quote:Op zondag 20 januari 2013 21:06 schreef INViCTuS het volgende:
Noord, en deels ook midden een oost Nederland.
Maah je werkt thuis dan neem ik aan? Dit word weer een herhaling van vorige week dinsdag. Zucht!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef k0fferbak het volgende:
ik zit in level 3 kom maar op met die sneeuw vannacht en morgen
Als ik kijk wat er tot nu toe gebeurd is schat ik in dat het allemaal wel mee zal vallenquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:24 schreef Drassss het volgende:
Verwachting is een zeer zware ochtendspits morgen..
Nee was ook niet eerlijk gemeten, want als mensen uit voorzichtigheid/gladheid 35 km/u gaan rijden wordt dat ook gezien als file vaak. Dan was er eind van de middag vandaag ook 1020 km file volgens de ANWB sitequote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef practics het volgende:
[..]Benieuwt of we het record gaan halen uit 1997, die van vorige week dinsdag moest niet helemaal eerlijk zijn gemeten.
Stiekem hoop ik toch van niet, laat de sneeuw maar weg blijven.
Bedoeling is eigenlijk dat Limburg in 1 groot gat gaat vallenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Welke ramp vraag ik me af?
Het lijkt er niet op dat we nog veel sneeuw gaan krijgen, of zie ik dat nou verkeerd?
Leugens!quote:
Haha was het maar 35Km per uur, dan was ik optijd op mijn werk geweest en geen 35 min te laatquote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee was ook niet eerlijk gemeten, want als mensen uit voorzichtigheid/gladheid 35 km/u gaan rijden wordt dat ook gezien als file vaak. Dan was er eind van de middag vandaag ook 1020 km file volgens de ANWB site
Oh dat was een typfoutje jaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef practics het volgende:
[..]
Haha was het maar 35Km per uur, dan was ik optijd op mijn werk geweest en geen 35 min te laat![]()
Ijsregen nu hier almelo zuid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |