En op de echo's zag ie toch steeds donker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was al blij dat er een blank kind uit kwam. Stel je voor.
Nee t was een orgie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij hebt een melkboer met toverballen?
Als Bram het van jou heeft klopt er helemaal iets niet!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
WIL JE NU SUGGEREREN DAT IK GEEN HUMOR HEB???????????
volgens mij zei ze het letterlijk hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
WIL JE NU SUGGEREREN DAT IK GEEN HUMOR HEB???????????
Verrek, je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij zei ze het letterlijk hoor.
T is een kwestie van smaak denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk
Is het te downloaden denk je?
Ah, oké, dus als bv. een simmu zegt dat ik het niet heb hoef ik me nog niet meteen zorgen te maken denk je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
T is een kwestie van smaak denk ik.
Nee hoor, het valt allemaal reuze mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, oké, dus als bv. een simmu zegt dat ik het niet heb hoef ik me nog niet meteen zorgen te maken denk je?
of je leest eens goed wat er staat. er staat letterlijk dat bram niet zn gevoel voor humor van jou kan hebben. en dat klopt, want je bent op geen enkele manier verwant met hem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, oké, dus als bv. een simmu zegt dat ik het niet heb hoef ik me nog niet meteen zorgen te maken denk je?
Nou, dat treft. Welkom op FOK!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou meer van humor om te janken eerlijk gezegd
Ik had hem ook al zo gelezen net, debuurvrouw zette me op het verkeerde beenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef simmu het volgende:
[..]
of je leest eens goed wat er staat. er staat letterlijk dat bram niet zn gevoel voor humor van jou kan hebben. en dat klopt, want je bent op geen enkele manier verwant met hem.
daarmee zeg ik niks over je al dan niet aanwezige gevoel voor humor. hiermee geef je wel zelf een indicatie van je niveau begrijpend lezen
Misschien heeft Pinterest iets.....quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef trui het volgende:
kom maar hier hoor easy![]()
![]()
en misschien kun je ergens een humor workshopje volgen ofzo. kijk eens tussen de groupon aanbiedingen.![]()
Nee, dat was ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Jij hebt een melkboer met toverballen?
Ik ben heel gevoelig voor humor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik had hem ook al zo gelezen net, debuurvrouw zette me op het verkeerde been
ja, maar welke....quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben heel gevoelig voor humor.
ik ook..quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben heel gevoelig voor humor.
van die humor, dat je kindje ongewenst is en nu in het ziekenhuis ligt en makkelijk ingeruild kan worden... dat is wel om te janken ja ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook..
Het moet wel goeie humor zijn..
Humor om te lachen en te janken van het lachen..
inleveren zou anders de makkelijkste optie zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
van die humor, dat je kindje ongewenst is en nu in het ziekenhuis ligt en makkelijk ingeruild kan worden... dat is wel om te janken ja ...
neu niet mijn humor.. maar ik weet wie het zegtquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
van die humor, dat je kindje ongewenst is en nu in het ziekenhuis ligt en makkelijk ingeruild kan worden... dat is wel om te janken ja ...
+1 niet mijn dingquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:21 schreef trui het volgende:
ach zwarte humor is best OK (operatiekamer) op z'n tijd. maar ik snap ook wel (denk ik) wat easy bedoelt. 't komt soms een beetje akelig over, die houding van 'wat kan mij 't allemaal schelen'. het is nogal niet wat, zo'n kleintje in 't ziekenhuis, zo benauwd. hoe dan ook: sterkte ermee, ik hoop dat ie snel opknapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |