SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geniet er meer van als ik niet ziek ben.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan ook als je niet ziek bent.... mits je een vrije dag hebt.Mjah want ik moet wel zelf lopen voor een bakkie theequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waterkoker in de woonkamer zetten.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geniet er meer van als ik niet ziek ben.
[..]
Mjah want ik moet wel zelf lopen voor een bakkie thee![]()
Waar haal je het water dan vandaan?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waterkoker in de woonkamer zetten.Oke, mooiquote:. Hoe is het eigenlijk met die andere baan afgelopen?
![]()
Ghehe dat kan nietquote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waterkoker in de woonkamer zetten.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
plassen... de koker dood de bacterien welquote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal je het water dan vandaan?quote:[..]
Oke, mooi. Hoe is het eigenlijk met die andere baan afgelopen?
en met jou?
NIEUW: Foto's!![]()
In een lege fles?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal je het water dan vandaan?
[..]
Oke, mooi. Hoe is het eigenlijk met die andere baan afgelopen?
Niet zo moeilijk doen jongen![]()
Bwehehequote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
plassen... de koker dood de bacterien wel
[..]en met jou?
Ook wel, zo weer op vacature-tocht
Hoe is het eigenlijk met die andere baan afgelopen?O jaquote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een lege fles?
Niet zo moeilijk doen jongen.
![]()
Het kan niet!!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In een lege fles?
Niet zo moeilijk doen jongen
Snoer te kort, geen tafeltje oid om de koker op te zetten in de buurt van een stopcontact en geen verlengsnoer over.
Lopen dus gewoon
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Out of options![]()
Dan weet ik het ook ff niet...
Ik ben er weer weg van
Ik ga plat
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Out of options![]()
Dan weet ik het ook ff niet...
Ik ben er weer weg vanHoudoequote:![]()
![]()
Die andere baan is binnen. Vrijdag contract getekend. Vandaag officieel m'n ontslag ingediend.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehe
Ook wel, zo weer op vacature-tocht
Hoe is het eigenlijk met die andere baan afgelopen?
[..]
O ja.
1 maart nieuwe werkgevert.
Oooooh, nicequote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die andere baan is binnen. Vrijdag contract getekend. Vandaag officieel m'n ontslag ingediend.
1 maart nieuwe werkgevert.. Gefeliciteerd
![]()
![]()
Werd er nou nog moeilijk gedaan over die radius waar binnen geen ander bedrijf mocht zitten waar je wilde werken?quote:![]()
Morgen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die andere baan is binnen. Vrijdag contract getekend. Vandaag officieel m'n ontslag ingediend.
1 maart nieuwe werkgevert.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee,quote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werd er nou nog moeilijk gedaan over die radius waar binnen geen ander bedrijf mocht zitten waar je wilde werken?
Ik moest toestemming vragen aan m'n baas (op advies van de advocaat van dat andere bedrijf, want negeren moet je met zoiets kennelijk echt niet doen).
Dus dat heb ik 1,5 week geleden gedaan. En m'n baas gaat er niet moeilijk over doen, en heeft me op papier gegeven dat het geen probleem is.
Hij snaptte zelf ook wel dat als ik weg wil, ik weg ben. En hij dacht dat de kans redelijk was dat ik een eventuele rechtzaak toch wel zou winnen. Dat betwijfel ik, maar goed...
Hij ging er dus mee akkoord.Dank uquote:
Mogguhquote:
Ik ben een kwartier beneden ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
vandaag al 3 uur gestudeerd
wie wil mij aanraken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
vandaag al 3 uur gestudeerd
wie wil mij aanraken?![]()
NIEUW: Foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |