quote:Op maandag 21 januari 2013 07:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen, kan al ff niet meer slapen. Lig al ff aan mn werk/collega's te denken. De helft leest nu nml dat ik plots weg ben.
Het duurt ons allemaal al veel te langquote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Spannend Bluezz. Rot maar beter nu duidelijkheid dan nog langer moeten wachten
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het duurt ons allemaal al veel te lang
Ja. Kan ik goed begrijpen. Dit soort dingen moeten gewoon snel geregeld wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het duurt ons allemaal al veel te lang
Dara is hier geen beginnen aan. Onze hele gaard wordt door de gemeente niet geveegd of gestrooid en er ligt dus een dikke plak spekgladde aangereden sneeuw overal.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef borisz het volgende:
Ook even netjes het stoepje schoongeveegd.
Dat klopt.quote:
Er zijn drie varianten in omloop !quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Pff voor het eerst sinds een week koortsvrij.
Kietgrup
3? Shit, zal je zien dat ik nog een krijgquote:Op maandag 21 januari 2013 16:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er zijn drie varianten in omloop !![]()
Een snel herstel gewenst.
# Kopje - Bloemendaal - peutertijd.
CHANGE!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
Even live naar de inauguratie van Obama kijken op Journaal24.
Hij noemde zelfs vrouwen en homo's in z'n speech.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef borisz het volgende:
Linkse rakker hoor die Obama. Beetje de nadruk leggen op de liberale agenda en klimaatverandering.
Ik weet wel zeker dat er nu een aantal rednecks zitten te briesen.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:29 schreef golfer het volgende:
Hij noemde zelfs vrouwen en homo's in z'n speech.
Het mot niet gekker worden met die ultralinkse rakker.
Alle snackbars dicht !!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef borisz het volgende:
Vergeet de speech. Badr is opnieuw vrij.
Goed gedrag?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef borisz het volgende:
Vergeet de speech. Badr is opnieuw vrij.
Was leuk in die trams.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Masterchef Aus gekeken en nu slapen
Ben je daar niet een beetje laat mee? Of heel erg vroeg? Of werken jullie niet met kalenderjaren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 06:46 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgenzware dag vandaag. Beoordelingsgesprekken voeren
Zit een moeilijke tussen. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Vooral laat. In dit geval zaten de feestdagen er ontzettend tussen. En de directie moest erbij zijn en dat levert agenda-technische problemen op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje laat mee? Of heel erg vroeg? Of werken jullie niet met kalenderjaren?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb morgen een jaargesprekVoor het eerst in 14 jaar
(zelf aangevraagd)
Slechts 3.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:39 schreef Bluezz het volgende:
14 jaarSlecht eigenlijk, maar ja hoeveel teamleiders heb jij al gehad in al die jaren?
Ja muts, had je maar bij je vriendje moeten blijvenquote:'Kristen Stewart vreest voor einde carrière'
LOS ANGELES - Kristen Stewart zou doodsbang zijn dat haar imago door haar affaire onherstelbare schade heeft opgelopen.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-einde-carriere.html
Waarschuw je wel op tijd? Zodat we kunnen zorgen dat de wegen vrijgemaakt worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef borisz het volgende:
Zo. Rijschoolhouder gemachtigd. Er kan een examendatum gepland gaan worden.
Te lang op de trilplaat gezeten/staan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Terug van de sportschool; zit een beetje te trillen![]()
Is dat met rijst ipv aardappels?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:39 schreef golfer het volgende:
Zo. Indische boerenkoolstamppot is helemaal voorbereid. Straks alleen nog maar even opwarmen.
Die heb ik maar over geslagen. Eng dingquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, Isa!
Ik ben bezig een fotoboek te maken voor de promotie van een vriendin uit Maastricht, en was gister door oude foto's aan het zoeken. Daar kwam ik ook foto's tegen van onze trip naar de hihi grotten, ik moest er nog steeds om giechelen!
Nee, met aardappels en knolselderij, maar aangemaakt met knoflook, ui, ketjap, ketoembar en veel sambal batjak..quote:
Stoerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Terug van de sportschool; zit een beetje te trillenAlle apparaten kunnen vinden
Die was vet grappig die uitzendingquote:
Leeftijdsdiscriminatie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:16 schreef borisz het volgende:
Kunst http://www.spitsnieuws.nl(...)n-uit-naam-van-kunst
Ha mooi zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Terug van de sportschool; zit een beetje te trillenAlle apparaten kunnen vinden
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, Isa!
Ik ben bezig een fotoboek te maken voor de promotie van een vriendin uit Maastricht, en was gister door oude foto's aan het zoeken. Daar kwam ik ook foto's tegen van onze trip naar de hihi grotten, ik moest er nog steeds om giechelen!
Niet zoveel voor anderen denkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een andere reden waarom vrouwen niet tot het gaatje willen trainen, denk ik, is dat mannen nog best kunnen kreunen en dan klinkt het nog mannelijk. Als vrouwen dat zouden doen - bijna essentieel als je hele zware gewichten doet - dan kun je je misschien een beetje opgelaten voelen.
Ik denk dat Steer wel degelijk een kern van waarheid raakt, mij zal je niet kreunend en steunend in de ijzers zien hangen. Dat associeer ik met bouwvakkers en manwijven. Lekker bevooroordeeldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Sarabi het volgende:
Niet zoveel voor anderen denken![]()
We leven niet meer in de jaren 30.
de powerplate (trilplaat) is een mooi toestel mits er goede begeleiding bij zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik maar over geslagen. Eng ding
Tja dan ben ik toch niet genoeg een meisje-meisje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat Steer wel degelijk een kern van waarheid raakt, mij zal je niet kreunend en steunend in de ijzers zien hangen. Dat associeer ik met bouwvakkers en manwijven. Lekker bevooroordeeld
Anders ademen ja, kreunen nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef Sarabi het volgende:
Tja dan ben ik toch niet genoeg een meisje-meisje.
We zijn toch geen mietjes en ja als je met zware gewichten traint ga je anders ademen/kreunen.
Ik zag de meeste mensen altijd hele ingewikkelde poses aannemen op dat dingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
de powerplate (trilplaat) is een mooi toestel mits er goede begeleiding bij zit.
enkel op het ding gaan staan/zitten werkt niet.
Nou...er was 1 vrouw héél fanatiek aan het trainen. Met verbeten hoofd en een personal trainer (man, geenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ha mooi zoMorgen of overmorgen zal de spierpijn wel toeslaan. Als het te erg is kun je wel tot dit weekend wachten voor de volgende trip
Ben ook terug van het sporten. Een (privé) personal trainster was bezig met een vrouwelijke klant. Dat gaat er een stuk empathischer aan toe dan (goede) mannelijke PTs met mannelijke klanten. Daar is het meer briesen, schreeuwen, terwijl de vrouwelijke PT meer een soort van Tomtom is: 'nog 4, 3, 2, 1 herhaling en klaar. Goed zo!![]()
Ga nu op je zij liggen en....'
Een andere reden waarom vrouwen niet tot het gaatje willen trainen, denk ik, is dat mannen nog best kunnen kreunen en dan klinkt het nog mannelijk. Als vrouwen dat zouden doen - bijna essentieel als je hele zware gewichten doet - dan kun je je misschien een beetje opgelaten voelen.
voor mij is de warming-up met de fiets naar de sportschool. enkel voor de tabata training jaag ik 5 minuten de hartslag nog even omhoog op een loopband.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...er was 1 vrouw héél fanatiek aan het trainen. Met verbeten hoofd en een personal trainer (man, geen). Maar geen gekreun
Ik schatte haar overigens begin 50, met het lijf van een goed getrainde 20'er. Mooie kont vooral
Hoe doe jij de warming-up en cooling-down rond je krachttraining? Ik heb daar weinig over kunnen vinden, behalve dat je niet echt moet gaan cardiotrainen tegelijk met je krachttrainen. Cardio bewaren voor de andere dagen.
tijdens volleybal kreunde ik soms wel, ongemerkt. Als je alle kracht in een bal stopt, of alle voorwaartse beweging omzet in een beweging omhoog gebeurde het me wel eens..quote:
Dara denken je buren toch heel anders over.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tijdens volleybal kreunde ik soms wel, ongemerkt. Als je alle kracht in een bal stopt, of alle voorwaartse beweging omzet in een beweging omhoog gebeurde het me wel eens..
Om je nu al met volgende kerst bezig te houden ....quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Net terug van verjaardag van zusje. Ze vertelde dat ze sinds een maand intensief date dus denk dat dat wel wat gaat worden. Zit ik dan komende Kerst als 9e wiel aan de wagen met mijn ouders, 3 zusjes + alledrie aanhang
Tegen die tijd ben je al lang zelf getrouwd en zwanger.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Net terug van verjaardag van zusje. Ze vertelde dat ze sinds een maand intensief date dus denk dat dat wel wat gaat worden. Zit ik dan komende Kerst als 9e wiel aan de wagen met mijn ouders, 3 zusjes + alledrie aanhang
Ik had ergens een reviewartikel over stretchen, maar die ben ik kwijtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...er was 1 vrouw héél fanatiek aan het trainen. Met verbeten hoofd en een personal trainer (man, geen). Maar geen gekreun
Ik schatte haar overigens begin 50, met het lijf van een goed getrainde 20'er. Mooie kont vooral
Hoe doe jij de warming-up en cooling-down rond je krachttraining? Ik heb daar weinig over kunnen vinden, behalve dat je niet echt moet gaan cardiotrainen tegelijk met je krachttrainen. Cardio bewaren voor de andere dagen.
Daar heb ik een vijfjarige medische opleiding voor afgerond, opa golferquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:08 schreef golfer het volgende:
Hoe leuk toch als je alles kunt analyseren en wetenschappelijk kunt onderbouwen.
Golfer weet weer alles van HR.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar heb ik een vijfjarige medische opleiding voor afgerond, opa golfer
http://www.telegraaf.nl/b(...)thoofdt_vrouw__.htmlquote:Sterkok onthoofdt zijn vrouw
Moskou -
De Russische sterkok Alexei Kabanov (38) had een grote zoekactie opgezet voor zijn vermiste vrouw Irina (39). Maar nu blijkt dat de kok zijn vrouw heeft onthoofd en in stukken gesneden.
"Vrienden, help me, Irina is verdwenen", schreef hij op zijn Facebook, waar hij 1300 vrienden heeft. Ook schreef hij over de zoektocht, de wanhoop en de angst dat zij hem verlaten zou hebben. Kabanov is volgens Bild in Moskou een graag geziene gast. Hij bezit meerdere kroegen, waar kunstenaars en journalisten elkaar treffen. Zelfs helderzienden boden aan mee te helpen zoeken naar de vrouw. Een week na de verdwijning gaf de kok een interview aan een televisiestation, in dezelfde keuken als waar hij Irina had gewurgd.
Irina was achter de geheime verhouding van haar man en zijn minnares gekomen. Het stel kreeg ruzie, waarop de kok een computerkabel gebruikte om zijn vrouw te wurgen. Toen ze dood was sleepte hij haar het bad in en sneed Irina met zijn koksmes in stukken, zo is het verhaal van de politie in Moskou. Al die tijd lagen hun drie kinderen in hun kamertjes te slapen.
De politie had zo haar bedenkingen over de kok, die een leugendetector afsloeg. Ze tapten zijn telefoon af en kwamen achter de affaire met de andere vrouw. Een paar dagen later bestormden ze de woning. Agenten kwamen erachter dat Irina, van beroep radioverslaggeefster, al die tijd dood en in folie gepakt op het balkon van Kabanov had gelegen.
Kabanov zit achter de tralies en blijft tot 12 maart in voorarrest. Hij kan 15 jaar cel krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |