quote:Op zondag 20 januari 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah okenaja ik heb nog nooit in mijn leven iets driedemensionaal gezien dus
Ik heb een oogafwijking dus.quote:
oh vandaar UIquote:
Sophiaquote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Zaterdag kwam er een vrouw bij het brood. Zegt ze: "Hee Sophia, jij hier." Ik: "Eeeh ja"
En later tegen mn collega: "Ik had echt geeeeen idee wie dat was"En die college lag helemaal strak omdat het zo awkward was
![]()
Dit is zo herkenbaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Zaterdag kwam er een vrouw bij het brood. Zegt ze: "Hee Sophia, jij hier." Ik: "Eeeh ja"
En later tegen mn collega: "Ik had echt geeeeen idee wie dat was"En die college lag helemaal strak omdat het zo awkward was
![]()
Niet echt, maargoed.quote:
Ik heb wel eens gehad dat ik iemand aansprak en dat het toen een ander bleek te zijn. Toen heb ik maar net gedaan alsof ik hem kende en zo'n tien minuten met die persoon gepraat, hij begreep er niets van en het was best wel ongemakkelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
![]()
hahahaha ja echt hequote:Op zondag 20 januari 2013 20:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar.![]()
![]()
'Heee. Hoe is het?'
'Hoi. Ja. Eh. Goed?'
en dat je dan echt denkt wtf wie was dat.
Speelde je ook in die soap?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat een medewerkster van Morrisons mij aanspraak 'omdat ze me herkende van een soap van TV'
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Speelde je ook in die soap?
Ja dat is mijn naamquote:
hahaah loop dan gewoon weg ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik iemand aansprak en dat het toen een ander bleek te zijn. Toen heb ik maar net gedaan alsof ik hem kende en zo'n tien minuten met die persoon gepraat, hij begreep er niets van en het was best wel ongemakkelijk
Wijsheid alluszquote:
whahahquote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Gedag zeggen tegen verkeerd iemand valt best mee.
Ik sprong eens op jongens rug waarvan ik dacht dat het een vriend was, bleek een 5e klasser te zijn(ik zat toen in brugklas)
dus snel weglopen
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik sprong eens op jongens rug waarvan ik dacht dat het een vriend was, bleek een 5e klasser te zijn(ik zat toen in brugklas)
dus snel weglopen
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
dus snel weglopen
hahaah awkward muchquote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
dus snel weglopen
Ik rende zo wat weg, want was bang voor 5e klasser. En omdat bovenbouw en onderbouw gescheiden is, heb ik hem volgens mij niet meer gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
whahah![]()
Geen rare blikken van hem gehad daarna?
Heb ik in de bioscoop gezien in 3D, wel toffe film nu weer wachten op het volgende deelquote:
treinen niet. de kaartjes alleen.quote:
ov student? zwart rijden?quote:
Ik vraag me af hoe hij zich toen voeldequote:Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik rende zo wat weg, want was bang voor 5e klasser. En omdat bovenbouw en onderbouw gescheiden is, heb ik hem volgens mij niet meer gezien(en ik heb hem alleen maar van achter gezien dus
)
Belachelijk dat ze dat in 3 delen doen inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb ik in de bioscoop gezien in 3D, wel toffe film nu weer wachten op het volgende deel
Maar voor ons is een kaartje duurder dan voor een land die treinen bouwt/koopt wat dan ookquote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein vermoeden dat een kaartje toch wel goedkoper is dan een trein.
Zou het?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar voor ons is een kaartje duurder dan voor een land die treinen bouwt/koopt wat dan ook
quote:
Denk het welquote:
Daarom, dan mag het wel weer een keerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, laatste keer was in september geloof ik
Ben geen student meerquote:
Besprongen, aangerand.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij zich toen voelde
quote:
Krant waardigquote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben geen student meerEn zwart rijden doe ik niet. Straks word ik om elf uur uit de trein gegooid op een eng station.
Vergeet de boete niet, maar je kan natuurlijk ook de hele reis in de wc gaan zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben geen student meerEn zwart rijden doe ik niet. Straks word ik om elf uur uit de trein gegooid op een eng station.
Nee ze zeiden niks over een boete tegen dat meisje toenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vergeet de boete niet, maar je kan natuurlijk ook de hele reis in de wc gaan zitten.
Die controleren ze ook gewoon hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vergeet de boete niet, maar je kan natuurlijk ook de hele reis in de wc gaan zitten.
Doe je goedquote:
lucky you!quote:
ok.quote:
Dat schiet op als je een halte of 8 te gaan hebquote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef ChesterPerry het volgende:
gewoon bij de volgende halte eruit gaan met zwart rijden en dan weer opnieuw
Duurt te lang man.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef ChesterPerry het volgende:
gewoon bij de volgende halte eruit gaan met zwart rijden en dan weer opnieuw
Bij meisjes vinden die ov controleurs dat toch nooit ergquote:Op zondag 20 januari 2013 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Duurt te lang man.
Gewoon huilen als je betrapt wordt.
Als je als een man ook gaat huilen, zullen ze wel zo verbaasd zijn dat ze jou ook laten gaan hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Bij meisjes vinden die ov controleurs dat toch nooit erg
Mannen huilen niet om die dingen!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je als een man ook gaat huilen, zullen ze wel zo verbaasd zijn dat ze jou ook laten gaan hoor.
quote:
Beter dan boete.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Mannen huilen niet om die dingen!
Ach, ik geloof toch niet in seks voor het huwelijk en aangezien niemand me leuk vind maakt dat niet zoveel uitquote:
Af jij.quote:
Is altijd zonde ja, weet niet waar die op staat voor zwart rijdenquote:
noem me ff niet bij me naam ofzo, dank.quote:
Jij postte zelf jouw naamquote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
noem me ff niet bij me naam ofzo, dank.
en nee ik vind het vies
Het spijt me dat je het niet lekker vindquote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
en nee ik vind het vies
Wat heb je allemaal al geprobeerd qua alcohol dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
en nee ik vind het vies
Hommo.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Is altijd zonde ja, weet niet waar die op staat voor zwart rijden
ja maar ik vind het niet fijn als mensen dat dan overal achter gaan noemen. In het echt ook nietquote:
Ik denk ik kom even iets dichter bij je staanquote:Op zondag 20 januari 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik vind het niet fijn als mensen dat dan overal achter gaan noemen. In het echt ook niet
Hoe noemen men jou dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik vind het niet fijn als mensen dat dan overal achter gaan noemen. In het echt ook niet
bier, wijn, jillz en nog wat van die mix drankjes op feestjes maar weet de naam niet en vond het vies. iets van oranje en iets wits. gadver.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al geprobeerd qua alcohol dan?
gewoon Sophia, maar je hoeft het niet overal achter te plakken.quote:
lolquote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk ik kom even iets dichter bij je staan
Hahaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
bier, wijn, jillz en nog wat van die mix drankjes op feestjes maar weet de naam niet en vond het vies. iets van oranje en iets wits. gadver.
nog nooit opquote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Flugel moet je toch wel lusten. dat is gewoon siroop
Sophia mijn liefste, het zal niet meer gebeuren dat ik het erachter plakquote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon Sophia, maar je hoeft het niet overal achter te plakken.
Flugelquote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
meh, zeg maar gewoon sof ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sophia mijn liefste, het zal niet meer gebeuren dat ik het erachter plak
Ja ik ben ook niet heul erg van de mixdrankjes hoorquote:
Of Passoa, exotische vruchtensapquote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Ohh zo, snap het.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon Sophia, maar je hoeft het niet overal achter te plakken.
AJ kleine alcoholist.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom ook:
5 flejses flügels in een glas gieten, wat bacardi erbij, en wat water.
Ik gaf je alleen een tip, en dan ben ik meteen alcoholist, en ook nog eens mij pesten om mijn lengtequote:
'Maar het is eerlijk'quote:Op zondag 20 januari 2013 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gaf je alleen een tip, en dan ben ik meteen alcoholist, en ook nog eens mij pesten om mijn lengte
Ik kende die tip al jaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gaf je alleen een tip, en dan ben ik meteen alcoholist, en ook nog eens mij pesten om mijn lengte
En dan ben ik een alcoholistquote:Op zondag 20 januari 2013 21:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kende die tip al ja![]()
dat zegt meer over mij waarschijnlijk
wodkagummiberen![]()
![]()
![]()
![]()
Kleintje jij
Ga weg jij.quote:
Godsamme niet eens een jaar ouder jijquote:Op zondag 20 januari 2013 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan ben ik een alcoholist
Ik ben wel ouder
[..]
Ga weg jij.
Ga zelf weg altijd zo gemeen de laatste tijd johquote:Op zondag 20 januari 2013 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan ben ik een alcoholist
Ik ben wel ouder
[..]
Ga weg jij.
Wat is vrijwel nooit?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsamme niet eens een jaar ouder jij![]()
tevens drink ik vrijwel nooit
Waarheden.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Top.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maximaal 2 keer per maand denk ik.
En weinigte neurotisch om teveel te kunnen drinken.
Hoezo ben ik nu weer gemeen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga zelf weg altijd zo gemeen de laatste tijd joh
Stoer hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:
Gelijk 'ga weg' zeggenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nu weer gemeen.
[..]
Stoer hoor
[..]
Jij drinkt whiskey?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nu weer gemeen.
[..]
Stoer hoor
[..]
Neger ajb.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top.
Zou jij nog een voorbeeld aan kunnen nemen AJ
JAAA AJquote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top.
Zou jij nog een voorbeeld aan kunnen nemen AJ
Dat je het weg krijgt..quote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met ijs.
[..]
Ja, maar jij komt altijd voor hypo op
Ja duhquote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was tussen haakjesquote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met ijs.
[..]
Nou ik vind het zoo sterk, bah..vind het echt een oude lullen-drank, net als Jenever ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik drink het niet vaak hoor, heb liever mix'jes.
Smoesjesquote:Op zondag 20 januari 2013 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het was tussen haakjesdaarmee bedoelde ik dat zij dat zou zeggen joh
Maar niks mis met Goldstrike broquote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef ChesterPerry het volgende:
Mensen die nu gaan zeggen: Goldstrike, Red Label hebben geen recht van spreken.
Ach, als je dronken bent proef je het op een gegeven moment toch niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik vind het zoo sterk, bah..vind het echt een oude lullen-drank, net als Jenever ofzoWist niet dat meiden dat lekker vonden
Begrijpend leren lezen jijquote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Smoesjes
[..]
Maar niks mis met Goldstrike bro
Nu zeg je het zelfquote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, als je dronken bent proef je het op een gegeven moment toch niet meer.
Kleine alcoholist dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, als je dronken bent proef je het op een gegeven moment toch niet meer.
Je lijkt op mijn ouder.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelfIk ga er verder ook niet op reageren
Ik buitenlander ben, sorry.quote:
Vind het maar troep voor boeren maatjequote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Smoesjes
[..]
Maar niks mis met Goldstrike bro
Net als Berenburgquote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vind het maar troep voor boeren maatje
Je bent zelf een boer.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vind het maar troep voor boeren maatje
Niet gelijk huilen als je 1 keer genegeerd wordtquote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
Misschien is het beter als ik dit nest verlaat en uitvlieg naar een ander nest waar ik wel welkom ben
Nounou, dramaqueen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
Misschien is het beter als ik dit nest verlaat en uitvlieg naar een ander nest waar ik wel welkom ben
Sup Stjuw?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
Het gevoel bekruipt me dat ik er niet bij hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet gelijk huilen als je 1 keer genegeerd wordt
Aziaten kunnen trouwens toch verrekte slecht tegen drank?quote:
Ik hoop, dat je ervan hebt genoten zuster Hypoquote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sup Stjuw?![]()
Ik was je liedjes aan het luisteren hoor.
racistquote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aziaten kunnen trouwens toch verrekte slecht tegen drank?
Lul nietquote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gevoel bekruipt me dat ik er niet bij hoor
verander hier je UI inquote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
Je drijft de spotquote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
verander hier je UI in
[ afbeelding ]
Altijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop, dat je ervan hebt genoten zuster Hypo
Omdat we kleiner zijn wss.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aziaten kunnen trouwens toch verrekte slecht tegen drank?
Zo doe ik dat.quote:
Wat is daar racist aanquote:
Heppie lief doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
verander hier je UI in
[ afbeelding ]
Maar het is eerlijk.quote:
Bij het ontbijt al beginnen helpt een hoop ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat we kleiner zijn wss.
Maar oefening baart kunst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij het ontbijt al beginnen helpt een hoop ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bemoei je er niet mee AJ.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig.
Niet altijd lief doen
Klap ik die harder.quote:
Nu doe je het niet goed. hypo haat op The Scriptquote:
Jij snaptquote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig.
Niet altijd lief doen
Ik hou ervanquote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu doe je het niet goed. hypo haat op The Script![]()
Sof snapt het zelfs. Soffie, je bent een held.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu doe je het niet goed. hypo haat op The Script![]()
Je bent niet bij machte kereltjequote:
huh wie?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij hebben we de enige geheelonthouder weggejaagd
quote:
vrijdagquote:
Ja, gelukkig is iedereen anders he. Anders is het ook zo saaiquote:Op zondag 20 januari 2013 21:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sof snapt het zelfs. Soffie, je bent een held.
Zelfs als je van the script houdt.
quote:
Ik bedoel jou tochquote:
Ja nee ik vond het leuk dat je dat onthouden hadquote:Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is iedereen anders he. Anders is het ook zo saai
Ja supersof is toch geheelonthouderquote:
Vrijdag zie ik the script livequote:
Oh.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja supersof is toch geheelonthouderze drinkt toch niet
Ik heb een goed geheugenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nee ik vond het leuk dat je dat onthouden had
Ik moest echt lachen dat zij juist zei: huh huh wie??quote:
Derhalve een voorbeeld voor alle kinderen alhierquote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het over mij had. Even checken hequote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen alcohol drinkt en dus niet bewust je denkvermogen probeert te vernietigenquote:
1 glas wijn per dag is goed voor jequote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Derhalve een voorbeeld voor alle kinderen alhier
whut?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg jullie allen op een rauw dieet te zetten. Niets mogen boven de 40 graden worden gekookt. Geen rijst, vlees of andere rotzooi
Dat gevoel is correctquote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me gewoon dom worden door alcohol en jointjes.
Morgen economie toets, en ik heb nog niks gedaan
Waarom zou ik? Vleesquote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg jullie allen op een rauw dieet te zetten. Niets mogen boven de 40 graden worden gekookt. Geen rijst, vlees of andere rotzooi
Mustquote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me gewoon dom worden door alcohol en jointjes.
Morgen economie toets, en ik heb nog niks gedaan
Heppie pls.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zou ik? VleesMensen die geen vlees eten
_!
Barbaar! Weet je wel wat voor rotzooi daarin wordt gestopt om de kleur mooi te houden alvorens het verpakt ligt bij de slager c.q. supermarkt? Je vergiftigd je lichaam met rommel, steroïdenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zou ik? VleesMensen die geen vlees eten
_!
Wat? Het is zo, vlees is goed voor je.quote:
Laten we samen zuipen en stoned worden vanavond ajquote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me gewoon dom worden door jointjes.
Morgen wiskunde toets, en ik heb nog niks gedaan
Ik ben kinderarts en weet waar ik het over heb jaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat? Het is zo, vlees is goed voor je.
Ja maar niet teveel en zulks.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat? Het is zo, vlees is goed voor je.
dom worden en jointjes en alcohol in 1 zin is ook een pleonasmequote:Op zondag 20 januari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Respond is al: (terug)reageren, back is niet nodig, pleonasme.
HA wie is nou dom.
Kinderenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben kinderarts en weet waar ik het over heb ja
Nee mongool, morgen SE economie.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Laten we samen zuipen en stoned worden vanavond aj
Ik ga je negeren hoorquote:
Ja maar dat geld wel voor alles hehquote:Op zondag 20 januari 2013 21:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar niet teveel en zulks.![]()
Ik eet echt maximaal 2 keer per week vlees denk ik.![]()
Antroposofische ouders.
Nee, dat is een tautologie.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dom worden en jointjes en alcohol in 1 zin is ook een pleonasme____
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar niet teveel en zulks.![]()
Ik eet echt maximaal 2 keer per week vlees denk ik.![]()
Antroposofische ouders. :')
fuck dat gewoon lol maken, we gaan voor het geluk van het momentquote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee mongool, morgen SE economie.
[..]
Ik ga je negeren hoor
*geldtquote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar dat geld wel voor alles heh
Te weinig
ik geef geen neuk om andere mensenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
In the end of the day zijn wij allen broeders en zusters van elkaar. Ik hou dan ook van jullie allemaal
Dat staat erquote:
Stop eens met drinken jijquote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
In the end of the day zijn wij allen broeders en zusters van elkaar. Ik hou dan ook van jullie allemaal
Dan blijf je toch lekker de rest van je leven alleen en eenzaamquote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik geef geen neuk om andere mensen
Doe of Engels of Nederlandsquote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
Niet gedacht dat jij dat leuk zou vindenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:41 schreef Fok-it het volgende:
Op de radio is ook een geit
Op de radio is ook een geit
En de geit, mééé
En de hond, woef woef
En de kat, miauw
En de duif, roekoe
En de kalkoen, kloekloekloek
En de haan, kukeleku
En de kip, tok tok
En het kuiken, piep
En het kuiken, piep
En het kuiken, piep
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Vriendin van mijn broertje heeft ook zulke familie leden. Die gingen bij de mobiel van mijn broertje de negatieve straling eruit halen
Okay. Welke wijsheden zal ik dan met jullie delen? Ik ben van alle markten thuisquote:
Die vriendin had al 5 jaar geen tv meer gekekenquote:
uhuquote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat staat erzet je bril op
![]()
![]()
![]()
Wel waar
Jouw maag liegt toch altijd hm?
Ik heb er totaal geen last van maar bedankt voor je feedbackquote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe of Engels of Nederlandsstaat zo slecht dit
Ik dacht eerst: wtf..quote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet gedacht dat jij dat leuk zou vinden
Dan kun je het net zo goed laten en het huis eerst gaan stofzuigenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
Straks slapen terwijl ik geen slaap heb
Jaquote:
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
fuck dat gewoon lol maken, we gaan voor het geluk van het moment
10quote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
hoe de fuck moet ik weten hoeveel hectoliter een m3 ishah kk zooi
Heul niet. jouw NL docent is gewoon tantoe domquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kun je het net zo goed laten en het huis eerst gaan stofzuigen
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik lach je niet uit johquote:
Serieus? Hoe oud ben je?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
Omdat het 1000 liter is dus gedeeld door 100 is 10quote:
quote:
Nee, jij bent slimquote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heul niet. jouw NL docent is gewoon tantoe dom
ja maar neeequote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit johjouw bril
![]()
Jawel
quote:
en hoe moet ik dat plus nog tien andere dingen allemaal in een paar uur uit m'n hoofd lerenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat het 1000 liter is dus gedeeld door 100 is 10
En als je de combinatie hectoliter nog nooit gezien hebt drink je te weinig bier.quote:
Klopt.quote:
Basiskennisquote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en hoe moet ik dat plus nog tien andere dingen allemaal in een paar uur uit m'n hoofd leren
ik heb geen flikker gedaan aan wiskunde, heb morgen eerste uur een toets. heb geen herkansingen en sta een 5.5quote:
Het idee van wiskunde etc is dus dat je geen dingen uit je hoofd leert maar het leert beredeneren. Ervan uitgaande dat afkortingen als micro en mega (etc) bekend zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en hoe moet ik dat plus nog tien andere dingen allemaal in een paar uur uit m'n hoofd leren
Ik zou me er maar niet druk om maken. Helpt toch nietquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb geen flikker gedaan aan wiskunde, heb morgen eerste uur een toets. heb geen herkansingen en sta een 5.5
Dude. Je staat gewoon nog voldoende.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb geen flikker gedaan aan wiskunde, heb morgen eerste uur een toets. heb geen herkansingen en sta een 5.5
Dankjewelquote:
Lezen. Opschrijven. Nog eens lezen. Donequote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, hoe moet ik dat nu gaan leren
Wajooh skere bezem tazz wazmetjou wollahquote:
Volgens Amoeba moet je gemiddelde een 9 of hoger zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dude. Je staat gewoon nog voldoende.
Mag je je binas er niet meer bijhouden tegenwoordig? Daar staat het ook gewoon in.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Gaygay, gewoon alle gegevens in jouw grafische rekenmachine zetten
als ik geef idee heb wat die maten ijn hoe moet ik het dan uberhaupt berekenen, moet weten hoeveel are 2450 m2 isquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het idee van wiskunde etc is dus dat je geen dingen uit je hoofd leert maar het leert beredeneren. Ervan uitgaande dat afkortingen als micro en mega (etc) bekend zijn.
Ik ben Amoeba niet, ik sta een 5.1 voor wiskunde.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens Amoeba moet je gemiddelde een 9 of hoger zijn.
Sommige zijn echt goed hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Alles wat romantisch isRomantische comedy's ook
![]()
ik ga doorhalen, wie wil me helpen met wiskunde vannacht?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou me er maar niet druk om maken. Helpt toch niet
niet als ik deze toets verneukquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dude. Je staat gewoon nog voldoende.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige zijn echt goed hoormaar Dear John is te cliche
Remember Me
Nee, alleen bij scheikunde en biologie en natuurkunde mag het somsquote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag je je binas er niet meer bijhouden tegenwoordig? Daar staat het ook gewoon in.
Ik weet ook nooit of een hectare nou 100 qm is of 100x100 mquote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als ik geef idee heb wat die maten ijn hoe moet ik het dan uberhaupt berekenen, moet weten hoeveel are 2450 m2 is
mag niet heb ik nietquote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Gaygay, gewoon alle gegevens in jouw grafische rekenmachine zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |