.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:08 schreef SpecialK het volgende:
Zo kijkend naar je UI snap ik wel dat die meiden het in het buitenland opzoeken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:08 schreef SpecialK het volgende:
Zo kijkend naar je UI snap ik wel dat die meiden het in het buitenland opzoeken.
Nee, al zie ik bij sommige toch wel waarom het in Nederland niks geworden is met de mannenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Craptacular het volgende:
Imo zijn het nou echt typische NL boerinnen.
Yep volgens mij weet ik het ook weer. Uit die korte stukjes herken ik het nooit. Nou jammer. Hopelijk komen ze snel met nieuwe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:18 schreef Felixa het volgende:
Hier het live FOK!-verslag van de originele aflevering:![]()
TV / Grenzeloos verliefd
Nu ik het zo terug lees, kan ik het me wel weer herinneren...
Nee inderdaad mn vriend zei ook al: zet je hem ff over!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
Dat met dat bokje hoef ik niet te zien.
Ik denk niet dat ik het zou kunnen: ben je vegetariër, gaat je vent in huis een beest staan slachten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee inderdaad mn vriend zei ook al: zet je hem ff over!
Ja dat vind ik ook een beetje apart, daar hou je dan toch rekening mee lijkt mij!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zou kunnen: ben je vegetariër, gaat je vent in huis een beest staan slachten.
Volgens mij leeft deze familie in zijn eigen wereldje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook een beetje apart, daar hou je dan toch rekening mee lijkt mij!
quote:
Zit even bij Dr Housequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij leeft deze familie in zijn eigen wereldje.
Even schakelen.
Oh, ze wil hem naar Nederland halenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Disana het volgende:
Ik zou dit cultuurverschil toch echt te groot vinden hoor.
Dat lijkt me voor haar wel beter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Oh, ze wil hem naar Nederland halen
Heb haar op FB opgezocht en dat verklapt al genoeg!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Zag trouwens bij die Iris net blauwe balonnen bij de deur en een babyfoto op de achtergrond.
Bij dit programma gaan ze maar een week (of zoiets) naar het andere land.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef Moogwai10 het volgende:
Na 2 weken verloofd ook al! Zij wilde blijkbaar werpen en hij naar Nederland.
Zou kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Moogwai10 het volgende:
Dat weet ik, maar misschien dat hij zich snel met haar wilde verloven (later trouwen dus) om dan later dan naar Nederland te mogen/kunnen emigreren.
Inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Ole het volgende:
Jaloers omdat haar vader haar een zoen geeft
best wel een enge vent trouwens...because i love her so much...so muchhh.. soooo muuchhh...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Ole het volgende:
Jaloers omdat haar vader haar een zoen geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |