De logica van een scepticus.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Farage bewierroken en drie topics verderop reli's haten omdat ze niet lief doen tegen homo's.
Niet meedoen met de Arborichtlijn is symboolpolitiek. De moeilijke boodschap is dat G-B zonder EU een ver gepasseerd station is voor de Britten. Dat weet Cameron prima maar ze zullen hem kielhalen wanneer hij dat serieus uit gaat venten.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht nou maar eerst die speech af.
Ik zie ze hier niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je maatjes op de conservatieve, wat domrechtse vleugel.
De messias voor het simpele volk.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Farage is een heerlijke troll. Al die zure bekkies steeds als hij aan het woord is.
Farage homohaattopic?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze kwamen in dat Farage homohaattopic weer uit alle spleten gekropen.
Allemaal van die kunstzinnige types, denk ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij denkt dat al die mensen die op hem stemmen het toen omdat ze van toneel houden?
In NWS. Je weet wel, dat subforum waar jij je waant tussen gelijkgestemden.quote:
Geen idee, ik kijk er nooit naar, tenzij TR.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In NWS. Je weet wel, dat subforum waar jij je waant tussen gelijkgestemden.
Mwah, die besnorde Oostenrijker oreerde 99% met dodelijke saaiheid, om af te sluiten met een bombardement aan antisemitische leuzen.quote:
Niet iedereen die tegen de EU is simpel, maar alle simpele figuren zijn wel tegen de EU.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Want volk dat niet voor de EU is, is simpel?
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet iedereen die tegen de EU is simpel, maar alle simpele figuren zijn wel tegen de EU.
NWS / Homofobie en xenofobie tiert welig anti-EU partij van Nigel Faragequote:Op maandag 21 januari 2013 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
Op maandag 21 januari 2013 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat laatste doet het altijd goed natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:17 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, die besnorde Oostenrijker oreerde 99% met dodelijke saaiheid, om af te sluiten met een bombardement aan antisemitische leuzen.
Huilo-topic.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
NWS / Homofobie en xenofobie tiert welig anti-EU partij van Nigel Farage
Ik vind het nodeloos kwetsend.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laatste doet het altijd goed natuurlijk.
Zie het probleem bovendien niet.quote:
NWS / Homofobie en xenofobie tiert welig anti-EU partij van Nigel Faragequote:Op maandag 21 januari 2013 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Farage homohaattopic?
Wat heb ik gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |