Ja lijkt me heel vreemd inderdaad. Sterkte!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet heel veel samenwerken maar zag hem vorige week nog lopen over de afdeling. Is toch heel erg raar.
tuurlijk! Verveel me de pleuris hierquote:
waarschijnlijk RS-virus , ligt in ziekenhuis , krijgt klein beetje zuurstof om hem te helpen met ademen en af toe krijgt hij ventolin verneveltquote:
En anders pakken we gewoon een nieuwe aan de overkant.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:16 schreef Joene het volgende:
Het is wel ff schrikken maar hier in het ziekenhuis , kunnen ze in elk geval iets doen als het niet goed gaat . Komt wel in orde met de kleine man.
Ah Stoer!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En anders pakken we gewoon een nieuwe aan de overkant.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah Stoer!
Voor wie zit je je nu groot te houden hier?
Dat lijkt me inderdaad een behoorlijke teleurstelling. En dan over twee weken weer opnieuw melden. Ik hoop dat het dan wel kan en goed gaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn B-eetje zou vandaag geopereerd worden. Kind luistert al weken niet, hij hoort ook echt niks. Maar helaas, we zijn weggestuurd want hij had koorts... Hij is ook al de hele week thuis met griepklachtjes maar toch is dit best een dikke bummer. Over 2 weken nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ja geen grapjes maken als je kind in het ziekenhuis ligt hoorquote:
Ja zo ben ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nouja, de onverschilligheid druipt er vanaf, jammer.
sterkte + beterschap!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef sararaats het volgende:
allez, de scan is gedaan om 9u20, volgende week heb ik de uitslag.
hopelijk mag ik snel onder het mes want de hoofdpijn is niet meer te harden.
Ach, het was toch een ongelukje.quote:
Ik moest lachen :0quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach, het was toch een ongelukje.
Fijn voor Bram Milan om dit later terug te kunnen vindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach, het was toch een ongelukje.
Maakt niet uit. Ik denk dat Bram namelijk wel gevoel voor humor ontwikkeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Fijn voor Bram Milan om dit later terug te kunnen vinden
Ik denk dat ie tegen die tijd z'n ouders wel goed genoeg kent om te weten dat het een grapje is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Fijn voor Bram Milan om dit later terug te kunnen vinden
Van wie zou hij dat moeten hebben dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik denk dat Bram namelijk wel gevoel voor humor ontwikkeld.
niet van jou iig.....quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
Van wie zou hij dat moeten hebben dan?
Denk van de melkboer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
Van wie zou hij dat moeten hebben dan?
Ik was al blij dat er een blank kind uit kwam. Stel je voor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Ah ben je al een ongelukje blijk je ook nog van de melkboer te zijn!!
Jij hebt een melkboer met toverballen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was al blij dat er een blank kind uit kwam. Stel je voor.
En op de echo's zag ie toch steeds donker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was al blij dat er een blank kind uit kwam. Stel je voor.
Nee t was een orgie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij hebt een melkboer met toverballen?
Als Bram het van jou heeft klopt er helemaal iets niet!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
WIL JE NU SUGGEREREN DAT IK GEEN HUMOR HEB???????????
volgens mij zei ze het letterlijk hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
WIL JE NU SUGGEREREN DAT IK GEEN HUMOR HEB???????????
Verrek, je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij zei ze het letterlijk hoor.
T is een kwestie van smaak denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk
Is het te downloaden denk je?
Ah, oké, dus als bv. een simmu zegt dat ik het niet heb hoef ik me nog niet meteen zorgen te maken denk je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
T is een kwestie van smaak denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |