 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
Het garen bij de Lidl ziet er best goed uit en 4 bollen voor ¤4,- is ook wel een mooie prijs denk ik.
Bij het filiaal in Zeist hebben ze veel kleuren, maar je moet er dan 2 of 4 dezelfde kopen en dat vond ik wat veel van het goede.
De haaknaalden gaan per 3 stuks. Ik heb de 2, 2,5 en 3 gekocht, benieuwd hoe lang die mee gaan.
Was ik de laatste?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:23 schreef trui het volgende:
trovey, ik heb de honneurs maar even waargenomen. hope you don't mind?
k vind t ook niet zo heel fijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef Spuuglokje het volgende:
De ene soort bij de Lidl was 80% acryl, 20% wol en de andere soort was katoen. Ik heb niks meegenomen, want ik vind het jammer dat je dan zoveel bollen van 1 kleur hebt.
Dapmar..Granny is niet zo heel moeilijk als je het eenmaal door hebt. Begin met een klein beestje, bloempje, vlindertje of een uiltje. Je kunt een marker gebruiken, maar met een draadje of paperclip gaat het ook prima hoor om te beginnen. Dat doe je dan in de eerste steek :-), zodat je altijd het begin kunt vinden.quote:...echt geen idee wat ik nou wil haken wat een beetje te doen is als beginner. Granny stripe vind ik het al lastig om de vasten te haken in de lossen bv. Zo een beestje lijkt me leuk maar is dat wat. Dan heb je iets nodig om te zien waar je bent begonnen stitch marker tochof een draadje maar dat doe je dan op de plek waar je weer een "nieuw" rondje begint?
hoe bedoel je, je komt niet verder? Je moet een idee in gedachten hebben wat je er dan van maakt :-)quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef dapmar het volgende:
Ahhhh ok je doet hem er zo tussen leggen en dan je steek! Granny square ken ik wel de basis maar verder kom ik nog niet hihi en dat frustreerde dan terwijl ik het zo leuk vind juist allemaal.
bij de meeste inderdaad wel, maar ik heb ook bij een van die beestjes (dat roze fantasiebeestje) kleinere blauwe rondjes (met een perforator mooi rond uitgesneden) bovenop de witte grotere rondjes geplakt bij wijze van iris/pupil.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef CREADO het volgende:
Trui heb je het vilt op de eiermonsters geplakt en met stift de oogjes gedaan?
foto? :-)quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:26 schreef trui het volgende:
[..]
bij de meeste inderdaad wel, maar ik heb ook bij een van die beestjes (dat roze fantasiebeestje) kleinere blauwe rondjes (met een perforator mooi rond uitgesneden) bovenop de witte grotere rondjes geplakt bij wijze van iris/pupil.
vandaag een 'kikker-achtig beestje', een eendje, en een vis erbij gemaakt. moest ook sporten, dus niet zoveel tijd over.
Mooiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:27 schreef trui het volgende:
de southbay shawl is trouwens ook geblockt & klaar:
[ afbeelding ]
(echt nog flink gegroeid sinds de vorige foto, grotendeels door het blocken (die derde bol voegde maar een paar rijen toe).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |