Is heel rot ja, ik heb zulke buikpijn.. Maar omdat het al sinds mijn puberteit speelt wil hij pas onderzoeken laten doen na de bevalling. Nog maar 18 weken en een beetje!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:35 schreef Logician het volgende:
Spark hopelijk valt het dan allemaal mee, maar het blijft vreemd om geen duidelijkheid te hebben lijkt me?
Ohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:37 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Is heel rot ja, ik heb zulke buikpijn.. Maar omdat het al sinds mijn puberteit speelt wil hij pas onderzoeken laten doen na de bevalling. Nog maar 18 weken en een beetje!
Waarschijnlijk ben ik mn bevalling gewoon vergeten maar ik vond bloedgas prikken erger dan bevallenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:06 schreef Suikertante het volgende:
Spark, ik moest het googlen maar ik denk inderdaad dat ik met liefde een coloscopie onderga in ruil voor een baby zonder bevalling
Wij kunnen vanuit de kraamzorg een pakket aanvragen met 4 maanden lactatiekundige begeleiding, komt ze ook bij mij thuis ed.s r Ik had het bij nathan ook en ook echt nodig gehad. Ze belde of het uitkwam om mn intake te doen. Even besproken hoe het zit met kolfhuur (hulpmiddelencentrum is failliet dus kan daar geen kolf meer huren) verder besproken waar ik bij nathan vooral tegenaan liep, gebruik tepelhoedje, of ik nog naar een info bijeenkomst ging (nee ) en dat soort dingen. Duurde 20 minuten. Kreeg ook vragen over of mn borsten gegroeid zijn en hoe mn tepels eruitzien. Verder ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:40 schreef Kyara het volgende:
Hoe was die intake pessie? Was dat op jouw initiatief en wat heb je dan zoal besproken? Zit er nl ook aan te denken om ook vooraf al een lk in te schakelen.
Zwangerschapscursussen zijn helaas duur,soms wordt er een deel vergoed door je verzekering. Wij hebben destijds ook 200 euro betaald voor samen bevallen. Hekaas niets vergoed gekregen. Vond het best een goede cursus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:22 schreef vencodark het volgende:
Zo, mijn vk had zwangerschapsyoga aangeraden, goed voor de ontspanning van het lichaam.
Net geīnformeerd, het kost ¤130 voor 9 lessen. Hm, dat is kleine ¤ 15 per les. Klinkt zoveel in 1 keer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |