abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121988509
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:59 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat vind ik ook leuk hoor. En we gaan regelmatig naar theater of uit eten ofzo. Vorig jaar hadden we zelfs een theaterabbo en gingen zo'n beetje elke maand. En pas nog met een collega naar de film geweest. En met een vriendin ga ik regelmatig uit eten om bij te blijven. Heb alleen niks met die standaard gezelligheid en drukte. Ik gruw van feestjes, verplichtingen, verjaardagen... In extremis dus.
Oh van veel mensen om me heen word ik ook niet erg blij. Ik vind het fijner om dingen alleen met J te doen en de kinderen er eventueel bij of gewoon met vrienden afspreken. Maar geen ruimte gevuld met mensen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 januari 2013 @ 16:03:06 #272
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121988573
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geven ze ook een reden?
"We hebben beide gesprekken als zeer prettig ervaren en zijn van mening dat je meer dan voldoende ervaring hebt voor het beheren van de websites. Maar de andere kandidaat had net wat meer ervaring met mobiele applicaties."

Terwijl mobiele applicaties niet in de vacature genoemd werden, maar door het terugtrekken van andere vacatures in verband met een reorganisatie min of meer bij deze gevoegd werd.
pi_121988669
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh van veel mensen om me heen word ik ook niet erg blij. Ik vind het fijner om dingen alleen met J te doen en de kinderen er eventueel bij of gewoon met vrienden afspreken. Maar geen ruimte gevuld met mensen.
Ik vind dat altijd zo gemaakt en zo gemiddeld, die massale dingen. Zo'n standaard bruiloft (NEE DAMES NIET DIE VAN JULLIE DIE IS UNIEK EN SPEC-TA-CU-LAIR!), ik gruw daarvan. Mensen die ik niet ken en ook niet wil kennen, herrie, etc.
pi_121988679
quote:
18s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

"We hebben beide gesprekken als zeer prettig ervaren en zijn van mening dat je meer dan voldoende ervaring hebt voor het beheren van de websites. Maar de andere kandidaat had net wat meer ervaring met mobiele applicaties."

Terwijl mobiele applicaties niet in de vacature genoemd werden, maar door het terugtrekken van andere vacatures in verband met een reorganisatie min of meer bij deze gevoegd werd.
Poep voor hun deur Swets.
pi_121989150
quote:
5s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Luigi het volgende:
Is het trouwens raar als mensen niet van trouwerijen of feestjes of kerst houden? Als ik zo eens rondkijk op dat soort evenementen zit minstens de helft liever ergens anders maar durft niemand dat te zeggen ofzo.

Verder weet ik best dat ik een contactgestoorde asociale halve autist ben maar dat betekent niet dat ik nergens plezier in heb hoor ;).
Ik zit liever knus thuis met meneer en kind. Zo nu en dan gaan we uiteten maar dat hoeft van mij ook niet echt. Een bioscoopje. Maar dan wel 's middags zodat de mini wel gewoon lekker bij ons thuis slaapt. Hier en daar een bezoekje aan vrienden. Voor de rest heb ik weinig behoefte aan kerst en zulke dagen.
Bruiloften vind ik ook kut en ga ik dan ook zelden heen (ik stuur meneer wel) maar die van ons zelf vond ik te gek. En nee spectaculair of iets bijzonders was het niet.
Maar ik vond hem geweldig. En zou hem graag nog eens overdoen (het eten en feest zonder de jurk!!!!). Alleen ziet meneer dat niet zitten en gaan we dus op vakantie als we van die mijlpalen hebben gehaald. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_121989573
Maar ik heb m'n eigen verjaardag er al uitgebonjourt thuis. Da's wel lekker. Voor het bezoek ( :') ) vier ik dat nu samen met de vrouw maar wmb vieren we dan gewoon haar verjaardag hoor. Scheelt alweer 1 gedoeding.
pi_121989657
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Luigi het volgende:
Maar ik heb m'n eigen verjaardag er al uitgebonjourt thuis. Da's wel lekker. Voor het bezoek ( :') ) vier ik dat nu samen met de vrouw maar wmb vieren we dan gewoon haar verjaardag hoor. Scheelt alweer 1 gedoeding.
Mijn verjaardag word ook niet gevierd. Heb ik geen behoefte aan. Hij wil zijn verjaardag wel vieren nou best. En die van mini word uiteraard gevierd.
pi_121989814
Ik ging vroeger ook op vrij jonge leeftijd al niet meer mee naar familieverjaardagen :D. Wat een ellende was dat zeg!
pi_121989999
Bij ons thuis ging mijn Pa altijd :P Omdat mn moeder vond dat er toch iemand moest en hij vond het niet erg. Op wat tantes en Opa en Oma na gingen wij ook nooit. En nu is het ook eigenlijk alleen de Oma's, ouders en dan heb je het al weer gehad. Morgen mag ik naar schoonvaders. Maar die is overdag thuis. Dus wij gaan overdag en gaan mini en ik snel naar huis want de mini is ziek. Jammer hoor ;)
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:40:15 #280
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121990477
ik ga ook niet graag naar verjaardagen of naar drukke uitjes. Maar ik ben daar niet trots op. Voor mij is het meer verlegenheid (jajaja, die kan ik goed verstoppen inmiddels :+ ) gecombineerd met een soort schaamte voor mezelf.

Nou jij weer.

Al moet ik zeggen dat ik steeds beter wordt in dat soort dingen. Of mijn grens aangeven. Ja, ik ben een beetje raar. nou en.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121990581
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook niet graag naar verjaardagen of naar drukke uitjes. Maar ik ben daar niet trots op. Voor mij is het meer verlegenheid (jajaja, die kan ik goed verstoppen inmiddels :+ ) gecombineerd met een soort schaamte voor mezelf.

Nou jij weer.

Al moet ik zeggen dat ik steeds beter wordt in dat soort dingen. Of mijn grens aangeven. Ja, ik ben een beetje raar. nou en.
Ik heb precies hetzelfde hoor :)
Daarom dook ik altijd bij elke verjaardag waar ik heen moest of ga de keuken in. Zogenaamd om te helpen maar eerder zodat ik niet aangesproken werd of weinig zichtbaar was/ben :)
pi_121990821
Ik ga bijna nooit naar verjaardagen. Mijn eigen verjaardag veir ik al jaren niet meer.

Avondj weg, heeelijk.. met of zonder man. Kids logeren bij opa en oma...
Avondje bankhangen met kaarsjes en een fleecedekentje.. ik hou ervan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:49:34 #283
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121990918
ik vind jarig zijn dan wel weer erg leuk. :D
En uit eten, met of zonder kinderen, een dagje stadten of naar t strand, wandelen met mijn hus... lekker saaie ouwemensendingen. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:50:46 #284
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121990967
oh, en wat ontzettend kut dat je nou weer afgewezen bent Swets! :( het kan toch niet anders dan dat je binnenkort de nummer 1 bent ergens?
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:51:28 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121991007
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef Tally het volgende:
Bij ons thuis ging mijn Pa altijd :P Omdat mn moeder vond dat er toch iemand moest en hij vond het niet erg. Op wat tantes en Opa en Oma na gingen wij ook nooit. En nu is het ook eigenlijk alleen de Oma's, ouders en dan heb je het al weer gehad. Morgen mag ik naar schoonvaders. Maar die is overdag thuis. Dus wij gaan overdag en gaan mini en ik snel naar huis want de mini is ziek. Jammer hoor ;)
Heb je er twee? Wat hip! :Y
pi_121991558
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je er twee? Wat hip! :Y
:')
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:08:20 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121991806
:@
Persoonlijk ergernisje. ;)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 januari 2013 @ 17:33:48 #288
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121992749
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en wat ontzettend kut dat je nou weer afgewezen bent Swets! :( het kan toch niet anders dan dat je binnenkort de nummer 1 bent ergens?
Na 76 sollicitaties, 13 1e gesprekken en 5 2e gesprekken ben ik er wel ff klaar mee. Kutzooi.
pi_121995010
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Na 76 sollicitaties, 13 1e gesprekken en 5 2e gesprekken ben ik er wel ff klaar mee. Kutzooi.
76! Damn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 18:45:36 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121995085
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat had ik nou juist met kinderen krijgen. :D Trouwen is niet zo erg, maar met een kind ben je áltijd met elkaar verbonden.
Vond ik nogal een dingetje eigenlijk.
o daar denkt mijn ex toch heel anders over :D
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 januari 2013 @ 18:47:52 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121995183
quote:

[..]

Damn, je past zo in het bekendste nummer van de Janse Baggen Band... Sterkte!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:55:53 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121995539
quote:

[..]

kolere! :o

Ja, dat is wel extreem k*t. -O-
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 januari 2013 @ 19:29:35 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121997263
Nou ja... woensdag 1e gesprek nummer 14... en dooooorrrrr.
pi_121997366
Ik zit op zo'n 65 sollicitaties en een stuk of vijf eerste gesprekken. Één tweede gesprek.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_121997456
Ik zou voor mijzelf beginnen Swets :P

en g'náv'nd
pi_121997578
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:

Nou jij weer.

Check check en dubbelcheck :D. En ik ben er ook niet trots op maar heb ondertussen wel door dat gewoon aangeven dat je er geen zin in hebt beter werkt dan het toch doen maar dan met flinke tegenzin. Lekker ego dus maar dat mag ik na 35 jaar ook wel een keer zijn vind ik.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 januari 2013 @ 19:35:43 #297
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121997626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou voor mijzelf beginnen Swets :P

en g'náv'nd
Ja dat stimuleert het UWV ook zo erg.. .

"Zeg, UWV ik heb een klein eigen bedrijfje. Als ik daar nou eens wat meer van probeer te maken. Dus bijvoorbeeld in week 1 heb ik 30 uur uit mijn eigen bedrijf en dus maar 10 uur ww nodig en de 2e week bijvoorbeeld maar 5 uur uit mijn eigen bedrijf en dus 35 uur ww nodig, kan dat?"

"Het kan wel, maar na week 1 ben u voor die 30 uur ondernemer en derhalve niet meer werkloos. U krijgt vanaf dat moment nog maar 10 uur ww"
pi_121998041
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja dat stimuleert het UWV ook zo erg.. .

"Zeg, UWV ik heb een klein eigen bedrijfje. Als ik daar nou eens wat meer van probeer te maken. Dus bijvoorbeeld in week 1 heb ik 30 uur uit mijn eigen bedrijf en dus maar 10 uur ww nodig en de 2e week bijvoorbeeld maar 5 uur uit mijn eigen bedrijf en dus 35 uur ww nodig, kan dat?"

"Het kan wel, maar na week 1 ben u voor die 30 uur ondernemer en derhalve niet meer werkloos. U krijgt vanaf dat moment nog maar 10 uur ww"
Hmm, dat is idd niet handig nee, maar er moeten toch wel mogelijkheden zijn om zulks fatsoenlijk van de grond te krijgen?!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 januari 2013 @ 19:43:15 #299
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121998139
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Hmm, dat is idd niet handig nee, maar er moeten toch wel mogelijkheden zijn om zulks fatsoenlijk van de grond te krijgen?!
Waarschijnlijk op het moment als alle zelfredzaamheid murw geslagen is dat het uwv je "met behoud van uitkering" wil helpen.

Aan de andere kant is ZZP'er voor veel mensen ook een tranendal. En ik heb iets teveel monden te voeden voor spannende uitstapjes.
pi_121998233
Nouja dat dacht ik dus, dat je met behoud van uitkering een xmaal weken iets mocht opstarten, evt in t kader van lening ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')