SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
YES! Hele dagen goatse's en tubgirls whatsappen naar Fruitquote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Buuh mn Whatsapp download automatisch alle media die wordt gedeeld in de chats en ik kan dit niet uitzetten (die auto-download checkbox mist n de chat preferences?!?)
Iemand enig idee? Android
Het is eruit gepatched. Bende
Party bij fruit! Bring your own lemons!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
YES! Hele dagen goatse's en tubgirls whatsappen naar Fruit
kan ook met andere android phonesquote:
omg , dit is wel epicquote:Op maandag 21 januari 2013 12:01 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
wist dat je controllers er op aan kon sluiten, maar dit is wel een gave oplossing
ideaal voor in het vliegtuig ofzo
ff zoeken op slam fm playlist op Google dan krijg je wel een playlist.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Kut net was er een Barthezz achtige plaat op slam fm maar nu weet ik niet welk nummer dat was en het is aids want slamfm heeft geen playlist
De boeken zijn best leukquote:Op maandag 21 januari 2013 15:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele potter film gezien of boek gelezen
http://www.relisten.nl/playlists/slamfm.htmlquote:Op maandag 21 januari 2013 16:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Kut net was er een Barthezz achtige plaat op slam fm maar nu weet ik niet welk nummer dat was en het is aids want slamfm heeft geen playlist
dat ding pas ook wel op je htc, zal wel gewoon via bleutooth werken.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef Altron het volgende:
[..]
omg , dit is wel epic
En nu moeten ze er effe snel één voor de HTC one-x maken.
Instabuy.
Soundhound op je telefoon zettenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ff zoeken op slam fm playlist op Google dan krijg je wel een playlist.
Jij vieze soundhound!quote:
Nicequote:Op maandag 21 januari 2013 21:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat ding pas ook wel op je htc, zal wel gewoon via bleutooth werken.
en anders pakt die je micro usb port wel als het niet draadloos is.
bedraad en draadloos dus:
http://www.pocketgamer.co.uk/r/Android/GameKlip/news.asp?c=43828
ook voor je oneX
Die One X is wel tof! Ik heb nog steeds m'n HD2!quote:
Alleen de accu van de One X is echt waardeloos in combinatie met het scherm. Snap echt niet dat ze er een accu met maar 1800mah erin hebben gestopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die One X is wel tof! Ik heb nog steeds m'n HD2!
Die is al 2 dagen niet geüpdatetquote:Op maandag 21 januari 2013 18:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
http://www.relisten.nl/playlists/slamfm.html
Omdat er blijkbaar angst is om een stevig, solide ding in je handen te hebben en alles zo groot, maar ook zo dun en licht mogelijk moet zijn. Van mij had die One X echt een stuk zwaarder gemogen, had hij ook niet zo flimsy aangevoeld...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen de accu van de One X is echt waardeloos in combinatie met het scherm. Snap echt niet dat ze er een accu met maar 1800mah erin hebben gestopt.
geweldige foon, nog steedsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die One X is wel tof! Ik heb nog steeds m'n HD2!
ZeKer!quote:
ik heb em zelf ook al een jaar of 4-5 denk ik, en de accu houd het nog maar een dag uit (halve dag bij zwaar intensief internetten e.d.) maar desondanks prima telefoonquote:
Accu is bij mij ook nog wel redelijk, komt ook omdat ik internet er niet meer veel op gebruik. Wat heb jij er opstaan? Ik nog die Windows 6.5 geloof ik waar die mee kwam maar daar kun je inmiddels echt niets meer mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em zelf ook al een jaar of 4-5 denk ik, en de accu houd het nog maar een dag uit (halve dag bij zwaar intensief internetten e.d.) maar desondanks prima telefoon
Gooi Windows Phone 7 erop dan? Die werkt als een tiet!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Accu is bij mij ook nog wel redelijk, komt ook omdat ik internet er niet meer veel op gebruik. Wat heb jij er opstaan? Ik nog die Windows 6.5 geloof ik waar die mee kwam maar daar kun je inmiddels echt niets meer mee.
Maar ik blijf het een super mooi ding vinden ja en wil ook niet meer om de 1 of 2 jaar een andere.
nog steeds WM6.5, ja je mist wat apps (met wat zoeken kan je er wel wat vinden)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Accu is bij mij ook nog wel redelijk, komt ook omdat ik internet er niet meer veel op gebruik. Wat heb jij er opstaan? Ik nog die Windows 6.5 geloof ik waar die mee kwam maar daar kun je inmiddels echt niets meer mee.
Maar ik blijf het een super mooi ding vinden ja en wil ook niet meer om de 1 of 2 jaar een andere.
Maar is dat moeilijk? Niet dat die shit kapot gaat jong!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gooi Windows Phone 7 erop dan? Die werkt als een tiet!
Volgens mij is het retemakkelijk omdat de HD2 een open bootloader heeftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar is dat moeilijk? Niet dat die shit kapot gaat jong!
ik heb ooit android erop gezet, was niet heel lastig maar vond het verre van prettig werken;tevens ging mijn accu minder lang mee (lag wellicht aan de versie die ik er toendertijd opzette)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar is dat moeilijk? Niet dat die shit kapot gaat jong!
Past die wel in je jurk?quote:
Ja maja he Spank ik heb er gene verstand van! Android moet ik sowieso niet maar een nieuwe windows zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij is het retemakkelijk omdat de HD2 een open bootloader heeft
Wat nou in jurk, ik heb gleuven zat waar hij in past XDquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat nou in jurk, ik heb gleuven zat waar hij in past XD
Google is je vriend, vrind!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maja he Spank ik heb er gene verstand van! Android moet ik sowieso niet maar een nieuwe windows zou wel tof zijn.
Nee, zelfs daar wordt ie voor het lapje gehouden.quote:
Lukt je heus wel, zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maja he Spank ik heb er gene verstand van! Android moet ik sowieso niet maar een nieuwe windows zou wel tof zijn.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lukt je heus wel, zo moeilijk is het niet
Mafjoekel!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:50 schreef Pheno het volgende:
Gelijk hebben ze.
Moet je je hele leven getekend zijn door 1 daad? Dat je op je 40ste nog te horen krijgt bij een solli dat je niet aangenomen wordt door 1 fout, ondanks je 25 jaar na dit gedoe je voorbeeldige burger gedragen hebt?
Ik heb wel bijna 23k aan viewsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
Mhhzzz ik zie wel een hoop van die tut's om WP 7.8 op je HD 2 te krijgen! Maar geen super duidelijke zoals de TUT's van shar helaas maar misschien is dit ook iets lastiger!
Zag dat filmpje net... wtf man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
Belgisch duo meldt zich voor molestatie Eindhoven
Teringlijers zijn het idd!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Zag dat filmpje net... wtf man.
Wat een kut gasten , te triest voor woorden.
Tegen de muur en afknallen die gasten.
YouTube Star!quote:
JA!, als je zo'n mongool bent om met zijn 8en iemand helemaal kapot te trappen puur omdat het kanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:50 schreef Pheno het volgende:
Gelijk hebben ze.
Moet je je hele leven getekend zijn door 1 daad? Dat je op je 40ste nog te horen krijgt bij een solli dat je niet aangenomen wordt door 1 fout, ondanks je 25 jaar na dit gedoe je voorbeeldige burger gedragen hebt?
Een straf zeker, maar niet levenslang. Nederlands recht kennende komt dat in de praktijk neer op een paar uurtjes schoffelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
JA!, als je zo'n mongool bent om met zijn 8en iemand helemaal kapot te trappen puur omdat het kan
dan verdien je dat.
Laat hem lekker 5 jaar vast zitten, dat blijft je ook voor altijd bij als je ergens wil soliciteren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een straf zeker, maar niet levenslang. Nederlands recht kennende komt dat in de praktijk neer op een paar uurtjes schoffelen.
lolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1318988
Check vanaf minuut 25 hij pleurt echt hard naar beneden
Welke camera heb je en wat ga je er mee doen. De echt hoge klassen/snelheden zijn leuk als je met een spiegelreflex HD gaat filmen. Als je een 10megapixel heb zijn je files waarschijnlijk ook niet zo groot, dus heeft het weinig tot geen zin om sneller te kunnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef koei het volgende:
Is er iemand hier een beetje thuis in geheugenkaartjes? Ik zoek voor mn camera een geheugenkaart en volgens het boekje moet er een Memory Stick Pro HG Duo in, of een SDHC geheugenkaart minimaal class 4. Die memory sticks zijn belachelijk duur (80+ euro), dus ik wil een SD-kaartje halen, maar waar je vroeger gewoon enkel verschil in MB's hebt, heb je tegenwoordig tig varianten met tig classes en verschillende snelheden. Class 4 is het minimum wat ik nodig heb volgens de doos, maar aangeraden wordt een beter kaartje. Het vreemde is echter dat er Class 10 kaartjes zijn met 30x snelheid, maar ook class 6 met 100x snelheid en class 10 met 150x snelheid. Ik nam eigenlijk aan dat 'class' stond voor hoe goed die kaartjes zijn, maar blijkbaar dus niet? En class 6 is regelmatig ook duurder dan class 10. Iemand hier die weet hoe dit in elkaar zit? Wat linkjes:
http://tweakers.net/price(...)ss-10/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)ass-6/specificaties/
Ik heb een sony a37 met 16 mp, in eerste instantie vooral bedoeld om actie-foto's te maken (wintersport en honkbal). Het grote voordeel van deze camera is juist dat hij heel snel is met foto's maken in vergelijking met bijvoorbeeld een nikon 3200, maar enkel als er ook een snel kaartje in zit kan hij die snelheid halen. Daarnaast kan hij full HD opnemen. Dat is niet iets wat ik veel zal doen, maar misschien soms toch zal gaan gebruiken, dus ik wil daar bij de aankoop van een sd-kaartje wel rekening mee houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke camera heb je en wat ga je er mee doen. De echt hoge klassen/snelheden zijn leuk als je met een spiegelreflex HD gaat filmen. Als je een 10megapixel heb zijn je files waarschijnlijk ook niet zo groot, dus heeft het weinig tot geen zin om sneller te kunnen.
Het verschil tussen een dure class 6 en een relatief 'goedkopere' class 10 is het feit dat die class 6 heel snel is als je kaartje gefragmenteerd is, of heel veel kleine bestandjes supersnel kan wegschrijven/lezen. Die relatief goedkopere 10 presteert hoogstwaarschijnlijk 'minder' goed als de boel gefragmenteerd is, of kleinere bestandjes (of juist bizar grote) moet wegschrijven.
Die rating zegt dus hout, eigenlijk.
We vliegen naar Calgary en dan met de auto naar Banff en Jasper. Daarna met de Skeena trein van Jasper in twee dagen naar Prince Rupert en dan met een boot via de inside passage naar Port Hardy, het noordelijkste puntje van Vancouver Island. Daar gaan we nog langs Campbell River, Tofino en Victoria en we eindigen in Vancouver. Ben je ook in die regio geweest en heb je nog tips?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee koei, waar in Canada ga je eigenlijk heen? Ben er met m'n wereldreis ook geweest!
Onze boottrip duurt 'maar' 15 uur, maar we hebben onze reis daar ook omheen gepland. De treinrit schijnt ook erg tof te zijn. In die regio zijn amper wegen dus de trein is het standaard vervoermiddel, en moet dus ook stoppen als er ergens iemand langs het spoor staat dat hij mee wil. En soms ook jagers met hun buit enzo. Ben benieuwd, die dagen worden ons 'rustmomentje' omdat we dan ook zelf niet hoeven te rijden. Al valt het qua onderlinge afstanden nog wel mee hoe we het nu gepland hebben. Langste stuk is vanaf campbell river naar tofino, maar dat schijnt wel een rit te zijn die erg de moeite waard is qua omgeving.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Die boottrip wordt echt awesome, wij zijn van Juneau (Alaska) naar Vancouver gegaan, 4 dagen op de boot, echt heerlijk. Neem veel boeken mee, kies een mooie plek bij het raam en ga lekker ontspannen, af en toe opkijken en walvissen en prachtige bergen spotten, en dan weer lekker verder lezen. Echt het meest ontspannende wat ik ooit heb gedaan.
Banff en Jasper zijn fantastisch, ga vooral ook mountainbiken als het al kan want dat is bloedjevet. Calgary is als stad weinig aan maar je kan wel voor $100 bobsleeën in het oude olympische park! Wilden wij heel graag doen maar we waren er net in de week tussen winter en zomerseizoen
De trein van Jasper naar Prince Rupert ook veel mooie verhalen over gehoord, trekt blijkbaar ook beren aan dus dat worden leuke kiekjes! Vancouver Island ook geweest, Victoria is wel een mooie stad, helaas niet in Tolfino geweest maar ook veel mooie verhalen over gehoord. Erg goed wandelen daar! Ook in Banff en Jasper trouwens!
Als je nog wat dagen in de buurt van Vancouver hebt is deze site wel handig: http://www.vancouvertrails.com/
Mooie trip, wordt geheid tof!
Haha nee, wij sliepen in ons eigen camperbusje, gingen over het algemeen niet naar campings maar gingen gewoon ergens staan (protip: kerkhoven komen weinig mensen langs, is altijd stromend water!), maar dan kom je dus wel op hele mooie plekken, zoals aan een prachtig meer of op de parkeerplaats van een grote gorge.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef koei het volgende:
[..]
Onze boottrip duurt 'maar' 15 uur, maar we hebben onze reis daar ook omheen gepland. De treinrit schijnt ook erg tof te zijn. In die regio zijn amper wegen dus de trein is het standaard vervoermiddel, en moet dus ook stoppen als er ergens iemand langs het spoor staat dat hij mee wil. En soms ook jagers met hun buit enzo. Ben benieuwd, die dagen worden ons 'rustmomentje' omdat we dan ook zelf niet hoeven te rijden. Al valt het qua onderlinge afstanden nog wel mee hoe we het nu gepland hebben. Langste stuk is vanaf campbell river naar tofino, maar dat schijnt wel een rit te zijn die erg de moeite waard is qua omgeving.
We zijn overigens van plan om na aankomst in calgary gelijk door te rijden naar banff. Calgary zelf schijnt qua stad gewoon niet zo boeiend te zijn en we gaan al naar Victoria en Vancouver, dus het dagje Calgary is ingewisseld voor een extra dag banff.
Zaten jullie in hostels of in hotels? Daar gaan we nu een beetje naar kijken. In banff gaat het waarschijnlijk sowieso een nachtje in het all you need is love-hotel worden, op aanraden van m'n schoonzusje.
Wij gaan met een gewone auto. Mijn vriend is een luxe paardje. Ik ben al blij als ik er een nachtje kamperen of blokhutje oid uit kan slepenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha nee, wij sliepen in ons eigen camperbusje, gingen over het algemeen niet naar campings maar gingen gewoon ergens staan (protip: kerkhoven komen weinig mensen langs, is altijd stromend water!), maar dan kom je dus wel op hele mooie plekken, zoals aan een prachtig meer of op de parkeerplaats van een grote gorge.
Calgary mis je inderdaad niets aan, ik had er toevallig een oud-studiegenoot wonen dus dat was wel vet, en het lag op weg naar de dinosaurussen in Drumheller.
Wordt mooie toch als ik het zo hoor! Van Campbell River naar Tofino is inderdaad wel een eindje ja, maar alsnog is het maar 3,5u rijden dus tijd zat om uit te stappen, ergens onderweg te lunchen en af en toe een prachtig luchtje te scheppen!
Toch fijn hè, die mediamarkt geen btw actiequote:
Daar heb ik op gewacht. VR-lens erbij en eindelijk weer een dslr. Ik werd al matig gestoord van die compact die ik in de tussentijd had.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:37 schreef koei het volgende:
[..]
Toch fijn hè, die mediamarkt geen btw actie
JA HALLOquote:
ER IS NOG GEEN ZELDAquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GA NOU EENS DIE WII U HALEN!
Zelda
WE GAAN HET ZIEN OP DE E3!!!quote:
Weg van fok en aan het werk jij!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Kolere mn werkagenda staat de komende twee maanden (waarschijnlijk) volgeboekt en ik ben nu nog aan het haasten zodat ik mijn deadline van morgen haal (anders heb ik dubbel werk volgende week)
Hoezo crisis
Now that's more like itquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weg van fok en aan het werk jij!
* Sharana_LV pakt de zweep erbij
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weg van fok en aan het werk jij!
* Sharana_LV pakt de zweep erbij
Alles kan, moet je nog wel even crew wordenquote:
Ik kan wel video's maken voor fok!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles kan, moet je nog wel even crew worden
Mooi, ik heb gisteren een camera die kan filmen gekocht. Nu nog eens flink gaan oefenen, want mijn vorige DSLR kon dat niet. Die had niet eens een schermpje achterop waar je je beeld op kon zienquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan wel video's maken voor fok!
Sushiquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AAN HET WERK!
Anders geen sushi dit weekend
Awesomequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, ik heb gisteren een camera die kan filmen gekocht. Nu nog eens flink gaan oefenen, want mijn vorige DSLR kon dat niet. Die had niet eens een schermpje achterop waar je je beeld op kon zien
vanavond maar flink mee gaan spelen. Nadat ik eerst de preview van SimCity heb geschreven
Dat is dan wel handig ja. Of je moet een HDMI out hebben en jezelf op tv meteen zien. Maar dat lijkt me ook een weirde gewaarwording.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AwesomeIk had niet zoveel keuze qua camera omdat mijn schermpje moest kunnen draaien anders zie ik mijzelf niet als ik film.
Filmen
De tv staat achter mij, ik denk niet dat mensen mij 2 keer in beeld willen zienquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan wel handig ja. Of je moet een HDMI out hebben en jezelf op tv meteen zien. Maar dat lijkt me ook een weirde gewaarwording.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De tv staat achter mij, ik denk niet dat mensen mij 2 keer in beeld willen zien
HEEEEYYY GIRRRRLLLquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Plus mijn tv is groot, nee ik denk niet dat mensen daar gelukkig van worden
Irritant trouwens, sponsor wou dat ik de 23ste filmpje op ging leveren, maar zit nu nog steeds te wachten op mijn intro die ze aan zouden leveren en ze zouden iets van muziek sturen ofzo
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HEEEEYYY GIRRRRLLL
WHATCHYAAA DOOIIIN
HEEY GIIRRRLLL
WHEEREE YA GOIINNN
WHOOOS THAT GIRRRL
ITS MELZ!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HEEEEYYY GIRRRRLLL
WHATCHYAAA DOOIIIN
HEEY GIIRRRLLL
WHEEREE YA GOIINNN
WHOOOS THAT GIRRRL
ITS MELZ!
Als ze de tune van new girl gaan sturen ga ik heel hard huilenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HEEEEYYY GIRRRRLLL
WHATCHYAAA DOOIIIN
HEEY GIIRRRLLL
WHEEREE YA GOIINNN
WHOOOS THAT GIRRRL
ITS MELZ!
Hij is wel lekker kortquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ze de tune van new girl gaan sturen ga ik heel hard huilen
Sowieso als het een stom intro/liedjeik heb nou ook geen idee waar ik op wacht, eerst zeiden ze dat ze een intro zouden sturen en nu hebben ze het weer opeens over music. Maargoed ik zie het wel verschijnen
Wij zijn het nu ook aan het kijken, het is opzich wel leuk maar die chick wordt soms irritant dus niet teveel afleveringen achter elkaar kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij is wel lekker kort![]()
En ik moet lachen om die serie
Agree!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Als ze niet zo dom om alles moest zingen zou het een stuk toffer zijn. Winston en Schmidt zijn tof, maar Jess en Nick zijn zo ontzettend niet boeiend...
Mag niet! Rechten enzo!quote:
Ik regel wel iets met mn homeboy Fresku, je weet Woesel Westquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mag niet! Rechten enzo!
Ze hebben zelfs een dag inkomsten uitgezet omdat ik een foto in mijn video had gebruikt, moest eerst link naar mijn blog sturen om te laten zien dat de foto daadwerkelijk van mij wasals je muziek gebruikt die niet van jou is halen ze alle audio van dat filmpje weg, dus dan heb je alleen nog maar beeld
ik vond in phantom hourglass dat varen ook wat saai, net als met het treintje in spirit tracksquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef Pheno het volgende:
Ww is wel funny. Wat veel varen wat me niet boeide, maar voor de rest funny.
Phantom was juist iets je beter qua varen, dus maak je borsten maar nat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond in phantom hourglass dat varen ook wat saai, net als met het treintje in spirit tracks
Lego Universe lijkt mij ook vetquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Lego Universe leek me echt heel erg tof voor de Wii U, en het feit dat er weer een Yoshi-game uitkomt
Maarja daar ga ik geen nieuwe console voor aanschaffen... Vind de controller ook veel te log om mee te spelen eigenlijk en de wiimote werkt toch ook niet ideaal.
Weet niet zo goed wat ik überhaupt van de Wii U moet denken
Hij werkt prima, maar als echte klassieke controller ligt hij niet super handig in de hand en als je steeds moet wijzen naar je scherm zoals bij Mario Galaxy bijvoorbeeld wordt dat voor mij op den duur ook vervelend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lego Universe lijkt mij ook vet
Wat werkt er niet goed aan de wiimote?
Ik op dit moment even niet, misschien komt het nog. Na die aanschaf van gisteren wacht ik nog maar evenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Lego Universe leek me echt heel erg tof voor de Wii U, en het feit dat er weer een Yoshi-game uitkomt
Maarja daar ga ik geen nieuwe console voor aanschaffen... Vind de controller ook veel te log om mee te spelen eigenlijk en de wiimote werkt toch ook niet ideaal.
Weet niet zo goed wat ik überhaupt van de Wii U moet denken
Ik wacht sowieso wel even waar MS en Sony mee gaan komen en dan kies ik van de drie consoles weer degene die mij persoonlijk het beste lijkt. Kan na mijn huidige 360 ook best een PS4 of eventueel Wii U worden als die betere features heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik op dit moment even niet, misschien komt het nog. Na die aanschaf van gisteren wacht ik nog maar even
Ah op die manier! Ik vind dat wijzen bij SMG ook niet fijn idd, bij zelda vond ik het minder erg want daar hoeft het niet zo vaak. Maar de PS3 controller vind ik super relaxedquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij werkt prima, maar als echte klassieke controller ligt hij niet super handig in de hand en als je steeds moet wijzen naar je scherm zoals bij Mario Galaxy bijvoorbeeld wordt dat voor mij op den duur ook vervelend.
Ik vind een standaard controller zoals bij de Xbox of Playstation veel fijner. Al is de PS-controller ook te klein voor mijn handen.
Ik vind juist dat die nieuwe controller juist heel lekker in de hand ligt. Veel beter dan die Wiimote. Alleen is het jammer dat ze ook hierbij weer gebruik maken van een motion sensor, maar goed, dat rondkijken met je tablet zal over een jaartje ook niet zoveel gebruikt meer worden. En dan komen er ook langzaam aan wat games voor die daadwerkelijk de moeite waard zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij werkt prima, maar als echte klassieke controller ligt hij niet super handig in de hand en als je steeds moet wijzen naar je scherm zoals bij Mario Galaxy bijvoorbeeld wordt dat voor mij op den duur ook vervelend.
Ik vind een standaard controller zoals bij de Xbox of Playstation veel fijner. Al is de PS-controller ook te klein voor mijn handen.
Je bent al een maandje of twee te laat voor day onequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Dit is gewoon day one wii u voor mij![]()
Hetgene waar ik voornamelijk heel erg benieuwd naar ben is of ze daadwerkelijk 2e-hands games gaan aanpakken. Als ze dat doen en Sony niet, dan zou dat een grote reden voor mij zijn om voor de playstation te gaan of andersom.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, Microsoft verwacht ik deze E3 wel een speelbaar iets te hebben, de hype is door henzelf begonnen met die E3-teller. Ik ben benieuwd. Nooit een Xbox gehad, alleeen een debug. maar ja, daar mis je alles wat online is
Ik verkoop bepaalde games waarvan ik weet dat ik ze toch nooit meer ga spelen ook door als ik ze uitgespeeld hebquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hetgene waar ik voornamelijk heel erg benieuwd naar ben is of ze daadwerkelijk 2e-hands games gaan aanpakken. Als ze dat doen en Sony niet, dan zou dat een grote reden voor mij zijn om voor de playstation te gaan of andersom.
Ik speel veel games en eigenlijk vooral omdat ik ze koop en direct ruil of weer doorverkoop. Op die manier is het gamen een vrij goedkope hobby.
Als ik nu een game koop voor 50 euro en hem twee weken later weer voor 35 verkoop dan kost die game me net zoveel als dat ik 2 jaar wacht en alleen titels uit de budgetbakken vis. Eerlijk gezegd wil ik helemaal niet zo lang wachten
Ik moet toegeven dat ik de Wii U alleen maar even bij een standje in de winkel heb geprobeerd met een game die ik niet kende.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:48 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind juist dat die nieuwe controller juist heel lekker in de hand ligt. Veel beter dan die Wiimote. Alleen is het jammer dat ze ook hierbij weer gebruik maken van een motion sensor, maar goed, dat rondkijken met je tablet zal over een jaartje ook niet zoveel gebruikt meer worden. En dan komen er ook langzaam aan wat games voor die daadwerkelijk de moeite waard zijn.
Maar goed, ik game tegenwoordig sowieso veel te weinig om de aanschaf van een nieuwe console te rechtvaardigen. Ik heb na lang twijfelen geen Vita gekocht en daar ben ik nu alleen maar blij mee, en ik ben ook blij dat ik nog geen Wii U gekocht heb. Ik wacht wel op de PlayStation 4. De PS3 is het enige apparaat dat wel bijna elke dag aan staat. Zelfs mn nieuwe 360 heb ik nog maar vier keer gebruikt ofzo
Helemaal eens!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Als ze niet zo dom om alles moest zingen zou het een stuk toffer zijn. Winston en Schmidt zijn tof, maar Jess en Nick zijn zo ontzettend niet boeiend...
En ook helemaal eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij zijn het nu ook aan het kijken, het is opzich wel leuk maar die chick wordt soms irritant dus niet teveel afleveringen achter elkaar kijken
Ik vond WW niet zo boeiend..quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan echt niet wachten tot deze er is
ik heb nog nooit WW gespeeld dus jeujjj
Een beetje afhankelijk van wat ze gaan presenteren komt er misschien ook wel een xbox in m'n huis. Ik ben van plan voor een surface pro te gaan, als ze dat leuk weten te combineren of iets dan zal de nieuwe xbox er ook wel komenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, Microsoft verwacht ik deze E3 wel een speelbaar iets te hebben, de hype is door henzelf begonnen met die E3-teller. Ik ben benieuwd. Nooit een Xbox gehad, alleeen een debug. maar ja, daar mis je alles wat online is
Sowieso ff keer doen dan! Want bij zo'n stand is er weinig aan, ik twijfelde toen ook hoor! Daarom heb ik hem niet op dag 1 gehaald.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik de Wii U alleen maar even bij een standje in de winkel heb geprobeerd met een game die ik niet kende.Wellicht waardeer ik het meer als ik het op mijn gemakje zou kunnen uitproberen.
Jij bent de enige van wie ik weet dat je een Wii U in huis hebtquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sowieso ff keer doen dan! Want bij zo'n stand is er weinig aan, ik twijfelde toen ook hoor! Daarom heb ik hem niet op dag 1 gehaald.
Gewoon keer bij iemand uitproberenDan kun je veel beter idee krijgen. Ik heb iig nog geen spijt van gehad, maar de nieuwe playstation koop ik alsnog ook wel
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij bent de enige van wie ik weet dat je een Wii U in huis hebt
Dusss, wanneer plannen we een date? Dan zal ik net doen alsof ik niet alleen voor je console langs kom
Die game was er voor de GameCube ook al, maar dan met Pac-Man. Eén iemand op de GBA als pac-man, de anderen als spookjes op de TV. Was imo ook een betere versie van het spel, al is deze variant met luigi ook nog wel vermakelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor!
Die Luigi game dat je als spook de andere spelers moet pakken is echt een bazengame
Hipster!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef koei het volgende:
[..]
Die game was er voor de GameCube ook al, maar dan met Pac-Man. Eén iemand op de GBA als pac-man, de anderen als spookjes op de TV. Was imo ook een betere versie van het spel, al is deze variant met luigi ook nog wel vermakelijk.
De WiiU is niets anders dan een opgepoetste gamecube met een meegeleverde gameboy advancequote:
Daarom komen ze ook weer met Zelda WindWaker!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Poit het volgende:
[..]
De WiiU is niets anders dan een opgepoetste gamecube met een meegeleverde gameboy advance
En een nieuwe Luigi's mansion game!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef koei het volgende:
[..]
Daarom komen ze ook weer met Zelda WindWaker!
En Star Wars!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef Poit het volgende:
[..]
En een nieuwe Luigi's mansion game!
Het is nog wachten op Super Monkey Ball en Donkey Konga!
Die is voor 3DSquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef Poit het volgende:
[..]
En een nieuwe Luigi's mansion game!
Het is nog wachten op Super Monkey Ball en Donkey Konga!
Oh echt? Ik dacht dat die voor de WiiU kwam.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is voor 3DS
heb ik al uitgespeeld
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij bent de enige van wie ik weet dat je een Wii U in huis hebt
Dusss, wanneer plannen we een date? Dan zal ik net doen alsof ik niet alleen voor je console langs kom
Ik heb die niet dus vind deze primaquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef koei het volgende:
[..]
Die game was er voor de GameCube ook al, maar dan met Pac-Man. Eén iemand op de GBA als pac-man, de anderen als spookjes op de TV. Was imo ook een betere versie van het spel, al is deze variant met luigi ook nog wel vermakelijk.
En het is tofquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Poit het volgende:
[..]
De WiiU is niets anders dan een opgepoetste gamecube met een meegeleverde gameboy advance
Kan gebeuren. Op dit moment ben ik ook niet bezig om het nieuws op de voet te volgen. te druk met andere dingen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat die voor de WiiU kwam.![]()
Zit er niet enorm meer 'in' de laatste tijd. Even wat andere prioriteiten.
Same! Ik volg nu wel beetje de nieuwe wii u dingen die eraan komen omdat ik nieuwe games wil, verder weinig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Op dit moment ben ik ook niet bezig om het nieuws op de voet te volgen. te druk met andere dingen.
WIIU HAS N0 GAMZ!!quote:
Ik moet ook maar eens snel bij je langskomenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel hoorNSMBU was echt super tof
Die achtbaanlevels
En er komen genoeg leuke games aan
Siquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens snel bij je langskomen
Euh, da's over anderhalf jaar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SiKiek maar wanneer je keertje niet zo druk hebt met je huis.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik heb al je games nog niet uitgespeeld!
Kom maar op met die games, ik offer mij wel op om ze te bewaren!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef Poit het volgende:
[..]Komt me alleen maar goed uit, heb m'n opbergruimte hard nodig, ben blij dat ik jouw paleisje daar ook voor kan gebruiken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik heb nog een arcadekast in de weg staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kom maar op met die games, ik offer mij wel op om ze te bewaren!
Die mag je houdenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb nog een arcadekast in de weg staan
You sure?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die mag je houden
MAAR DE REST WIL IK WEL!
Je arcadekast is te grootquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
You sure?
Dus ook m'n NES, SNES, Mega Drive I + II, Master System I + II, etc.
quote:
Als je te horen krijgt dat hij te groot is, is echt niet grappigquote:
Lastig he dat flauwvallenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je te horen krijgt dat hij te groot is, is echt niet grappig
Daar heb ik dus echt NOOIT last van hequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je te horen krijgt dat hij te groot is, is echt niet grappig
Vrouwen zijn dan ook lastig te verstaan wanneer ze hun mond vol hebben..quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt NOOIT last van he![]()
Daarom Daisy!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Al het werk van mario en toad voor nietsik zei toch dat we haar hadden moeten laten stikken!
Sloerie dat t is ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Al het werk van mario en toad voor nietsik zei toch dat we haar hadden moeten laten stikken!
Ze keek niet eens echt blij toen wij dr hadden gered, ondankbaar krengquote:
Ja en dat luie mormel helpt niet eens mee, beetje mario en toad al het werk laten doen en dan zelf het chickie scorenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
Zeker weer kijken met zaadvragende ogen naar die steikeme broer, Luigi
Zelf zuigt hij nog wel eens met een PolterGustquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en dat luie mormel helpt niet eens mee, beetje mario en toad al het werk laten doen en dan zelf het chickie scoren
En de tijd dat peach opgesloten zit doet ze het ook nog eens met bowserquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelf zuigt hij nog wel eens met een PolterGustFreak!!!!
IN het echt ben ik een saaie burger, jeweetzquote:
Takkeherriequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
wat blijft dit een onnoemlijk vet nummer
KEIHARD OP KANTOOR DRAAIEN
quote:
Heerlijk wakker worden inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]MEGADETH MOTHERFUCKER WOOOOOOO!!!!!
Lachen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk wakker worden inderdaad![]()
Vanavond naar de Kraaien
Ja, ben benieuwd! Heb al een fout baardje laten staanquote:
The gates are open!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
SIX CENTURIES AGOOO
six centuries agooo
THE LAST VISITOR FROM EARTH
ENTERED MY WORLDhet is weer vrijdag heur
IK HELP JE WEL!!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Die megadeth battle in Guitar Hero 5 op expert
SHIT IS ON!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
IK HELP JE WEL!!!!!
ROOD ROOD ROOD GEEL BLAUW!!!!
BAM!!!!!!!
DIE SHIT IS AAN!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SHIT IS ON!
Kom binnenkort maar langs dan doen we die battle
Een man moet juist goede coordinatie hebben in zijn vingers!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:57 schreef wc-eend het volgende:
Medium ben ik nog mee bezig... die is echt moeilijk voor me... heb die coordinatie voor een extra vinger niet
Ik ben beter met mijn mond dan met mijn vingersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een man moet juist goede coordinatie hebben in zijn vingers!EINZ!
Nee maar serieus, als je die vierde knop ff onder de knie hebt is het daarna een eitjeDie vijfde erbij is dan ook niet moeilijk meer
De laatste keer dat ik GH speelde was met jou toen dus dat is al best lang terug, ik denk dat ik TTFAF niet meer kan op expert, ik moet sowieso weer ff oefenenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben beter met mijn mond dan met mijn vingers![]()
![]()
![]()
Maar gaat wel goed komen... ooit spelen wij samen Through the Fire and Flames op expert
Die game was kick! Alleen was jumping jack flash echt kneiterpittig!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef Pheno het volgende:
Nintendo moet me verrassen met Elite Beat Agents 2. verdomme.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
SIX CENTURIES AGOOO
six centuries agooo
THE LAST VISITOR FROM EARTH
ENTERED MY WORLDhet is weer vrijdag heur
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
POWERMETAL + WOLKENTOETJES + REDHEAD SHAR = UTOPIA!!!
Zeker tof om te zien, maar de kolere herrie dat het maakt is dan weer minder...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:48 schreef Poit het volgende:
OMG This is teh awesomest!!
[ afbeelding ]
Da's heel mario niet..quote:
Ik hoor niks!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zeker tof om te zien, maar de kolere herrie dat het maakt is dan weer minder...
Vieze fetish om te hebben jongenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's heel mario niet..Heeft geen snot
typoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vieze fetish om te hebben jongen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vieze fetish om te hebben jongen
Dat kan je ook niet zienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's heel mario niet..Heeft geen snoRRRRRR
Gaan we al naar de ikea?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Ermegerd ik ben klaar![]()
![]()
![]()
Game is nu helemaal af. Tijd voor internetbankieren
Nou vooruit Ijburgquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:50 schreef Rossdale het volgende:
AmsterdamSorry maar vind het echt een grafdorp
Ik woon hier ook niet omdat het mijn eerste keuze is hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:50 schreef Rossdale het volgende:
AmsterdamSorry maar vind het echt een grafdorp
We kunnen vanavond niet eens eten op tafel zetten zoquote:
BALKON ZET HET OP T BALKONquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
We kunnen vanavond niet eens eten op tafel zetten zoik probeer nu alles in te ruimen maar ze hebben echt teveel gestuurd denk ik
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:40 schreef Pheno het volgende:
Vandaag prijsvraagje online gezet, over een uurtje weer spinning in de sportschool, daarna vrouw richting een of andere kapper brengen, zelf even naar de makelaar en daarna nog even boodschappen doen.
Als ik dan nog tijd over heb met de niuwe camera spelen, KPV-items alvast sorteren op winnaar en morgen alles in enveloppen doen en adresseren. De dozen met enveloppen kwamen gisteren per pakketbus binnen: 200 stuks A4-formaat
Voor de echt grote dingen moet ik nog dozen bij een supermarkt ritselen of zo
Moggel!quote:Op maandag 28 januari 2013 08:52 schreef Tain het volgende:
Mogguh!
Sim CityWaarom is het nog geen maart
Wat is er woensdag baas?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Reintji het volgende:
WeekendWaarom is het nog geen woensdag
Sim City > Xbox 720quote:Op maandag 28 januari 2013 09:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moggel!
Xbox720Waarom is het nog geen November
![]()
sim city is nog steeds geen HALO.quote:
Vanaf woensdag is het weekend!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is er woensdag baas?
Helaas weer braaf aan het werk vandaag, maar na het beste weekend in jaren gehad te hebben voelt het veel minder erg dan standaard maandag morgens
Kwestie van tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
sim city is nog steeds geen HALO.
Het zou zo maar kunnen. Maar ook zo maar niet.quote:
Meer zo van helaas zijn er geen foto's vanquote:Op maandag 28 januari 2013 10:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vanaf woensdag is het weekend!
Beste weekend in jaren? Klinkt als "gelukkig hebben we de foto's nog" en "kak, er zit pikante saus op mijn kapsalon, burp"
Doe maar geheimquote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen. Maar ook zo maar niet.
Gewoon kijken of er wat beters beschikbaar is en daarna beslissen of het ook echt een reële optie is?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef Pheno het volgende:
Het is gewoon een start om te kijken of we gaan verhuizen, meer niet
Tegenwoordig gaat dat andersom toch? Eerst kijken of je je huidige huis kwijt kan raken...quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon kijken of er wat beters beschikbaar is en daarna beslissen of het ook echt een reële optie is?
Zit wat inquote:Op maandag 28 januari 2013 12:04 schreef koei het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dat andersom toch? Eerst kijken of je je huidige huis kwijt kan raken...
Is het over met Dinges? Of zoek je iemand voor erbij?quote:
Dat is over ja, namen mag je hier weg latenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:27 schreef koei het volgende:
[..]
Is het over met dinges? Of zoek je iemand voor erbij?
Ik heb alleen een zus in de aanbieding, maar 37 is wat te oud voor je denk ik...
Altijd goed om wat te rond te kijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef Pheno het volgende:
Het is gewoon een start om te kijken of we gaan verhuizen, meer niet
Vervelend Nebo, gaat het beetje?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is over ja, namen mag je hier weg laten
Heeft wat tijd nodig. Ik heb niet de beste week van mijn levenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vervelend Nebo, gaat het beetje?
Vervelend voor je! Ik mistte de verwachtte 'hoera, ze is terug!'-updates al een beetje op Facebook. Had je het al wel een beetje voelen aankomen of was het een complete verrassing?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Buuhquote:Op maandag 28 januari 2013 12:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heeft wat tijd nodig. Ik heb niet de beste week van mijn leven
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Yup.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon kijken of er wat beters beschikbaar is en daarna beslissen of het ook echt een reële optie is?
Koopwoningquote:Op maandag 28 januari 2013 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Altijd goed om wat te rond te kijkenHeb je nu een huur of koopwoning?
Na vries komt dooi, regen, zonneschijn, etc etc. Maar tot die tijd: sterkte met het verwerken.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tja, ze is jong en ze heeft op reis kunnen proeven van alle vrijheid en zorgeloosheid. Ik was er al wel een beetje bang voor. Blijkbaar was het niet te combineren, dan houdt het helaas opquote:Op maandag 28 januari 2013 13:00 schreef koei het volgende:
[..]
Vervelend voor je! Ik mistte de verwachtte 'hoera, ze is terug!'-updates al een beetje op Facebook. Had je het al wel een beetje voelen aankomen of was het een complete verrassing?
Sterkte iig, is altijd kut zoiets.
Mocht je weer ergens een leuk zusje tegenkomen, dan kun je me altijd inschakelen om te helpen met die eerste stapquote:Op maandag 28 januari 2013 14:12 schreef Nebo het volgende:
Maar bedankt guys, het komt allemaal wel weer, op zijn tijd. Zoals Ross eigenlijk zei; het komt wat onverwacht, want we waren heel leuk samen. Ik kan mezelf gelukkig niks verwijten, dat scheelt al enorm in de verwerking
Haha ja nog bedankt daarvoor, ik was zo niet in de mood en we waren haar toch al aan Drankii aan het koppelenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mocht je weer ergens een leuk zusje tegenkomen, dan kun je me altijd inschakelen om te helpen met die eerste stap
Hopelijk zijn de moves van jou en Drankii wat minder subtiel dan toen, de hints kwamen toen duidelijk niet aanquote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Haha ja nog bedankt daarvoor, ik was zo niet in de mood en we waren haar toch al aan Drankii aan het koppelen
Dude nee!quote:
Ik heb gehoord dat ze het N-woord nogal veel gebruiken in deze film, dus ik boycot hem! tot ergens later deze week, als ik tijd heb om naar de bios te gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren trouwens Django Unchained gezien, wat een vette film weerEcht hardop gelachen, en Di Caprio is om van te genieten zo fout!
Ja die was zo vetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren trouwens Django Unchained gezien, wat een vette film weerEcht hardop gelachen, en Di Caprio is om van te genieten zo fout!
Nou inderdaad, Beatrix heeft toch ook niet konginnedag verplaatst zodat het samenviel met haar verjaardag? Gewoon in ere laten omwille van je grootmoeder Jan Lul!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:50 schreef koei het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de aanstaande koning? Zijn eerste daad was wel een heel belangrijke: koninginnedag hernoemen en veel belangrijker, verplaatsen! Zodat hij zelf in het middelpunt komt te staan ipv vroegere koninginnen. Ik vind het een erg slecht begin eerlijk gezegd, gelijk tradities gaan veranderen. En het scheelt iedereen een vrije dag in 2014.
Mijn oma is jarig op koninginnendag en dat kon ik daardoor altijd onthouden, dat wordt nu dus ook moeilijkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nou inderdaad, Beatrix heeft toch ook niet konginnedag verplaatst zodat het samenviel met haar verjaardag? Gewoon in ere laten omwille van je grootmoeder Jan Lul!
Zie je, problemen alom!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn oma is jarig op koninginnendag en dat kon ik daardoor altijd onthouden, dat wordt nu dus ook moeilijker
Ik vind het raar, het is traditie en het had gewoon dezeflde dag moeten blijven, beatrix heeft het ook nooit veranderd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:50 schreef koei het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de aanstaande koning? Zijn eerste daad was wel een heel belangrijke: koninginnedag hernoemen en veel belangrijker, verplaatsen! Zodat hij zelf in het middelpunt komt te staan ipv vroegere koninginnen. Ik vind het een erg slecht begin eerlijk gezegd, gelijk tradities gaan veranderen. En het scheelt iedereen een vrije dag in 2014.
Ik vind het wel logisch. Het zijn nu maar 3 dagen verschil ipv een paar maanden zoals bij Bea.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind het raar, het is traditie en het had gewoon dezeflde dag moeten blijven, beatrix heeft het ook nooit veranderd.
IK WIL!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Wie gaan er van hier naar SOAD concert in de ziggo dome? 1 feb begint de kaartverkoop.
als het system of a down is lijkt het me wel tof. maar ik heb even andere dingen aan het hoofd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Wie gaan er van hier naar SOAD concert in de ziggo dome? 1 feb begint de kaartverkoop.
Maar het is geen feestdag om de koning (of koningin) te eren, maar om het koningshuis als geheel te eren. Het is koninginnedag, niet koningindag. En zelfs dat is eigenlijk al achterhaald, het is een dag waarop je viert dat je Nederlander bent en het koningshuis heeft daar in de praktijk weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch. Het zijn nu maar 3 dagen verschil ipv een paar maanden zoals bij Bea.
Ik begrijp je post niet... Liever koninginnedag op een maandag (=extra vrije dag) dan in het weekend, als ik toch al vrij ben. Zondag of zaterdag is me om het even.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:48 schreef wc-eend het volgende:
Klagen dat Koninginnedag verplaatst wordt maar ondertussen wel allemaal op de zaterdag (voorheen maandag) koninginnedag vieren als het op een zondag valt
Laat de koning een eigen dag hebben
Ach, op een ander jaar valt het weer op een doordeweekse dag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet... Liever koninginnedag op een maandag (=extra vrije dag) dan in het weekend, als ik toch al vrij ben. Zondag of zaterdag is me om het even.
Koninginnedag is de dag waarop de verjaardag van de regerende vorst gevierd wordt, niet omdat je Nederlander bent of iets anders. Als Wimlex 27 april jarig en het ook op die dag wil vieren is dat zijn goed recht... Je mag blij zijn dat we in nederland dat aanhouden als feestdag en je daardoor een extra vrije dag krijgt....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:15 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet... Liever koninginnedag op een maandag (=extra vrije dag) dan in het weekend, als ik toch al vrij ben. Zondag of zaterdag is me om het even.
Elk land heeft een dergelijke vrije dag, als we geen monarchie waren hadden we wel een onafhankelijkheidsstreven oid gehad. Dit is misschien ontstaan door de verjaardag van een prinses, maar dat wordt al jaren niet meer gevierd. het is een feest van het volk geworden, niet meer van het koningshuis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Koninginnedag is de dag waarop de verjaardag van de regerende vorst gevierd wordt, niet omdat je Nederlander bent of iets anders. Als Wimlex 27 april jarig en het ook op die dag wil vieren is dat zijn goed recht... Je mag blij zijn dat we in nederland dat aanhouden als feestdag en je daardoor een extra vrije dag krijgt....
En als 27 april op een zondag valt zal het op 26 of 28 april gevierd worden. Al 33 jaar wordt er geen koninginnedag op de zondag gevierd.
Koninginnedag is trouwens ontstaan vanuit een initiatief om een verjaardag van een prinses te vieren en niet eens de verjaardag van de vorst.
Wat is het probleem dat WimLex de traditie om het op de verjaardag van de zittende vorst te vieren weer gaat herstellen? Gaat het alleen om de vrije dag die je volgend jaar gaat missen of zit er iets anders achter? Ik zie namelijk echt het probleem niet dat het verschoven gaat worden...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:41 schreef koei het volgende:
[..]
Elk land heeft een dergelijke vrije dag, als we geen monarchie waren hadden we wel een onafhankelijkheidsstreven oid gehad. Dit is misschien ontstaan door de verjaardag van een prinses, maar dat wordt al jaren niet meer gevierd. het is een feest van het volk geworden, niet meer van het koningshuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |