quote:
Nah. Zelfs al wordt het vertaald van Niet-Nederlands naar Nederlands, dan nog is het niet heel bruikbaar omdat alleen de deelvragen zijn gedaan die wij hebben opgelegd en niet deel-deelvragen, zoals afgesproken.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef Lutte het volgende:
Benny kan ik iets doen, document op spelling/Nederlands checken of zo?
Het is echt vreselijk 'uhquote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Lutte het volgende:
Btw, degene die dat geschreven heeft is gisteren uit een inheemse stam in Sri Lanka in komen vliegen?
Goed dat je ze in elk geval uit bed gebeld hebt en het niet allemaal zelf gaat lopen fixenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah. Zelfs al wordt het vertaald van Niet-Nederlands naar Nederlands, dan nog is het niet heel bruikbaar omdat alleen de deelvragen zijn gedaan die wij hebben opgelegd en niet deel-deelvragen, zoals afgesproken.
Dus ik heb nu de rest van het team uit bed gebeld om met een leuke oplossing te komen
OH MY...!!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef iBenny het volgende:
Om te janken...
Morgen moeten we een einddocument inleveren. Ik zou alles samenvoegen, redactie enzo.
Krijg ik net dit documentje binnen: https://docs.google.com/file/d/0B57UjexbZHjcbDNpeG44YkVBaWs/edit
(voor de niet-klikkers: Nederlands in het document is gewoon beroerd te noemen. Geen lopende zinnen, Google Translate-taal en nog meer niet-kloppende dingen)
Hier kan ik toch niks mee. Ik weet wat er ongeveer hoort te staan en dan nog begrijp ik er niks van.
En ga je naar de docent om te vertellen dat ze het hele project vertraagd voor de rest van het team, dan krijg je te horen "met welk doel vertel je mij dit?". Vertel je dat ook de docenten ervan op de hoogte moeten zijn, dan krijg je te horen "ze kan het wel, want ze heeft dr propedeuse toch ook behaald?"
Nog een paar uur. Nachtje doorhalen. Poep.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Lutte het volgende:
Oh ik kom nu bij de echt goed passages, 'maakt lekker voordeel'. Ik ga snijden. In m'n ogen het liefst.
kom dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 06:45 schreef moemoe het volgende:
Al een tijd niet meer in het hoge noorden geweest.
nee, ik werd wakkerquote:
Oh my ...quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef iBenny het volgende:
Om te janken...
Morgen moeten we een einddocument inleveren. Ik zou alles samenvoegen, redactie enzo.
Krijg ik net dit documentje binnen: https://docs.google.com/file/d/0B57UjexbZHjcbDNpeG44YkVBaWs/edit
(voor de niet-klikkers: Nederlands in het document is gewoon beroerd te noemen. Geen lopende zinnen, Google Translate-taal en nog meer niet-kloppende dingen)
Hier kan ik toch niks mee. Ik weet wat er ongeveer hoort te staan en dan nog begrijp ik er niks van.
En ga je naar de docent om te vertellen dat ze het hele project vertraagd voor de rest van het team, dan krijg je te horen "met welk doel vertel je mij dit?". Vertel je dat ook de docenten ervan op de hoogte moeten zijn, dan krijg je te horen "ze kan het wel, want ze heeft dr propedeuse toch ook behaald?"
Nog een paar uur. Nachtje doorhalen. Poep.
Rond dat tijdstip begon ik mn auto uittegraven, en onder de sneeuwlaag, lag een ijs laagje me toe te lachenquote:Op maandag 21 januari 2013 07:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik was al wakker en verveelde me.
Dat is wel achterlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 11:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Op school weten ze ook niet wat ze willen
Eerst zouden de lessen na 12.20 uitvalen. Toen niet. Nu voor mensen die in bepaalde dorpen wonenTERWIJL IK NOG VERDER WOON MAG IK NIET WEG!
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja... Maar wij moeten blijven omdat we voorlichting hebbende rest vd school is vrij
What the...quote:Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
En die mensen die nu weg zijn krijgen een voldoende.. Want overmacht.. Terwijl die bussen gewoon rijden. Mongolen
En terechtquote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef iBenny het volgende:
Facebook: "In de trein werd net omgeroepen: Dames en heren. Ik wil u verzoeken niet van het toilet gebruik te maken want die is bevroren."
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:49 schreef iBenny het volgende:
Dat verslag van gisteravond heeft even een make-over gekregen.
Waren het gister nog 7 pagina's vol onbegrijpbaar Nederlands en gebrabbel. Nu is dat een documentje van 78 pagina's vol met interviews, onderzoeken en observaties.
De een naar een muziekwinkel gestuurd om daar te observerern met een vriend. Ander teamlid internet af laten gaan op zoek naar allerlei bronnen en weer een ander alles aan elkaar lullen en plakken in het document.
Geniaal
Topper!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:49 schreef iBenny het volgende:
Waren het gister nog 7 pagina's vol onbegrijpbaar Nederlands en gebrabbel. Nu is dat een documentje van 78 pagina's vol met interviews, onderzoeken en observaties.
De een naar een muziekwinkel gestuurd om daar te observerern met een vriend. Ander teamlid internet af laten gaan op zoek naar allerlei bronnen en weer een ander alles aan elkaar lullen en plakken in het document.
Geniaal
goh. Dat er zo'n geboren leider in je zit enzoooquote:Op maandag 21 januari 2013 16:49 schreef iBenny het volgende:
Geniaal
Dat gebeurt mij nou nooit...quote:Op maandag 21 januari 2013 17:12 schreef MissJ het volgende:
Ffffuuuhuuuuu! Ik sta, ja STA, nu in de trein. Bomvol! Echt niet ok dit hoor!
het was zo vol dat ik me niet eens meer kon verplaatsenquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:49 schreef iBenny het volgende:
Geniaal
Ben niet weggeweest. Toch LoBiquote:Op maandag 21 januari 2013 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Shine bright like a diamond. Heerlijk dat het weer avond is, iedereen thuis.
en ik maar wachtenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef roos85 het volgende:
Vandaag een keer met de trein omdat vandaag een opdracht moest inleveren, heenweg geen problemen.. nu allemaal vertragingmorgen maar weer met de bus, dan was ik al bijna thuis.. Nu nog op Roffa CS
![]()
Ze heeft een 'beperking' waardoor docenten ook een hand boven haar hoofd houden. Maar we laten het hier niet bij zitten inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 18:40 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Jullie laten die ene toch niet meeliften?
Die waren in mijn groepje altijd leukquote:Op maandag 21 januari 2013 18:59 schreef Renesite het volgende:
Wij kregen altijd terugkoppelingsgesprekken. Hoe is het verlopen etc. etc. etc.
Houd er vanquote:Op maandag 21 januari 2013 19:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die waren in mijn groepje altijd leuk
Ik ben helemaal pro aanpassingen voor beperkingen, tolken voor doven of rolstoelplekken in een collegezaalquote:Op maandag 21 januari 2013 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft een 'beperking' waardoor docenten ook een hand boven haar hoofd houden. Maar we laten het hier niet bij zitten inderdaad
Dattes...quote:Op maandag 21 januari 2013 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben helemaal pro aanpassingen voor beperkingen, tolken voor doven of rolstoelplekken in een collegezaal, maar als je beperking is dat je het niveau niet aan kan
Waar is de tijd gebleven dat er gezegd werd: U bent de zwakste schakel, tot ziens.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben helemaal pro aanpassingen voor beperkingen, tolken voor doven of rolstoelplekken in een collegezaal, maar als je beperking is dat je het niveau niet aan kan
Ooohhhquote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dattes...
-edit: wacht... is niet slim om openbaar te spelen. Ogen... overal!!-
Echt breek me de bek niet open, als het om dingen als nutteloze studies of het niveau in Nederland gaat dan ga ik tere zieltjes pijn doenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat er gezegd werd: U bent de zwakste schakel, tot ziens.
Iedereen moet tegenwoordig het HBO krijgen. Vind het bijna schaamtelijk dat ik 'maar' HBO hebquote:Op maandag 21 januari 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat er gezegd werd: U bent de zwakste schakel, tot ziens.
Sad, but truequote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iedereen moet tegenwoordig het HBO krijgen. Vind het bijna schaamtelijk dat ik 'maar' HBO heb
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij hebt toch twee HBO papiertjes toch?!
Man, hoe doe je dat toch? Ik zat hem al te knijpen zonder OV-kaart straks en verhoogd collegegeld! Jij moet toch van Almere naar Amsterdam?quote:
Werken.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man, hoe doe je dat toch? Ik zat hem al te knijpen zonder OV-kaart straks en verhoogd collegegeld! Jij moet toch van Almere naar Amsterdam?!
Ik moest écht stufi hebben!
Dat vraag je toch niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man, hoe doe je dat toch? Ik zat hem al te knijpen zonder OV-kaart straks en verhoogd collegegeld! Jij moet toch van Almere naar Amsterdam?!
Ik moest écht stufi hebben!
Nou, hierboven zie je een simpel antwoordquote:
Ja, da's het enige dat je kan doen in zo'n gevalquote:
Het eten staat koud te worden maar de slaapkamer is lekker warm xxxquote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef roos85 het volgende:
Op paar minuten aansluiting gemisthalf uur wachten! Meisje ik ben booooooos!!
Oh, das wel kut... Sneeuwt het daar ook nog?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef roos85 het volgende:
Op paar minuten aansluiting gemisthalf uur wachten! Meisje ik ben booooooos!!
Dan krijg ik haar op mijn tongquote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Groetjes, kriebels en likjes terug!
Nop, geen vlokje aan de lucht..quote:Op maandag 21 januari 2013 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, das wel kut... Sneeuwt het daar ook nog?
overladen door medestudentjesquote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
grrrr.... ligt die site eruit waarop ik kan leren!
Rekening houden met een beperking oké, tot op zekere hoogte... ter verkoming van misbruik.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft een 'beperking' waardoor docenten ook een hand boven haar hoofd houden. Maar we laten het hier niet bij zitten inderdaad
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht... jullie willen mijn dagboekverhaaltjes niet missen, dus ik deel ze maar meteen
Dubbelquote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ralph de pinguin
Pingwing met zwemvestj0n
Omgquote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ralph de pinguin
Pingwing met zwemvestj0n
Ga als patat!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik moet dit eigenlijk niet aan een stel boven de rivieren vragen () maareh carnaval komt er weer aan
Afgelopen jaren was ik erg abstracte dingen als 'roze' en 'niks' maar dat moet dit jaar anders!
Ik wil bijtje of lieveheersbeestjeMaar die zijn wel erg verslet de laatste jaren
Dus ideeën?
Als katquote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik moet dit eigenlijk niet aan een stel boven de rivieren vragen () maareh carnaval komt er weer aan
Afgelopen jaren was ik erg abstracte dingen als 'roze' en 'niks' maar dat moet dit jaar anders!
Ik wil bijtje of lieveheersbeestjeMaar die zijn wel erg verslet de laatste jaren
Dus ideeën?
Je kan het haast niet beter introducerenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga dat maar aan een stel zatten uitleggen
- En als wat ben jij dan?
- Patat.
- Nee als wát?
Ik heb nog wel een kattenpakje liggen! Maar daar pas k niet meer in denk k.quote:
Ga als grumpy catquote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kattenpakje liggen! Maar daar pas k niet meer in denk k.
Is wel een optieHet ding voor op je hoofd past vast nog en met wat snorharen komt de boodschap wel over denk ik. En als je het zelf bij elkaar zoekt is het meteen minder sletterig want godsherejezus die pakjes
Whahaquote:
Whiehoequote:
Kan toch, en dan make-up om saggo hoofdje te makenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whiehoe![]()
Ja k kan ook elke avond bij minstens drie adressen oppassen dus erg veel uitgaan zal het niet worden, ik moet toch naar school. Dus wil wat cheap bij elkaar scharrelen, of met dingen die je later ook nog aankan.
Het is wel tofquote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan toch, en dan make-up om saggo hoofdje te maken
Je hebt gewoon grijze broek en grijze trui nodig voor de restquote:
Wel super makkelijk ja! En dan evt halsbandachtigiets zodat duidelijk is dat het een kat is, en nee dat bedoel ik niet 50 tinten grijsquote:Op maandag 21 januari 2013 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt gewoon grijze broek en grijze trui nodig voor de rest
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel super makkelijk ja! En dan evt halsbandachtigiets zodat duidelijk is dat het een kat is, en nee dat bedoel ik niet 50 tinten grijs
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Een leuke haarbeugel met kattenoortjes dabei.
Ja die heb ik nog liggen, wauw wat een doorbraak dit!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Een leuke haarbeugel met kattenoortjes dabei.
Met kattenoortjes welquote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Haarbeugels zijn ook echt enorm sexy, Kal.
Vreselijk he die verslette bijtjes en liefbees pakkenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef Lutte het volgende:
Dus ideeën?
Ik moet dit jaar, want samenwonend met een brabantsequote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
Constant zuipen en zeggen dat het mag, want carnaval
Wel vrolijk doen, want carnaval
Carnaval
Mocht het niet duidelijk zijn: ik vier het niet
Dat zeggen er veel inderdaad, de Achterliggende gedachte van carnaval is niet bij iedereen bekend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
Constant zuipen en zeggen dat het mag, want carnaval
Wel vrolijk doen, want carnaval
Carnaval
Mocht het niet duidelijk zijn: ik vier het niet
De meesten vasten niet eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zeggen er veel inderdaad, de Achterliggende gedachte van carnaval is niet bij iedereen bekend.
Jup, en het is een beetje sneu vooralquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vreselijk he die verslette bijtjes en liefbees pakken
![]()
Wat is jullie motto dit jaar?
Die Brabantse waar ik mee woon ook nietquote:
Dat is wel mooi ja, en dan zeggen ze dat de mensen boven de rivieren het niet snappenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Die Brabantse waar ik mee woon ook niet
Vaagjes, maar dat had te maken met een schietincident in nijmegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef Lutte het volgende:
In de verkeerde bus gestaptZo verwarrend dat lijnen met hetzelfde nummertje totaal de andere kant op rijden
Zegt Smetiusstraat je iets Pheno?
Ze zegt meestal het onderstaandquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja, en dan zeggen ze dat de mensen boven de rivieren het niet snappen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zeggen er veel inderdaad, de Achterliggende gedachte van carnaval is niet bij iedereen bekend.
Ohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaagjes, maar dat had te maken met een schietincident in nijmegen.
Ga als (elfstedentocht) schaatster of ijskeurmeester..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en het is een beetje sneu vooral
We gaan nog ekkes dûr! Daaro?
Dankjewel schat, vanavond strafquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zegt meestal het onderstaand
[..]
bikkel is ze!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Mijn moeder is 05.50 uur de deur uitgegaan en is net op d'r werk
Dat of traag.quote:
Het sneeuwt in Luxemburgquote:
Doe een speciaal dieet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had net ff geen zin om gezond te ontbijten. Ging ik op de weegschaal en toen dacht ik: niceeeeee. Dus gezond ontbeten
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:57 schreef roos85 het volgende:
Haha, ik ben vandaag met de auto naar stage... vraag aan de beveiliger of ik de auto op het terrein mag zetten.. zegt ie op onvervalst Rotterdams:
En als ik nee zegt bent ik zeker een teringlijer?
Whehe das midden in de stadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef Lutte het volgende:
In de verkeerde bus gestaptZo verwarrend dat lijnen met hetzelfde nummertje totaal de andere kant op rijden
Zegt Smetiusstraat je iets Pheno?
Lalalalaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef iBenny het volgende:
Dussseh... wanneer doen we die karaokemeet eens?
Zekersquote:
Noooo.. Schade dus?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef Renesite het volgende:
$*+$££*@¤&
Weeeeer steenslag op mijn voorruit. Whyyy...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef Renesite het volgende:
$*+$££*@¤&
Weeeeer steenslag op mijn voorruit. Whyyy...
kan je er ook roken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:00 schreef iBenny het volgende:
Dussseh... wanneer doen we die karaokemeet eens?
quote:
Ochquote:
Geen idee, ik wissel het af omdat ik een ekte baas benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef iBenny het volgende:
Rene, misschien weet jij dat... Waarom moet bij de Chocochino het bruine cupje eerst, als het er met het witte cupje eerst lekkerder uitziet?
/dagboekverhaaltje
Maar eigenlijk omdat het voor de smaak geen donder uitmaakt. Rightquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, ik wissel het af omdat ik een ekte baas ben
Nee, puur omdat ik baas benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar eigenlijk omdat het voor de smaak geen donder uitmaakt. Right?
Whehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:42 schreef Lutte het volgende:
Whehe, vader van mijn lief () weer vakkundig aan het inmaken op Wordfeud
Dus nu mag ie alleen langskomen als ik minder mn best ga doen
quote:Patrick
lijf van ferry valt tegen idd
20:16
René
Mooi dat we er kijk op hebben
ik vind het heul niet mooi
20:16
Patrick
neuh
Kijk mijn sigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:47 schreef roos85 het volgende:
Straks moet een vent een pinata raak slaan, eerste keer mis.. tweede keer raakt ie iemand in het gezicht...
Zijn ze nu open? Moet je eigenlijk gewoon langs gaan...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Kally het volgende:
Meehhh, huisartsenpost met jongste, vergaat van de buikpijn
Kan pas 11 uur, we zitten vol, sterf kut
Ah nee......sterkte voor het hummeltje en voor jouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Kally het volgende:
Oiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Kally het volgende:
Stelletje faalhazenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Kally het volgende:
Even gal spugen. het valt mee heftige buikgriep, alleen hij mist de verdere symptomen
Maar ik terug gebeld, en gezegd het is een kind vind meer dan een uur wachten niet echt netjes, nou kom dan maar.
Ik kom aan, lege wachtkamer, ik ga weg, lege wachtkamer.
Wat nou vol
Nee al weer thuisquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stelletje faalhazen
Je zit nu daarzo?
Doe jij die kleine een kus van mij via via danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef Laysa het volgende:
Wat een leijers zeg...mijn schoonzus moest met I ook naar de huisartsenpost...ook flinke griep. Geef je ventje maar een dikke knuf van mij
Ze wordt zaterdag 2 , maar als ze ziek is kunnen we niet langsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe jij die kleine een kus van mij via via dan
Hij snurkt alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze wordt zaterdag 2 , maar als ze ziek is kunnen we niet langs![]()
We hebben belle prinsessen schoentjes gekocht op aanraden van haar grote zus![]()
Ik hoop dat jullie kunnen slapen
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Kally het volgende:
Even gal spugen. het valt mee heftige buikgriep, alleen hij mist de verdere symptomen
Maar ik terug gebeld, en gezegd het is een kind vind meer dan een uur wachten niet echt netjes, nou kom dan maar.
Ik kom aan, lege wachtkamer, ik ga weg, lege wachtkamer.
Wat nou vol
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze wordt zaterdag 2 , maar als ze ziek is kunnen we niet langs![]()
We hebben belle prinsessen schoentjes gekocht op aanraden van haar grote zus![]()
Ik hoop dat jullie kunnen slapen
Tijd geleden...quote:
danku dankuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
(Nog) (alvast) gefeliciteerd iBenny!
quote:
Sinds de nieuwe dienstregeling is het treurig. Mijn vrouw klaagt ook elke dag weer over bussen die gewoon maar wat doen omdat de dienstregeling gewoon niet te rijden is. Op zich prima trouwens: als er om de tien minuten er 1 zou zijn. Maar om nu weer een half uur te moeten wachten omdat de chauffeur het op de heupen heeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:52 schreef Lutte het volgende:
Die godvertyfte kutbussen kunnen echt niks, ik neem voort drie (!!) bussen eerder, maar de lijn naar Nijmegen rijdt gewoon aan wanneer ie zin heeft en de bus erna (waar ik nu na 25 min kou en met bevroren tenen in zit) was tien min te laat. En ik heb een meeloper vandaag, lekker dan. Ik weet echt niet meer wat ik anders kan doen... En Arriva geeft Breng de schuld en andersom dus klagen heeft geen zin.
En dan nog de buschauffeur een goedemorgen wensen er is helemaal niks goeds
Ja precies, ze doen maar wat en het ligt niet aan het weer nu, het is begonnen met de nieuwe dienstregeling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds de nieuwe dienstregeling is het treurig. Mijn vrouw klaagt ook elke dag weer over bussen die gewoon maar wat doen omdat de dienstregeling gewoon niet te rijden is. Op zich prima trouwens: als er om de tien minuten er 1 zou zijn. Maar om nu weer een half uur te moeten wachten omdat de chauffeur het op de heupen heeft
Laat staan als het straks echt flink gaat vriezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:32 schreef Pheno het volgende:
Ach, de NS rijdt nog altijd niet normaal. Er valt al dagen geen sneeuw meer en het vriest een paar graden. Maar NS noemt het EXTREME vorst. Oke.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef iBenny het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Er zit een knop op mijn tv. Het zal weer veel gebruikt worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef roos85 het volgende:
Nou we kunnen onze lol weer op
TV / Linda de Mol maakt Nederlandse Modern Family
Dank jequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Haai... beterschap voor je hummeltje Kally
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Schoonmoeder trekt d'r tas even leeg.
4 random readers van de bank
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Lutte het volgende:
Wat leuk Kal!
K ga maar niet schrijven over m'n terugreis want dan barst ik in huilen uit. Zsm ff bellen, al is het maar om ff m'n hart te luchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |