quote:Op zondag 20 januari 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah okenaja ik heb nog nooit in mijn leven iets driedemensionaal gezien dus
Ik heb een oogafwijking dus.quote:
oh vandaar UIquote:
Sophiaquote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Zaterdag kwam er een vrouw bij het brood. Zegt ze: "Hee Sophia, jij hier." Ik: "Eeeh ja"
En later tegen mn collega: "Ik had echt geeeeen idee wie dat was"En die college lag helemaal strak omdat het zo awkward was
![]()
Dit is zo herkenbaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Zaterdag kwam er een vrouw bij het brood. Zegt ze: "Hee Sophia, jij hier." Ik: "Eeeh ja"
En later tegen mn collega: "Ik had echt geeeeen idee wie dat was"En die college lag helemaal strak omdat het zo awkward was
![]()
Niet echt, maargoed.quote:
Ik heb wel eens gehad dat ik iemand aansprak en dat het toen een ander bleek te zijn. Toen heb ik maar net gedaan alsof ik hem kende en zo'n tien minuten met die persoon gepraat, hij begreep er niets van en het was best wel ongemakkelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
![]()
hahahaha ja echt hequote:Op zondag 20 januari 2013 20:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar.![]()
![]()
'Heee. Hoe is het?'
'Hoi. Ja. Eh. Goed?'
en dat je dan echt denkt wtf wie was dat.
Speelde je ook in die soap?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat een medewerkster van Morrisons mij aanspraak 'omdat ze me herkende van een soap van TV'
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Speelde je ook in die soap?
Ja dat is mijn naamquote:
hahaah loop dan gewoon weg ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik iemand aansprak en dat het toen een ander bleek te zijn. Toen heb ik maar net gedaan alsof ik hem kende en zo'n tien minuten met die persoon gepraat, hij begreep er niets van en het was best wel ongemakkelijk
Wijsheid alluszquote:
whahahquote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Gedag zeggen tegen verkeerd iemand valt best mee.
Ik sprong eens op jongens rug waarvan ik dacht dat het een vriend was, bleek een 5e klasser te zijn(ik zat toen in brugklas)
dus snel weglopen
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik sprong eens op jongens rug waarvan ik dacht dat het een vriend was, bleek een 5e klasser te zijn(ik zat toen in brugklas)
dus snel weglopen
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
dus snel weglopen
hahaah awkward muchquote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
dus snel weglopen
Ik rende zo wat weg, want was bang voor 5e klasser. En omdat bovenbouw en onderbouw gescheiden is, heb ik hem volgens mij niet meer gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
whahah![]()
Geen rare blikken van hem gehad daarna?
Heb ik in de bioscoop gezien in 3D, wel toffe film nu weer wachten op het volgende deelquote:
treinen niet. de kaartjes alleen.quote:
ov student? zwart rijden?quote:
Ik vraag me af hoe hij zich toen voeldequote:Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik rende zo wat weg, want was bang voor 5e klasser. En omdat bovenbouw en onderbouw gescheiden is, heb ik hem volgens mij niet meer gezien(en ik heb hem alleen maar van achter gezien dus
)
Belachelijk dat ze dat in 3 delen doen inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb ik in de bioscoop gezien in 3D, wel toffe film nu weer wachten op het volgende deel
Maar voor ons is een kaartje duurder dan voor een land die treinen bouwt/koopt wat dan ookquote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein vermoeden dat een kaartje toch wel goedkoper is dan een trein.
Zou het?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar voor ons is een kaartje duurder dan voor een land die treinen bouwt/koopt wat dan ook
quote:
Denk het welquote:
Daarom, dan mag het wel weer een keerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, laatste keer was in september geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |