oh, goed om te weten! Thanx!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:36 schreef Lamb29 het volgende:
Ks wond zit zo laag dat een pyjamabroek prima zat hier... Paar van die losse van Hema had ik..
(hartje zomer.. ik droeg spaggetiehempjes en losse flobberbroeken)
Edit... eens bij de foto's terug gekeken.. Ik droeg ook al heel snel weer zwangerschapsbroeken..
Anders moet je toch aan deze Kyaraquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
oh, goed om te weten! Thanx!
En ondergoed? Zit dat dan niet precies op die wond (dat zit nu opgefrommeld onder mijn buik zeg maar)
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nou Juud, wat onaardig.
[ afbeelding ]
Psssst, ze heeft al een mupke rondlopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:17 schreef covie het volgende:
Yep dat is zeker bandenpijn!! Komende paar weken ga je wss overal krampen en steken voelen en twijfelen of het wel goed is. Maar eigenlijk is het juist goed, want het geeft alleen maar aan dat er van alles gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 17:16:26 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah oke de jumpsuit pyama's zijn hier nog niet zoveel maar in Frankrijk zie ik ze erg veel in de supermarkten hangen. Wat ik lachwekkend vond eerst, maar echt veel mensen kopen ze ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |