Omdat je je nu kunt misdragen zonder het door te hebben. Als je die notes nou ook als een soort waarschuwing gebruikt sla je twee vliegen in een klapquote:
Weet niet of t nog zo is, maar bij veel users staat dr zoveel zooi in dat je t amper notes kan noemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Note is ook niet in eerste instantie voor de users, maar voor de mods en admins.
Wat heb je gisteren dan gedaan?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou vind ik zo aandoenlijk dat ik je onmogelijk kan noten.
Behalve gisteren 2 keer.
Daar zijn bans voor.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat je je nu kunt misdragen zonder het door te hebben. Als je die notes nou ook als een soort waarschuwing gebruikt sla je twee vliegen in een klap
Dan gaan mensen er nog meer mee te koop lopen + er over disucssiëren.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat je je nu kunt misdragen zonder het door te hebben. Als je die notes nou ook als een soort waarschuwing gebruikt sla je twee vliegen in een klap
Jou 2 keer genote.quote:
Ik gebruik de notes echt als notities, kan daarmee optelsommetjes maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik deed niks fout. Sprak alleen feitelijke waarheden.quote:
Als ze nou in bepaalde douches gestopt waren, waren wij dr ook weer van afquote:Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik deed niks fout. Sprak alleen feitelijke waarheden.
Kan ik het helpen dat ze in '40-'45 met hun klauw omhoog stonden daarzo bij het IJsselmeer.
Wij waren sowieso goede nazi's manquote:Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ze in '40-'45 met hun klauw omhoog stonden daarzo bij het IJsselmeer.
Nee, waarschuwing zit impliciet in de policy die je hebt geaccepteerd. Eventueel nog een keer extra via DM op basis van notes, daarna volgt de ban als corrigerende maatregel.quote:
Dus als ik een plaatje post van iemand voel ik me meteen seksueel aangetrokken tot die persoon? Aha, oke.quote:
Je bent toch een kankerflikker?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus als ik een plaatje post van iemand voel ik me meteen seksueel aangetrokken tot die persoon? Aha, oke.
kloontje en je mag weerquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus als ik een plaatje post van iemand voel ik me meteen seksueel aangetrokken tot die persoon? Aha, oke.
Dat dusquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Tyron is ontvangende partij.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat zolang je geen Deense blonde boii bent hoef je er geen kurk in te stoppen als je in de buurt van Tyron bent.
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Euj Geo wat is er gebeurd met onze eeuwenlange broederschap?
Ik heb toch niks tegen homo'squote:Op maandag 21 januari 2013 11:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Euj DonRaja wat is er gebeurd met onze eeuwenlange broederschap?
Tja, dat heb je dan aan jezelf te danken...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe even normaal gekDan was je HMFloos geweest
Alleen wegens 3 keer teveel 'kanker' joh. Ik zie Caland hier 40-45 grappen maken die celstraffen kunnen opleveren, en daar worden niet eens 48-uursbans aan gegeven.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, dat heb je dan aan jezelf te danken...
Wij zijn geen NSB-ers...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen wegens 3 keer teveel 'kanker' joh. Ik zie Caland hier 40-45 grappen maken die celstraffen kunnen opleveren, en daar worden niet eens 48-uursbans aan gegeven..
Twee maten jwtzlf.
Is er nooit geweest, ik heb een keer aardig gedaan omdat bleek dat wij een zelfde interesse oid hadden. Voor de rest ben je maar een mongooltje.quote:
Dus al die lieve DM's waren een leugen?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is er nooit geweest, ik heb een keer aardig gedaan omdat bleek dat wij een zelfde interesse oid hadden. Voor de rest ben je maar een mongooltje.
Ben jij niet gewoon het Ajax-kloontje van Davy ofso?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus al die lieve DM's waren een leugen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |