Oh van veel mensen om me heen word ik ook niet erg blij. Ik vind het fijner om dingen alleen met J te doen en de kinderen er eventueel bij of gewoon met vrienden afspreken. Maar geen ruimte gevuld met mensen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk hoor. En we gaan regelmatig naar theater of uit eten ofzo. Vorig jaar hadden we zelfs een theaterabbo en gingen zo'n beetje elke maand. En pas nog met een collega naar de film geweest. En met een vriendin ga ik regelmatig uit eten om bij te blijven. Heb alleen niks met die standaard gezelligheid en drukte. Ik gruw van feestjes, verplichtingen, verjaardagen... In extremis dus.
"We hebben beide gesprekken als zeer prettig ervaren en zijn van mening dat je meer dan voldoende ervaring hebt voor het beheren van de websites. Maar de andere kandidaat had net wat meer ervaring met mobiele applicaties."quote:
Ik vind dat altijd zo gemaakt en zo gemiddeld, die massale dingen. Zo'n standaard bruiloft (NEE DAMES NIET DIE VAN JULLIE DIE IS UNIEK EN SPEC-TA-CU-LAIR!), ik gruw daarvan. Mensen die ik niet ken en ook niet wil kennen, herrie, etc.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh van veel mensen om me heen word ik ook niet erg blij. Ik vind het fijner om dingen alleen met J te doen en de kinderen er eventueel bij of gewoon met vrienden afspreken. Maar geen ruimte gevuld met mensen.
Poep voor hun deur Swets.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"We hebben beide gesprekken als zeer prettig ervaren en zijn van mening dat je meer dan voldoende ervaring hebt voor het beheren van de websites. Maar de andere kandidaat had net wat meer ervaring met mobiele applicaties."
Terwijl mobiele applicaties niet in de vacature genoemd werden, maar door het terugtrekken van andere vacatures in verband met een reorganisatie min of meer bij deze gevoegd werd.
Ik zit liever knus thuis met meneer en kind. Zo nu en dan gaan we uiteten maar dat hoeft van mij ook niet echt. Een bioscoopje. Maar dan wel 's middags zodat de mini wel gewoon lekker bij ons thuis slaapt. Hier en daar een bezoekje aan vrienden. Voor de rest heb ik weinig behoefte aan kerst en zulke dagen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Luigi het volgende:
Is het trouwens raar als mensen niet van trouwerijen of feestjes of kerst houden? Als ik zo eens rondkijk op dat soort evenementen zit minstens de helft liever ergens anders maar durft niemand dat te zeggen ofzo.
Verder weet ik best dat ik een contactgestoorde asociale halve autist ben maar dat betekent niet dat ik nergens plezier in heb hoor.
Mijn verjaardag word ook niet gevierd. Heb ik geen behoefte aan. Hij wil zijn verjaardag wel vieren nou best. En die van mini word uiteraard gevierd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Luigi het volgende:
Maar ik heb m'n eigen verjaardag er al uitgebonjourt thuis. Da's wel lekker. Voor het bezoek () vier ik dat nu samen met de vrouw maar wmb vieren we dan gewoon haar verjaardag hoor. Scheelt alweer 1 gedoeding.
Ik heb precies hetzelfde hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook niet graag naar verjaardagen of naar drukke uitjes. Maar ik ben daar niet trots op. Voor mij is het meer verlegenheid (jajaja, die kan ik goed verstoppen inmiddels) gecombineerd met een soort schaamte voor mezelf.
Nou jij weer.
Al moet ik zeggen dat ik steeds beter wordt in dat soort dingen. Of mijn grens aangeven. Ja, ik ben een beetje raar. nou en.
Heb je er twee? Wat hip!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef Tally het volgende:
Bij ons thuis ging mijn Pa altijdOmdat mn moeder vond dat er toch iemand moest en hij vond het niet erg. Op wat tantes en Opa en Oma na gingen wij ook nooit. En nu is het ook eigenlijk alleen de Oma's, ouders en dan heb je het al weer gehad. Morgen mag ik naar schoonvaders. Maar die is overdag thuis. Dus wij gaan overdag en gaan mini en ik snel naar huis want de mini is ziek. Jammer hoor
Na 76 sollicitaties, 13 1e gesprekken en 5 2e gesprekken ben ik er wel ff klaar mee. Kutzooi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en wat ontzettend kut dat je nou weer afgewezen bent Swets!het kan toch niet anders dan dat je binnenkort de nummer 1 bent ergens?
76! Damn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Na 76 sollicitaties, 13 1e gesprekken en 5 2e gesprekken ben ik er wel ff klaar mee. Kutzooi.
o daar denkt mijn ex toch heel anders overquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat had ik nou juist met kinderen krijgen.Trouwen is niet zo erg, maar met een kind ben je áltijd met elkaar verbonden.
Vond ik nogal een dingetje eigenlijk.
Damn, je past zo in het bekendste nummer van de Janse Baggen Band... Sterkte!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Na 76 sollicitaties, 13 1e gesprekken en 5 2e gesprekken ben ik er wel ff klaar mee. Kutzooi.
kolere!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Check check en dubbelcheckquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook niet graag naar verjaardagen of naar drukke uitjes. Maar ik ben daar niet trots op. Voor mij is het meer verlegenheid (jajaja, die kan ik goed verstoppen inmiddels) gecombineerd met een soort schaamte voor mezelf.
Nou jij weer.
Al moet ik zeggen dat ik steeds beter wordt in dat soort dingen. Of mijn grens aangeven. Ja, ik ben een beetje raar. nou en.
Ja dat stimuleert het UWV ook zo erg.. .quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou voor mijzelf beginnen Swets
en g'náv'nd
Hmm, dat is idd niet handig nee, maar er moeten toch wel mogelijkheden zijn om zulks fatsoenlijk van de grond te krijgen?!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat stimuleert het UWV ook zo erg.. .
"Zeg, UWV ik heb een klein eigen bedrijfje. Als ik daar nou eens wat meer van probeer te maken. Dus bijvoorbeeld in week 1 heb ik 30 uur uit mijn eigen bedrijf en dus maar 10 uur ww nodig en de 2e week bijvoorbeeld maar 5 uur uit mijn eigen bedrijf en dus 35 uur ww nodig, kan dat?"
"Het kan wel, maar na week 1 ben u voor die 30 uur ondernemer en derhalve niet meer werkloos. U krijgt vanaf dat moment nog maar 10 uur ww"
Waarschijnlijk op het moment als alle zelfredzaamheid murw geslagen is dat het uwv je "met behoud van uitkering" wil helpen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hmm, dat is idd niet handig nee, maar er moeten toch wel mogelijkheden zijn om zulks fatsoenlijk van de grond te krijgen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |