Snikhitte is ook kut, C:\.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:35 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, bijna iedereen heeft een hekel aan kou, maar sommige mensen vinden schaatsen een fijne bezigheid. Tsja, en dát gaat nou eenmaal niet goed samen. Dus ik gun iedereen zijn 2 weekjes schaatspret per jaar en dan weet ik zeker dat alle schaatsers ons de rest van het jaar een zonnesteek toewensen.
was het maar zo'n feest.. hier ligt hooguit een halve centimeter; vermoedelijk wel minder...quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
Ik kijk zo vanuit het raam en zie dus duidelijk dat als je vandaag de deur niet uit hoeft je beter binnen kan blijven. Laat ik nou al twee dagen ziek thuis in bed liggen met een griep en dus sowieso niet de deur uit kunnen.![]()
[ afbeelding ]
Goddank!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:32 schreef Iwanius het volgende:
En als ik opnieuw zo uit het raam kijk dan komt de gedachte op:
" en dat was de winter van 2012/2013 "
jammer idd.. stelde weer maar kort winter voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:32 schreef Iwanius het volgende:
En als ik opnieuw zo uit het raam kijk dan komt de gedachte op:
" en dat was de winter van 2012/2013 "
onze vijver was enigsinds bevroren, is dat een goed teken?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, de káns op een Elfstedentocht lijkt wat kleiner te worden, maar het kán nog wel.
Uiteraard. Puik topic ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:13 schreef Iwanius het volgende:
Je blijf het na vandaag (sneeuwval in het land) alsnog proberen he?
Het zal maar gebeuren. Maar alles is tegenwoordig mogelijk als je alleen maar kijkt naar deze link en wat je normaliter ook niet als sneeuwgebieden zou aanduiden.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:32 schreef Karina het volgende:
Je weet maar nooit, misschien gaat het in april opeens heel hard vriezen.
Is in Spanje in gebieden waar het normaal ook amper sneeuwt ook wel geweest kan ik me herinneren. Toch wel apart lijkt me als het opeens gaat sneeuwen dan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het zal maar gebeuren. Maar alles is tegenwoordig mogelijk als je alleen maar kijkt naar deze link en wat je normaliter ook niet als sneeuwgebieden zou aanduiden.
Zo zie je maar weer, het weer is on-voor-spelbaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:33 schreef Jason22 het volgende:
Vandaag trouwens , 27 jaar geleden in 1986, werd de 14e elfstedentocht geschaatst!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |