Nee kan niet beter dan deadlift, maar wil mijn een lijstje aantonen dat er echt 10 oefeningen nodig zijn om al die zelfde spieren te trainen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb zelf geen betere oefening gevonden voor onderrug dan deadlifts.
Ja je kunt hyperextesions doen met een plate in je handen, maar dat is lang niet zo fijn.
Weigh je daar je whey op?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee kan niet beter dan deadlift, maar wil mijn een lijstje aantonen dat er echt 10 oefeningen nodig zijn om al die zelfde spieren te trainen.
Edit:
Nieuwe Whey Scale gekocht:
[ afbeelding ]
Soms. en andere dingen...meer in de lente als de cut komt.quote:
Drink 2 liter volle melk per dag. Noten en pindakaas zijn ook handig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... vandaag eens bijgehouden wat ik per dag eet zodat ik kan kijken hoeveel ik extra moet eten om boven mijn minimumbehoefte moet uitkomen.
Ochtend:
2 sneetjes brood met chocoladen vlokken.
Middag:
1x tosti.
2x knoppers
Avond:
Bord zelf gesneden aardappelschijfjes gebakken in pan met olijfolie met beetje mayo en ketchup.
En in totaal 400ml warme melk met 50 gram nesquik erdoorheen.
Dan kom ik uit op iets van 1000-1200kcal.![]()
Ik had uitgerekend dat mijn minimum calorie behoefte 2100 is en met KT 2600.
Iemand nog tips met simpele zelf maakbare caloriebommen waarmee ik mijn voeding kan aanvullen?
Stats:
1.70m
60kg
10%bf(?)
Dude wat een baggerlijstje!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... vandaag eens bijgehouden wat ik per dag eet zodat ik kan kijken hoeveel ik extra moet eten om boven mijn minimumbehoefte moet uitkomen.
Ochtend:
Middag:
1x tosti.
2x knoppers
Avond:
Bord zelf gesneden aardappelschijfjes gebakken in pan met olijfolie met beetje mayo en ketchup.
Iemand nog tips met simpele zelf maakbare caloriebommen waarmee ik mijn voeding kan aanvullen?
Stats:
1.70m
60kg
10%bf(?)
Ik bedoel met caloriebommen eigenlijk maaltijden die gemaakt kunnen worden door iemand zonder kookervaring, slechte woordkeuze.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, leer normaal eten ipv quick-fixes 'caloriebommen' toe te passen.
Vloeibaar voedsel en trucjes als noten en pindakaas zijn okay als je voor de rest min of meer normaal eet. Dat doet hij (nog) niet. Zijn energieinname, en ook de micronutrientinname moet omhoog.
Precies dit is mijn probleem.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Voor iemand die structureel te weinig eet kan het opnieuw leren eten even verschrikkelijk zijn als iemand met overgewicht die minder energierijk moet gaan eten.
Werk aan de winkel dus.
Verstand op nul, gewoon doorduwen en het went vanzelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Voor iemand die structureel te weinig eet kan het opnieuw leren eten even verschrikkelijk zijn als iemand met overgewicht die minder energierijk moet gaan eten.
Werk aan de winkel dus.
Hier een overzicht van dingen die ik vrijwel dagelijks eet om aan mijn kcals te komen. veel dingen met vet + eiwit, maar melk en havermout bevatten wel carbs. Die gebruik ik dan ook voor mijn dagelijkse koolhydraatbehoefte. Ja en rijst/pasta bij het avondeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ochtend:
Middag:
1x tosti.
2x knoppers
Avond:
Stats:
1.70m
60kg
10%bf(?)
En dat inderdaad. Je maag rekt vanzelf uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Verstand op nul, gewoon doorduwen en het went vanzelf.
Ik gaf je net tipsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben ook nog niet begonnen met KT! Ik weet dat ik te weinig eet en ik ben al weken aan het piekeren / lezen over hoe ik genoeg eten binnen kan krijgen. Het weerhoudt me er ook van om me in te schrijven bij de sportschool.
Ik heb vandaag dus eens bijgehouden wat ik eet en op welke tijdstippen zodat ik ongeveer weet hoeveel ik tekort kom en dit kan aanvullen.
[..]
Ik bedoel met caloriebommen eigenlijk maaltijden die gemaakt kunnen worden door iemand zonder kookervaring, slechte woordkeuze.
Koop je voor de gehele week in of elke dag even naar de supermarkt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik maak het elke avond vers, want ik houd niet van opnieuw opgewarmd of ingevroren voedsel. De meeste maaltijden staan ook binnen 30 minuten op tafel.
shit man. geen boter, geen groente en vlees bij de aardappelschijfjes? in auschwitz kregen ze nog meer te eten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ochtend:
Middag:
1x tosti.
2x knoppers
Avond:
Stats:
1.70m
60kg
10%bf(?)
Ik doe precies hetzelfde als Sapstengel, elke dag lekker vers maken. Zelf wok ik laatste tijd veel, ben je binnen 15 minuten klaar en kan je echt alles in gooien. Vooral heel veel groenten. Kan met kip, vis, vlees, rijst, noedels, mie, zijn tig verschillende smaken woksaus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Koop je voor de gehele week in of elke dag even naar de supermarkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |