quote:Op maandag 21 januari 2013 07:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen, kan al ff niet meer slapen. Lig al ff aan mn werk/collega's te denken. De helft leest nu nml dat ik plots weg ben.
Het duurt ons allemaal al veel te langquote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Spannend Bluezz. Rot maar beter nu duidelijkheid dan nog langer moeten wachten
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het duurt ons allemaal al veel te lang
Ja. Kan ik goed begrijpen. Dit soort dingen moeten gewoon snel geregeld wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het duurt ons allemaal al veel te lang
Dara is hier geen beginnen aan. Onze hele gaard wordt door de gemeente niet geveegd of gestrooid en er ligt dus een dikke plak spekgladde aangereden sneeuw overal.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef borisz het volgende:
Ook even netjes het stoepje schoongeveegd.
Dat klopt.quote:
Er zijn drie varianten in omloop !quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Pff voor het eerst sinds een week koortsvrij.
Kietgrup
3? Shit, zal je zien dat ik nog een krijgquote:Op maandag 21 januari 2013 16:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er zijn drie varianten in omloop !![]()
Een snel herstel gewenst.
# Kopje - Bloemendaal - peutertijd.
CHANGE!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
Even live naar de inauguratie van Obama kijken op Journaal24.
Hij noemde zelfs vrouwen en homo's in z'n speech.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef borisz het volgende:
Linkse rakker hoor die Obama. Beetje de nadruk leggen op de liberale agenda en klimaatverandering.
Ik weet wel zeker dat er nu een aantal rednecks zitten te briesen.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:29 schreef golfer het volgende:
Hij noemde zelfs vrouwen en homo's in z'n speech.
Het mot niet gekker worden met die ultralinkse rakker.
Alle snackbars dicht !!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef borisz het volgende:
Vergeet de speech. Badr is opnieuw vrij.
Goed gedrag?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef borisz het volgende:
Vergeet de speech. Badr is opnieuw vrij.
Was leuk in die trams.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Masterchef Aus gekeken en nu slapen
Ben je daar niet een beetje laat mee? Of heel erg vroeg? Of werken jullie niet met kalenderjaren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 06:46 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgenzware dag vandaag. Beoordelingsgesprekken voeren
Zit een moeilijke tussen. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Vooral laat. In dit geval zaten de feestdagen er ontzettend tussen. En de directie moest erbij zijn en dat levert agenda-technische problemen op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje laat mee? Of heel erg vroeg? Of werken jullie niet met kalenderjaren?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb morgen een jaargesprekVoor het eerst in 14 jaar
(zelf aangevraagd)
Slechts 3.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:39 schreef Bluezz het volgende:
14 jaarSlecht eigenlijk, maar ja hoeveel teamleiders heb jij al gehad in al die jaren?
Ja muts, had je maar bij je vriendje moeten blijvenquote:'Kristen Stewart vreest voor einde carrière'
LOS ANGELES - Kristen Stewart zou doodsbang zijn dat haar imago door haar affaire onherstelbare schade heeft opgelopen.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-einde-carriere.html
Waarschuw je wel op tijd? Zodat we kunnen zorgen dat de wegen vrijgemaakt worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef borisz het volgende:
Zo. Rijschoolhouder gemachtigd. Er kan een examendatum gepland gaan worden.
Te lang op de trilplaat gezeten/staan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Terug van de sportschool; zit een beetje te trillen![]()
Is dat met rijst ipv aardappels?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:39 schreef golfer het volgende:
Zo. Indische boerenkoolstamppot is helemaal voorbereid. Straks alleen nog maar even opwarmen.
Die heb ik maar over geslagen. Eng dingquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, Isa!
Ik ben bezig een fotoboek te maken voor de promotie van een vriendin uit Maastricht, en was gister door oude foto's aan het zoeken. Daar kwam ik ook foto's tegen van onze trip naar de hihi grotten, ik moest er nog steeds om giechelen!
Nee, met aardappels en knolselderij, maar aangemaakt met knoflook, ui, ketjap, ketoembar en veel sambal batjak..quote:
Stoerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Terug van de sportschool; zit een beetje te trillenAlle apparaten kunnen vinden
Die was vet grappig die uitzendingquote:
Leeftijdsdiscriminatie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:16 schreef borisz het volgende:
Kunst http://www.spitsnieuws.nl(...)n-uit-naam-van-kunst
Ha mooi zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Terug van de sportschool; zit een beetje te trillenAlle apparaten kunnen vinden
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, Isa!
Ik ben bezig een fotoboek te maken voor de promotie van een vriendin uit Maastricht, en was gister door oude foto's aan het zoeken. Daar kwam ik ook foto's tegen van onze trip naar de hihi grotten, ik moest er nog steeds om giechelen!
Niet zoveel voor anderen denkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een andere reden waarom vrouwen niet tot het gaatje willen trainen, denk ik, is dat mannen nog best kunnen kreunen en dan klinkt het nog mannelijk. Als vrouwen dat zouden doen - bijna essentieel als je hele zware gewichten doet - dan kun je je misschien een beetje opgelaten voelen.
Ik denk dat Steer wel degelijk een kern van waarheid raakt, mij zal je niet kreunend en steunend in de ijzers zien hangen. Dat associeer ik met bouwvakkers en manwijven. Lekker bevooroordeeldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Sarabi het volgende:
Niet zoveel voor anderen denken![]()
We leven niet meer in de jaren 30.
de powerplate (trilplaat) is een mooi toestel mits er goede begeleiding bij zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik maar over geslagen. Eng ding
Tja dan ben ik toch niet genoeg een meisje-meisje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat Steer wel degelijk een kern van waarheid raakt, mij zal je niet kreunend en steunend in de ijzers zien hangen. Dat associeer ik met bouwvakkers en manwijven. Lekker bevooroordeeld
Anders ademen ja, kreunen nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef Sarabi het volgende:
Tja dan ben ik toch niet genoeg een meisje-meisje.
We zijn toch geen mietjes en ja als je met zware gewichten traint ga je anders ademen/kreunen.
Ik zag de meeste mensen altijd hele ingewikkelde poses aannemen op dat dingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
de powerplate (trilplaat) is een mooi toestel mits er goede begeleiding bij zit.
enkel op het ding gaan staan/zitten werkt niet.
Nou...er was 1 vrouw héél fanatiek aan het trainen. Met verbeten hoofd en een personal trainer (man, geenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ha mooi zoMorgen of overmorgen zal de spierpijn wel toeslaan. Als het te erg is kun je wel tot dit weekend wachten voor de volgende trip
Ben ook terug van het sporten. Een (privé) personal trainster was bezig met een vrouwelijke klant. Dat gaat er een stuk empathischer aan toe dan (goede) mannelijke PTs met mannelijke klanten. Daar is het meer briesen, schreeuwen, terwijl de vrouwelijke PT meer een soort van Tomtom is: 'nog 4, 3, 2, 1 herhaling en klaar. Goed zo!![]()
Ga nu op je zij liggen en....'
Een andere reden waarom vrouwen niet tot het gaatje willen trainen, denk ik, is dat mannen nog best kunnen kreunen en dan klinkt het nog mannelijk. Als vrouwen dat zouden doen - bijna essentieel als je hele zware gewichten doet - dan kun je je misschien een beetje opgelaten voelen.
voor mij is de warming-up met de fiets naar de sportschool. enkel voor de tabata training jaag ik 5 minuten de hartslag nog even omhoog op een loopband.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...er was 1 vrouw héél fanatiek aan het trainen. Met verbeten hoofd en een personal trainer (man, geen). Maar geen gekreun
Ik schatte haar overigens begin 50, met het lijf van een goed getrainde 20'er. Mooie kont vooral
Hoe doe jij de warming-up en cooling-down rond je krachttraining? Ik heb daar weinig over kunnen vinden, behalve dat je niet echt moet gaan cardiotrainen tegelijk met je krachttrainen. Cardio bewaren voor de andere dagen.
tijdens volleybal kreunde ik soms wel, ongemerkt. Als je alle kracht in een bal stopt, of alle voorwaartse beweging omzet in een beweging omhoog gebeurde het me wel eens..quote:
Dara denken je buren toch heel anders over.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tijdens volleybal kreunde ik soms wel, ongemerkt. Als je alle kracht in een bal stopt, of alle voorwaartse beweging omzet in een beweging omhoog gebeurde het me wel eens..
Om je nu al met volgende kerst bezig te houden ....quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Net terug van verjaardag van zusje. Ze vertelde dat ze sinds een maand intensief date dus denk dat dat wel wat gaat worden. Zit ik dan komende Kerst als 9e wiel aan de wagen met mijn ouders, 3 zusjes + alledrie aanhang
Tegen die tijd ben je al lang zelf getrouwd en zwanger.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Net terug van verjaardag van zusje. Ze vertelde dat ze sinds een maand intensief date dus denk dat dat wel wat gaat worden. Zit ik dan komende Kerst als 9e wiel aan de wagen met mijn ouders, 3 zusjes + alledrie aanhang
Ik had ergens een reviewartikel over stretchen, maar die ben ik kwijtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...er was 1 vrouw héél fanatiek aan het trainen. Met verbeten hoofd en een personal trainer (man, geen). Maar geen gekreun
Ik schatte haar overigens begin 50, met het lijf van een goed getrainde 20'er. Mooie kont vooral
Hoe doe jij de warming-up en cooling-down rond je krachttraining? Ik heb daar weinig over kunnen vinden, behalve dat je niet echt moet gaan cardiotrainen tegelijk met je krachttrainen. Cardio bewaren voor de andere dagen.
Daar heb ik een vijfjarige medische opleiding voor afgerond, opa golferquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:08 schreef golfer het volgende:
Hoe leuk toch als je alles kunt analyseren en wetenschappelijk kunt onderbouwen.
Golfer weet weer alles van HR.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar heb ik een vijfjarige medische opleiding voor afgerond, opa golfer
http://www.telegraaf.nl/b(...)thoofdt_vrouw__.htmlquote:Sterkok onthoofdt zijn vrouw
Moskou -
De Russische sterkok Alexei Kabanov (38) had een grote zoekactie opgezet voor zijn vermiste vrouw Irina (39). Maar nu blijkt dat de kok zijn vrouw heeft onthoofd en in stukken gesneden.
"Vrienden, help me, Irina is verdwenen", schreef hij op zijn Facebook, waar hij 1300 vrienden heeft. Ook schreef hij over de zoektocht, de wanhoop en de angst dat zij hem verlaten zou hebben. Kabanov is volgens Bild in Moskou een graag geziene gast. Hij bezit meerdere kroegen, waar kunstenaars en journalisten elkaar treffen. Zelfs helderzienden boden aan mee te helpen zoeken naar de vrouw. Een week na de verdwijning gaf de kok een interview aan een televisiestation, in dezelfde keuken als waar hij Irina had gewurgd.
Irina was achter de geheime verhouding van haar man en zijn minnares gekomen. Het stel kreeg ruzie, waarop de kok een computerkabel gebruikte om zijn vrouw te wurgen. Toen ze dood was sleepte hij haar het bad in en sneed Irina met zijn koksmes in stukken, zo is het verhaal van de politie in Moskou. Al die tijd lagen hun drie kinderen in hun kamertjes te slapen.
De politie had zo haar bedenkingen over de kok, die een leugendetector afsloeg. Ze tapten zijn telefoon af en kwamen achter de affaire met de andere vrouw. Een paar dagen later bestormden ze de woning. Agenten kwamen erachter dat Irina, van beroep radioverslaggeefster, al die tijd dood en in folie gepakt op het balkon van Kabanov had gelegen.
Kabanov zit achter de tralies en blijft tot 12 maart in voorarrest. Hij kan 15 jaar cel krijgen.
Taakstrafje chefkok van de Russische gevangenis wordenquote:
Las dit net toevallig:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Kan jij nog eieren opkloppen zonder een krampje? Terwijl de generatie van je oma dat zonder problemen deed, worden de kansen steeds groter dat moderne vrouwen hier niet meer in slagen. Uit nieuw onderzoek blijkt namelijk dat het menselijk ras (en vooral het vrouwelijk geslacht) steeds zwakker wordt, waardoor we simpelweg niet meer de spierkracht hebben van onze grootouders.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ak-de-baas-kan.dhtml
Heb voor mijn brillen en zonnebril een klein vermogen betaald, maar ze zijn perfect. Voor mij geen goedkope brillenboer, daarvoor zijn mijn ogen te slecht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Bluezz het volgende:
Operatie zonnebril : Niet helemaal goed opgemetenEn mevrouw u heeft nu een Rolls Royce op uw neus, en uw zonnebril zou een hyundai kunnen worden.... neemt u het recept van de bril die u nu draagt mee en kom dan even terug dan doen we de hele bril opnieuw.
4e keer ritje naar IJmuiden. Als ik de 5e keer rijden met ophalen niet meteen goed is wil ik mijn geld terug![]()
Ga ik nooit meer naar dit soort winkels en spaar ik door voor een bril vaneyewish
Precies, mijn ogen zijn ook slecht + hoge cilinder + leesgedeelte. Toch meer werk voor een echte goeie opticien. Dit 'gerommel' door een drogist die zo'n brillenwinkel erbij doet is toch wat anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb voor mijn brillen en zonnebril een klein vermogen betaald, maar ze zijn perfect. Voor mij geen goedkope brillenboer, daarvoor zijn mijn ogen te slecht.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een gedoe Bluezz! Hopelijk 5e x scheepsrecht.
Ik zit in de trein en hij rijdtNu nog de overstap redden en dan ben ik om 13u in Amsterdam. Naar studentenhotel kijken waar vriendin woont en vanavond naar de fantastische Koreaan bij de RAI. Echt, raadt het iedereen hier aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja, dat dusquote:
Yups. Een Jasper Conran van de Specsavers.quote:
Oh, dat klinkt leuk zeg!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:35 schreef minilot het volgende:
Yo CULs!
Wie van jullie het Twitteraccount van Nigella Lawson volgt zal het niet ontgaan zijn, maar gisteren was op de Amerikaanse zender ABC de eerste aflevering van 'The Taste': een kookwedstrijd in de vorm van een 'The Voice..'-derivaat waarbij het in de voorrondes gaat om blind proeven en later de strijd tussen de gekozen pupillen van de jury/coaches, onder meer bestaand uit Anthony Bourdain (!), en Nigella dus.
Ik heb vanmorgen voordat ik naar kantoor ging al een download aangezet en ik ga dit vanavond kijken. Ben reuze benieuwd!
Iemand hier die ook van plan is het te gaan volgen?
Apart topicje voor openen?
Picsquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef Isabeau het volgende:
En wat fijn als je iemand in huis hebt die goed kan zingen. Hij staat nu onder de douche luidkeels te zingen
Done!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:06 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen wel een apart topic doen idd
Aan een naakte Ross kan je niet zien of hij goed kan zingenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof!quote:
En hoe oefen je thuis ? met de haarborstelquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er zelfs wat gebaartjes uit kunnen persen en geoefend met losse mic in mn hand en tijdens de coupletten op de standaard. Dat is het beste denk ik.
Inclusiefquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Zo veel![]()
Ja in mn studiovoor de spiegel en ik zing voor mijn vaste publiek (fotowand met de heule familie incl. de overleden ouders
)
Ja, ik heb het live bekeken. De idioot.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef borisz het volgende:
Eden Hazard
http://deadspin.com/59784(...)ing-league-cup-match
Wat een l*lquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef borisz het volgende:
Eden Hazard
kloothommelquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef borisz het volgende:
Eden Hazard
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hij schopte de bal, niet de jongen, en de jongen is een onsportieve kloothommel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef borisz het volgende:
Eden Hazard
Grappig..je volgt het live-comentaar wat ik eerst hoorde bij EL toen ie het zag gebeuren en nadat het vanuit 5 (!!!) ander camera-standpunten werd vertoond was die het wel helemaal en compleet eens met de beslissing van de scheids.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hij schopte de bal, niet de jongen, en de jongen is een onsportieve kloothommel.
Slaat nergens op, zo blind 'de regels volgen' en dan maar een rode kaart geven.
wtf????quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef borisz het volgende:
Eden Hazard
Ik ben ziek, doe niets anders dan snotteren, keelpijn en hoofdpijn. En ik heb spierpijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, hoe is je spierpijn vandaag?
Heb soms het idee dat de ontstekingsreacties na een flinke workout je weerstand wat omlaag haalt, en dat je wat vatbaarder bent voor het een en ander.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wel waar je je buikspieren allemaal voor gebruikt!!
Daar dacht ik zelf ook al aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Heb soms het idee dat de ontstekingsreacties na een flinke workout je weerstand wat omlaag haalt, en dat je wat vatbaarder bent voor het een en ander.
Hoop dat je dit weekend wat beter bent
Voor Liquote:
Waar???quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ziek, doe niets anders dan snotteren, keelpijn en hoofdpijn. En ik heb spierpijn![]()
Doe dus vandaag heel rustig aan en morgen ook. Wilde morgen gaan trainen, maar dat lijkt me geen goed planZondag ga ik namelijk naar Oostenrijk en dan voel ik me graag beter.
Verstop je Isa! VERSTOP JE!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar???
Zit er vanavond zaterdag
Serfaus-Fiss-Ladisquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
180km verder op.
Dat is voor jou met dat racemonster van je toch maar een uurtje rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
180km verder op.
Ook geweest, ook erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ha, wat ben je van plan Uniek ???quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Even snel...
Ovenhandschoenen... welke?
Ooit eens bij dingus, hoe heet hij ook alweer? Van de "wilde keuken" gezien dat gewoon lashandschoenen bij de doe-het-zelf zaak het best werkt?
buikspieren die je voelt vallen nog wel mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wel waar je je buikspieren allemaal voor gebruikt!!
Van zacht naar hard:quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Even snel...
Ovenhandschoenen... welke?
Ooit eens bij dingus, hoe heet hij ook alweer? Van de "wilde keuken" gezien dat gewoon lashandschoenen bij de doe-het-zelf zaak het best werkt?
Dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Je kunt op dit moment niet zoveel anders. Sterkte met het gedoe
Ik vind dat het allemaal wel erg lang duurt, al die spanningquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:50 schreef Bluezz het volgende:
Vanmiddag horen de teamleiders of ze mogen blijven en zo ja wat ze dan gaan doen vanaf volgende week.
Het is hier echt niet leuk meer, was net bij een andere poli, daar zat er eentje te hyperventileren omdat ze weer een wandelgang verhaal had aangehoord en een paar slapen er niet meer van.
Hier t/o zit mn collega ook al te zenuwen
Ik blijf maar zingen en doorwerken
Het hele zkh krijgt een enorme klap op zijn organisatie-kop.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Je kan altijd mensen weer in dienst nemen als het er weer beter voorstaat, of ben ik nu zo naïef?
Thanx!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sterkte Bluezzen Golfert ook natuurlijk, wat een zenuwetoestand
Nogal ja. Murray ook hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:15 schreef golfer het volgende:
Federer maak er weer een wedstrijd van.
Ik kom rise and shine thuis hoor vanmiddagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:53 schreef golfer het volgende:
Gedoe.
En het wordt er allemaal ook niet leuker op hier thuis met die onzekerheid.
Het zal dan ook tijd worden dat je inderdaad wakker wordt en opstaat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom rise and shine thuis hoor vanmiddag
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zal dan ook tijd worden dat je inderdaad wakker wordt en opstaat.
Uhm? Ja? Wat is daarmee?quote:
Het enige dat ik er in ieder geval wel van begrijp is dat Steer de vrouwenpagina's van De Telegraaf leest.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh gelukkig, ik snapte em ook al niet.
Hartjes? En wat is daarmee?quote:
Eindelijk iemand die op zit te lettenquote:
Dat zei ik ook al.quote:
Gaat ie bij Nat Geographic werken? Noordpoolexpeditiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:24 schreef AnneX het volgende:
Nou, Stipjes kennen ? Wij bevonden ons op dezelfde vierkante meters,
rond Steer![]()
En doodmoe ben ik van een hectisch dagje.
Affijn, nu weer rustig aan het front.
Alhoewel...mn.AnneX vertrekt morgenochtend om half zeven voor een foto winter-
expeditie.
Dus er moest van alles overal vandaan gehaald worden als pak, isolerend ondergoed, batterij, manual van zn fototoestel, studie, thermoskan in willekeurige
volgorde.![]()
Straks aan de boerenkool.
Kan geen flashplayer draaien op de pet. Ben wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat ie bij Nat Geographic werken? Noordpoolexpeditie
Oh en ik ben 50 volgens https://www.heartagecalcu(...)tor.aspx?hostID=2502
kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben 28 volgens die test, maar het is idioot dat ze de schuif aan het eind voor totaal cholesterol doen. Dit is tevens ook een van de pertinent valse beweringen van Becel / Unilever: totaal cholesterol zegt geen reet over de staat van je cardiovasculaire gezondheid. Je moet naar LDL, HDL subfracties kijken.
Meervoudig onverzadigde vetzuren hebben doorgaans de tendens om je totaal cholesterol naar beneden te halen, inclusief HDL die je juist zo hoog mogelijk wil hebben.
Diabetes alleen al verhoogd mijn hartleeftijd met 6 jaar. De overige 14 jaar komt door mijn hoge bloeddruk (inmiddels ook medicatie voorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben 28 volgens die test, maar het is idioot dat ze de schuif aan het eind voor totaal cholesterol doen. Dit is tevens ook een van de pertinent valse beweringen van Becel / Unilever: totaal cholesterol zegt geen reet over de staat van je cardiovasculaire gezondheid. * Je moet naar LDL, HDL subfracties kijken.
* = alleen zeggen ze nergens dat totaal cholesterol zo laag mogelijk moet zijn. Wel moedigen ze je aan om cholesterol te verlagen
Meervoudig onverzadigde vetzuren hebben doorgaans de tendens om je totaal cholesterol naar beneden te halen, inclusief HDL die je juist zo hoog mogelijk wil hebben.
Ik eet geen boter, dus nu moet ik ineens boter gaan eten omdat het beter voor mij is. Goed marketing bureau hebben zijquote:Omdat je een (licht) verhoogde bloeddruk hebt, bevelen we je Becel pro-activ goed voor de bloeddruk aan, welke rijk is aan kalium en daardoor goed voor het behoud van een gezonde bloeddruk. Dit is 1 van de vijftien stappen, die je kunt nemen om je bloeddruk gezond te houden.
Mja, pa heeft driedubbele bypass, ma heeft diabetes, maar ik laat me niet zomaar naar het slachthuis brengen. Zal alles eraan doen om gezond te blijven, en als ik dan toch doodga aan kanker, so be itquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Diabetes alleen al verhoogd mijn hartleeftijd met 6 jaar. De overige 14 jaar komt door mijn hoge bloeddruk (inmiddels ook medicatie voor).
Erfelijkheid is een bitch.
Ik eet juist wel boter en geen smeermiddelen als Becel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik eet geen boter, dus nu moet ik ineens boter gaan eten omdat het beter voor mij is. Goed marketing bureau hebben zij.
Wel grappig, als 'advies' geven zij vooral die Becel meuk eten en gaan bewegen. Dat laatste doe ik al. Dat eerste nog nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, pa heeft driedubbele bypass, ma heeft diabetes, maar ik laat me niet zomaar naar het slachthuis brengen. Zal alles eraan doen om gezond te blijven, en als ik dan toch doodga aan kanker, so be it
Of je loopt morgen tegen een bus. Lig je wel mooi gezond te wezen in je kissie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, pa heeft driedubbele bypass, ma heeft diabetes, maar ik laat me niet zomaar naar het slachthuis brengen. Zal alles eraan doen om gezond te blijven, en als ik dan toch doodga aan kanker, so be it
Ik heb alleen Life of Pi gezien en die vond ik wel heel mooi. Weet alleen niet of ie ook mooi is zonder 3D.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:26 schreef golfer het volgende:
Welke film zullen we er vanavond eens ingooien?
Keuze uit:
Alleen maar nette mensen
Lincoln
Life of Pi
Skyfall
de film van afgelopen week op de TV: Le silence de Lorna
oh en ook nog in voorraad om te branden voor 2 collega's van B. :Anna Karenina
Het zal niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Anna Kerenina uit die lijst de beste
Prachtige films:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Hebben jullie nog leuke suggesties voor films die ik kan downloaden? Heb zeëen van tijd nu
Net trailer bekeken van Django maar is me iets teveel gepoef. Ik zal de andere trailers ook even bekijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtige films:
Amour (2012) - IMDb
The Sessions (2012) - IMDb
en Django Unchained (2012) - IMDb
The Sessions is ook erg leuk en ook ontroerend.quote:
Batterijen uit de vibro halen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm hoorde gisteren in bed en nu weer een raar brommend geluid. Hoop dat t niet mijn apparatuur is![]()
Mijn advies?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben er gewoon niet lekker van.. Wat een ellende kan iemand overkomen. Dat meisje is 6 jaar (van 2 tot 8 jaar) lang opgesloten en mocht er alleen uit voor een pak slaag, snijwonden, pistooldreigingen, verdrinkingen tot ze bewusteloos werd of sex met haar ouders of met vreemde mannen en vrouwen waar haar ouders van genoten. Ze at plastic, de deurknop en moest hondenpoep of haar eigen poep eten. Weerde ze werd ze onder huis in de winter in de sneeuw gelegd en/of geslagen en ze was altijd naakt.
Om maar te zwijgen over hoe ze er lichamelijk aan toe was... Zulke ouders kun je je toch niet voorstellen??
Mijn god
Ik zapte er straks langs en het is werkelijk walgelijk. Dr. Phil die op TV dat meisje voor het eerst foto's van haar kast en bevrijding laat zien. Ja in overleg met haar therapeute hoor (opgedirkte trien in het publiek), die vond dat dit de logische volgende stap was. Op TV???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn advies?
Zulke mensen bestaan en zullen altijd blijven bestaan. Topje van een ijsberg.
Niet meer kijken, dat soort sensatie-kutprogramma's.. wat willen ze hiermee bereiken denk je?
Kijkcijfers. Money.
![]()
Zowel boek, toneel, eerdere film (met Liam Neesson) en de huidige film met Hugh Jackman gezien, stage musical nog niet gezien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Steer, wat vond je van Les Miserables?
De Thénardiers zijn comic reliefquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
en het feit dat er werkelijk geen een grappig stukje (zelfs niet cynisch) in zat
Nou... Dan miste ik de grap blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Thénardiers zijn comic relief
Dat doet Dr Ozquote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:53 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, van de week geleerd bij maagzuur: een glaasje karnemelk óf een stukje oude kaas óf een Wilhelminapepermuntje ( uit de biowinkel vanwege samenstelling) voor het slapen gaan.
En het hoofdeinde een stukje hoger : " ..leg de Statenbijbel onder uw hoofdkussen.." zei men vroeger.
Kijk, dat vertelt drPhil
niét.
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd dit op tv te doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zapte er straks langs en het is werkelijk walgelijk. Dr. Phil die op TV dat meisje voor het eerst foto's van haar kast en bevrijding laat zien. Ja in overleg met haar therapeute hoor (opgedirkte trien in het publiek), die vond dat dit de logische volgende stap was. Op TV???
Ben maar weggezapt. Walgelijke TV. Meisje is nog een keer vaker misbruikt dan ze vroeger al was.
Het ging op zich wel, het meisje hoefde niet te huilen. Het was ook 10 jaar nadat ze was gered.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd dit op tv te doenJe hebt zelf therapie nodig als je alleen $$$ ziet.
Ja gaaf maar ik heb geen Eurosport 2 volgens mijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:38 schreef borisz het volgende:
11.30 Haase/Sijsling tegen de gebroeders Bryan. De Bryan's staan al sinds september 2003 aan kop op de dubbelrankingEurosport II
Bickel 2.0quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:49 schreef AnneX het volgende:
Als ik de naam van drPhil
in beeld zie, dan zap ik al door.
Het is weinig verheffenden / of vermakelijk.
![]()
De bikkel vertrekt nu bepakt en bezakt en beladen, in zijn outdoor(leger)pak, in thermo ondergoed, in laagjes gekleed, een rugzak met proviand, een wandelstok, een statief en een fototoestel ( essentieel).
Het is volle maan, het vriest -/- 4 graad en er wordt sneeuw verwacht.![]()
Ik vind iemand die onder die omstandigheden huilt ook sterk hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het ging op zich wel, het meisje hoefde niet te huilen. Het was ook 10 jaar nadat ze was gered.
Ze stortte wel in toen daarna de agent sprak die haar moeder had gearresteerd en vertelde wat haar moeder antwoordde op de vraag waarom je je kind zoiets aan doet.
Logisch dat ze moest huilen... Vond haar de hele aflevering al heel sterk.
Na Li heeft de eerste setGo Na Li! Win het van die zeehond
Dat ook. Sowieso dat ze het heeft overleefd. 6 Jaar lang moest haar lichaam zichzelf herstellen van alle wonden, infecties, luizen etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind iemand die onder die omstandigheden huilt ook sterk hoor
Partij is nog niet begonnen. En Eurosport II gaat het uitzenden na het skiën.quote:
Wat is PVV-muziek?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Partij is nog niet begonnen. En Eurosport II gaat het uitzenden na het skiën.
Overigens NOS. PVVmuziek van de TROS en verder herhalingen op ned1 en 2. Raar dat er geen plekje is voor een dubbeltennisfinale met Nederlanders
Van die Volendammuziek/volksartiesten/piratenmuziek. En in Australië beginnen ze gerust om 0.00 nog met een partij dus 22u is niet extreem laat. Er is nu een fatsoenlijke temperatuur buiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is PVV-muziek?
Oh dacht dat de partij om half 12 zou beginnen met iets uitstel tot na het vuurwerk. Tis nu al inmiddels 22u in Australië.
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga een weekje weg, misschien tot later als het hotel Wifi heeft
veel plezier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier, Isaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh , doe voor mij één lange blauwe afdaling, please.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Van boven naar beneden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef AnneX het volgende:
Oh , doe voor mij één lange blauwe afdaling, please.
Veel plezier, goeie trip !
Pangsitquote:
We shall never know...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar dacht dat er varken of garnaal in zit.
Ken jij door je ouders eigenlijk alle geheimen van de Chinees?quote:
Dat is geheim...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ken jij door je ouders eigenlijk alle geheimen van de Chinees?
Dat ook nog.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat ook nog.
Volgens mij moet je, wil je een Chinees restaurant beginnen of er werken, een of andere eed afleggen dat als je ook maar iets bekendmaakt je hele familie opgehangen wordt ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed; ik vind het heel knap. In een tijd waar bijna alles wel aan het licht komt blijft dit toch maar ff geheim en is er geen een die wat verklapt. Zelfs niet als diegene boos is op zn vorige werkgever (het restaurant) bv
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |