Hij is iig niet erg fotogeniekquote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Hij is te lelijk voor een kop (geen bakje) koffie?
Hou nou es op over Nynke de Jong. ze heeft best een leuk koppie, en ze verdient vast aardig met al d'r boekjes.quote:
In het vorige topic door de Fokkers gewogen en te licht bevonden.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hou nou es op over Nynke de Jong. ze heeft best een leuk koppie, en ze verdient vast best aardig met al d'r boekjes.
Ik heb net ingeschreven voor Lexa omdat het zo'n gave iPhone app heeft maar de eerste search kwam op allemaal grietjes met het iq van een baksteen incl neuspiercingquote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel handig misschien als je een gratis lexa account hebt, en je wil weten wie je een bericht heeft gestuurd: via de mobiele app kun je het wel gratis zien.
Silenus heeft d'r ooit gedatequote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef ook_gek het volgende:
Waarom is we een discussie over een publiekelijk figuur?
Leuk koppie en veel geld? Profiel url?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hou nou es op over Nynke de Jong. ze heeft best een leuk koppie, en ze verdient vast aardig met al d'r boekjes.
Ouch, nu die jongen nog lief en schattig noemen en het is helemaal een doodssteekquote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef Yuki het volgende:
Even een repost, had niet door dat ik t vorige topic zou sluiten
-----
Ik geloof dat ik maar een eind ga breien aan m'n meest uitgebreide Paiq-contact tot nu toe. Het is kletsen om het kletsen en het gaat eigenlijk nergens meer over. Ik heb niet de intentie om m uit te vragen en hij toont ook nog niet echt initiatief.
Meh... Hij is wel heel aardig
Arme gozer... hij zag het niet aankomen... keihard gefriendzoned door Yuki.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ouch, nu die jongen nog lief en schattig noemen en het is helemaal een doodssteek
Friendzone?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Arme gozer... hij zag het niet aankomen... keihard gefriendzoned door Yuki.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
I call it the challenge zone
En 10 straatverboden later.....quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friendzone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |